Ga effe zielig lopen klagen man. Van welke werkgever krijg je nu der tijd nog werkkleding gratis verstrekt? En niet enkel voor binnen, maar ook nog eens voor buitenhuis.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef paintmeester het volgende:
Zal wel weer van goede kwaliteit zijn, het uitbestedingbeleid van defensie kennende
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga effe zielig lopen klagen man. Van welke werkgever krijg je nu der tijd nog werkkleding gratis verstrekt? En niet enkel voor binnen, maar ook nog eens voor buitenhuis.
quote:
je moet je overhemd ook niet als BBQ wapper doek gebruikenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik moet smeken om een overhemd van PostNL.
Heb er maar eentje, en die zit al vol met brandgaten, en de rafeltjes hangen aan de mouwen.
Daarom, bij defensie ben je beter af mbt kledij voor dagelijks gebruik.
Ik rook in de auto, en dan wil er wel eens wat hete as neervallenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef m.k het volgende:
[..]
je moet je overhemd ook niet als BBQ wapper doek gebruiken
moet je ook niet doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik rook in de auto, en dan wil er wel eens wat hete as neervallen
Tssss, ik rijd ook auto en ik ben een vrouwquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Danku![]()
Nou nog praktijk binnenkort en dan hebben jullie er een gevaar op de weg bij
Het mag niet eens, roken in de bedrijfsauto's, toch doe ik het.quote:
Heb je je nieuwe schoenen al?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het mag niet eens, roken in de bedrijfsauto's, toch doe ik het.
Maar triest dat je maar 1 overhemd hebt en al maanden zit te bedelen voor een nieuwe. defensie is er niets bij als het gaat om dit soort dingen.
Vooroordelen hehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tssss, ik rijd ook auto en ik ben een vrouw
Besteld ja, maar nu, na 5 weken ook nog steeds niet binnenquote:
Gratis? Waar werk jij dan? Je krijgt de eerste keer de zaak gratis daarna zit je aan pakketrechten vast. Kom je daarbuiten mag je gewoon betalen hoor. Ik loop zielig te klagen obv ervaring met nieuwe pakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ga effe zielig lopen klagen man. Van welke werkgever krijg je nu der tijd nog werkkleding gratis verstrekt? En niet enkel voor binnen, maar ook nog eens voor buitenhuis.
Goedemiddag jankaasquote:
Kwam paar dagen geleden deze advertentie tegen;quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Was toen, begin jaren 90 discussie over, of dat Duitse camo of die we momenteel hebben.
¤62 hoogste bodquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Schild het volgende:
[..]
Kwam paar dagen geleden deze advertentie tegen;
http://link.marktplaats.nl/587185145
Winterpet in 'NL-Flecktarn', wel grappig om te zien.
Het is dat ik het geld niet heb, anders kocht ik die pet voor van de winterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:06 schreef Schild het volgende:
Ja, hij heeft nog meer advertenties met best zeldzaam spul. Een of andere test-parka met semi-perm. al erin, bieden ze meer als ¤100 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |