Dan leren ze weer hoe ze moeten koken en zuigen.quote:
ik kan koken en stofzuigenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan leren ze weer hoe ze moeten koken en zuigen.
En sokken stoppen?quote:
ook. Een huishoudschool kost de maatschappij alleen maar geld.quote:
Maar andere vrouwen kennelijk wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ook. Een huishoudschool kost de maatschappij alleen maar geld.
ik wil best een huisvrouw zijn heb ik geen school voor nodig duivel.
ja maar die willen studeren kun je ze niet verbieden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar andere vrouwen kennelijk wel.
Waarom niet? Gewoon even een wetje maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar die willen studeren kun je ze niet verbieden.
Wel lekker makkelijk natuurlijk, als het vrouwvolk weer dom gehouden kan worden onder het mom van "zorg voor het gezin".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar andere vrouwen kennelijk wel.
Nog een voordeel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk natuurlijk, als het vrouwvolk weer dom gehouden kan worden onder het mom van "zorg voor het gezin".
ik wil best voor het gezin zorgen, tegenwoordig moet de vrouw én werken en huishouden en de kinderen. Ik zeg too much.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk natuurlijk, als het vrouwvolk weer dom gehouden kan worden onder het mom van "zorg voor het gezin".
het huis beter aan de kant?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nog een voordeel.
Ze blijven dom en ze houden het huis beter aan kant.
Waarom is dat een voordeel? Dan raken de minder intelligente mannen niet zo snel op hun jodokus getrapt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nog een voordeel.
Ze blijven dom en ze houden het huis beter aan kant.
Precies, en dan maken die weer minder problemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom is dat een voordeel? Dan raken de minder intelligente mannen niet zo snel op hun jodokus getrapt?
man kan ook huisvrouw wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Precies, en dan maken die weer minder problemen.
Maar dat is weer lastig met zijn baan te combineren.quote:
Het gebrek aan intelligentie van de man in kwestie veroorzaakt problemen en dat wil je oplossen door de vrouwen in zijn leven te verbieden zich te ontwikkelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Precies, en dan maken die weer minder problemen.
Daar is vaak sprake van het niet mogen werken in loonsverband vanwege de man/traditie, wat op hetzelfde neerkomt.quote:
Daarom. Het is teveel. Huishouden is ook werken. En de vrouw moet niet werken tegenwoordig. Het is een keuze die ze krijgt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil best voor het gezin zorgen, tegenwoordig moet de vrouw én werken en huishouden en de kinderen. Ik zeg too much.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar is vaak sprake van het niet mogen werken in loonsverband vanwege de man/traditie, wat op hetzelfde neerkomt.
Er zijn ook vrouwen die er vrijwillig voor kiezen thuis te blijven om de kinderen op te voeden en daar is niks mis mee.
Sterker nog, daar zouden er juist meer van moeten zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 03:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zou niet weten wat iemand daar mee opschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |