Eerste wereld probleem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder heeft van dat chocola gekocht met aardbeispul erin,.
Alleen ik vraag me af of het voor haar is of dat ik het mag opeten
probeer het gewoon, fuck the policequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder heeft van dat chocola gekocht met aardbeispul erin,.
Alleen ik vraag me af of het voor haar is of dat ik het mag opeten
hoe is hetttttt? Beter dan gisteren?quote:
Yesyes, met jou niet he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe is hetttttt? Beter dan gisteren?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd![]()
lege zakken chips, pakken drinken, flessen etc
mooiquote:
Vanaf 1 oktober krijg je je zin, vanaf dan begint het om 09:00.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan comedy central niet opschieten? Ik verveel me
tot?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober krijg je je zin, vanaf dan begint het om 09:00.
mooi dat mijn pijn en leed zo fantastisch isquote:
rip in vredequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
06:00
Wel minder Kindernet dan
Gamerchicksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Snowbells het volgende:
Zo maar eens oblivion spelen ofzo.
mensen in games die gaan white knightenquote:
DItquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:06 schreef Beach het volgende:
[..]
P_z en ik geven elkaar sowieso elk half uur een boks.
okee komt eraan ik dm hemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil die groepsfoto ookkan iemand 'm sturen?
Ik heb jullie toch allemaal al gezien.
Mensen moeten ook altijd lachen als ze mijn pic zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ik moet nog steeds lachen als ik die pic zie
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen moeten ook altijd lachen als ze mijn pic zien.
gelukkig niet neequote:
ik wel op whapquote:
Genieten van zon, zee, strand en avontuur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Bendoe het volgende:
HappyBob is er weerWaar was je al die tijd?
Stuur mij dan :$quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb die niet eensik was er niet bij toch
ja godverquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb die niet eensik was er niet bij toch
hosselbaas tochquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
smooth om haar nummer te krijgen g
jeweet g, niet gelukt jmrquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
smooth om haar nummer te krijgen g
jmrquote:
Andere App nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jmr
Ik probeer hem wel te uploaden alleen dat imgur stom op mijn.mobiel
naaktfoto van Danny en.de.crewquote:
je had beloofd die niet op te noemen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naaktfoto van FL en P_z samen
Sorry sorry hoe kan ik het goedmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je had beloofd die niet op te noemen!
Door een naaktfoto van jezelf naar mij te sturen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sorry sorry hoe kan ik het goedmaken
Volgende keer kom ik daar ook gewoon tussen staanquote:
Wil jij samen met mij vieze filmpjes maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Naaktfoto van FL en P_z samen
Nooitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Door een naaktfoto van jezelf naar mij te sturen.
Waaromquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil jij samen met mij vieze filmpjes maken?
OMG maar morgen zie ik je OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nooit
Misschien morgen
[..]
Waarom
Voor in mijn FOK!kers fapmap die deze winter te koop zal zijn voor een klein bedrag.quote:
Oke, maar zonder ook een optie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Na al die weken eindelijk weer,
ik heb nieuwe rubbertjes met aardbeiensmaak gekocht
Moet je wel glijmiddel meenemen okee?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke, maar zonder ook een optie?
Primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je wel glijmiddel meenemen okee?
ik heb meet redenenquote:
ik wil de dat ongelovige vertrektquote:
wat is er meisje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil de dat ongelovige vertrekt
sneltrein naar auschwitzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Plastic_zak het volgende:
gaygay, zaterdag is er iets leuks op arnhem station
wat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Plastic_zak het volgende:
gaygay, zaterdag is er iets leuks op arnhem station
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
snowbells misschien, dan kunnen jullie samen naar de meet
quote:
of eruit. mijn ipod is vandaag kapot gegaan in de wasmachinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef HappyBob het volgende:
Waarom is het altijd dat als ik de wasmachine aanzet en ik terugloop naar m'n kamer dat ik gelijk iets zie wat er ook in had gemoeten..
Misschien nog wel vervelender, maar daar heb ik vrijwel nooit last van. Maar lang laten drogen is geen optie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
of eruit. mijn ipod is vandaag kapot gegaan in de wasmachine
ik zou opletten, nu mee bezig maar denk niet dat het nog werktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien nog wel vervelender, maar daar heb ik vrijwel nooit last van. Maar lang laten drogen is geen optie?
r.i.p. maar op pc fokken is wel kutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mede door alle lag op je ipod Gaygay, hij kon het niet meer aan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
Ga.aguyim moet veel op FOK! doorstaan zeg.
dubstepquote:
Waarom kutmuziek posten dan?quote:
Vooral niet aan proberen te zetten. Lange tijd in de zon laten drogen en bidden tot onze lieve Heer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zou opletten, nu mee bezig maar denk niet dat het nog werkt
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaanquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaan
net 50x alle knopjes ingedruktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral niet aan proberen te zetten. Lange tijd in de zon laten drogen en bidden tot onze lieve Heer.
net zoals Korn, ook ineens met Skrillex kankerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaan
Een nat elektronisch apparaat aan proberen te zetten? Denk dat je 'm nu net zo goed gelijk in de prullenbak kunt gooien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
net 50x alle knopjes ingedrukt
Die is cool idd.quote:
die is goeeeeeedquote:
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een nat elektronisch apparaat aan proberen te zetten? Denk dat je 'm nu net zo goed gelijk in de prullenbak kunt gooien.
typisch jodenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.
Haal het logo eruit en plak deze op een zwarte coltrui. Mensen zullen veel euro's neerleggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
typisch jodenkapotte voorwerpen doorverkopen
Als ze weten dat het kapot is snap ik niet wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haal het logo eruit en plak deze op een zwarte coltrui. Mensen zullen veel euro's neerleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, tot 6 uur ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells sgatje, tot hoe laat blijf je volgende week zaterdag in rotterdam?
Ik heb hem hier ergens op CD liggenquote:
CD's anno 2012quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ergens op CD liggen
Maar ik heb hem binnen 30 seconden binnen als ik hem download dus waarom helemaal moeilijk gaan doen met rippen enzo
mentaal zal het niet.meer goedkomenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef Snowbells het volgende:
Hey lady gaga heeft eens normaal haar
nee hoorquote:
daarom, torrenten is niet illegaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je download trouwens.
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze een bakje met chipjes en een glas limonade voor ons moest makenquote:
Cool, dan gaan we samen 9gaggen hihiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze een bakje met chipjes en een glas limonade voor ons moest maken
en mensen krabbelen op hyvesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Cool, dan gaan we samen 9gaggen hihi
geenquote:
trein machinistquote:
Hi heppiequote:
quote:
*slaat het open*quote:
Haha bedankt -,- , heeft niet echt geholpenquote:
Voor wat heb je het nodig?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Snowvy het volgende:
[..]
Haha bedankt -,- , heeft niet echt geholpen
DnB track, ben er al heel deze week mee bezig geweest, alleen weet niet hoe ik hem moet laten eindigenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor wat heb je het nodig?
Inspiratie uit tracks halen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Snowvy het volgende:
[..]
DnB track, ben er al heel deze week mee bezig geweest, alleen weet niet hoe ik hem moet laten eindigen
Mijn soort DnB verschilt heel erg qua structuur als andere DnB, ik kan het je laten horen als je wil?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inspiratie uit tracks halen?
3weken? waar komt het vandaan dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn pakketje dat er 3 weken over zou doen om naar mij te komen is te laat
Volgens mij Groot-Brittannië. Ik had het expres voor mij vakantie al besteld in de hoop dat het op me zou liggen wachten als ik terugkwamquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef Snowvy het volgende:
[..]
3weken? waar komt het vandaan dan?
Nagellak?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij Groot-Brittannië. Ik had het expres voor mij vakantie al besteld in de hoop dat het op me zou liggen wachten als ik terugkwam
Ja is goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Roaldik dm je zo even mijn nummer voor zaterdag, goed?
jij wel, ik trek er nog eentje openquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik houd tot zaterdag even rust met drinken
Denk rond een uurtje of 2quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
Uft hoe laat wil je vertrekken vanaf muziekwijk zaterdag?
Oke is vroeg zatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk rond een uurtje of 2
Haha proostquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij wel, ik trek er nog eentje open
Proost g.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij wel, ik trek er nog eentje open
Is primaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk rond een uurtje of 2
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke is vroeg zatBlijven jullie daar ook slapen?
misschien kom ik pas rond 5 uurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
Dus iedereen komt eigenlijk dus rond 3/4 uur? Hmm dan zit ik iig ff paar uurtjes met mono alleen opgescheept
Ach dan zie ik je 2 uurtjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
misschien kom ik pas rond 5 uur
Maakt toch niet uit, kunnen we mooi roddelen over de bips van Uftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
Dus iedereen komt eigenlijk dus rond 3/4 uur? Hmm dan zit ik iig ff paar uurtjes met mono alleen opgescheept
Ik blijf slapen heb geen zin om met het OV te gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dus als je dezelfde avond nog terug wilt, moet je ff een taxi regelen ofzo
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, kunnen we mooi roddelen over de bips van Uft
Monotjeequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Extreem goed plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee snap ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik blijf slapen heb geen zin om met het OV te gaan.
En zoete witte wijn vind je toch lekker?
Als je wat eerder bent, is ook geen probleem. Ik woon vlakbij station.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet alleen ff kijken hoelaat mijn trein naar Almere Muziekwijk gaat
Als je vanuit A'dam komt is het soms sneller om de intercity te pakken en op Almere CS één station terug te gaan naar Muziekwijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet alleen ff kijken hoelaat mijn trein naar Almere Muziekwijk gaat
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heee sma'tje van me!! Leuk gehad op Ibiza /
14:04 komt 'ie aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je wat eerder bent, is ook geen probleem. Ik woon vlakbij station.
Neen, nog niet. Zal wel iemand met een auto moeten worden anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
Mono heb je al wat kunnen regelen met de muziek?
Oh, maar ik kom uit Hilversumquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je vanuit A'dam komt is het soms sneller om de intercity te pakken en op Almere CS één station terug te gaan naar Muziekwijk
Hoever is het van strandtent naar je huis?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, nog niet. Zal wel iemand met een auto moeten worden anders.
David Guettaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jasupertof, maar wel duur en walgelijke Engelse gedrochten liepen er rond
![]()
Wel op hetzelfde feestje geweest als Paris Hilton en Taio Cruz. Was van David Guetta, fuck me, i'm famous hehe.
20 juli alleenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wanneer was had jij dan wat met hem, ik vanaf 20 juni tot 15 augustus
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoever is het van strandtent naar je huis?
En als veel mensen nou allemaal lange energie kabels meenemen en dan aansluiten op een speakerset?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.
Met de auto ook, maar dan moet je iets omrijden.,
Ik heb je al gezegd dat het over is, en nu je vreemd bent gegaan helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig zie ik jullie zaterdag weer P_z en wp heb jullie zo gemist
Dat is geen doen hahaha. We verzinnen wel wat. Komt goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als veel mensen nou allemaal lange energie kabels meenemen en dan aansluiten op een speakerset?
Ik weet hier helemaal niks van hoor?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Je was het er mee eens. We hebben flink in elkaars kontje geroerd op de meet. Oscar was er ook bij.
We hadden het toch uitgepraat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat het over is, en nu je vreemd bent gegaan helemaal
vuilak
Iemand vnauit een auto muziek kan wel, maar je moet ook rekening houden met de accu die in een auto zit. Die gaat ook niet eeuwig meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is geen doen hahaha. We verzinnen wel wat. Komt goed
Dan heeft de ghb goed zijn werk gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik weet hier helemaal niks van hoor?
Oh ik moet wel iets in de koelkast bewaren, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.
Met de auto ook, maar dan moet je iets omrijden.,
Gewoon aftappen van een lantaarnpaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand vnauit een auto muziek kan wel, maar je moet ook rekening houden met de accu die in een auto zit. Die gaat ook niet eeuwig mee
Ik ga nog wel even mailen met mijn zus, of ze het evt erg vind als er veel volk blijft slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik moet wel iets in de koelkast bewaren, is dat mogelijk?
Heb jij een zus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even mailen met mijn zus, of ze het evt erg vind als er veel volk blijft slapen
Ze kan soms moeilijk zijn namelijk_!
Wie weet vind ze het niet erg en komt ze ook nog chillen, wie weet...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij een zus?![]()
Zou wel tof zijn als ze erbij komt
Mono met Lang haar en een baardjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]Stel mij eens voor met lang haar, en dan een vrouwelijke versie er van, niet zo heel boeiend
_!
Laat zij ook regelmatig haar broek zakken om haar zachte ronde billetjes te showen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]Stel mij eens voor met lang haar, en dan een vrouwelijke versie er van, niet zo heel boeiend
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |