Leugens!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
voor vragen staat mijn PMbox 24/7 open hoor
Denk je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:48 schreef STING het volgende:
Als je dat dacht, had je het hier wel anders gebracht
Ik weet niet hoe lang ik met Myra bezig benquote:
De man van mijn dromen is een man waarvan ik gelijk zeg van "jaaahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef STING het volgende:
Misschien is het stiekem wel de man van je dromen
Ik val snel in slaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik met Myra bezig ben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga toch altijd pas laat slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
als ik er tijd voor had dan wel hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
In het weekend en buiten werktijd ben jij echt niet op FOK! te vinden
Vriendschappelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:51 schreef twi het volgende:
Hij is toch leuk genoeg om niet gelijk helemaal af te kappen?
Jij wilt vriendschappelijk met hem omgaan terwijl je weet dat hij toch alleen maar in je broekje wil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Ben alleen bang dat gewoon vriendelijk zijn de verkeerde illusies geeft. Dus zal hem wel een keer face to face zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Ben alleen bang dat gewoon vriendelijk zijn de verkeerde illusies geeft. Dus zal hem wel een keer face to face zeggen.
Dan moet je niet 'haha slijmbal' sturen nee, dat pikken mannen verkeerd opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |