de link naar de vorige thread klopt niet. Je verwijst naar 49 ipv 50.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:49 schreef Maanvis het volgende:
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.
In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.
Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.
Vorige deel:
Werkzoekend # 49!
De OP vind je hier.
Veel succes iedereen met het vinden van een baan.
Misschien een leuk idee om mensen hier toe te voegen die werk zoeken. Dan kunnen we wellicht elkaar een beetje helpen met het vinden van werk.
oja. whateverquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Kholdstrike het volgende:
[..]
de link naar de vorige thread klopt niet. Je verwijst naar 49 ipv 50.
wel scherp blijven hèquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja. whatever. heb er nu een linkje in staan
Ik ga/ging wel altijd op sneakers. Want dat lijkt me toch handiger als je met jongeren werkt, vooral als je de straat op gaat... maar nu twijfel ik. (dacht wel echt richting pumps...)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:26 schreef vencodark het volgende:
Om antwoord te geven op die vraag over hakken aan als jongerenwerker: ja, denk het wel. Het staat namelijk net iets netter en volwassener dan een paar sneakers, zeg maar. En zo hoog zijn die hakken niet, heel bescheiden en smal. Gewoon zwarte.
Het gaat over een (eerste) sollicitatiegesprek hè. Meer nog niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik ga/ging wel altijd op sneakers. Want dat lijkt me toch handiger als je met jongeren werkt, vooral als je de straat op gaat... maar nu twijfel ik. (dacht wel echt richting pumps...)
Ik zou het persoonlijk niet snel doen denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik ga/ging wel altijd op sneakers. Want dat lijkt me toch handiger als je met jongeren werkt, vooral als je de straat op gaat... maar nu twijfel ik. (dacht wel echt richting pumps...)
De sneakers of de hakken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet snel doen denk ik
Tenzij je in een stripclub wilt gaan werken, whehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef vencodark het volgende:
Overigens kan je toch beter overdressed zijn ipv underdressed?
De hakkenquote:
Ja en je benoemd nog werken op een groep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De hakken
Ik vind hakken, als je op een groep werkt, sowieso niet praktisch. Waarom zou je ze dan wel bij een sollicitatie aan doen? En dan bedoel ik met name de pumps met "punt"hakken hè.
Opleiding met als ondergrond techniek zoals Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek, Electronica, Mechatronica, Scheepwerktuigkundige, Werktuigkundige, Algemene Operationele Technieken, Metaal enz.. Op het niveau van LTS/MTS/HTS/TU of ROC/ROVC/LBO/MBO/HBO. in de functies van metaalbewerker, lasser, draaier/frezer, inbedrijfssteller, service en onderhoudsmonteur, service monteur, monteur, projectmanager, tekenaar constructeur, LEAN Consultant, Supervisor, internationaal service engineer, engineer enz.. enz.. Maar bijvoorbeeld een engineer Pharma is ook een techiequote:
Ik heb een MTS achtergrond, daarnaast autodidactisch webdevelopment technieken geleerd en jarenlang in de functie van technisch projectmanagement en ben sinds 1 Augustus werkloos.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:20 schreef jefjef het volgende:
[..]
Opleiding met als ondergrond techniek zoals Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek, Electronica, Mechatronica, Scheepwerktuigkundige, Werktuigkundige, Algemene Operationele Technieken, Metaal enz.. Op het niveau van LTS/MTS/HTS/TU of ROC/ROVC/LBO/MBO/HBO. in de functies van metaalbewerker, lasser, draaier/frezer, inbedrijfssteller, service en onderhoudsmonteur, service monteur, monteur, projectmanager, tekenaar constructeur, LEAN Consultant, Supervisor, internationaal service engineer, engineer enz.. enz.. Maar bijvoorbeeld een engineer Pharma is ook een techieNet zoals Automonteurs, Vliegtuigmonteurs. Kortom alle beroepen/opleidingen waar nu al een tekort aan is en waar de komende 5 jaar een nijpend te kort aan zal zijn
Wat ik heb begrepen staat DuPont altijd wel open voor chemistenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef lyolyrc het volgende:
Hier nog een werkzoekende techneut: BSc richting werktuigbouwkunde, MSc richting organische chemie. Op zoek naar een startersbaan, wat niet al te gemakkelijk gaat, aangezien je weinig praktische ervaring opdoet op een TU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |