abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 09:58:53 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115898186
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef IntensiveGary het volgende:

Dat heb ik even gemist. Is dat bevestigd? Of is het een "dat heb ik van mijn bronnen bij justitie"?

Als die beelden er daadwerkelijk zijn is dat best zuur voor Badr H.

Van die beelden meende ik gisteren ook iets op te vangen bij Blvd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115898203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik moest even denken aan dat voorval met die overval en die scooter. Daar kon niet worden bepaald wie de bestuurder was en dus gingen ze allebei vrijuit. Belachelijk vond iedereen. Terecht vonden een aantal mensen want je kan toch geen onschuldige veroordelen.
Dat is een probleem van een heel andere orde.

Die twee konden in principe ook gewoon voor het "in vereniging plegen" veroordeeld worden. Het probleem was in dat geval alleen dat het heel moeilijk is om "in vereniging" scooter te rijden. Ook al zat een van de twee achterop, het besturen van zo'n voertuig en het nemen van de bijbehorende risico's is in principe een eenmansactie.

Dat was het probleem van die zaak.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115898210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat heb ik even gemist. Is dat bevestigd? Of is het een "dat heb ik van mijn bronnen bij justitie"?

Als die beelden er daadwerkelijk zijn is dat best zuur voor Badr H.

Plus dat de zaak met Everink nu ook wat scherper wordt met het verhaal dat hij het barmeisje naar buiten zou hebben gebracht én het gezeur tussen die Ferhat en Badr ("Hij hepput gedaan" "Nietus, hij was het") zou het nu toch best penibel voor 'm kunnen gaan worden.
Op gevaar af dat ik WS op mijn nek krijg; dat vertelde John van den Heuvel gisteren bij Blvrd.
pi_115898213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
Leon, you there? Wat een onzin.
pi_115898215
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef zouzou het volgende:

[..]

maar... heeft geen 17 topics Badr Hari..
Sar-cas-me.

Ugh, waarom probeer ik het ook nog....
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:02:16 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115898259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Sar-cas-me.

Vraag ik me ook af. En dat eeuwige sarcasme helpt niet.
Leef en Laten Leven
pi_115898287
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van die beelden meende ik gisteren ook iets op te vangen bij Blvd.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op gevaar af dat ik WS op mijn nek krijg; dat vertelde John van den Heuvel gisteren bij Blvrd.
Leuk jullie gekend te hebben :+

Zonder gekheid; ben benieuwd of dat waar is... Zo ja, dan wordt het 'm toch wel wat heet onder de voeten denk ik. Verklaart ook die verlenging met 90 dagen wel.
pi_115898326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Sar-cas-me.

ja, dat begrijp ik ook niet, mijn reactie was niet eens voor jou.
pi_115898350
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef zouzou het volgende:

[..]

Naturlijk niet, zo onschuldig is hij echt niet,
maar als iedereen tegen hem is dan neem ik voor hem.Dat is toch bekend hier, dat heet de syndrom
van Wilders toch zo iets....
Goede redenering. Ik kan nog meer mensen bedenken waar zo' n beetje iedereen tegen is, ga je het daar ook voor opnemen? Of alleen als het een Marokkaan is?
pi_115898391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:57 schreef zouzou het volgende:

[..]

maar... heeft geen 17 topics Badr Hari..
Badr Hari is dan ook een heel laag ventje. Want zelfs met zijn getrainde vechters capaciteiten voelt hij zich geroepen met een groep 1 iemand in elkaar te beuken. Dat is als gewoon iemand al extreem laag, als professionele vechter toont het een door en door verrot karakter.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115898395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Goede redenering. Ik kan nog meer mensen bedenken waar zo' n beetje iedereen tegen is, ga je het daar ook voor opnemen? Of alleen als het een Marokkaan is?
Nee, dat geef niet, ik heb toen ook genomen van Huub voor de GDK.
pi_115898417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:03 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

[..]

Leuk jullie gekend te hebben :+

Zonder gekheid; ben benieuwd of dat waar is... Zo ja, dan wordt het 'm toch wel wat heet onder de voeten denk ik. Verklaart ook die verlenging met 90 dagen wel.
Ze schijnen in die club de beelden bewaard te hebben als een soort verzekering.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115898446
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Badr Hari is dan ook een heel laag ventje. Want zelfs met zijn getrainde vechters capaciteiten voelt hij zich geroepen met een groep 1 iemand in elkaar te beuken. Dat is als gewoon iemand al extreem laag, als professionele vechter toont het een door en door verrot karakter.
Dat heb je gelijk in, maar ik blijft nemen voor hem tot ik hoor het van een rechter is die het zegt.
pi_115898447
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef zouzou het volgende:

[..]

Nee, dat geef niet, ik heb toen ook genomen van Huub voor de GDK.
bij nader inzien toch maar niet
pi_115898465
Hier het RTL Boulevard filmpje van gisteren. Er bestaat inderdaad een filmpje volgens Van den Heuvel en juist dat is blijkbaar de reden dat Hari zijn verklaring heeft aangepast.

Fotootje van Olivier na de mishandeling:
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115898504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

bij nader inzien toch maar niet
ik was fanatiek in,bedankt van me corrigeren, moet ben, ik doe snel..
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:15:10 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115898538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier het RTL Boulevard filmpje van gisteren. Er bestaat inderdaad een filmpje volgens Van den Heuvel en juist dat is blijkbaar de reden dat Hari zijn verklaring heeft aangepast.

http://i49.tinypic.com/156g19v.png
Werd ook gezegd dat dat zijn -niet zo snuggere- tactiek is. Eerst alles ontkennen en als feitelijk bewijs binnendruppelt, daar keer op keer zijn verklaring op aanpassen. Maar dan wel met de vinger richting iemand anders.
Straks gaat ie nog claimen dat Estelle het heeft gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115898573
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Werd ook gezegd dat dat zijn -niet zo snuggere- tactiek is. Eerst alles ontkennen en als feitelijk bewijs binnendruppelt, daar keer op keer zijn verklaring op aanpassen. Maar dan wel met de vinger richting iemand anders.
Het toont gewoon prima de achterbaksheid en het totale gebrek aan geweten en empathie van hem aan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115898689
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[ afbeelding ]
Dank. Verwondingen lijken overigens mee te vallen? Gebroken neusje, gescheurde wenkbrauw? Tandjes en kaak nog heel?

quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze schijnen in die club de beelden bewaard te hebben als een soort verzekering.
Slim. Had Jeroen v/d Berg ook moeten doen.

quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met als gevolg dat 'ie straks helemaal niet meer geloofd wordt... Ben benieuwd of dit inderdaad de komkommer van het jaar wordt, of dat 'ie echt een tijd achter de deur gaat...
pi_115898713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Nee, ik vind Overeem een eikel omdat hij allochtoon is en succesvol is en populair is bij de vrouwen.
Laten we hierover even verdergaan in het Overeem-topic, dat inmiddels bij zijn 17e deel is door al die afgunst!
pi_115898803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:21 schreef IntensiveGary het volgende:

Met als gevolg dat 'ie straks helemaal niet meer geloofd wordt... Ben benieuwd of dit inderdaad de komkommer van het jaar wordt, of dat 'ie echt een tijd achter de deur gaat...
geef hem gewoon de keuze, enkele jaren de cel in of Nederlands paspoort inleveren. Kan hij mooi met Estelle naar Marokko. Opgeruimd staat netjes.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115898972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

geef hem gewoon de keuze, enkele jaren de cel in of Nederlands paspoort inleveren. Kan hij mooi met Estelle naar Marokko. Opgeruimd staat netjes.
Ja, want hij heeft haar moeten beloven nooit meer zonder haar te gaan. Twee vliegen in 1 klap. Lekker jarenlang Badderen in het zwembad wat net zo groot is als Ruuds huis.
pi_115899013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoewel het lekker onderbuiken is, waar ik ook niet vies van ben, lijkt mij dit toch niet echt een realistische optie. Deze knaap is hier geboren en opgegroeid en ook hier ontspoord. Dus voor we 'm de grens over knikkeren moet 'ie hier ook z'n straf uitzitten :+

Neuh, ik denk niet dat dat gebeurt. Met een beetje pech (voor hem dan) gaat 'ie een jaar of twee, drie weg. Waarschijnlijk zal er van z'n internationale carriere niet veel meer komen dan, omdat je Japan en Amerika niet inkomt met zulke misdaden op je conto. Met nog meer pech krijgt 'ie ook nog wat schadeclaims aan den broeck en dan gaan de centjes hard... Ficq is ook niet gratis trouwens. Blijft over; een beetje rommelen in de marge hier en klusjes doen voor ouwe vrienden... Tsja..
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:34:58 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115899036
Misschien moeten jullie beter naar het topic in SHO gaan, waar gespeculeerd kan worden.
Leef en Laten Leven
pi_115899171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:34 schreef Robijn48 het volgende:
Misschien moeten jullie beter naar het topic in SHO gaan, waar gespeculeerd kan worden.
Je weet de weg naar FB wel te vinden, toch? Heb je normaal ook geen moeite mee. Kssst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')