Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruinerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
True story
Ben toe aan een vakantie en zon.
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruiner
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Dat komt door je auto, niet door je witte buik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:40 schreef Panzermaus het volgende:
Houden jullie wel je shirt aan, mannen? Ik heb vernomen dat er minderjarige meisjes bij zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewend
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt door je auto, niet door je witte buik.
Even janken brbquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik vond je toch niet meer leuk zei je droom
Geen probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewend
Neemt sv al mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:50 schreef Faxie het volgende:
Ik neem wel wat cola ofzo mee, en wat vlees.
Mirne, neem jij de sausjes mee?
Ik kan wel even naar de visboer ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
Is er trouwens iemand die extra haringen heeft? Ik heb wel haringen genoeg om mijn tent te bouwen, maar ik ben bang dat het niet genoeg is om de boel bij harde wind overeind te houden.
Ik heb niets om het koud te houden. Ik denk dat de haringen dan zullen rotten en dan heb je er nog niets aan behalve een extra zure lucht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan wel even naar de visboer ook
Dan denken mensen iig wel dat je iets aan de haak geslagen hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb niets om het koud te houden. Ik denk dat de haringen dan zullen rotten en dan heb je er nog niets aan behalve een extra zure lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor? gewoon je vetvingers afsmeren aan de rug van diegene naast je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem ook wat servetten mee btw.
Gaat bij ons in de auto, wordt wel krapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
SV neemt moeilijk veel mee trouwensgaat dat wel lukken om alles mee te nemen?
En iedereen een plastic zak mee om op te zitten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja Monopoly, heb je er ook uitklap tafels staan ofzo? Of gaan we alles in het zand pleuren?
Lekker knapperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |