The fuck....quote:Kenny ziet na mislukte relaties met zijn jongere zussen Kelly (18) en Jacky (16), en zijn nichtje Britney (15) nu opnieuw de liefde mislukken. Ook Sanny mislukte eerder al met haar grootvader Ricky (56) en oom Ricky junior (37).
Prima. Hoe gaan we de infinite loops uitbeelden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik snap er geen hout meer van, hoe die familie in elkaar zit/zat.
Kan er geen paint gemaakt worden van de stamboom voor in de OP?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:01 schreef Specularium het volgende:
http://tvolen.be/redactie/
Goed team.
quote:Een 43-jarige man uit Geel had zijn ondertussen 14-jarige buitenechtelijke zoon nooit Abortus mogen noemen. Dat heeft een rechter vandaag beslist.
Wij hebben de speld!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat een briljante site, dat doen die Belgen dan toch weer goed!
Ik denk dat iedereen het wel ziet, maar dat er toch een soort hoop is dat echt is, om weer lekker te kunnen afgevenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik snap niet hoe je niet al bij het lezen van dit stuk niet meteen ziet dat het nep is. Misschien is het gegeven nog enigssinds geloofwaardig, maar met de manier waarop de rest van de familierelaties beschreven worden is het gewoon niet serieus te nemen.
Heerlijk toch, al denk ik dat er misschien best dit soort families bestaan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het wel ziet, maar dat er toch een soort hoop is dat echt is, om weer lekker te kunnen afgeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |