r.i.p. maar op pc fokken is wel kutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mede door alle lag op je ipod Gaygay, hij kon het niet meer aan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
Ga.aguyim moet veel op FOK! doorstaan zeg.
dubstepquote:
Waarom kutmuziek posten dan?quote:
Vooral niet aan proberen te zetten. Lange tijd in de zon laten drogen en bidden tot onze lieve Heer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik zou opletten, nu mee bezig maar denk niet dat het nog werkt
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaanquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaan
net 50x alle knopjes ingedruktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral niet aan proberen te zetten. Lange tijd in de zon laten drogen en bidden tot onze lieve Heer.
net zoals Korn, ook ineens met Skrillex kankerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vind muse tof en dubstep vind ik ook tof, maar het moet niet met elkaar gaan
Een nat elektronisch apparaat aan proberen te zetten? Denk dat je 'm nu net zo goed gelijk in de prullenbak kunt gooien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
net 50x alle knopjes ingedrukt
Die is cool idd.quote:
die is goeeeeeedquote:
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een nat elektronisch apparaat aan proberen te zetten? Denk dat je 'm nu net zo goed gelijk in de prullenbak kunt gooien.
typisch jodenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.
Haal het logo eruit en plak deze op een zwarte coltrui. Mensen zullen veel euro's neerleggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dom ja... ik kan hem vast nog ruilen met iemand of wat voor vragen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
typisch jodenkapotte voorwerpen doorverkopen
Als ze weten dat het kapot is snap ik niet wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haal het logo eruit en plak deze op een zwarte coltrui. Mensen zullen veel euro's neerleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, tot 6 uur ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells sgatje, tot hoe laat blijf je volgende week zaterdag in rotterdam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |