Dat ziet er wel naar uit ja....... als het maar gezellig isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook!
Als het weer ECHT tegen zit, dan zetten we wat op in de tuin aan party tenten, we hebben een overkapping dus dan maken we er gewoon wat van
mooiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ook!
Als het weer ECHT tegen zit, dan zetten we wat op in de tuin aan party tenten, we hebben een overkapping dus dan maken we er gewoon wat van
mooi voor het surfen dus 's avondsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Het gaat rond 4-5 uur een klein beetje regenen volgens mijn bronnen.
Gaat richting de avond wel steeds harder waaien, vanaf een uur of 2-3.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono,Patje,Uftie en jij zijn de enige waar ik iets mee heb en Snuf dan ook nog
Voor de rest is de aanwezigheidslijst vrij pijnlijk
Maar dat is mijn mening
Maar binnenkort weer biertje doen ouwe, is te lang geleden alweer
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
mooi voor het surfen dus 's avonds
Volgens mijn bronnen gaat het de hele dag regenen en aan het begin van de middag ook nog onweer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Faxie het volgende:
Het gaat rond 4-5 uur een klein beetje regenen volgens mijn bronnen.
Gaat richting de avond wel steeds harder waaien, vanaf een uur of 2-3.
Mijn bronnen zijn gedetailleerderquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen gaat het de hele dag regenen en aan het begin van de middag ook nog onweer.
Mijn bronnen zijn Amerikaanserquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn bronnen zijn gedetailleerder![]()
http://www.windfinder.com(...)ONSNR=lelystad_haven
Alleen de bronnen worden elk uur geupdate, en dan willen er nog wel eens wat dingen veranderen...quote:
Ik verblind iedereen met mijn witte buik dus dan zien ze niets meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:40 schreef Panzermaus het volgende:
Houden jullie wel je shirt aan, mannen? Ik heb vernomen dat er minderjarige meisjes bij zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verblind iedereen met mijn witte buik dus dan zien ze niets meer.
True storyquote:
Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruinerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
True story
Ben toe aan een vakantie en zon.
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naast jou zitten op de meet. Ik ben net terug van vakantie en dan lijk ik nog bruiner
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Dat komt door je auto, niet door je witte buik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoe willen sowieso alle vrouwen naast mij zitten. Daarom hou ik hem gewoon netjes aan.
Ik ben door tc ondertussen wel wat gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:40 schreef Panzermaus het volgende:
Houden jullie wel je shirt aan, mannen? Ik heb vernomen dat er minderjarige meisjes bij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |