Studeren in de VS vanaf januariquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat verklaard een hoop
Maar idd, de BD zijn graaiers wat dat betreft.
Snap niet dat deze regeling nog bestaat, net zoals bij een erfenis, betaal je ook al belasting over![]()
(lijkenpikkerij noem ik dat)
Maar, jij gaat emigreren begreep ik? Waarheen?
Mensen die die denken dat dit echt isquote:
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers, ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Mensen die die denken dat dit echt is
Nee. Ik mengde me nog ff in een discussie waar ik niet gewenst in wasquote:
Waar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Ik mengde me nog ff in een discussie waar ik niet gewenst in was
Ah, het Belgische broertje van De Speld.quote:
Succesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou. Op naar m'n theorie-examen.
Dacht dat er een soort uitdaging was neergezet voor de fabrikanten. Wie kan er 18500 maken voor het miste geld krijgt de klus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:58 schreef Pumatje het volgende:
btw die nieuwe pakskes van ons.
Komen die nu echt einde dit jaar binnen?
begreep dat er 18.500 waren aangekocht. Voor tests... zal ongetwijfeld 42 BLJ wel bijzitten.
Ben benieuwd...
Aanbesteden heet datquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Dacht dat er een soort uitdaging was neergezet voor de fabrikanten. Wie kan er 18500 maken voor het miste geld krijgt de klus.
Is er al gekozen dan?
Was toen, begin jaren 90 discussie over, of dat Duitse camo of die we momenteel hebben. Scheen dat Duitse volgens enkelen teveel te lijken op die oude SS camo-uniformen, nu komen ze met vrijwel hetzelfde aankakkenquote:
Net als mbt de helm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was toen, begin jaren 90 discussie over, of dat Duitse camo of die we momenteel hebben. Scheen dat Duitse volgens enkelen teveel te lijken op die oude SS camo-uniformen, nu komen ze met vrijwel hetzelfde aankakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |