Ik dacht altijd dat inleiden toch een stuk heftiger was dan de boel gewoon natuurlijk laten verlopen? (Mits weeen enzo natuurlijk)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Solagratia het volgende:
Ik denk dat ik vooral eerder ingeleid zou worden om de bevalling makkelijker te maken voor mij (geestelijk en lichamelijk). Bij Amy zat eigenlijk alles tegen (kruinligging, geen persweeen, schouder zat vast) en haar gewicht versterkte dat. Dus met een eerdere inleiding wilden ze het gewicht wat binnen de perken houden en daarmee hopelijk de bevalling iets makkelijker maken.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef L0t.. het volgende:
Lieve meiden, enorm bedankt voor alle succeswensen. Ik denk dat het geholpen heeft.
Ik ben nog helemaal verbijsterd en ik weet niet hoe het kan, maar we hebben daarnet een kloppend hartje gezien
De verloskundige had geen echte verklaring voor het bloedverlies en de lichte test maar voor nu zag het er goed uit. Morgen ga ik naar de gynaecoloog die ook beter kan kijken naar mijn baarmoedermond, om te kijken of daar het bloedverlies vandaan komt.
Ik ben heel hard in huilen uitgebarsten daar op de echotafel en ik moet nog steeds huilenZoveel emoties op een dag, ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken. Ik ben voor nu in ieder geval heel blij.
Nee, alleen mensen onder mijn datum worden toegevoegd..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef -Lise- het volgende:
Lot, wat ontzettend fijn nieuws! Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal emotioneel van werd, tegen alle verwachtingen in een knippertjeHopelijk kan de gynaecoloog morgen een verklaring geven voor het bloedverlies en kan je stilletjes aan dan ook het vertrouwen in een goede zwangerschap terug opbouwen!
Verder had ik me hier graag aangemeld na lang meelezen... Mijn buik heb ik ondertussen al voorgesteld in het daarvoor bestemde topic![]()
Uitgerekende datum is 23 november en ik doe mee met de rest van het novemberclubje want ook wij krijgen een jongetje
Lief dat je het vraagt! Nee alles nog hetzelfde, vandaag voor de verandering een keer later op de dag aan de ctg, zo weer richting zh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
FTA bij jou geen veranderingen?
Laxtra heet het. Ach, als het maar helpt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Lenehe wat voor spul heb jij dan? Lactulose of iets anders?
Nou, dat was nog wel een beetje raar. Volgens de eerste dag van mijn menstruatie zou ik nu 7w4d zijn, volgens mijn eigen berekening adhv mijn eisprong die ik vrij exact weet zou ik nu precies 7 weken zijn maar volgens de meting van de vk zou ik nu op 6w1d zittenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef Suikertante het volgende:
Psst L0t, hoe lang ben je nu al zwanger dan?
*sluipt weer weg..
Wat houdt dat in? Bloedarmoede?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hartje was goed, slechts 3 bewegingen geregistreerd en niks gevoeld, maar ja dat is niet nieuw meer dus. Toen ik er aan lag werd ik gebeld door de nefroloog dat mijn bloed en urine uitslagen niet helemaal ok waren mbt eiwitten en witte bloedcellen. Meteen overleg gehad met de arts assistent, de eiwitten liggen nu precies op de grens dus over 3 weken weer extra controle van alles. Ik kan bijna kwartetten met alle kwaaltjes :p
Pff het houdt ook maar niet op bij jou hèquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hartje was goed, slechts 3 bewegingen geregistreerd en niks gevoeld, maar ja dat is niet nieuw meer dus. Toen ik er aan lag werd ik gebeld door de nefroloog dat mijn bloed en urine uitslagen niet helemaal ok waren mbt eiwitten en witte bloedcellen. Meteen overleg gehad met de arts assistent, de eiwitten liggen nu precies op de grens dus over 3 weken weer extra controle van alles. Ik kan bijna kwartetten met alle kwaaltjes :p
Wat jij ervan vind boeit niet zo. Het gaat er vooral om wat degene ervan vindt die nu het contract moet verlengen. En daarmee zijn sommige werkgevers gewoon horken. Zwanger = oprotten mits mogelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb me er nog niet mee bemoeid ,maar vind dat ze op sommige punten wel gelijk heeft
Daar zat ik ook nog tegenaan ja :p je zou het bijna vergeten. Nee risico op zwschapsvergiftiging, dat hoeft blijkbaar niet bij iedereen samen te hangen me een hoge bloeddruk aldus de nefroloog.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Bloedarmoede?
Oh great. Kun je daar nu al iets tegen doen? Iets met eten? Of medicijnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:09 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog tegenaan ja :p je zou het bijna vergeten. Nee risico op zwschapsvergiftiging, dat hoeft blijkbaar niet bij iedereen samen te hangen me een hoge bloeddruk aldus de nefroloog.
Ze kan altijd naar de bedrijfsarts hè? Evt even met verloskundige bespreken hoe en wat. Als het echt serieus is dan is het advies van de bedrijfsarts wel bindend als het gaat om haar werkzaamheden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze heeft 1 werkbegeleider iets jonger als haar die gewoon weinig begrip toont en gewoon zijn zin wil hebben.
De andere zet haar aan simpeler werk gelukkig,maar als ze erg moe is en dat aangeeft word dat wat afgewimpeld
Zover heb ik eigenlijk niet doorgevraagd. Ik wacht het allemaal wel weer af. Ze gaven in ieder geval niks aan wat ik moest of kon doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh great. Kun je daar nu al iets tegen doen? Iets met eten? Of medicijnen?
Nou dan kan ik maar beter meteen stoppen met werken, al die patiënten die ik de hele dag moet tillen, ondersteunen, draaien etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:21 schreef Ticootje het volgende:
http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm
Voor asfalt.
Dat tillen valt dus wel aardig mee. Ze mag per keer gewoon 10 kilo tillen.
UWV, baas , begeleider heeft gewoon schijt aan jouw mening mag ik hopenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Arbo staat in niet meer als 80 db ,maar dit is wel meer dan 80 db.
Ze heeft een contract via uwv gekregen (soort van werken naar vermogen)
Nu hebben we al eens een aanvaring gehad met de uwv begeleidster.
Deze belde achter onze rug om hoe en wat tussen ons enz en later troen ze voor der knie thuis zat werd ze gebeld met de medeling of morgen werken of caparis leeuwarden geen van beide was exit.
Als der contract niet verlengd word zou ze naar empatec moeten en haar begeleidster weet wel dat dit niet kan en ik er ook een stokje voor steek.
Dit is met een hele goede en grondige reden en dat intreseerd ze niks.
Weet wel dat als ze er heen moet ik denk ik best door het lint ga en dat er 2 daar beter weg kunnen wezen daar
Ja. Maar als je lijf het niet trekt dan zijn dat de regels waar je werkgever zich aan gaat houden. Ik sjouw ook gewoon dozen met harddisks erin 4 trappen op. Of nieuwe pc's. Zolang het gaat hoor je mij niet. Ik heb zelfs liever dat mensen er zo min mogelijk van merken, niet dat ik vingers krijg met kijk die buit lekker dr zwangerschap uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou dan kan ik maar beter meteen stoppen met werken, al die patiënten die ik de hele dag moet tillen, ondersteunen, draaien etc.
Het boeit ze geen flikker wat jij weet of vind , het gaat niet om jouw in deze ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef asfalthooligan het volgende:
Die weet ook wie er zitten en ik weet wat ze geflikt hebben bij der
Sorry maar wat een niveau laat je hier zien. En jij vind het raar dat mensen niet welwillend zijn om mee te werken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef asfalthooligan het volgende:
Die weet ook wie er zitten en ik weet wat ze geflikt hebben bij der
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Oognip het volgende:
Maar AH, waarom was die meer dan 80DB voor de zwangerschap geen probleem en nu opeens wel?
Ja precies, ik snap je, zo ben ik ook. Idd, soms kan het natuurlijk wel echt te zwaar worden. Maar dat dat met 12 weken (zover is de vriendin van ah dacht ik?) al niet meer gaat is wel erg vroeg...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Maar als je lijf het niet trekt dan zijn dat de regels waar je werkgever zich aan gaat houden. Ik sjouw ook gewoon dozen met harddisks erin 4 trappen op. Of nieuwe pc's. Zolang het gaat hoor je mij niet. Ik heb zelfs liever dat mensen er zo min mogelijk van merken, niet dat ik vingers krijg met kijk die buit lekker dr zwangerschap uit.
Joh gaat ze lekker de bijstand in. Kratje bier voor de deur, waar maak je je druk om. Werken is zo voor het klootjesvolk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Maar wel om haar en laat het gewoon niet toe dat ze bij der in der buurt komen .
Jouw mening doet er niet toe accepteer dat nou maar . Tenzij je meisje zo debiel is dat jij wettelijk gemachtigd bent om haar te vertegenwoordigen ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Maar wel om haar en laat het gewoon niet toe dat ze bij der in der buurt komen .
En daarvan heeft ze aangifte gedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok Dus als zij door de 1 redelijk mishandelt is en bedreigt en door de aangerand zonder aanleiding
Wat heeft dat met niet kunnen werken te maken van zwangerschap of is ze zwanger van de aanranding ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok Dus als zij door de 1 redelijk mishandelt is en bedreigt en door de aangerand zonder aanleiding
En dan misbruik je de zwangerschap maar ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Is aangifte van gedaan ja , ze wil wel werken maar daar niet
Lijkt mij dat als je aangifte hebt gedaan dat de instantie die je aan het werk houdt je heus kan overplaatsen naar een andere werkplaats.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:34 schreef asfalthooligan het volgende:
Is aangifte van gedaan ja , ze wil wel werken maar daar niet
Ze is terminaal denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef mikoxx het volgende:
Ok en nu volg ik t niet meer, ze wil wel werken, maar daar niet, en je maakt je zo druk omdat je wilt dat ze daar kan blijven werken??? Huh?
En jij denkt als haar vriendje dat je wat te vertellen hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze wil werken ,maar niet bij empatec waar ze bij geen contract heen geplaats zal worden .
Dit gewoon vanwege de dingen vn haar verleden
Maar als er daar dus de mensen werken waartegen ze aangifte heeft gedaan, dan kan dat toch gewoon worden overlegd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze wil werken ,maar niet bij empatec waar ze bij geen contract heen geplaats zal worden .
Dit gewoon vanwege de dingen vn haar verleden
Volgens mij woonde ze toen nog bij haar ouders dus neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
/ontlurkt
sorry hoor AH maar als jij zou doorgaat heb je straks 2 kinderen thuis! jezus man ze dopte ook haar boontjes voor ze jou kende dus laat haar dat nu ook doen, dat je haar wilt beschermen oke... maar dit is haar leven overnemen! ga je bij een volgende baan ook voor haar solliciteren?!
dat je voorzichtiger doet als je zwanger bent snapt iedereen maar ik kan meer respect opbrengem voor tico en waarschijnlijk vele anderen die het gewoon proberen tot het niet meer gaat!
ze is zwanger, niet invalide!
lot! geweldig voor je! echt een wonderei
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij woonde ze toen nog bij haar ouders dus nee
Dat dus!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat zo?
AH ben je niet bang dat je een soort vaderfiguur wordt in plaats van gelijkwaardige partner? Kan natuurlijk zijn dat je dat een fijne manier van relatie vind. Maar ik kan me voorstellen dat je als man van 32 toch graag een gelijkwaardige partner wilt hebben.
Die verhalen wil je niet eens horenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Logician78 het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe ze het in Afrika wel niet doen...
Heb trouwens bij de laatste tot 38wk 12km per dag gelopen
oeps mijn fout!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij woonde ze toen nog bij haar ouders dus nee
In Afrika heb je een goede kans om dood te gaan als je zwanger bent. Dat is een non vergelijking dus. Hier heb je een goede kans dat je de zwangerschap gewoon gaat overleven, dat komt dus mede door de wet en regelgeving die zwangere vrouwen en de ongeboren kinderen beschermt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Logician78 het volgende:
Ik vraag me dan altijd af hoe ze het in Afrika wel niet doen...
Heb trouwens bij de laatste tot 38wk 12km per dag gelopen
En tuurlijk met bi doe je dat ook niet maar je bent niet gehandicapt als je zwanger bent.
Ook in Afrika heb je begeleiding bij het bevallen. Je moet er wel kilometers voor lopen enzo, maar tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Ticootje het volgende:
En natuurlijk de hygiëne, begeleiding bij bevallen enz enz.
Ja je kan allemaal zonder kijk maar naar Afrika. ;-)
21?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oeps mijn fout!
waar haal ik het idee vandaan dat je vanaf een jaar of 16? toch steeds meer boontjes zelf gaat doppen?!
hoe oud is de vriendin dan?
Ja dat. En bevallen op een ranzig matras als het tegen zit. Dat soort.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook in Afrika heb je begeleiding bij het bevallen. Je moet er wel kilometers voor lopen enzo, maar toch
Maar dan is het nog steeds anders als hier..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook in Afrika heb je begeleiding bij het bevallen. Je moet er wel kilometers voor lopen enzo, maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds anders als hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nou er zijn slechtere plekken waar je wiegje kan staan ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Logician78 het volgende:
Met andere woorden, we hebben het hier supergoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Goedemorgen! Daar ben ik dan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:04 schreef Suikertante het volgende:
(nu ben ik echt weg hoorHopelijk tot morgen
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
*Goedemorgen! Daar ben ik dan!Ben wel meteen een weekendje weg maar daarna zien jullie me hopelijk vaker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mijlpaal zeg! Hoe voelt het nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Keshet het volgende:
Ik ga vandaag mijn PR zwanger zijn verbreken.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:55 schreef Keshet het volgende:
Ik ga vandaag mijn PR zwanger zijn verbreken.
ja! Jeeee! Heel erg gefeliciteerd! Ik ga meteen opzoek naar je streepjes. Gezellig hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
*Goedemorgen! Daar ben ik dan!Ben wel meteen een weekendje weg maar daarna zien jullie me hopelijk vaker!
Lise, welkom & weer een jongetje in november iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef rebel-angel het volgende:
lise welkom![]()
leuk nog een jongetje in november, ben toch echt benieuwd of coco voor de combobreaker gaat![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:36 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tenminste, je bedoelt toch wat ik denk dat je bedoelt, niet?
Keshet, mooie mijlpaalSucces bij de echo vanmiddag!
Suikertante, welkom![]()
Oh, die pijnscheuten, is dat bandenpijn? Want dat heb ik de laatste dagen ook wel eens. Wel erg vroeg nog voor mij toch..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:46 schreef Kyara het volgende:
Cathmar, ik denk dat ik al redelijk snel met zwangerfit ga beginnen. Bodypumpen zie ik ook niet echt meer zitten, hoewel ik dat de vorige keer tot 20 weken heb gedaan.
Kwisted, heupen en bekken had ik de vorige keer pas later last van. Banden vorige keer ook al vroeg maar nu nog erger. Dacht eigenlijk dat de boel nu wel aardig opgerekt zou zijn. En als je dan opstaat van de bank van die scherpe pijnscheuten. *auw*
Dan kunnen we een november-jongetjes-meet houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef Kwisted het volgende:
Ja Lise, inderdaad super leuk dat jij ook een jongetje krijgt. Eigenlijk hoop ik nu dat Coco ook een jongetje krijgt, omdat dat zo toevallig zou zijn![]()
Hier alles goed. Ik ben eigenlijk de hele tijd heel stoer geweest over de bevalling. Maar nu het dichterbij komt vind ik het toch super spannend! Ik denk dat als het gaat beginnen dat ik toch wel even flink nerveus zal zijn
Misschien als je een gaatje in je vliezen hebt aan de bovenkant, dan lek je steeds een beetje. Je moet er gewoon aan ruiken als er nog iets uitkomtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:47 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Jawel coco![]()
Keshet veel plezier vanmiddag![]()
Kwisted ik neem aan van niet want dan zou ik tog door moeten lekken?? Moest ook heel erg plassen dus ook gewoon naar het toilet gegaan.
Overigens herken ik je nerveusheid heel erg .. voel me soms als een kip zonder kop mezelf bezig houden met allerlei kleine dingen zodat de dagen maar omvliegen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, volgens mij is dat ook wel normaal. Maar ik denk dat als het eenmaal echt zover is, je oerinstincten de boel overnemen en dat het qua zenuwen enzo dan enorm meevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met melk![]()
Van mij mag je best komen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan kunnen we een november-jongetjes-meet houdenKan de rest sowieso al, maar als het een meisje wordt, mag ik dan niet komen
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen weer een nieuwe eetverslaving volgens mij
Na de spaghetti, chocolade, jus d'orange kan ik nu geen genoeg krijgen van:Het is in ieder geval verantwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met melk![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:56 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen weer een nieuwe eetverslaving volgens mij
Na de spaghetti, chocolade, jus d'orange kan ik nu geen genoeg krijgen van:heb je de chocolade variant al geproeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met melk♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
ye be warned....quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef Mineola het volgende:
Hoi!
Nieuwe zwangere meldt zich! Lees al lang mee in OUD en nu eindelijk 'moed' verzameld ook maar eens mee te gaan schrijven. Getrouwd, fulltime werkend en wonend in de Randstad, eerste kind en ook wij verwachten in november een jongetje:)
Inmiddels bijna 29 weken en zwangerschap verloopt tot nu toe appeltje eitje. Behalve gisteravond toen ik erachter kwam dat mijn bekken een sprintje trekken naar de trein niet zo'n best plan meer vond.
Zo langzamerhand wordt het wel heel echt opeens, hoewel ik me er nog niks bij kan voorstellen dat we over drie maanden een klein jongetje hebben. Van ons! Die niet ook meer weggaat! Bizar....
Dat betekent vast dat het bij jou ook een jongetje wordt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welkom!
En alweer een novemberjongetje
Waaahh .. Dat gaat hard!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Keshet wat een speciale mijlpaal voor jullie! Heel veel succes bij de groeiecho ook vandaag!
Suikertante ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar bij deze!![]()
Kyara bandenpijn is niet leuk, hoop dat je vandaag wat kan rusten![]()
Ik heb 1 kruik in huis en als het echt nodig is is een tweede zo bij gehaald en eventueel heb ik ook nog een pittezak liggen om de tussentijd de compenseren.
Ik zat net eens te tellen, maar als alles zo blijft dan ga ik over 39 dagen ingeleid wordendat klinkt veel korter dan 6 weken!
![]()
![]()
Help!!!
Ja mijn beeb is inderdaad ook op het randje met mijn 31 oktober als UDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Keshet wat een mijlpaal![]()
Suikertante![]()
![]()
Mineola welkom!![]()
Lol, al die mannen in november
Wellicht nog een meisje in november ook, als mijn mevrouw te lang blijft zitten
Wat fijn Kyara!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Kyara het volgende:
Mineola gefeliciteerd en welkom!
Ik heb mijn leidinggevende zojuist geinformeerd en die reageerde verbaast maar leuk. Hij heeft me zelfs een paar keer gefeliciteerd.
* Kyara is van haar stoel gevallen en klimt weer overeind
Nog leuker om eind december te zijn uitgerekend, dan weet je het jaartal dat je baby komt niet eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja mijn beeb is inderdaad ook op het randje met mijn 31 oktober als UD
die heb ik ook net gekocht en verder alles wat ik nog nodig had... auwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb trouwens twee kruiken gekocht .. Was een aanbieding bij Babydump en het stond zo op het lijstje van de kraamzorg (waar ik maandag niet voor moet vergeten te bellen trouwens, reminds me ..)
precies, hier dus geen shirts en mutsjes met born in 2012 / 2013quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog leuker om eind december te zijn uitgerekend, dan weet je het jaartal dat je baby komt niet eens
Whhaha jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Waaahh .. Dat gaat hard!![]()
Ik heb zo'n app op mijn telefoon .. die telt ook in dagen af.. Durf er soms niet eens meer op te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja mijn beeb is inderdaad ook op het randje met mijn 31 oktober als UD
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:25 schreef Sopho het volgende:
Welkom mineola! Wat fijn Lot dat je een knipper heb gezien, voelt een stuk zekerder dan.
Ik word volgende week gestript als de baby er nog niet is, want het is al zover ingedaald dat lopen niet meer fijn is net als zitten overigens. Ja, dan houd je weinig comfort over.
Een werkgever die feliciteert, die van mij keek erbij of hij een wortelkanaalbehandeling onderging, maar het kwam eruit.
Mijn verslaving is cassis en boterhammen met kaas en komkommer. Beter dan de vorige keer toen het vifit was en ik na de zwangerschap twee liter kon weggooien. Kan het spul nog steeds niet luchten of zien!
Ik heb Inca weer gezien en als ik zo vrij mag zijn, ze ziet er fantastisch uit!
ik zie dat helemaal voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef Sopho het volgende:
Ik snoep dus totaal niet meer terwijl ik eerst de lange jannen van zoon nog wegvrat.....altijd leuk die hormonen.
Man is vandaag vier kratten bier gaan halen zodat we voldoende kratten hebben om het bed te verhogen. Ik weiger klossen te halen, dit is veel leuker!
Fruit heb ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Mijn verslaving is tegenwoordig heul veel fruit; meloen, aardbeien, kiwi's, bananen..
Burger King! Die hebben wij ook sindskort. Dank jequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:33 schreef rebel-angel het volgende:
af en toe MOET ik zo'n big king xxl MET bacon
van de burger king hmmmmm
Ik lust geen mayo maar heb gister heerlijk zitten smullen van gebakken aardappeltjes met mayoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteren zwangerschapsyoga, lig ik daar woest te ontspannen, komt er van buiten ineens zo'n mayonaisewalm langszettenVanavond eten we friet
![]()
Ik vind ze wel oké, alleen de velletjes zijn goor (en het lukt me nooit om de partjes netjes uit de velletjes te snijen, iets met sap in oogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef Ticootje het volgende:
Grapefruits zijn niet lekker. Die zien er alleen lekker uit. Ik moest er 1 kopen want ik dacht echt dat het super lekker zou zijn. Viel dat vies tegen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een enorm gave mijlpaal Keshet
[..]
Fruit heb ik ookEn roergebakken suikerpeultjes....
Fijn trouwens, collega's. Heb ik een dikke harde buik die net weer wegtrekt, prikt ze er een vinger in(gelukkig pikken de meeste mensen naadloos op dat ik het sowieso niet waardeer als ze aan me zitten...)
Bohhh, water loopt me letterlijk in de mond...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gisteren zwangerschapsyoga, lig ik daar woest te ontspannen, komt er van buiten ineens zo'n mayonaisewalm langszettenVanavond eten we friet
![]()
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben 'Over mijn lijk' aan het kijken. Nu vind ik dat normaal al een mooi maar emotioneel programma, maar nu. Meh... Gevuld met hormonen is het blijkbaar niet het strakste plan ooit
Nog steeds mooi hoor! Maar ik kan er nu helemaal niet tegen.
Check! Ben normaal al een emotype (geen Spoorloos etc kijken!) maar dat is nu nog een tikkie erger. Gaat echt nergens over: lief mailtje, stom mailtje, baby op tv, druk op werk, gouden medailles, you name it.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben 'Over mijn lijk' aan het kijken. Nu vind ik dat normaal al een mooi maar emotioneel programma, maar nu. Meh... Gevuld met hormonen is het blijkbaar niet het strakste plan ooit
Verrek jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog leuker om eind december te zijn uitgerekend, dan weet je het jaartal dat je baby komt niet eens
Oww ja da's ook altijd fijn.. Van die mensen die ineens menen ongevraagd aan je (buik) te mogen zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn trouwens, collega's. Heb ik een dikke harde buik die net weer wegtrekt, prikt ze er een vinger in(gelukkig pikken de meeste mensen naadloos op dat ik het sowieso niet waardeer als ze aan me zitten...)
Viel bij mij tot nog toe nog wel mee .. Eerste twee afleveringen zonder tranen kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Neuh dat viel ook wel weer mee hoor, twas meer dat ik het niet echt verwacht had + gezeik op mn werk, maar vind het best zo en ben er nu al helemaal aan gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Fieder het volgende:
Keshet![]()
Suikertante en Mineola welkom![]()
Lot ik heb soms ook vreselijke steken. Heel vroeg is t 1 of 2 x gebeurd, nu gebeurt t regelmatig. Ik denk dat het je banden zijn ja, vanaf t begin rekt je baarmoeder al op. Fijn dat je weer je kleine knippertje hebt gezienHeb je ook een fotootje gehad trouwens? Ik heb er één van 7 weken en ik ben er heel blij mee.
![]()
Enf fijn dat het toch goed bevalt thuis, je zag er beetje tegenop toch?
Mango, is t weer gestopt? Ff schrikken maar zal de kleine zal idd wel iets geraakt hebben![]()
Ennuhhh... perenijs smoothietell me more
Gewoon zo'n Festini in de blender smijten?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef danic het volgende:
Gisteren is de miep van mvm geweest en we hebben een leuk gesprek gehad. Ik ben vanmorgen begonnen en moest natuurlijk (eigenwijs als ik ben) even ruiken aan de kan, omdat jullie hadden gezegd dat het stonk. Nou.....En ik was al misselijk. Ging nog net goed zeg maar.
Fijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:39 schreef Fieder het volgende:
Met mij gaat t goed.Weer begonnen met werken na 6 weken vakantie maar de eerste week is me meegevallen. Collega's reageerden heel leuk. De baas feliciteerde me maar je zag m balen...
snap t van zijn kant ook wel hoor, hoop geregel weer.
Geeft ook weer afleiding dat werken, de dagen gaan lekker snel.![]()
Verder is de extreme vermoeidheid van de eerste weken over. Misselijkheid was even weg maar is weer volop teruggekomenen hongerrrrrrrr
vooral gekookte aardappels met jus mmmm
Ach wat lief! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Keshet het volgende:
Verder was ik echt een basketcase vandaag.
Een wildvreemde dame in de metro zei dat ik er zo mooi zwanger uitzag. >![]()
Ik had mezelf op Lush goodies getrakteerd; kreeg ik daar ineens iets mee wat je op je buik kan smeren. >![]()
Hendrik heeft grote voeten. >![]()
E. wilde dat ik 'Kleine Pluis' van Dick Bruna zou voorlezen. >![]()
Nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Normaal huil ik eigenlijk nooit, ik herkende mezelf helemaal niet!
Dat dus!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Oke, dan mag nu dus officieel de vlag uit, want:
![]()
![]()
![]()
Keshet heeft haar PR verbeterd!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(niet meer dan logisch toch, dat je daar een beetje emotioneel incontinent van wordt)
Tis idd weer rustig hier, wat dat betreftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:15 schreef Fieder het volgende:
Mango, is t weer gestopt? Ff schrikken maar zal de kleine zal idd wel iets geraakt hebben![]()
Ennuhhh... perenijs smoothietell me more
Gewoon zo'n Festini in de blender smijten?
Ik ben weer begonnen met supradin ja. Misschien dat dat wat helpt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:01 schreef becky27 het volgende:
Ijzer is sowieso een goed idee. Mocht daar niets uitkomen zou je nog kunnen kijken of je een vitaminetekort hebt. (hier een B12 tekort, kan heel heftig zijn, merkte ik ook heel goed maar nooit daar aan gerelateerd, bij toeval achter gekomen. Ik krijg het genoeg binnen maar mijn darmen nemen het niet op).
6.9 is op het randje? Ik had 6.7 en de VK zei dat dat prima was?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:17 schreef Mangostine het volgende:
Ik zat op het randje qua ijzergehalte (6.9). Maar dat floradix hè. In het begin valt het nog wel mee maar nu na een week vind ik het zó vies op de nuchtere maag.
Ja dat verschilt zo erg per vk/gyn! Ik had rond de 22 weken 5.1 en nog kreeg ik geen ijzertabletten voorgeschreven (en heb er zelf ook niet om gevraagd want ja, weet ik veelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:01 schreef Skoap het volgende:
[..]
6.9 is op het randje? Ik had 6.7 en de VK zei dat dat prima was?
het zal inderdaad ook van je termijn afhankelijk zijn. Ik zag net dat ik rond die tijd nog op 7.6 zat...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:17 schreef nytar het volgende:
volgens mijn vk was met een termijn van 21 weken 6.9 de ondergrens...
Zal ook wel schelen of je je er goed of slecht bij voelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |