SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Oh, in dat geval zou ik niet boven de 1.5g / kg eiwit gaan in ieder geval en goed kijken naar wat er in je supplementen zit. Ik zou er iig met je huisarts over praten (al is het nog maar de vraag hoeveel die daar nou van af weet, maar goed).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1... vandaar.... beetje spaarzaam mee om gaan ;-)![]()
Is dit een goeie eiwitpoeder om te kopen of kan je zoiets beter niet online kopen?
http://www.body-supplies.(...).html?source=beslist![]()
Ik ga ervan uit dat het gewoon 100% eiwit is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Dat moet je juist online bestellen.
Ik zie alleen geen macro's?![]()
![]()
Knap dat je dit gevonden hebt. Ik ga hem ook eens lezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Autobandje het volgende:
Bv. http://jn.nutrition.org/content/137/4/985.long#TBL2
Resistance Training Reduces Fasted- and Fed-State Leucine Turnover and Increases Dietary Nitrogen Retention in Previously Untrained Young Men1
Wat bleek in hun studie? Als je aan krachttraining doet slaat je lichaam eiwitten beter op uit je eten en bewaart ze dus. Daardoor zou je misschien zelfs in sommige gevallen MINDER eiwit nodig hebben als je traint.
Het zou kunnen dat je voor maximale spiergroei zoveel mogelijk eiwit zou moeten eten, maar het is wel degelijk counterintuitive.
Eén ding is duidelijk, de wetenschap weet het ook niet, en die 2.5-3g per kg is naar mijn weten nergens op gebaseerd. Maar ik ga nog wat bronnen zoeken en bekijken.
2.5-3g/kg is wat gevorderde* bodybuilders** gebruiken, en dus ook vaker aanraden.
*:= AAS gebruikers.
**:= Marketing tools van eiwitfabrikanten![]()
Dat zou je willen ja! Dan moet je Isolaat kopen, dat bevat echt minimaal vet en carbsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon 100% eiwit is?
Mijn hele goedkope Whey van b&f bevat:
Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr![]()
Is allemaal vet, zal wel bijtrekken. Maar AAS heeft die sowieso gebruik denk ik. Hij heeft trouwens een fout gemaakt met bulken zoals je ziet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een rare V vorm in z'n chest
zeker frog tech gebruiktVertelt die ook over.
If not now, then when.![]()
Dan mis je nog een gram of 8?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je willen ja! Dan moet je Isolaat kopen, dat bevat echt minimaal vet en carbs
Mijn hele goedkope Whey van b&f bevat:
Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!![]()
Dat is bij geen enkel product zo he, havermout bijvoorbeeld bevat per 100 gram: 67 gram koolhydraten, 16 gram eiwit, 6 gram vet (en 10gr vezels)quote:![]()
Smaak is voor hommo's, als je van poep zou gainen moet je gewoon poep eten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!This isn't even my final form.![]()
Zo werkt het niet helemaal.quote:
Wel lachen, laatst zag ik ook iets vergelijkbaars, in zo'n potje tomatenpuree van de Euroshopper zat per 100gr 101gr aan tomaten.
Of toch du vader?![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!![]()
Ik had laatst kwark in een blender gedaan met daarbij nog wat overgebleven stukjes kipfilet en tonijn in water. Eén slok en ik ging al over mijn nek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Smaak is voor hommo's, als je van poep zou gainen moet je gewoon poep eten.![]()
![]()
Smaak is wel degelijk belangrijk. Als je de keuze hebt dan moet je die keuze ook maken.If not now, then when.![]()
Niks niet. Kwark zijn perfecte eiwitten, het is niet te eten, maar je eet het gewoon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: