Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,quote:
Dezelfde uit het vorige topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de foto niet eens zien hier op mn werk
wat is het wat is het wat is het?
Twee zoenende vrouwequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de foto niet eens zien hier op mn werk
wat is het wat is het wat is het?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,.
niet zo heel verkeerd toch?quote:
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet zo heel verkeerd toch?
Lololquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klant die opbelt om te vertellen dat we een storing op de telefoon lijn hebben.
Ik vertel mr van niet.. hij belt mij immers.
mr geeft aan, ja net bestond het nr niet..
mr verteld dat hij waarschijnlijk een foutief nr heeft gedraaid..
maar nee.. we hebben een storing volgens mrnou prima, dan hebben we een storing hoor
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.quote:
Kunnen we je eruit trekken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/
Dan ga je er toch alleen heen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.
Mooi kut. Sterkte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/
I wishquote:
Komt goedquote:
Nee, dat kon niet. 1.. onbeleefd. 2. Ken verder maar 2 mensen daar. 3. Geen vervoer en 4. Als meisje alleen was niet zo heel handig.quote:
Stomquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.
Dat is wel heel erg jammerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
Nee, dat kon niet. 1.. onbeleefd. 2. Ken verder maar 2 mensen daar. 3. Geen vervoer en 4. Als meisje alleen was niet zo heel handig.
mag ik achterop ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
Middag. Wat is het heerlijk ook even je gedachten los te laten, net 3 uur motor gereden en nog vele uurtjes te gaan
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Lopend, want....
[ afbeelding ]
Die achterste fiets is van mij...
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Lopend, want....
[ afbeelding ]
Die achterste fiets is van mij...
Het jammere is dat ik weet van wie die fiets is, en dat degene van die fiets wist dat ik weg moest vandaag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd.
Is me trouwens ook al eens in Amsterdam overkomen.
In het begin sta je dan raar te kijken.
Meh mij wel anders was ik sowieso gegaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jammer
Al lijken punt 1 en 2 me niet zo'n probleem.
Alles komt goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh mij wel anders was ik sowieso gegaan.maar goed, vandaag komt vast alles goed. Zo niet dan morgen of volgende week en dan zien we het wel weer.
Daarom lekker in de zon liggen nu!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles komt goed.Altijd.
En zo niet, dan toch.
reservesleutels liggen gewoon in de laquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Het jammere is dat ik weet van wie die fiets is, en dat degene van die fiets wist dat ik weg moest vandaag.
En dat zeg je nu pas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
reservesleutels liggen gewoon in de la![]()
Je vroeg er niet naarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pas.
Je vind dat ik te weinig beweging krijg hè?
Gaan we het zo spelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je vroeg er niet naar
Geen probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom dan met dat zweepje
Ik kook toch lekkerderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:32 schreef JJH het volgende:
[..]
En gekookt word er ook niet, want dat heeft ze niet gevraagd.
Doe dat dan vooral...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kook toch lekkerder
Doet ze dat niet danquote:
Ik kook in principe als ik vrij ben, en zij als ik aan het werk ben.quote:
tis gewoon wel zoquote:
Jij hebt er ook voor geleerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis gewoon wel zojij kookt niet vies.. maar ik wel lekkerder
nou dus dan mag ik dat wel zeggen tochquote:
Het kwam eruit alsof ik er helemaal niets van bakte (hihahoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dus dan mag ik dat wel zeggen toch
al mag dat zweepje nog steeds wel heur
Oh dat zeker welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kwam eruit alsof ik er helemaal niets van bakte (hihaho) en het niet gewaardeerd werd.
Okquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kook in principe als ik vrij ben, en zij als ik aan het werk ben.
Maar ze vind het mijn blijkbaar niet lekker genoeg...
'Ergens' in september oktober?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wanneer doen we een meet?
ik zei gister al, maar waarschijnlijk zag je het niet meer. Dus ik zwaaiwel ff virtueelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is op steenworp afstand van Maastricht
Ik heb nog niets gepland voor zaterdag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Vast geen meet aanstaande zaterdag
Zaterdag ben ik aan het D&D-en met vrienden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Vast geen meet aanstaande zaterdag
dungeans and dragons?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik aan het D&D-en met vrienden.
Ja, kloptquote:
hihiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, klopt
We spelen D&D 4.0.
Ik speel een Dwarf Fighter genaamd Hartor (sommige noemen hem inmiddels Haktor)
Nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, klopt
We spelen D&D 4.0.
Ik speel een Dwarf Fighter genaamd Hartor (sommige noemen hem inmiddels Haktor)
zo gezellig zijn die spellen nooit. Er is altijd wel iemand die kaarten of pionnen door de kamer flikkertquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld.
Nooit echt van de gezelschapsspelletjes geweest ook trouwens.
tis niet echt een gezelschaps spel voor zover ik weet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld.
Nooit echt van de gezelschapsspelletjes geweest ook trouwens.
Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar gooien met borden of pionnen ben ik ondertussen wel ontgroeid.:@quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zo gezellig zijn die spellen nooit. Er is altijd wel iemand die kaarten of pionnen door de kamer flikkert
Ja, maar, kom op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis niet echt een gezelschaps spel voor zover ik weet.
Mijn broer en broertje spelen het ook
eeuwige nerds
im a bad loserquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar gooien met borden of pionnen ben ik ondertussen wel ontgroeid.:@
En het is ook niet zo dat ik dan de hele avond loop te mokken hoor.
Dat ziet er vast heel schattig uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil altijd stampvoeten als ik spelletjes verlies
zuchtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet er vast heel schattig uit.
foto's?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
Net terug van de kapster, t ziet er weer fris uit en ze heeft de lengte erin gehouden. Hulde!
Bij ons is dat nog nooit gebeurd en wij spelen echt een hoop spellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zo gezellig zijn die spellen nooit. Er is altijd wel iemand die kaarten of pionnen door de kamer flikkert
Ik zit nu op mobiel, mssn later. Ben nogal huiverig met foto's.quote:
dan gooi je er een pb'tje of dm tegenaan. Het is in ieder geval goed dat er nog wat lengte in zit! vrouwen met kort haarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel, mssn later. Ben nogal huiverig met foto's.
Mijn ouders hadden ooit dikke ruzie tijdens Monopoly.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha monopoly, met leningen tot in het oneindige en zo. Uiteindelijk gaat het bord doormidden en vliegen de hotels je om de orenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ooit dikke ruzie tijdens Monopoly.En mijn broertje kon erg goed met dingen gooien.
Ik laat t groeien, t is nu schouderlengte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dan gooi je er een pb'tje of dm tegenaan. Het is in ieder geval goed dat er nog wat lengte in zit! vrouwen met kort haar
Leningen deden wij nooit aan. Failliet is failliet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:59 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha monopoly, met leningen tot in het oneindige en zo. Uiteindelijk gaat het bord doormidden en vliegen de hotels je om de oren
heel verstandigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik laat t groeien, t is nu schouderlengte.Heb nog nooit heel kort haar gehad. Lelijk.
Wij speelden het dan ook gewoon een week lang, of langer hahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Leningen deden wij nooit aan. Failliet is failliet.
Oe, risk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Wij speelden het dan ook gewoon een week lang, of langer hahaha
Risk is ook zo'n briljant spel
Idd. En wie gooide met hotels kreeg straf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Leningen deden wij nooit aan. Failliet is failliet.
Het is dat knetter wat meegenomen heeft, mar tot die tijd had ik ook gewoon geen spelletjes in huis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Nixx- het volgende:
Het is voor mij ook heel erg lang geleden dat ik Monopoly of Risk heb gespeeld.
Wij spelen meer: Kolonisten van Catan, Machiavelli, Dominion, Power Grid, Ticket to Ride
Wedden dat straks om 18u de hel losbreekt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben aan het proberen of ik vnaaf eerder naar huis mag..
tis zooo freaking rustig...
doe daar eens niet zo blij om.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Wedden dat straks om 18u de hel losbreekt?
Moet je vroeger naar bed gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doe daar eens niet zo blij om.
ik is moeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blij ik?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe daar eens niet zo blij om.
ik is moeeeeeeeeeeeeeeeeee
dat zijn pas spannende avonden!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wij spelen yahtzee
En verder discussieren we of big in japan het origineel beter is dan die van de guano apes
Van Alphaville, obviously!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
Wij spelen yahtzee
En verder discussieren we of big in japan het origineel beter is dan die van de guano apes
We houden het overdag netjes ... Voor de kinderen... 'savonds nou dan weet je het welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat zijn pas spannende avonden!
Dan ben je zo doodop van de hele dag met de kinderen op de hort zijn dat je niet veel verder komt dan bad, bed enquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We houden het overdag netjes ... Voor de kinderen... 'savonds nou dan weet je het wel
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je zo doodop van de hele dag met de kinderen op de hort zijn dat je niet veel verder komt dan bad, bed en
Ja, dat bedoelde ik wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om te.. uhm.. slapen?
wat een fijn toekomstbeeld schets je daar...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je zo doodop van de hele dag met de kinderen op de hort zijn dat je niet veel verder komt dan bad, bed en
Dus als jullie straks van vakantie terug zijn gauw een weekendje met z'n tweeen weg om bij te komen?quote:
wij zijn heel leuk zonder kinderenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als jullie straks van vakantie terug zijn gauw een weekendje met z'n tweeen weg om bij te komen?
Ja als daar tijd voor isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus als jullie straks van vakantie terug zijn gauw een weekendje met z'n tweeen weg om bij te komen?
Wel eens ja...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een fijn toekomstbeeld scherts je daar...
sexytime hoort er heus nog wel eens bij hoor !
Ik heb gelukkig geen FB.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Doe eens niet alsof wij sexloos zijn ..
Hebben jullie mijn plaatje op FB gezien?
Hihi
Zal ik hem hier ff plakken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Doe eens niet alsof wij sexloos zijn ..
Hebben jullie mijn plaatje op FB gezien?
Hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:55 schreef JJH het volgende:
omg, ik klik die spoiler open en moet weer hardop lachen.
Ik had er ook al om gelachen toen ik op fb keek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Ik ben echt net een klein kind
Sexbierum?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er ook al om gelachen toen ik op fb keek.
Ik vind Waspik, Rectum en Boerenhol ook nog steeds grappig.
Pittoresk hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef GSbrder het volgende:
En het idyllische Oostenrijkse dorpje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merk je vanzelluf wel.. dus de komende uren niet stiekem vreemde vrouwen uitnodigenquote:
Oké.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
merk je vanzelluf wel.. dus de komende uren niet stiekem vreemde vrouwen uitnodigen
Ik wilde net weggaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
merk je vanzelluf wel.. dus de komende uren niet stiekem vreemde vrouwen uitnodigen
rukkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Dan doe ik wel wat ik anders ook zou doen.
oh schillenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je maar hier.
Zei ik dat hardop?
[..]
Nee, aardappels schillen en tv kijken.
quote:
+1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij moet juist vastgebonden op bed op mij wachten
Maar pas nadat hij eten gekookt heeft natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]jij moet juist vastgebonden op bed op mij wachten
Rectum, da's hier vlakbijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had er ook al om gelachen toen ik op fb keek.
Ik vind Waspik, Rectum en Boerenhol ook nog steeds grappig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tegenpolenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
GoeeeeeeedenavondHoe gaat het hier?
Hier kan het bijna niet beter
dat Kan HIJ doen Terwijl ik met HAAR speelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar pas nadat hij eten gekookt heeft natuurlijk
aankomend weekend NUL iets te doen. gewoon geen enkele verplichting.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dagje voor jezelf nemen en nergens aan denken, it worked for me
What's up?
+1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat Kan HIJ doen Terwijl ik met HAAR speel
Ik weet wel een paar dames die je willen vermaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aankomend weekend NUL iets te doen. gewoon geen enkele verplichting.
maar mij maakt dat juist depri
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vermaken als in?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar dames die je willen vermaken.
Euw, ja dat kan natuurlijk ook. Zoals je zei, tegenpool.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
aankomend weekend NUL iets te doen. gewoon geen enkele verplichting.
maar mij maakt dat juist depri
zit je mobiel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw, ja dat kan natuurlijk ook. Zoals je zei, tegenpool.
Kan je niet met vrienden wat afspreken ofzo?
Als ik het goed gelezen heb (correct me if I'm wrong):quote:
mijn hoofd staat niet niet naar seksueel getinte dingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik het goed gelezen heb (correct me if I'm wrong):
- Uitgaan met Tamashii
- In bed duiken met Lola en Knetter
Ho, wacht!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dan weet ik het wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoveel lichamelijke inspanning kan niet gezond zijn als je nog niet gegeten hebt.
Ja, maar de ene komt hier sowieso niet naar toe, en de ander is aan het werk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dan weet ik het wel.
Alsnog zou ik het wel weten als ik ooit de kans krijg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar de ene komt hier sowieso niet naar toe, en de ander is aan het werk.
Ik kan je daar alleen maar gelijk in geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Alsnog zou ik het wel weten als ik ooit de kans krijg.
OMG das lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knetterchocoladekleine stukjes mij bedekt met witte chocolade
Beetje te hard gereden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Woeps, volgens mij kan er een boete á 218 euro binnen komen
Als het melkchocolade of puur is wil ik er ook wel een hap van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knetterchocoladekleine stukjes mij bedekt met witte chocolade
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Woeps, volgens mij kan er een boete á 218 euro binnen komen
Nope witquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als het melkchocolade of puur is wil ik er ook wel een hap van.
A2?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
130 waar je 100 mag, althans, daar ga ik vanuit. Iets met niet doorhebben van trajectcontrole
Dat is tegenwoordig al 218.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
130 waar je 100 mag, althans, daar ga ik vanuit. Iets met niet doorhebben van trajectcontrole
A12. Ben er bij Zoetermeer op gegaan, en bij Arnhem eraf. Zo'n beetje constant 130 geredenquote:
Keek net op de site van OMquote:
Dat stukje onder utrecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
A12. Ben er bij Zoetermeer op gegaan, en bij Arnhem eraf. Zo'n beetje constant 130 gereden
[..]
Keek net op de site van OM
Ik ben al blij dat ik nu werk heb, anders had ik het nooit kunnen betalenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stukje onder utrecht?
Allemachtig zeg.
Ik vind het altijd zonde zo iets...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nu werk heb, anders had ik het nooit kunnen betalen
Jup dat wel, maar ik bedacht me thuis pas: Hé, volgens mij was daar trajectcontrolequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zonde zo iets...
Ik weet zeker dat daar Trajectcontrole is, verder zou ik het zo niet durven zeggen op de rest van de A12.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nu werk heb, anders had ik het nooit kunnen betalen
Ja daar ook, maar weet niet meer zeker hoe hard ik daar reed. Ik ga uit van het slechtste geval.
woon je in het schone arnhem joh?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
A12. Ben er bij Zoetermeer op gegaan, en bij Arnhem eraf. Zo'n beetje constant 130 gereden
[..]
Keek net op de site van OM
Laat ik hopen dat het alleen daar wasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat daar Trajectcontrole is, verder zou ik het zo niet durven zeggen op de rest van de A12.
Neen, dan daar de A50 richting Apeldoornquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
woon je in het schone arnhem joh?
ow oke. nou wees bij dat je alleen in heteren werkt en niet woont, wat een gat is dat zeg!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat het alleen daar was
Jup, een GS
[ afbeelding ]
[..]
Neen, dan daar de A50 richting ApeldoornOverigens werk in in Heteren, vlakbij Arnhem.
Leuke beginnersfiets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat het alleen daar was
Jup, een GS
[ afbeelding ]
[..]
Neen, dan daar de A50 richting ApeldoornOverigens werk in in Heteren, vlakbij Arnhem.
Haha hoezo, woon jij daar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ow oke. nou wees bij dat je alleen in heteren werkt en niet woont, wat een gat is dat zeg!
nee ik woon gelukkig in Arnhem opv Heteren. Opheusden wakker schudden, dat moet je eens doen op zondagmorgen hahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha hoezo, woon jij daar?
Overigens kwam ik vanmorgen door Opheusden, in zijn 1, open demperEven die mensen wakker schudden
Hoezo pas je daar nooit op? Ik ken iemand die is 1,9x en weegt 90/100kg denk ik?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke beginnersfiets.
Al zal ik daar nooit oppassen.Ik heb op de motorbeurs enzo wel eens op die 600cc wegracers gezeten, ik steek aan alle kanten buiten het kuipwerk uit.
En dat je zoveel snelweg pakt, je kunt daar zo mooi binnendoor rijden.
Binnenkort een grote meeting in Veenendaal, even een ommetje door Opheusdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nee ik woon gelukkig in Arnhem opv Heteren. Opheusden wakker schudden, dat moet je eens doen op zondagmorgen hahaha
Nee dan mag dat daar niet hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
nee ik woon gelukkig in Arnhem opv Heteren. Opheusden wakker schudden, dat moet je eens doen op zondagmorgen hahaha
Mag ik mee op mijn snorfietsje? moeten jullie niet zo hard rijden he!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnenkort een grote meeting in Veenendaal, even een ommetje door Opheusden
In veenendaal ook niet andersquote:
Dan wens ik je succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Mag ik mee op mijn snorfietsje? moeten jullie niet zo hard rijden he!
[..]
In veenendaal ook niet anders
Gelukkig zijn ze hier aan de andere kant van de waal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:26 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Mag ik mee op mijn snorfietsje? moeten jullie niet zo hard rijden he!
[..]
In veenendaal ook niet anders
SV650 zijn stoere fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo pas je daar nooit op? Ik ken iemand die is 1,9x en weegt 90/100kg denk ik?
Maar een SV650 is ook een leuke fiets
Vanmorgen ben ik helemaal van Arnhem tot aan Rotterdam over de dijk gereden, heerlijk!
hellup een ODW'erquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze hier aan de andere kant van de waal niet zo moeilijk
Wat vind je van een Honda Afrika Twin of een Transalp dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
SV650 zijn stoere fietsen.
Ik ben 2m en weeg richting 120kg.
Ik zit er gewoon niet lekker op, kan mijn knieen niet in de uitsparingen in de tank kwijt, het is gewoon geen porum.
Ik ben niet zo van de allroads, doe mij maar een dikke naked.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat vind je van een Honda Afrika Twin of een Transalp dan?
Hmm, dan kan ik me zo even niet iets verzinnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de allroads, doe mij maar een dikke naked.
Doe mij maar een roze bloemetjesfiets danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En op zoiets zie ik mezelf wel zitten, als het stempeltje er is en de centen er zijn.![]()
Paar posts naar boven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan kan ik me zo even niet iets verzinnen
In ieder geval een slagje groter dan de 750 variant, en het ontbreken van kuipwerk is ook wel handig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Z1000, volgens mij zijn dat ook geen grote fietsen hoor
Dat is waarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval een slagje groter dan de 750 variant, en het ontbreken van kuipwerk is ook wel handig.
Nee, of je moet die ene proefles een jaar of 3 geleden meetellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit lees ik straks pas, maar je bent dus al bezig met je motorrijbewijs?
heb er geen gevoelens bijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké.
Moet ik daar nog wat aan doen dan, of vind je dat juist wel fijn?
portie gelukquote:
dankjewelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan zou ik het met liefde met je delen.
das klote hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ach met het bereik hier is het toch nie bij te houdrn
Heyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey cutie
Alles goed?
@moeraskatje, ach ik.overleef het wel hoor, beetje afkicken
Fijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
ja hoor alles goed.
Jij lekker op vakantie?
Ben sinds een maandje of 2 weer vrijgezel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijnmet de liefde ook ?
nu nog in NL en morgen door naar Duitsland
Haha okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, of je moet die ene proefles een jaar of 3 geleden meetellen.
Maar ooit komt het er.
Ik kan inderdaad gelijk op 25+ kw stappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha okeScheelt dat je oud genoeg bent dat je niet aan dat nieuwe rijbewijs mee hoeft te werken
Weer back![]()
ik heb een knuf nodig, mag ik ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey cutie
Alles goed?
@moeraskatje, ach ik.overleef het wel hoor, beetje afkicken
Je mag er 100 hebben van mij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb een knuf nodig, mag ik ?
Nieuwe regeling is examen, 2 jaar 11kW, examen, 2 jaar 35kW, examen, vol vermogenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad gelijk op 25+ kw stappen.
Al zal ik wel rustig beginnen, ik ken mezelf op dat gebied.
Knuffelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb een knuf nodig, mag ik ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe regeling is examen, 2 jaar 11kW, examen, 2 jaar 35kW, examen, vol vermogen
[..]
Knuffel![]()
Aan de ene kant heel verstandig, aan de andere kant, 11kw? Je leert wel rijden, maar is dat niet erg weinig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe regeling is examen, 2 jaar 11kW, examen, 2 jaar 35kW, examen, vol vermogen
[..]
Knuffel![]()
boah niet echt. maar ik kom er wel over ooitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
Gaat het weer wat beter poes? Je had een of andere aanval oid gisteren?
125cc. daar kun je niet eens fatsoenlijk de snelweg mee opkomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Aan de ene kant heel verstandig, aan de andere kant, 11kw? Je leert wel rijden, maar is dat niet erg weinig?
oh wat zonde zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben sinds een maandje of 2 weer vrijgezel.
En je bent niet eens een drankje komen doen toen je in de buurt was
Altijd welkom hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wat zonde zeg
Zal ik dat dan eens komen doen binnenkort?
Mieraskatje
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh wat zonde zeg
Zal ik dat dan eens komen doen binnenkort?
Mieraskatje
Echt heel veilig klinkt dat allemaal niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
125cc. daar kun je niet eens fatsoenlijk de snelweg mee opkomen
Niet bepaald. En nu is het zo dat je na 2 jaar automatisch naar vol vermogen gaat, maar nu moet je dus telkens opnieuw examen doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt heel veilig klinkt dat allemaal niet.
Maar je zei dat voor mij niet geld? Wat is de leeftijdsgrens dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bepaald. En nu is het zo dat je na 2 jaar automatisch naar vol vermogen gaat, maar nu moet je dus telkens opnieuw examen doen.
60plussers moeten gewoon lekker tussen de vrachtwagens blijven hangen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen ze geen aparte strook maken waar 60+ers en rijlessers niet vanaf mogen eigenlijk?
Onmogelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen ze geen aparte strook maken waar 60+ers en rijlessers niet vanaf mogen eigenlijk?
Geldt niet voor jou nee. Althans, naar mijn weten ben jij geen 24quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je zei dat voor mij niet geld? Wat is de leeftijdsgrens dan?
Ik heb geen les 50 gereden waar je 80 mag hoor... Die schildpadden moeten gewoon optiefenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
60plussers moeten gewoon lekker tussen de vrachtwagens blijven hangen.
Rijlessers moeten het nog leren, daar heb ik wel geduld mee.
Dan weet ik niet waar jij rijd, maar met motorlessen wordt je in je oor geschreeuwd als je veels te langzaam rijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen les 50 gereden waar je 80 mag hoor... Die schildpadden moeten gewoon optiefen
Ah dat is dan wel lekker inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
Geldt niet voor jou nee. Althans, naar mijn weten ben jij geen 24.
18: 2 jaar 11 kW
20: 2 jaar 35 kW
22: vol vermogen
24: in 1x vol vermogen
Er zijn wel dingetjes hoor, langzaam optrekken, onzeker op de weg, moeite met in/uitvoegen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen les 50 gereden waar je 80 mag hoor... Die schildpadden moeten gewoon optiefen
Wut? 27?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel lekker inderdaad.
Ik ben 27.
Heb je toevallig ook een linkje met iets meer info erover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |