Tot straks!quote:
Dat doe ik nooit, je kent mequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:24 schreef Lotusss het volgende:
o
[..]
Tot straks!
En geen printers slopen hè
Been bier of andere drank inslaan??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef Erasmo het volgende:
Droge store en een rondje winkels. En natuurlijk een pizza formaatje wagenwiel
De prijzen in NL zetten aan tot geweldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Zit je nu aan te zetten tot geweld?
Dat wel, ik heb soms het gevoel dat de hele middenstand in nederland 1 groot koppelverkoop is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De prijzen in NL zetten aan tot geweld
Ahh, waar gaat de reis naar toe?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:50 schreef Erasmo het volgende:
Sterke drank heb ik nog meer dan genoeg, misschien dat ik nog een kratje meeneem maar ik ga volgende week weer voor een maandje weg.
Tja, ook die hebben het nu momenteel lastig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb soms het gevoel dat de hele middenstand in nederland 1 groot koppelverkoop is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:53 schreef Nibb-it het volgende:
Man en vrouw willen liever terug broer en zus zijn
quote:Kenny ziet na mislukte relaties met zijn jongere zussen Kelly (18) en Jacky (16), en zijn nichtje Britney (15) nu opnieuw de liefde mislukken. Ook Sanny mislukte eerder al met haar grootvader Ricky (56) en oom Ricky junior (37).
je had ze beter kunnen opnemen, dan betaal je daar geen belasting over.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:02 schreef Royyy het volgende:
Godver, stelletje graaiers hier... 230 vakantieuren laten uibetalen, ben ik meer dan 1000 euro daarvan kwijt aan de belasting...
Had ze dan ook gewoon opgenomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:02 schreef Royyy het volgende:
Godver, stelletje graaiers hier... 230 vakantieuren laten uibetalen, ben ik meer dan 1000 euro daarvan kwijt aan de belasting...
Ik heb officieel maar een contract van 12 uur per week, dus 230 uur is bijna 5 maanden vakantie. Buiten het feit dat ik die toch nooit op krijg in de tijd dat ik nog in NL ben, is het financieel gewoon veel aantrekkelijker om zovel mogelijk te werken (dan krijg ik namelijk ook toeslagen voor de avonden en weekenden), en daar bovenop al die vakantieuren te laten uitbetalen. Kan het geld komend jaar goed gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je had ze beter kunnen opnemen, dan betaal je daar geen belasting over.
dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik heb officieel maar een contract van 12 uur per week, dus 230 uur is bijna 5 maanden vakantie. Buiten het feit dat ik die toch nooit op krijg in de tijd dat ik nog in NL ben, is het financieel gewoon veel aantrekkelijker om zovel mogelijk te werken (dan krijg ik namelijk ook toeslagen voor de avonden en weekenden), en daar bovenop al die vakantieuren te laten uitbetalen. Kan het geld komend jaar goed gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |