Dan heeft de ghb goed zijn werk gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik weet hier helemaal niks van hoor?
Oh ik moet wel iets in de koelkast bewaren, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.
Met de auto ook, maar dan moet je iets omrijden.,
Gewoon aftappen van een lantaarnpaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Iemand vnauit een auto muziek kan wel, maar je moet ook rekening houden met de accu die in een auto zit. Die gaat ook niet eeuwig mee
Ik ga nog wel even mailen met mijn zus, of ze het evt erg vind als er veel volk blijft slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik moet wel iets in de koelkast bewaren, is dat mogelijk?
Heb jij een zus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even mailen met mijn zus, of ze het evt erg vind als er veel volk blijft slapen
Ze kan soms moeilijk zijn namelijk_!
Wie weet vind ze het niet erg en komt ze ook nog chillen, wie weet...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij een zus?![]()
Zou wel tof zijn als ze erbij komt
Mono met Lang haar en een baardjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]Stel mij eens voor met lang haar, en dan een vrouwelijke versie er van, niet zo heel boeiend
_!
Laat zij ook regelmatig haar broek zakken om haar zachte ronde billetjes te showen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]Stel mij eens voor met lang haar, en dan een vrouwelijke versie er van, niet zo heel boeiend
_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |