Sabotage van Gottschalk om seizoen 20 meer naar voren te schuiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom is Frits nooit achter de voogdij van Herman-Rien gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien hij wel moeite deed voor Wendela
En waarom is Wendela na de dood van Frits niet bij Dian gekomen.
Had Dian niet wettelijk de voogdij?, aangezien Frits de avond van de moord de volledige voogdij toch had gekregen.
Vind er ook niks aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:29 schreef loezzzje het volgende:
Nou nou de spoilers klinken veelbelovend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet meer precies eigenlijk, volgens mij had Hogendoorn Frits gechanteerd of zoiets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom is Frits nooit achter de voogdij van Herman-Rien gegaan.
Aangezien hij wel moeite deed voor Wendela
Volgens mij was die voogdijkwestie op de avond van Frits' dood nog niet helemaal rond, waardoor dat alles waarschijnlijk is vervallen; Frits kon zich natuurlijk niet meer aantonen als goede vader voor Wendela.quote:En waarom is Wendela na de dood van Frits niet bij Dian gekomen.
Had Dian niet wettelijk de voogdij?, aangezien Frits de avond van de moord de volledige voogdij toch had gekregen.
Dat verklaard de boel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies eigenlijk, volgens mij had Hogendoorn Frits gechanteerd of zoiets.
[..]
Volgens mij was die voogdijkwestie op de avond van Frits' dood nog niet helemaal rond, waardoor dat alles waarschijnlijk is vervallen; Frits kon zich natuurlijk niet meer aantonen als goede vader voor Wendela.
Hogendoorn had na de moord op Rien de boel waargenomen op Van Houten International en toen Frits terugkwam de adoptiepapieren meegenomen. Met Frits' toestemming ging hij diens zoon ontvoeren van Trix in Australië. Daarna ging hij echter linea recta naar New York en zei Frits dat hij zijn zoon simpelweg niet kreeg. Frits was niet machtiger dan Hogendoorn die alles waterdicht had geregeld en kon zijn zoon niet terugkrijgen (hoewel hij naar New York vertrok, had hij kennelijk geen succes).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies eigenlijk, volgens mij had Hogendoorn Frits gechanteerd of zoiets.
[..]
Die was wel rond, maar Frits zou alleen voogd worden en Dian -ondanks dat ze getrouwd waren- zou geen toeziend voogd of iets dergelijks worden. Dit kan wettelijk gezien ook echt, alleen als er binnen een huwelijk kinderen worden geboren zijn beide partners automatisch voogd. Waarschijnlijk hebben ze na Frits' dood, de oude regeling (Daniël als voogd) gehandhaafd.quote:Volgens mij was die voogdijkwestie op de avond van Frits' dood nog niet helemaal rond, waardoor dat alles waarschijnlijk is vervallen; Frits kon zich natuurlijk niet meer aantonen als goede vader voor Wendela.
Zie je toch wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die was wel rond, maar Frits zou alleen voogd worden en Dian -ondanks dat ze getrouwd waren- zou geen toeziend voogd of iets dergelijks worden. Dit kan wettelijk gezien ook echt, alleen als er binnen een huwelijk kinderen worden geboren zijn beide partners automatisch voogd. Waarschijnlijk hebben ze na Frits' dood, de oude regeling (Daniël als voogd) gehandhaafd.
Laura staat in tegenstelling tot de rest bizar close tegen de camera aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe staat Jette erop dan? haha
Klopt, maar op die andere foto Janine en Nuran ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laura staat in tegenstelling tot de rest bizar close tegen de camera aan.
Zo te zien lijkt het trouwens alsof ze de Rozenboom hebben proberen na te bootsen, vooral dat wandje wat je ziet lijkt er veel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Woelli het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe staat Jette erop dan? haha
Liever proberen ze de jaren 90 weer wat na te bootsen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien lijkt het trouwens alsof ze de Rozenboom hebben proberen na te bootsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:57 schreef Frey het volgende:
Oh, die repetities zijn echt schitterend.![]()
![]()
Een heer met stijl
In de serie niet toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens ergens (november geloof ik) tijdens seizoen 6 vormden Linda, Roos en Jessica een groep en debuteerden ze met het nummer ademnood, was ik al weer bijna vergeten.
Ik ook ja, maar ik vond het wel geinig dat Paul en hij samen in een scène te zien warenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:49 schreef Frey het volgende:
Ik herkende ook Jeremy Baker weer door zijn stem.
Ik moest ook wel lachen om die gozer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar ik vond het wel geinig dat Paul en hij samen in een scène te zien warenToeval bestaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om die gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om die gozer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Misschien werd hij niet goed behandeld op de set, kon hij het niet vinden met Inge Ipenburg of betaalde het niet goed. Ik heb geen idee waarom eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, waarom zou die zo reageren
Sorry, waar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:02 schreef Frey het volgende:
Vandaag even gekeken, maar seizoen 7 lag er helaas nog niet.
Hij werd natuurlijk ook flink in elkaar geslagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien werd hij niet goed behandeld op de set, kon hij het niet vinden met Inge Ipenburg of betaalde het niet goed. Ik heb geen idee waarom eerlijk gezegd..
Mwah, ik heb net DVD10 eruit gehaaldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:52 schreef LetsGame het volgende:
Ik was vanmiddag klaar met kijken van DVD10, ik ga straks maar verder, heb wel 1 week gedaan over de helft! Dat vind ik bijzonder lang
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij werd natuurlijk ook flink in elkaar geslagen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik heb net DVD10 eruit gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Of misschien waren de blauwe plekken echt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien is-ie er niet zo trots op dat-ie ooit in GTST gespeeld heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |