Lekker. Date?quote:
Subtiel hoor.quote:
ik stem er niet op, maar dat komt omdat een andere partij nog beter isquote:
SP?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik stem er niet op, maar dat komt omdat een andere partij nog beter is
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Eigenlijk best een goede partij die SGP, jammer alleen van die G... aan de andere kant, zonder die G is het de SP
Ik ben zelf een fanatiek kerkganger, maar ik dacht, net als Brinkman, echt WTF toen het over de crisis ging en de SGP over Jozef begon. Nigger pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef Ravvie het volgende:
Zo'n SGP is een van de weinige verstandigen partijen. Dat is toch genant.
Pechtold gaat stiekem naar de love parade?quote:
Ga weg met je geaandachtshoer. Over het debat praten, of op het kruisje klikkenquote:
Moet kunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Don_Gurgen het volgende:
Pijnlijk dat Pechtold zich bij Thieme verexcuseert ipv bij Sap...
Rare ideeën, maar onderhand wel de enige partij die zich vooral met politiek bezighoudt, in plaats van met moddergegooi. Maar nee, geen stem van mij voor de mannenbroeders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef Ravvie het volgende:
Zo'n SGP is een van de weinige verstandigen partijen. Dat is toch genant.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Loop is niet zo te dweepen met je avatar. nu weten we het wel.
Jullie snappen het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga weg met je geaandachtshoer. Over het debat praten, of op het kruisje klikken
U bent vast nog te jong om te weten wat deze bloedhonden allemaal op hun geweten hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het niet
Ik ben met Remlof naar het PVDA congres geweest![]()
CU toch niet echt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit zijn allemaal pro-Europapartijen, wat valt er te debatteren?
Het is nogal surrogaat, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:23 schreef waxmask het volgende:
Geen SP? Geen VVD? Geen PVV? Maar wel allemaal minuscule partijtjes? Kortom flutdebat! Hero staat zelfs nog op 0 zetels in de peiling...
Vertelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
U bent vast nog te jong om te weten wat deze bloedhonden allemaal op hun geweten hebben?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Die Jolande Sap heeft volgens mij 0,0 verstand van zaken
Dat lijkt een terugkerend thema bij alle partijen (behoudens de SGP)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
minder dan datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Ze is alleen maar econoom.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
PvdA is een prima partij, ik denk zelfs het beste voor NLquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen nut lijkt me, ze hebben jou al in de tang als ik je zo hoor roeptoeteren...
Pechtoldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Alexander "stem op mij dan komt alles goed" Pechtold met zijn mooie praatjes weer, maar feitelijk zegt hij helemaal niks.
Stemtracker ook al gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA is een prima partij, ik denk zelfs het beste voor NLIk kom ook op de PVDA uit bij de stemwijzer dus
Die zijn nu toch ook werkloos?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ken meer mensen die aan een rotziekte zijn overleden dan mensen die werkloos zijn geworden
Ok ga ik later doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/TK2012/index.html
en dan de rechtse.![]()
Welke gayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef wekky het volgende:
Zo zwak dat Rutte en Roemer en die gay er niet zijn..
Peggie is er toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef wekky het volgende:
Zo zwak dat Rutte en Roemer en die gay er niet zijn..
Rutte en Pechtold (en De Jager)quote:
Ik vind Pechtold niet leuk..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Thebest546 het volgende:
diederik doet het goed tegen die tanks
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Thebest546 het volgende:
diederik doet het goed tegen die tanks
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef Andijvie_ het volgende:
Buma: ''Bedankt voor deze zendtijd''
Hahahahaa
Je klinkt als Johan Derksen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
Samsom maakt een goede indruk. Pechtold is erg zuur. Slob is ook degelijk. Sap en Buma onzichtbaar.
Pechtold is sowieso, of tegen, of vaag met heel veel woorden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
Samsom maakt een goede indruk. Pechtold is erg zuur. Slob is ook degelijk. Sap en Buma onzichtbaar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Studeren is investeren in je toekomst.
Je kan dan wel huilie doen, maar ik betaal nu ook voor een studie, omdat ik te oud ben voor studiefinanciering, maar ik verdien die studie straks dubbel en dwars terug.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan dan wel huilie doen, maar ik betaal nu ook voor een studie, omdat ik te oud ben voor studiefinanciering, maar ik verdien die studie straks dubbel en dwars terug.
waarom niet?quote:
Eerlijk is iedereen gelijk lijkt me.quote:
hehequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef speknek het volgende:
Lekker een paar weken hernia nemen.
Die deed dit werk ook al toen minstens de helft van de lijsttrekkers alleen nog stufi trokken. Als ze de middelbare school al voorbij waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef speknek het volgende:
Ferry Mingelen is wel op dreef zeg. Gaat inmiddels natuurlijk ook langer mee dan die lijsttrekkers.
Waarom denk ik bij jou gelijk dat je PABO studeert en het terugverdient door meisjes op schoot te nemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je kan dan wel huilie doen, maar ik betaal nu ook voor een studie, omdat ik te oud ben voor studiefinanciering, maar ik verdien die studie straks dubbel en dwars terug.
Hoe wou je dan de zorg betaalbaar houden voor iemand met een laag inkomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef Ravvie het volgende:
Mooi man. Dat eerlijk delen voor Samson betekent dat sommige wat meer betalen dan anderen. Hij mocht vroeger waarschijnlijk de taart al niet aansnijden.
Door een paar weken hernia te nemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe wou je dan de zorg betaalbaar houden voor iemand met een laag inkomen?
Haha, Pechtold style.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Door een paar weken hernia te nemen.
Omdat alles de schuld is van buitenlanders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Thebest546 het volgende:
ze praten alleen maar over het buitenland
Daar heb je de zorgtoeslag voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe wou je dan de zorg betaalbaar houden voor iemand met een laag inkomen?
Eerder Samsom en Buma. Verliezer van de avond; Sap.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
Samsom en Slob het rustigst en duidelijkst. Tot nu de (verrassende) winnaars voor mij.
Winnaars van de avond Samsom en Pechtold.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Eerder Samsom en Buma. Verliezer van de avond; Sap.
Ik luister altijd naar Diederikjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:44 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Luister je überhaupt wel wat hij inhoudelijk zegt? Of zeg je dit op basis van je avatar?
Ik denk dat ze op het moment nog wel redelijk rond kunnen komen, maar als de zorgkosten zo explosief blijven stijgen, krijgen we wellicht een punt dat een goede zorg voor iedereen een onmogelijkheid wordt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee ik bedoel uiteraard als je bijvoorbeeld chronisch ziek bent en van een laag inkomen of uitkering rond moet komen. Ik neem aan dat deze mensen ook recht op fatsoenlijke zorg hebben, maar ze hebben onmogelijk voldoende inkomen om de werkelijke zorgkosten te voldoen.
Geniet er maar van, na de verkiezingen is ie wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar Diederikje![]()
Diederikjooow
NIET! Wie moet hem dan vervangen? Ome roon?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geniet er maar van, na de verkiezingen is ie weg
hij wijkt af van het onderwerp, elke keer opnieuw. Terecht dat ze hem onderbreken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef Legatus het volgende:
Het valt me op dat Pechtold erg snel wordt onderbroken (ten opzichte van andere kandidaten), ook erg irritant dat hij dan nieteens een zin kan afmaken.
Ja zoals die discussie van enkele weken geleden, geen behandelingen meer voor ouderen van 85 ofzo, en geen dure medicijnen meer voor een paar maanden levensverlenging.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op het moment nog wel redelijk rond kunnen komen, maar als de zorgkosten zo explosief blijven stijgen, krijgen we wellicht een punt dat een goede zorg voor iedereen een onmogelijkheid wordt.
Preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef Legatus het volgende:
Het valt me op dat Pechtold erg snel wordt onderbroken (ten opzichte van andere kandidaten), ook erg irritant dat hij dan nieteens een zin kan afmaken.
Lutz Jacobiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
NIET! Wie moet hem dan vervangen? Ome roon?
Wat vind jij van deze debatje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Thebest546 het volgende:
laten we het even over de debat hebben
Nee, waar slaat dat nou op dat je dat zei dan?quote:
Als D'66 stemmer vind ik dat Pechtold terecht wordt onderbroken omdat ie telkens zijn partijprogramma begint af te ratelen. Dat deed ie vroeger veel minder en was zoiets juist een riedeltje dat je vaak andere lijsttrekkers op kon betrappen. Dit is niet echt zijn avondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:48 schreef Legatus het volgende:
Dat wil niemand. Helaas is de realiteit dat de zorgkosten niet meer op lange termijn niet meer op te brengen zijn. Dus zal er IETS moeten veranderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja zoals die discussie van enkele weken geleden, geen behandelingen meer voor ouderen van 85 ofzo, en geen dure medicijnen meer voor een paar maanden levensverlenging.
Maar ik vind zorg die toegankelijk wordt op basis van je inkomen onaanvaardbaar en immoreel.
Het irritante toontje van gelijk hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
Pechtold heeft altijd een irritant toontje.
weer een half uur om 1 vraagje te beantwoorden en hij heeft de vraag nieteens beantwoord.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef Tem het volgende:
Pechtold heeft altijd een irritant toontje.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil eigenlijk op D66 stemmen maar moet zeggen dat Pechtold D66 nooit to the point is![]()
Gewoon Hans van Mierlo stemmen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil eigenlijk op D66 stemmen maar moet zeggen dat Pechtold nooit to the point is![]()
Het zal voor mij ook wel D66 worden. Maar met tegenzin, het lijkt helemaal nergens op wat hij hier laat zienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil eigenlijk op D66 stemmen maar moet zeggen dat Pechtold nooit to the point is![]()
Het is toch algemeen bekend dat politici overal omheen praten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Nu Wilders er niet is valt Pechtold door de mand. Hij kan nu niet tegen Wilders blaffen, maar moet zijn eigen programma verkopen, dat gaat hem niet goed af.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Het zal voor mij ook wel D66 worden. Maar met tegenzin, het lijkt helemaal nergens op wat hij hier laat zien
Dan stem je op een ander van de lijst. Wassila Hachchi bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Het zal voor mij ook wel D66 worden. Maar met tegenzin, het lijkt helemaal nergens op wat hij hier laat zien
Ik vind Samsom best sympathiek, maar dit is wel mijn probleem met de huidige PvdA nu ze weer richting de oud-links kant zijn opgeschoven. Een gebrek aan hervormingszin. Denken dat het allemaal wel goedkomt als we vastklampen aan sociale verworvendheden en heel hard lalalalala roepen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Knipoogje het volgende:
Samson komt trouwens goed over al heb ik 'm nog geen enkele oplossing horen benoemen.
Daarom wel op D66 stemmen, maar niet op Pechtold.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Dan stem je op Pia Dijkstra. Dat is eigenlijk een vent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat Boris van der Ham niet verkiesbaar is.
Dat is toch samen met Fritsie Huffnagel een van mijn favoriete homo's.
Ik kan me toch niet voorstellen dat veel D66 stemmers naar de SP springen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef Knipoogje het volgende:
Denk dat Pechtold gewoon een beetje zuur is geworden doordat de VVD en SP zijn partij leeg eten door strategisch stemmen. D'66 stemmer die strategisch stemmen zijn namelijk een beetje dom. D'66 gaat namelijk waarschijnlijk sowieso meeregeren, dus hoe groter hoe meer melk ze in de pap te brokkelen hebben ...
Samson trekt mij ook wel aan inderdaad, hij is ook wel een persoon die er staat, de rest vind ik maar wat knulletjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind Samsom best sympathiek, maar dit is wel mijn probleem met de huidige PvdA nu ze weer richting de oud-links kant zijn opgeschoven. Een gebrek aan hervormingszin. Denken dat het allemaal wel goedkomt als we vastklampen aan sociale verworvendheden en heel hard lalalalala roepen.
[..]
Daarom wel op D66 stemmen, maar niet op Pechtold.
Heeft ook te maken met zijn extreme pro-Europa houding.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef Knipoogje het volgende:
Denk dat Pechtold gewoon een beetje zuur is geworden doordat de VVD en SP zijn partij leeg eten door strategisch stemmen. D'66 stemmer die strategisch stemmen zijn namelijk een beetje dom. D'66 gaat namelijk waarschijnlijk sowieso meeregeren, dus hoe groter hoe meer melk ze in de pap te brokkelen hebben ...
Je zou d'r gewoon doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan stem je op Pia Dijkstra. Dat is eigenlijk een vent.
Ik stemde de vorige keer D66quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ik dacht al: je loopt wat achter!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef Thebest546 het volgende:
GVD ik kijk via BVN en ze zijn nu pas bij de muur
er is denk ik 10minuten vetraging!!!!
Met dat debiele orgaandonor voorstel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan stem je op Pia Dijkstra. Dat is eigenlijk een vent.
Fritsie is valser dus leuker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat Boris van der Ham niet verkiesbaar is.
Dat is toch samen met Fritsie Huffnagel een van mijn favoriete homo's.
Nou als niemand D66 gestemd had, was dat lenteakkoord niet zo uitgepakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik stemde de vorige keer D66
Vervolgens komt er een kabinet met de PVV.
Nou goed, meeste stemmen gelden tenslotte.
Maar vervolgens valt het kabinet en komt er het lente akkoord dat door D66 alleen geschreven zou kunnen zijn.
Met precies dezelfde zetelverdeling!
Wat is dán nog het nut van verkiezingen geweest??
Voor of na zijn dood?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jolande lijkt wel een beetje op Michael Jackson.
Alsof je Mengele in de hoek krijgt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Geweldig, ze kapen het debat en leren Ferry eens een lesje.
Samen kunnen we meer hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef alors het volgende:
Buma gaat weer de bescheiden CDA'er spelen
egt warquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Ik zie die MJ vergelijkenis ook wel hoor![]()
Ik ben christen, maar geen enkele partij vertegenwoordigd het Woord goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geloof binnen de politiek moet sowieso verboden worden.
Maar het gaat bij hem niet om de inhoud, voor mijn gevoel had cohen echt véél meer te bieden, alleen qua presentatie nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:02 schreef Legatus het volgende:
Het beeld van Samson met Pvda is duidelijk veel beter dan Cohen deed. Wat een verschil zeg. Vlotte babbel.. minder de ge-ehhh...
Precies.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het gaat bij hem niet om de inhoud, voor mijn gevoel had cohen echt véél meer te bieden, alleen qua presentatie niet
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef alors het volgende:
Ik zie die MJ vergelijkenis ook wel hoor![]()
Jij hebt gewoon wat tegen D66, das niet objectief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
winnaar: Samsom
runner-up: Slob
verliezer: Pechtold
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 22:00:49Jonguh, al die politici! Ik vertrouw Ludo Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden nog meer dan al deze boeven! #nosdebat reageer retweet
joh zou je niet zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Paul het volgende:
Samsom heeft dit debat gewonnen vind ik
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-08-2012 om 22:00:49Jonguh, al die politici! Ik vertrouw Ludo Sanders uit Goede Tijden Slechte Tijden nog meer dan al deze boeven! #nosdebat reageer retweet
Is dat die droplul van De Klusjesmannen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Evertjan het volgende:
Tik hem aan ouwe!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat die droplul van De Klusjesmannen?
Want ik hoop dat hij aids krijgt met zijn grapjes.
ik wilde eigenlijk Piratenpartij stemmen, maar misschien stem ik toch maar voor Samsom, dat is een ex-piraatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Paul het volgende:
Samsom heeft dit debat gewonnen vind ik
Verschrikkelijke vent inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat die droplul van De Klusjesmannen?
Want ik hoop dat hij aids krijgt met zijn grapjes.
Oh lekker objectief.quote:
Ik vind hem in zijn duiding meestal wel aardig "objectief" in ieder geval niet storend "subjectief"quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Evertjan het volgende:
Goed van je, trots.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga stemmen op Samson, ik wist het al toen ik hem voor het eerst zag.
Hoe kan je die maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef GSbrder het volgende:
Iemand een poll met winnaars /verliezers?
Ik ben lui en FOK mobiel.
Dat krijg je als je een baby uitperst.quote:
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Heeft D66 ook niet aan lijstverbinding met VVD gedaan?
hoelaatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef Specularium het volgende:
Straks lekker Fritsie kijken met zijn kale schedel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Paul het volgende:
Samsom was echt sterk. Dat kan niet meer mis gaan als Minister-President. Klasse.
En dan [ napraten ] erbij voegen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Of haal [Livetopic] uit de titel
WHY DON"T YOU SHUT UPquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Of haal [Livetopic] uit de titel
Goed idee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:29 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
En dan [ napraten ] erbij voegen.
Verrassend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:33 schreef Paul het volgende:
Samsom als winnaar gekozen bij nieuwsuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |