Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,quote:
Dezelfde uit het vorige topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de foto niet eens zien hier op mn werk
wat is het wat is het wat is het?
Twee zoenende vrouwequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de foto niet eens zien hier op mn werk
wat is het wat is het wat is het?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,.
niet zo heel verkeerd toch?quote:
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter? Ik heb ook een kutdag denk ik,.
Neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet zo heel verkeerd toch?
Lololquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klant die opbelt om te vertellen dat we een storing op de telefoon lijn hebben.
Ik vertel mr van niet.. hij belt mij immers.
mr geeft aan, ja net bestond het nr niet..
mr verteld dat hij waarschijnlijk een foutief nr heeft gedraaid..
maar nee.. we hebben een storing volgens mrnou prima, dan hebben we een storing hoor
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.quote:
Kunnen we je eruit trekken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/
Dan ga je er toch alleen heen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.
Mooi kut. Sterkte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Ik kan er niet over uit.. Ik zit serieus in de put :/
I wishquote:
Komt goedquote:
Nee, dat kon niet. 1.. onbeleefd. 2. Ken verder maar 2 mensen daar. 3. Geen vervoer en 4. Als meisje alleen was niet zo heel handig.quote:
Stomquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ruzie hier, ruzie daar, vakantie bijna afgelopen, change of life vanaf september en ook nog eens onduidelijkheid wb van alles. Nja bovendien was het gister dik feest ergens, ik superveel zin, vriend niet, hij nodigt andere mensen uit die ook geen zin hebben dus vervolgens gaan we thuis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |