Lekker. Date?quote:
Subtiel hoor.quote:
ik stem er niet op, maar dat komt omdat een andere partij nog beter isquote:
SP?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik stem er niet op, maar dat komt omdat een andere partij nog beter is
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Eigenlijk best een goede partij die SGP, jammer alleen van die G... aan de andere kant, zonder die G is het de SP
Ik ben zelf een fanatiek kerkganger, maar ik dacht, net als Brinkman, echt WTF toen het over de crisis ging en de SGP over Jozef begon. Nigger pleasequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef Ravvie het volgende:
Zo'n SGP is een van de weinige verstandigen partijen. Dat is toch genant.
Pechtold gaat stiekem naar de love parade?quote:
Ga weg met je geaandachtshoer. Over het debat praten, of op het kruisje klikkenquote:
Moet kunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef Don_Gurgen het volgende:
Pijnlijk dat Pechtold zich bij Thieme verexcuseert ipv bij Sap...
Rare ideeën, maar onderhand wel de enige partij die zich vooral met politiek bezighoudt, in plaats van met moddergegooi. Maar nee, geen stem van mij voor de mannenbroeders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef Ravvie het volgende:
Zo'n SGP is een van de weinige verstandigen partijen. Dat is toch genant.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Loop is niet zo te dweepen met je avatar. nu weten we het wel.
Jullie snappen het nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga weg met je geaandachtshoer. Over het debat praten, of op het kruisje klikken
U bent vast nog te jong om te weten wat deze bloedhonden allemaal op hun geweten hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het niet
Ik ben met Remlof naar het PVDA congres geweest![]()
CU toch niet echt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit zijn allemaal pro-Europapartijen, wat valt er te debatteren?
Het is nogal surrogaat, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:23 schreef waxmask het volgende:
Geen SP? Geen VVD? Geen PVV? Maar wel allemaal minuscule partijtjes? Kortom flutdebat! Hero staat zelfs nog op 0 zetels in de peiling...
Vertelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
U bent vast nog te jong om te weten wat deze bloedhonden allemaal op hun geweten hebben?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Die Jolande Sap heeft volgens mij 0,0 verstand van zaken
Dat lijkt een terugkerend thema bij alle partijen (behoudens de SGP)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
minder dan datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Ze is alleen maar econoom.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef Paxcon het volgende:
PvdA is een prima partij, ik denk zelfs het beste voor NLquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen nut lijkt me, ze hebben jou al in de tang als ik je zo hoor roeptoeteren...
Pechtoldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Alexander "stem op mij dan komt alles goed" Pechtold met zijn mooie praatjes weer, maar feitelijk zegt hij helemaal niks.
Stemtracker ook al gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA is een prima partij, ik denk zelfs het beste voor NLIk kom ook op de PVDA uit bij de stemwijzer dus
Die zijn nu toch ook werkloos?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ken meer mensen die aan een rotziekte zijn overleden dan mensen die werkloos zijn geworden
Ok ga ik later doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:33 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
http://www.stemwijzer.nl/TK2012/index.html
en dan de rechtse.![]()
Welke gayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef wekky het volgende:
Zo zwak dat Rutte en Roemer en die gay er niet zijn..
Peggie is er toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:34 schreef wekky het volgende:
Zo zwak dat Rutte en Roemer en die gay er niet zijn..
Rutte en Pechtold (en De Jager)quote:
Ik vind Pechtold niet leuk..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Thebest546 het volgende:
diederik doet het goed tegen die tanks
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Thebest546 het volgende:
diederik doet het goed tegen die tanks
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef Andijvie_ het volgende:
Buma: ''Bedankt voor deze zendtijd''
Hahahahaa
Je klinkt als Johan Derksen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
Samsom maakt een goede indruk. Pechtold is erg zuur. Slob is ook degelijk. Sap en Buma onzichtbaar.
Pechtold is sowieso, of tegen, of vaag met heel veel woorden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
Samsom maakt een goede indruk. Pechtold is erg zuur. Slob is ook degelijk. Sap en Buma onzichtbaar.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Studeren is investeren in je toekomst.
Je kan dan wel huilie doen, maar ik betaal nu ook voor een studie, omdat ik te oud ben voor studiefinanciering, maar ik verdien die studie straks dubbel en dwars terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |