Succes!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok voorbeeldje
kan ik deze ergens aangeven bij de politie oid dat ze de persoon aan gaan pakken?
Precies dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Diepvriez het volgende:
Hij rijd hard inderdaad, maar niet asociaal vind ik....
houd zelfs netjes afstand en remt op tijd
Hier niet, pas na de brug bij Moordrecht willen ze nog wel eens staan, of net een stukje eerder, vlak voor Alexander. Hij zal wel local zijn, dat hij juist precies hiertussen even vol gas gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hij is sowieso al geflitst.
Bij dat soort viaducten staan 99/100 keer altijd wel een flitspaal of camera verscholen.
Daarom, pas gaan zeuren als 'ie een voetganger schept op een zebra of een jochie van 13 doodrijdt omdat ie met 110 km/u door de bebouwde kom raast. En dan nog: 'Sorry, was een ongeluk' 'Ach ja is begrijpelijk hier heb je je rijbewijs terug, je krijgt nog een briefje van justitie als je tegen die tijd niet terug bent gegaan naar het Oostblokland waar je oorspronkelijk vandaan komt, fijne avond verder!'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Diepvriez het volgende:
Hij rijd hard inderdaad, maar niet asociaal vind ik....
houd zelfs netjes afstand en remt op tijd
In dit filmpje is er totaal geen sprake van wat je nu zegt. Op de snelweg rij ik ook hard. Ik denk dat 70% van de mensen dat doen. In de bebouwde kom of waar er onverwachte dingen sneller kunnen gebeuren hou ik me absoluut aan de regels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Daarom, pas gaan zeuren als 'ie een voetganger schept op een zebra of een jochie van 13 doodrijdt omdat ie met 110 km/u door de bebouwde kom raast. En dan nog: 'Sorry, was een ongeluk' 'Ach ja is begrijpelijk hier heb je je rijbewijs terug, je krijgt nog een briefje van justitie als je tegen die tijd niet terug bent gegaan naar het Oostblokland waar je oorspronkelijk vandaan komt, fijne avond verder!'
ALSquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Daarom, pas gaan zeuren als 'ie een voetganger schept op een zebra of een jochie van 13 doodrijdt omdat ie met 110 km/u door de bebouwde kom raast. En dan nog: 'Sorry, was een ongeluk' 'Ach ja is begrijpelijk hier heb je je rijbewijs terug, je krijgt nog een briefje van justitie als je tegen die tijd niet terug bent gegaan naar het Oostblokland waar je oorspronkelijk vandaan komt, fijne avond verder!'
Op www.politie.nl kun je digitaal aangifte doen. Hopelijk laat je ons nog weten wat er met je aangifte is gebeurd. Veel succes!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok voorbeeldje
kan ik deze ergens aangeven bij de politie oid dat ze de persoon aan gaan pakken?
Je bedoelt 99/100 keer staat er geen flitspaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hij is sowieso al geflitst.
Bij dat soort viaducten staan 99/100 keer altijd wel een flitspaal of camera verscholen.
Dat bedoel ik dus ook. Waarom dan ook gaan zeuren over dat gedrag op een snelweg. Laat ze lekker hun driften daar eruit gooien ipv dat ze dat in de bebouwde kom doen met alle gevolgen van dien. Dat zouden ze meer moeten gaan aanpakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:47 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
In dit filmpje is er totaal geen sprake van wat je nu zegt. Op de snelweg rij ik ook hard. Ik denk dat 70% van de mensen dat doen. In de bebouwde kom of waar er onverwachte dingen sneller kunnen gebeuren hou ik me absoluut aan de regels.
Hij rijdt geen 110 door de bebouwde kom maar 200 op een snelweg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
0900-NSB al geprobeerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok voorbeeldje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |