Als ik een samenvatting moet maken van mijn carriere tot 2017..
Ik was dus begonnen met Athletic en won in mijn eerste jaar de EL en werd 3de in de competitie.
2012-2013 won ik de competitie en de beker.
2013-2014 een 4de plaats in de competitie.
Turkije wist zich niet te kwalificeren voor het WK in 2014, waardoor ik eind 2013 bondscoach werd.
2014-2015 was mijn meest succesvolle seizoen, ik won de competitie en CL.
Na mijn uitschakeling in de CL nam ik ontslag omdat de competitie ook niet rooskleurig leek achter een ijzersterke Barcelona, en focuste me op het EK van 2016.
Na een zeer succesvolle voorbereiding(Nederland-die zich niet kon kwalificeren- met 8-0 verslagen

) werden we uiteindelijk door de Mannschaft gestopt(die de finale verloor tegen Italië) in de Halve finale.
Vervolgens heb ik een éénjarige contract getekend bij Metallist Kharkiv die na 11 weken op een 12de plaats stond in de Oekraïense competitie. Met een aantal vrije transfer en een paar talenten in de winterstop zijn we uiteindelijk 3de geworden achter Shakhtar en Dynamo. In de EL hebben we de Kwartfinales gehaald.
Ik heb geen nieuwe contract getekend omdat ik naar Duitsland wou verhuizen-omdat transferregels-. Felix Magath die met Borussia Dortmund de EL won en op een 3de plaats eindigde in de Bundesliga eindigde zijn carriere waardoor ik de kans kreeg om te verkassen naar Duitsland.
Wat jullie moeten weten is dat Schalke 04 al 4 seizoenen oprij kampioen is geworden en Bayern bijna een middenmoter aan het worden is. Ondanks hun overmacht in de competitie komt Schalke Europees niet verder dan de 2de rondes van de CL.
2017-2018, dankzij verschillende transfermogelijkheden heb ik het halve Turkse nationale team naar Dortmund gehaald(Nuri Sahin komt niet

) Turkse talenten als Sinan Bolat, Mehmet Ekici, Muhammed Demirci, Mevlüt Erdinç(hij was al eerder gehaald), Ömer Toprak en nog een stuk of 5 regens vormen ongeveer mijn elftal. Met Luuk de Jong en een Turks-Nederlandse regen en Mario Götze en nog een paar Duitsers, enkele Italiaan, Spanjaard heb ik een zeer sterke en brede team.
Schalke is zeer sterk begonnen en hebben hun eerste puntverlies pas na 9 weken geleden tegen ons. Wij zijn niet echt goed begonnen maar staan met 4 overwinningen, 4 gelijkspellen en 1 nederlaag op een 5de plaats. Ik denk dat we in de top 3 kunnen eindigen maar ik geloof niet dat we Schalke nog kunnen inhalen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Eagle_99 op 27-08-2012 12:34:10 ]