SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
"Pas op Arnie, je dondert van je zeilboot af!"
...Zo'n zeer doet het niet hoor.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
Net de tweede dvd bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
De uitstraling van Coby Timp, echt zo'n lieve oma.quote:
Wat vond je eigenlijk van het personage: Karel Daniël?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
De uitstraling van Coby Timp, echt zo'n lieve oma.
Vond het jammer dat we hem na seizoen 2 niet meer in beeld zagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van het personage: Karel Daniël?
Ja maar wat vond je van zijn karakter bedoel ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Vond het jammer dat we hem na seizoen 2 niet meer in beeld zagen.
Had er dus graag meer van gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar wat vond je van zijn karakter bedoel ik?
Inderdaad, Daniël die hem een hand wil geven. Karel die beiden armen opent en hem een vaderlijke omarming geeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Had er dus graag meer van gezien.
We zagen vooral de harde en koppige kant, maar die laatste scène met Daniël vond ik erg mooi.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Daniël die hem een hand wil geven. Karel die beiden armen opent en hem een vaderlijke omarming geeft.
Die naam van Daniël heeft me altijd geïntrigeerd, ik dacht toen een tijdje dat hij Daan Daniël heette omdat zijn ouders hem zo noemden. Maar op een naambordje uit seizoen 5 stond "Simon Dekker, Janine Elschot en Daniël Daniël. Je gaat je kind toch geen Daniël noemen als dat al je achternaam is.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik ga zo maar eens beginnen aan de box uit de OP.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen aan aflevering 996
Ik ga zo maar eens beginnen aan aflevering 976quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef LetsGame het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen aan aflevering 996
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |