Dat ziet er wel naar uit ja....... als het maar gezellig isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook!
Als het weer ECHT tegen zit, dan zetten we wat op in de tuin aan party tenten, we hebben een overkapping dus dan maken we er gewoon wat van
mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook!
Als het weer ECHT tegen zit, dan zetten we wat op in de tuin aan party tenten, we hebben een overkapping dus dan maken we er gewoon wat van
mooi voor het surfen dus 's avondsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Het gaat rond 4-5 uur een klein beetje regenen volgens mijn bronnen.
Gaat richting de avond wel steeds harder waaien, vanaf een uur of 2-3.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Patje,Uftie en jij zijn de enige waar ik iets mee heb en Snuf dan ook nog
Voor de rest is de aanwezigheidslijst vrij pijnlijk
Maar dat is mijn mening
Maar binnenkort weer biertje doen ouwe, is te lang geleden alweer
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
mooi voor het surfen dus 's avonds
Volgens mijn bronnen gaat het de hele dag regenen en aan het begin van de middag ook nog onweer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Het gaat rond 4-5 uur een klein beetje regenen volgens mijn bronnen.
Gaat richting de avond wel steeds harder waaien, vanaf een uur of 2-3.
Mijn bronnen zijn gedetailleerderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen gaat het de hele dag regenen en aan het begin van de middag ook nog onweer.
Mijn bronnen zijn Amerikaanserquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn bronnen zijn gedetailleerder![]()
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_haven
Alleen de bronnen worden elk uur geupdate, en dan willen er nog wel eens wat dingen veranderen...quote:
Ik verblind iedereen met mijn witte buik dus dan zien ze niets meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:40 schreef Panzermaus het volgende:
Houden jullie wel je shirt aan, mannen? Ik heb vernomen dat er minderjarige meisjes bij zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verblind iedereen met mijn witte buik dus dan zien ze niets meer.
True storyquote:
Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruinerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
True story
Ben toe aan een vakantie en zon.
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruiner
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Dat komt door je auto, niet door je witte buik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:40 schreef Panzermaus het volgende:
Houden jullie wel je shirt aan, mannen? Ik heb vernomen dat er minderjarige meisjes bij zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewend
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt door je auto, niet door je witte buik.
Even janken brbquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik vond je toch niet meer leuk zei je droom
Geen probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewend
Neemt sv al mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:50 schreef Faxie het volgende:
Ik neem wel wat cola ofzo mee, en wat vlees.
Mirne, neem jij de sausjes mee?
Ik kan wel even naar de visboer ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef Dimens het volgende:
Is er trouwens iemand die extra haringen heeft? Ik heb wel haringen genoeg om mijn tent te bouwen, maar ik ben bang dat het niet genoeg is om de boel bij harde wind overeind te houden.
Ik heb niets om het koud te houden. Ik denk dat de haringen dan zullen rotten en dan heb je er nog niets aan behalve een extra zure lucht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan wel even naar de visboer ook
Dan denken mensen iig wel dat je iets aan de haak geslagen hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb niets om het koud te houden. Ik denk dat de haringen dan zullen rotten en dan heb je er nog niets aan behalve een extra zure lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor? gewoon je vetvingers afsmeren aan de rug van diegene naast je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik neem ook wat servetten mee btw.
Gaat bij ons in de auto, wordt wel krapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
SV neemt moeilijk veel mee trouwensgaat dat wel lukken om alles mee te nemen?
En iedereen een plastic zak mee om op te zitten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja Monopoly, heb je er ook uitklap tafels staan ofzo? Of gaan we alles in het zand pleuren?
Lekker knapperig.
Niemand gaat op mij zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
En iedereen een plastic zak mee om op te zitten?
Ik gebruik mijn slaapzak om op te zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Beach het volgende:
[..]
En iedereen een plastic zak mee om op te zitten?
ik neem wel een strandhandoek meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn slaapzak om op te zitten
Zal eens kijken of ik hem kan vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Patje wil jij stef stuntpiloot meenemen
Ik hoop dat een dikzak op je gaat zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook nog zoeen deken uit vliegtuig. Die zijn ook wel hendig om op te zitten.
Kom jij ook dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat een dikzak op je gaat zitten
Neequote:
Jammer ik had je graag in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Niveau is te laag, zelfs voor mijn doen
Kan je niet want ik ben gevaarlijk en prik van achteren mensen in hun oog wanneer ze niet oplettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer ik had je graag in elkaar geslagen.
Je kans om mij te ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Niveau is te laag, zelfs voor mijn doen
Daaromquote:
quote:
En geen wijn maar warme chocomel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
Beter nemen we geen zwemkleding maar een winterjas mee
Ja denk het wel. Zat te denken aan een weekendtas voor slaapspullen enzo, en een plastic boodschappentas voor de bbqspullen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
SV neemt moeilijk veel mee trouwensgaat dat wel lukken om alles mee te nemen?
Dit lijkt mij verstandig, alsnog kunnen we een opblaas zwembadje opzetten en onszelf daarin proppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
De weersverwachtingen beginnen echt parten te spelen helaas![]()
Zullen we dan maar afspreken bij het adres van mijn ouders gewoon, en dan zien we wel hoe het gaat qua weer ? dan gaan we gewoon in de tuin chillen en mocht het weer mee vallen, dan sleuren we alles mee naar het strandje.
Precies!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij verstandig, alsnog kunnen we een opblaas zwembadje opzetten en onszelf daarin proppen.
Lijkt me wel het beste ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Zullen we dan maar afspreken bij het adres van mijn ouders gewoon, en dan zien we wel hoe het gaat qua weer ? dan gaan we gewoon in de tuin chillen en mocht het weer mee vallen, dan sleuren we alles mee naar het strandje.
daaromquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben benieuwd naar die naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Alle komers (hihihihihi komen) hebben één PM gehad van mij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Alle komers (hihihihihi komen) hebben één PM gehad van mij
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mono vergeet je de Koninginnedagtas niet mee te nemen?
Nee maar geeft niet hoor. Mensen zijn wel vaker in de waan dat ze mij PMen terwijl dat niet zo isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je een PM gestuurd (toch ?)
Top!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik zet het klaar bij de spullen
van anne frank? :Squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Tof. Achterthuis is wel beter tbh.
Neem je wel een krukje mee, anders kom je er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem je wel een krukje mee, anders kom je er niet bij
Ja voor jouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem je wel een krukje mee, anders kom je er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |