Ja ik las iets over zeedieren vinden, dat lijkt me tof. Want wie wilt er nou geen zeekomkommer vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef Lorrelies het volgende:
Zelda is super op de Wii![]()
En euhhhh een hoop spellen... Simulatie en dieren kan ik eigenlijk niet zo snel bedenkenIk geloof dat de Wii daar niet zo voor is gemaakt...
Misschien De Sims of zo?
En meid ga jij niet op vakantie ofzo?quote:
Nou als ik in zeg maar Drenthe kom, of Friesland lijkt het net alsof ik een heel eng ver land ben hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef Lorrelies het volgende:
Wat denk jij nou, ik ben een uitwonende student en ik heb geen tijd en geen geld om op vakantie te gaan
Dat is erg gezellig, want dan is er een grote kermis in Hyde Park! En sowiezo is Londen gezellig in de winter.quote:
Tof.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat is erg gezellig, want dan is er een grote kermis in Hyde Park! En sowiezo is Londen gezellig in de winter.
Ja het is niet een hele intersante stadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tof.Ik ging een jaar geleden naar New Castle. Dat was geen ene fuck aan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:39 schreef Johan1994 het volgende:
Kan misschien een lief iemand voor mijn dit plaatje [ afbeelding ] tot een FOK! usericoon maken :3?
[..]
ik heb zo'n hekel aan kerken dus nee
afhankelijk van waar je naartoe moet: tgv-europe.com of bahn.dequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
Dat NS highspeed laat geen tijden zien verdomme.
HOEZO HEEFT MAU EEN BAN?!?!?!??!quote:
errug flauw weer, net kinderen....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:59 schreef shaderon het volgende:
een maand voor vertellen waar je eerste ban door kwam
??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef bobbernaut het volgende:
EN DE FOTO VAN MAU IS WEG
HIHIHIHIHIHIH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |