Voortaan gewoon zo'n compeed-geval erop plakken en klaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
de lichte blaar die ik gisteren had opgelopen en waarvan ik dacht dat ie al weg was werd exact op de helft de pijnlijk om nog op te lopen, dus heb ik 30 min. naar huis kunnen strompelen
Auchquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
de lichte blaar die ik gisteren had opgelopen en waarvan ik dacht dat ie al weg was werd exact op de helft de pijnlijk om nog op te lopen, dus heb ik 30 min. naar huis kunnen strompelen
Gaat dat niet schuiven dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Voortaan gewoon zo'n compeed-geval erop plakken en klaarZonde dat je loopje erdoor was verstoord...
Precies, afhankelijk van de plek dan tape eroverheen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat dat niet schuiven dan?
Hoor net dat ik er uit voorzorg maar gewoon sporttape over moet plakken..
Hopelijk is het de nieuwigheid van de schoenen, want had ze juist omgeruild omdat ik steeds een blaar op een andere plaats kreeg eerst.
Van compeed zeggen ze juist dat je er blaren van krijgt, onder de blaar waarvoor je de pleister erop plakt. Omdat er weekmakers inzitten. En je het dus alleen maar erger maakt. Geen idee of het klopt btw, maar zou het er niet op gokkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Voortaan gewoon zo'n compeed-geval erop plakken en klaarZonde dat je loopje erdoor was verstoord...
Sja, ben aardig doorgewinterd in blaren (bij hardlopen niet gelukkig, afkloppen) en qua bescherming/heling werkt het het beste. Je moet het wel echt helemaal laten zitten tot het geheeld is en er niet eerder afhalen. Afijn, niet heel boeiend allemaal, maar de moeite waard om eens te proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Van compeed zeggen ze juist dat je er blaren van krijgt, onder de blaar waarvoor je de pleister erop plakt. Omdat er weekmakers inzitten. En je het dus alleen maar erger maakt. Geen idee of het klopt btw, maar zou het er niet op gokken
Heb je dan dure compeed pleisters of bv gewoon kruidvat? Misschien zit daar nog verschil tussen? Ik heb zelf gelukkig nooit blaren van hardlopen (even afkloppen)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, ben aardig doorgewinterd in blaren (bij hardlopen niet gelukkig, afkloppen) en qua bescherming/heling werkt het het beste. Je moet het wel echt helemaal laten zitten tot het geheeld is en er niet eerder afhalen. Afijn, niet heel boeiend allemaal, maar de moeite waard om eens te proberen
Sja, nooit huismerk geprobeerd, maar moet ook prima lukken neem ik aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je dan dure compeed pleisters of bv gewoon kruidvat? Misschien zit daar nog verschil tussen? Ik heb zelf gelukkig nooit blaren van hardlopen (even afkloppen)
Etos blaarpleisters zijn echt klote.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, nooit huismerk geprobeerd, maar moet ook prima lukken neem ik aan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Had mn DTD startbewijs verkocht, heeft die kerel na 2 weken nog niet betaald dus ik vraag m in een tweet of ie nog van plan is dat te gaan doen, blokkeert ie me
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Had mn DTD startbewijs verkocht, heeft die kerel na 2 weken nog niet betaald dus ik vraag m in een tweet of ie nog van plan is dat te gaan doen, blokkeert ie me
Lekker dan... Nog niet echt verkocht toch, hoop ik?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Nee, maar het duurt niet zo lang meer voor de overschrijving is. Bovendien zijn er niet heel veel mensen meer die zo last minute al getraind zijn voor 16 km...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker dan... Nog niet echt verkocht toch, hoop ik?
Als ik de afstand en startnummer weet, ben ik bereid een pootje te hakenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Gelukkig heeft ie het startbewijs nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ik de afstand en startnummer weet, ben ik bereid een pootje te haken
Nee, das waar. Hopelijk lukt t nog!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het duurt niet zo lang meer voor de overschrijving is. Bovendien zijn er niet heel veel mensen meer die zo last minute al getraind zijn voor 16 km...
Koperdraadje op keelhoogtequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ik de afstand en startnummer weet, ben ik bereid een pootje te haken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |