Leugens!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
voor vragen staat mijn PMbox 24/7 open hoor
Denk je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef STING het volgende:
Als je dat dacht, had je het hier wel anders gebracht
Ik weet niet hoe lang ik met Myra bezig benquote:
De man van mijn dromen is een man waarvan ik gelijk zeg van "jaaahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef STING het volgende:
Misschien is het stiekem wel de man van je dromen
Ik val snel in slaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik met Myra bezig ben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch altijd pas laat slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
als ik er tijd voor had dan wel hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
In het weekend en buiten werktijd ben jij echt niet op FOK! te vinden
Vriendschappelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:51 schreef twi het volgende:
Hij is toch leuk genoeg om niet gelijk helemaal af te kappen?
Jij wilt vriendschappelijk met hem omgaan terwijl je weet dat hij toch alleen maar in je broekje wil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Ben alleen bang dat gewoon vriendelijk zijn de verkeerde illusies geeft. Dus zal hem wel een keer face to face zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Ben alleen bang dat gewoon vriendelijk zijn de verkeerde illusies geeft. Dus zal hem wel een keer face to face zeggen.
Dan moet je niet 'haha slijmbal' sturen nee, dat pikken mannen verkeerd opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Niet als in, ik wil dat het een goede vriend van me wordt' hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Jij wilt vriendschappelijk met hem omgaan terwijl je weet dat hij toch alleen maar in je broekje wil?Lijkt me een kansloze missie.
haha, slijmbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je niet 'haha slijmbal' sturen nee, dat pikken mannen verkeerd op
Duidelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De man van mijn dromen is een man waarvan ik gelijk zeg van "jaaah![]()
"
dat is deze niet
Zoals ik zei, ben nu nog vriendelijk. (al had die haha eraf gemoeten).. i know..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef twi het volgende:
Dan moet je niet 'haha slijmbal' sturen nee, dat pikken mannen verkeerd op
Dan nog lijkt het me zonde van je eigen tijd om te investeren in contact met iemand die iets anders wil dan jij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als in, ik wil dat het een goede vriend van me wordt' hoor.
Misschien tijdens het eten, als de rekening wordt besproken. Ten overstaan van de hele groep zeggen: " John, als jij zo'n gore slijmbal bent, waarom betaal je dan ook niet even voor mij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanvaond zie ik hem bij dansen. En zaterdag gaan we met een groep uit eten / bios in. Vast wel mogelijkheid toe
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien tijdens het eten, als de rekening wordt besproken. Ten overstaan van de hele groep zeggen: " John, als jij zo'n gore slijmbal bent, waarom betaal je dan ook niet even voor mij?"
Als ik echt iets wil weten dan stalk ik je wel op de WhatsApp!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
als ik er tijd voor had dan wel hoor
Dan zou ik het vanavond zeggen, in een groep lijkt me het wat lullig/onhandig/awkard misschienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Vanvaond zie ik hem bij dansen. En zaterdag gaan we met een groep uit eten / bios in. Vast wel mogelijkheid toe
Uhu. Komt wel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:59 schreef STING het volgende:
Dan zou ik het vanavond zeggen, in een groep lijkt me het wat lullig/onhandig/awkard misschien
Omdat koeien gewoon geweldige beesten zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom staan koeien altijd zo fucking baas op een foto!?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
Waarom staan koeien altijd zo fucking baas op een foto!?
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat koeien gewoon geweldige beesten zijn
Gin.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef twi het volgende:
Er staat hier nog een halve fles tonic. Wat moet ik daarbij gooien om het niet zo goor te laten smaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |