Neen, nog niet. Zal wel iemand met een auto moeten worden anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
Mono heb je al wat kunnen regelen met de muziek?
Oh, maar ik kom uit Hilversumquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je vanuit A'dam komt is het soms sneller om de intercity te pakken en op Almere CS één station terug te gaan naar Muziekwijk
Hoever is het van strandtent naar je huis?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, nog niet. Zal wel iemand met een auto moeten worden anders.
David Guettaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jasupertof, maar wel duur en walgelijke Engelse gedrochten liepen er rond
![]()
Wel op hetzelfde feestje geweest als Paris Hilton en Taio Cruz. Was van David Guetta, fuck me, i'm famous hehe.
20 juli alleenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wanneer was had jij dan wat met hem, ik vanaf 20 juni tot 15 augustus
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoever is het van strandtent naar je huis?
En als veel mensen nou allemaal lange energie kabels meenemen en dan aansluiten op een speakerset?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopend iets van 10 minuutjes, iets meer.
Met de auto ook, maar dan moet je iets omrijden.,
Ik heb je al gezegd dat het over is, en nu je vreemd bent gegaan helemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
Gelukkig zie ik jullie zaterdag weer P_z en wp heb jullie zo gemist
Dat is geen doen hahaha. We verzinnen wel wat. Komt goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En als veel mensen nou allemaal lange energie kabels meenemen en dan aansluiten op een speakerset?
Ik weet hier helemaal niks van hoor?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Je was het er mee eens. We hebben flink in elkaars kontje geroerd op de meet. Oscar was er ook bij.
We hadden het toch uitgepraat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat het over is, en nu je vreemd bent gegaan helemaal
vuilak
Iemand vnauit een auto muziek kan wel, maar je moet ook rekening houden met de accu die in een auto zit. Die gaat ook niet eeuwig meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is geen doen hahaha. We verzinnen wel wat. Komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |