Hey jij hebt lady voor je naam staan, dat is toch vrij nieuw?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:47 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Links is Mor en rechts ben ikNiet in mijn leukste kleding though.
Ja klopt, er was zo'n tijdje dat je... ja hoe werkte dat nou... je kon een soort credits verzamelen en daar extra dingetjes van kopen als bepaalde kleding en dat iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey jij hebt lady voor je naam staan, dat is toch vrij nieuw?
Verkoop m voor RL geldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, kroon hoort goud te zijn dus ik kocht geel.
Ik zat toch in 10 zie ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja klopt, er was zo'n tijdje dat je... ja hoe werkte dat nou... je kon een soort credits verzamelen en daar extra dingetjes van kopen als bepaalde kleding en dat idd
Ik kom wel even naar world 19Lumbridge afspreken?
Kom er aan hoor, doet hier even lastig toen ik op die solomon shop troep klikte.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:51 schreef Lorrelies het volgende:
Yup
Maar dan stond je dus echt net bij ons, want wij stonden in de bank en jij er buiten
Lacheuh
Ah dat kan met TP idd!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef Lorrelies het volgende:
Hahahaha iedereen op Runescape
We zitten in wereld 19 in Lumbridge gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |