Is het wel zoveel, dat bedrag bedoel ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja het blijft lastig te verkroppen dat je voor 3 jaar Schaken nu 4 miljoen gaat betalen... Maar aan de andere kant is het wel de enige speler die voorin iets goed doet.
Dit is weer een meesterzet van Geel. Hij is die arabieren van city aan het bespelen zodat ze straks Guidetti + 5 miljoen voor Schaken biedenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:36 schreef Sejt het volgende:
Wel een aparte timing. Contract en voorselectie...
En je rijdt motor, kijk aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:45 schreef Deggo het volgende:
Hey mede-Feyenoorders! Ben nieuw hier, maar uiteraard voor de mooiste club van Nederland!
Zit zelf met een maat op vak X en ben er uiteraard morgenavond bij!
ja 3 jaar een van de best verdienende spelers + miljoen transfersom dat je misloopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het wel zoveel, dat bedrag bedoel ik?
maar hij zat vast nog in een van de talent poolsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja 3 jaar een van de best verdienende spelers + miljoen transfersom dat je misloopt.
Ja, maar is het zoveel voor wat je krijgt? Kunnen we voor 4 miljoen een betere vleugelspeler vastleggen voor 3 jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja 3 jaar een van de best verdienende spelers + miljoen transfersom dat je misloopt.
je hebt Cabral nog achter de hand toch, Manu evt, jeugdspelers. En het is maar de vraag of Schaken nog 3 jaar meegaat natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, maar is het zoveel voor wat je krijgt? Kunnen we voor 4 miljoen een betere vleugelspeler vastleggen voor 3 jaar?
3 jaar miljoen per jaar + 1 miljoen transfersom.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef zoekeenleven het volgende:
waar halen jullie die 4 miljoen vandaan?
Dat is bij Mathijssen nog veel meer het geval en die kost ons in 2 jaar nog meer geloof ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
je hebt Cabral nog achter de hand toch, Manu evt, jeugdspelers. En het is maar de vraag of Schaken nog 3 jaar meegaat natuurlijk.
3 jaar topsalaris en 1 miljoen gelimiteerde transfersom die club wilde betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:58 schreef zoekeenleven het volgende:
waar halen jullie die 4 miljoen vandaan?
Ja daarom is 3 jaar voor Mathijssen ook een groot risico. Al begrijp ik best de meerwaarde voor dit jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 jaar miljoen per jaar + 1 miljoen transfersom.
[..]
Dat is bij Mathijssen nog veel meer het geval en die kost ons in 2 jaar nog meer geloof ik.
Vond dat toch erg tegenvallen, maar laten we hopen dat het nog verbeterd. Z'n laatste 6 optredens zijn om te janken zo slecht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daarom is 3 jaar voor Mathijssen ook een groot risico. Al begrijp ik best de meerwaarde voor dit jaar.
3 miljoen salaris + dervingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het wel zoveel, dat bedrag bedoel ik?
Precies, ik denk ook dat 1mln per jaar overdreven is. Bij de topverdieners zitten betekent niet persé 1mln per jaar, maar kan ook die 5 tot 6 ton zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:00 schreef Hamilcar het volgende:
Topsalaris kan ook gewoon 5-6 ton per jaar zijn.
Hij heeft ook al eerder aangegeven graag in Nederland te blijven ivm z'n gezin en het feit dat hij het naar z'n zin heeft bij Feyenoord. Het lijkt me enorm stug dat hij boven de 8 ton is gaan verdienen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
Precies, ik denk ook dat 1mln per jaar overdreven is. Bij de topverdieners zitten betekent niet persé 1mln per jaar, maar kan ook die 5 tot 6 ton zijn.
Ruben zal toch wel afvallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:
Van Geel is een fucking eindbaas! Hij blijft maar verbazen met z'n geweldige beleid. Ook dit seizoen al weer geweldig bezig. Eerst Mathijsen halen en nu Schaken verlengen zodat ie blijft. Van Geel verdient een standbeeld!
Oh en Rubinho in oranje! Fucking terecht!
PFfffff had ik al gezegd dat jij er echt werkelijk geen klote van snapt? Nee? Bij deze dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
Het is begrijpelijk dat ze nu niet ook nog schaken kwijt willen, maar het is gewoon absurd dat er nu weer last minute moet worden gehandeld, waarbij je dus nooit een goede onderhandelingspositie hebt, omdat die jongen een transfersom van 1 miljoen in z'n contract had staan, terwijl Van Geel expliciet aangaf dat niemand dat meer had na de verkoop van Vlaar.
Dat het de enige goede aanvaller is, en dat je hem daarom wilt behouden, is 1 punt. Met zijn sterke groei op zo'n leeftijd en manier van spreken is het ook een aardige cultheld aan het worden. Toch moeten we er niet meer van maken dan het is; het is een aardige speler, maar geen top ofzo.
Hoe je in deze zou moeten handelen is moeilijk, zullen de meningen over verdeeld zijn, maar het had gewoon nooit zover mogen komen dat je zo iemand contractverlenging én forse salarisverhoging moet bieden om te voorkomen dat hij in een zandbak gaat spelen.
Wat is hier nu weer geweldig beleid aan? Je wordt gedwongen een contract aan te bieden omdat er weer een gelimiteerde transfersom is (niet zijn fout natuurlijk) terwijl je een paar weken eerder nog hebt lopen roepen dat dat echt verleden tijd is. Ook al ben ik blij dat hij blijft, je kan dit moeilijk geweldig beleid noemen. Eerder succesvol paniekvoetbal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:
Van Geel is een fucking eindbaas! Hij blijft maar verbazen met z'n geweldige beleid. Ook dit seizoen al weer geweldig bezig. Eerst Mathijsen halen en nu Schaken verlengen zodat ie blijft. Van Geel verdient een standbeeld!
Oh en Rubinho in oranje! Fucking terecht!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer geweldig beleid aan? Je wordt gedwongen een contract aan te bieden omdat er weer een gelimiteerde transfersom is (niet zijn fout natuurlijk) terwijl je een paar weken eerder nog hebt lopen roepen dat dat echt verleden tijd is. Ook al ben ik blij dat hij blijft, je kan dit moeilijk geweldig beleid noemen. Eerder succesvol paniekvoetbal.
Even buiten het feit dat hij de enige aanvaller is die iets presteert, is 8 ton gewoon veel als je reeel kijkt naar zijn kwaliteiten en leeftijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hij heeft ook al eerder aangegeven graag in Nederland te blijven ivm z'n gezin en het feit dat hij het naar z'n zin heeft bij Feyenoord. Het lijkt me enorm stug dat hij boven de 8 ton is gaan verdienen.
Ik zeur toch niet, zeg dat ik blij ben dat we Schaken hebben kunnen behouden, maar dit geweldig beleid noemen slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat had je anders gewild dat ie voor een paar ton onze beste aanvaller, wat zeg ik onze enige aanvaller die het niveau aankan, had verkocht? Dan hadden we dus net zo goed die hele competitie schriftelijk kunnen afdoen.![]()
Echt on-be-grij-pe-lijk hoe mensen hier kunnen zeiken...En maar lopen zeiken dat we een slechte aanval hebben, dat we een spits moeten halen, dat we geen goals maken. Nee dan moet je vooral Schaken verkopen.
Alles wat Van Geel tot nu toe heeft gedaan is gewoon uitstekend werk geweest. Die man verdient zo langzaamaan een standbeeld! Met amper tot geen financiele middelen toch zo'n selectie neerzetten en ondertussen ook nog spelers verkopen voor een flink bedrag(Fer, Wijnaldum) dan snap ik echt niet waar je het lef vandaan haalt om op die gozer te gaan lopen zeuren.
Want?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet, zeg dat ik blij ben dat we Schaken hebben kunnen behouden, maar dit geweldig beleid noemen slaat ook nergens op.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Even buiten het feit dat hij de enige aanvaller is die iets presteert, is 8 ton gewoon veel als je reeel kijkt naar zijn kwaliteiten en leeftijd.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
PFfffff had ik al gezegd dat jij er echt werkelijk geen klote van snapt? Nee? Bij deze dan!
Nee, dat vind ik niet. Het is alleen maar reageren op. Goed beleid was geweest als je deze situatie had voorkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Die gelimiteerde transfersom zat neem ik aan al in z'n contract toen Van Geel begon. Daar kan Van Geel dus helemaal niks aan doen. Dan is dit toch gewoon een uitstekende actie van Van Geel?
quote:Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste. Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben
Hoe had deze situatie te voorkomen geweest dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Het is alleen maar reageren op. Goed beleid was geweest als je deze situatie had voorkomen.
Zeker omdat je een paar weken eerder nog zegt dat dit je NOOIT meer gaat gebeuren.
[..]
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan gewoon niets:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Die gelimiteerde transfersom zat neem ik aan al in z'n contract toen Van Geel begon. Daar kan Van Geel dus helemaal niks aan doen. Dan is dit toch gewoon een uitstekende actie van Van Geel?
Van Geel heeft hem nog geen jaar geleden al een nieuw contract aangeboden, daarin een limiet gezet en vervolgens 2 weken geleden ontkend dat er nog spelers met een gelimiteerde transfersom waren om nu last minute in een slechte positie te moeten onderhandelen.quote:Feyenoord en Ruben Schaken bereiken principeakkoord
01-12-2011
Feyenoord en Ruben Schaken hebben donderdag een principeakkoord bereikt over verlenging van het contract van de aanvaller tot medio 2014. Feyenoord heeft daarnaast een optie om de overeenkomst met nog een extra seizoen te verlengen. De huidige verbintenis van Schaken loopt komende zomer af. ‘Ik ben hartstikke blij met dit nieuwe contract’, zei de buitenspeler donderdagmiddag. ‘Het geeft aan dat de club vertrouwen in me heeft. Ik wil dit graag terugbetalen en blijf daar hard aan werken.’
Martin van Geel toonde zich eveneens content met de op handen zijnde contractverlenging van Schaken. ‘Wij zijn tevreden over de prestaties van Ruben en zijn daarom blij dat wij hem langer aan de club hebben kunnen binden’, zei de technisch directeur. ‘Ruben kan voorin op beide flanken uit de voeten, heeft veel kracht en snelheid en is bovendien een goede prof. Met zijn negenentwintig jaar kunnen wij nog jaren met hem vooruit.’
Schaken kwam in de zomer van 2010 transfervrij over van VVV-Venlo, waar hij destijds een van de sterkhouders was. ‘Ik ging van een kleine naar een grote club en had het daardoor in het begin wat moeilijk’, keek de buitenspeler terug. ‘Daar kwam nog een operatie overheen waardoor ik maanden buitenspel stond. Gelukkig is dit seizoen alles anders en gaat het een stuk beter met me.’
Schaken is na Kostas Lamprou en Kaj Ramsteijn de derde speler in korte tijd die met een overeengekomen contractverlenging zijn toekomst verbindt aan Feyenoord. Ricky van Haaren en Diego Biseswar, beiden in het bezit van een contract dat komende zomer afloopt, zijn niet ingegaan op de door Feyenoord gedane aanbiedingen. Voor Van Geel was 1 december de dag waarop hij duidelijkheid wilde. ‘Vandaag kunnen we dus de balans opmaken’, zei hij. ‘Met Ruben erbij hebben drie jongens voor verlenging gekozen. Dat schept duidelijkheid.’
Zie verhaal van Chewbalhaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe had deze situatie te voorkomen geweest dan?
1. Proactief handelen in plaats van reactief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe had deze situatie te voorkomen geweest dan?
Verstand? Wat nou verstand? Kanker op man. Zegt iemand die hier de ene debiele opmerking na de andere maakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan gewoon niets:
[..]
Dat hij hem zelf een nieuw contract heeft aangeboden is me dan even ontgaan. Maar ik zie niet wat dat afdoet aan de situatie. Ik ben niet bij de onderhandelingen geweest, jij ook niet naar ik aanneem. Dus we weten niet het fijne ervan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
[..]
Van Geel heeft hem nog geen jaar geleden al een nieuw contract aangeboden, daarin een limiet gezet en vervolgens 2 weken geleden ontkend dat er nog spelers met een gelimiteerde transfersom waren om nu last minute in een slechte positie te moeten onderhandelen.
Over de gehele linie ben ik alsnog erg tevreden met Van Geel, maar je verafgoding slaat nergens op: dit is gewoon een fout.
Want?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie verhaal van Chewbalhaar
Wat zijn precies belachelijk lage transfersommen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
1. Proactief handelen in plaats van reactief.
2. Geen belachelijk lage gelimiteerde transfersommen in contracten opnemen.
Ik mag alleen maar dromen van Oranje, groeten Ruben Schakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:12 schreef Hamilcar het volgende:
Mathijsen is gewoon een goede aanwinst. Hij gaat De Vrij, BMI en co alleen maar beter maken en is een hele goede stand-in als er blessures zijn. En hij niet geschorst is.
.. en Schakenergens gun ik het die gozer wel, maar met Robben, Afellay, Kuyt en Van Persie vraag je je toch af waarom hij er bij zit
Aan de andere kant, een vervanger die evenveel kan leveren (op dit moment is Schaken gewoon de beste aanvaller) voor 1 miljoen is ook zeer moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof je schaken ooit voor meer dan een miljoen zou kunnen verkopen
Natuurlijk wel, op z'n 32e als hij met Oranje wereldkampioen is geworden brengt hij wel een miljoentje of 5 op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:39 schreef zoekeenleven het volgende:
Alsof je schaken ooit voor meer dan een miljoen zou kunnen verkopen
Mwauh, ik heb het al eerder gezegd maar die bel hassani van sparta is een groot talent, ik denk wel dat hij meer kan brengen dan Schaken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een vervanger die evenveel kan leveren (op dit moment is Schaken gewoon de beste aanvaller) voor 1 miljoen is ook zeer moeilijk te vinden.
Is ook een groot talent en kan uitgroeien tot een heerlijke speler. Maar op dit moment dat risico nemen om je best presterende aanvaller te verpatsen en er een talent, waar je nog niet weet of die het waar maakt, te halen een week voor het sluiten van de markt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mwauh, ik heb het al eerder gezegd maar die bel hassani van sparta is een groot talent, ik denk wel dat hij meer kan brengen dan Schaken.
De fout zit hem er niet zozeer in of ze hem nu op dit moment wel of niet zouden moeten verkopen; dat is bediscussieerbaar maar daar zullen de meningen over verschillen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Is ook een groot talent en kan uitgroeien tot een heerlijke speler. Maar op dit moment dat risico nemen om je best presterende aanvaller te verpatsen en er een talent, waar je nog niet weet of die het waar maakt, te halen een week voor het sluiten van de markt?
Word jij nou nooit eens een keer moe van jezelf? Godverdomme man. Het lijkt wel of je het allemaal expres doet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De fout zit hem er niet zozeer in of ze hem nu op dit moment wel of niet zouden moeten verkopen; dat is bediscussieerbaar maar daar zullen de meningen over verschillen.
Punt waar de meeste mensen, tenzij insane, het wel mee eens zullen zijn is dat het nooit tot deze situatie had moeten komen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er maar 1 altijd volledig gepaste reactie op jouw onzinnige geblaat is:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word jij nou nooit eens een keer moe van jezelf? Godverdomme man. Het lijkt wel of je het allemaal expres doet.
Ah. Zoals gewoon op geen enkele manier inhoudelijk. De eerste keer dat jij met een argument komt gaat bij mij de vlag uit!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er maar 1 altijd volledig gepaste reactie op jouw onzinnige geblaat is:
[ afbeelding ]
Verder ga ik je maar negeren want ik wordt er een beetje droevig van tot dezelfde soort te behoren als jij
quote:Kans Guidetti naar Feyenoord nihil
22-08-2012 De komst van John Guidetti naar Feyenoord lijkt uitgesloten. Dat vertelt Martin van Geel tegenover RTV Rijnmond. De technisch directeur van Feyenoord acht de kans te groot dat de Zweedse spits voorlopig niet wedstrijdfit is.
Guidetti kampt al maanden met een zenuwontsteking, waardoor hij vorig seizoen ook de laatste wedstrijden van Feyenoord aan zich voorbij moest laten gaan. Desondanks trof Guidetti 20 keer doel in 23 competitiewedstrijden.
Feyenoord heeft geen andere spitsen in het vizier. Van Geel herhaalde dat de lijst met potentiële spelers kort is, omdat de club geen transfersom kan betalen. De enige mogelijkheid lijkt om een spits te huren, zoals vorig seizoen toen Guidetti geleend werd van Manchester City.
RTV Rijnmond
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:34 schreef Harry15 het volgende:
Feyenoord heeft geen andere spitsen in het vizier [...] omdat de club geen transfersom kan betalen.
Hoe loopt t nou met je sollicitatie?quote:
Owen en Gudjohnsen zijn ook nog steeds transfervrijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe loopt t nou met je sollicitatie?
Word tijd dat je eens begint als TD. Zonder Ibrahimovic en Van Persie zie ik het een lastig seizoen worden eerlijk gezegd.....
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe loopt t nou met je sollicitatie?
Word tijd dat je eens begint als TD. Zonder Ibrahimovic en Van Persie zie ik het een lastig seizoen worden eerlijk gezegd.....
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Owen en Gudjohnsen zijn ook nog steeds transfervrij![]()
Maar Van Geel blijft wel zeggen dat er nog een lijstje is met potentiële spelers. Nu moet hij dat waarschijnlijk sowieso wel zeggen zodat het in ieder geval lijkt alsof er iets gebeurd. Maar wie zou hij bedoelen, een spits uit de Jupiler League, mocht het waar zijn?
quote:Feyenoord heeft geen andere spitsen in het vizier. Van Geel herhaalde dat de lijst met potentiële spelers kort is, omdat de club geen transfersom kan betalen. De enige mogelijkheid lijkt om een spits te huren, zoals vorig seizoen toen Guidetti geleend werd van Manchester City.
Die kans lijkt nu dus echt verkeken.quote:City wil contract met Guidetti verlengen
John Guidetti zet waarschijnlijk zijn handtekening onder een nieuw contract bij Manchester City. Althans, dat meldt Sky Sports vandaag. De Zweed heeft nu een contract tot medio 2014 bij de regerend landskampioen van Engeland. City zou het contract van Guidetti, die al enige maanden aan de kant staat met een zenuwontsteking, willen verlengen en hem vervolgens verhuren. Meer dan tien clubs zijn geďnteresseerd in de komst van de 20-jarige aanvaller. Ook Feyenoord, waar de international vorig seizoen op huurbasis actief was en erg succesvol was, hoopt Guidetti opnieuw binnen te kunnen halen. Guidetti staat al sinds zijn vijftiende onder contract bij City.
Ja maar dan is er dus geen lijst maar één naam. Vandaar ook mijn vraag, lijkt me ook sterk dat Rijnmond alles weet wat Van Geel weet, misschien iets op de achtergrond.quote:
Waar komt dit bericht vandaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die kans lijkt nu dus echt verkeken.
Want?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk je dat we hem kunnen kopen danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Beetje begrijpend lezen mag wel hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk je dat we hem kunnen kopen dan![]()
![]()
![]()
Maar dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Beetje begrijpend lezen mag wel hoor![]()
De kans dat je hem na dit seizoen zou kunnen kopen was al niet heel groot, maar is nu helemaal weg. Waar het dan ook meer om gaat is dat de optie tot huur zo ook flink afneemt. Als ze hem een contractverlenging aanbieden, is daar reden toe. Het is dan ook aannemelijk dat er inderdaad veel clubs geinteresseerd zijn. Er wordt dan ook nogmaals benadrukt dat er 10 clubs voor hem in de rij staan. Daarnaast gaat zo'n contractverlenging in principe altijd gepaard met verbeterde contractvoorwaarden. De huursom zal daar dus niet lager op worden, en we kunnen natuurlijk geen 1,5 miljoen neerleggen om 1 seizoen gebruik te kunnen maken van een halve manke. Voor veel andere clubs zal dat gemakkelijker zijn.
hoelang ligt tevrede er nog uit dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen spits dusJezus wat kut dit
Ik neem aan dat je bedoelt dat we al wisten dat er veel geinteresseerden waren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar dat wisten we toch al?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoelang ligt tevrede er nog uit dan?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hoelang ligt tevrede er nog uit dan?
Hij maakt de verdediging wel sterker, knurft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit maakt Mathijssen w.m.b. ook een gigantische faal. Als v geel zegt dat alle financieel haalbare spitsen geen toevoeging zijn en je hebt net een paar miljoen uitgegeven aan een afgetakelde kutverdediger die je al sterkste linie niet eens beter maakt.. Dat is gewoon wanbeleid.
Hebben we gezien ja..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Hij maakt de verdediging wel sterker, knurft.
Daarnaast heb je toch gezien wat er gebeurd als De Vrij of Indi niet kunnen spelen?
Dat je zo bizar dom kan zijn...
dat was n fout van indi, retard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben we gezien ja..en dat 2e punt slaat nergens op als je zoveel uit moet geven voor een reserve verdediger terwijl we als iedereen fit is sowieso 2 reserves moeten opstellen in de aanval.
Doe eens rustig met dat gescheld man, maakt het echt niet overtuigender hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat was n fout van indi, retard.
Daarnaast, hoeveel hebben we voor Mathijssen uitgegeven dan?
3 miljoen toch aan salaris ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Daarnaast, hoeveel hebben we voor Mathijssen uitgegeven dan?
Daar is helemaal niets over bekend joh, alle genoemde bedragen zijn fictief.quote:
Nou hij is een van de bestbetaalde spelers en wilde een salaris dat paste bij status van international.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets over bekend joh, alle genoemde bedragen zijn fictief.
Je moet er wel rekening mee houden dat transfer- en salarispotjes blijkbaar heel strikt gescheiden zijn. Het is niet officieel duidelijk gemaakt, maar het lijkt er op dat er geen of vrijwel geen vergoeding is betaald, dus dan gaat het alleen om salaris, en daarin zou nog wel wat ruimte zijn (al heb ik dus geen idee hoeveel).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens rustig met dat gescheld man, maakt het echt niet overtuigender hoor
Ik heb het niet over 1 moment maar over een hele wedstrijd (en laatste paar wedstrijden van nl. was hij ook al slecht)
BMI en de vrij zijn nu al beter en dan betaal je dus voor een 3e speler terwijl we in de spits blijkbaar geen geld hebben voor een 1e speler. Als jij dat geen wanbeleid vindt so be it. Ik vind het iig nergens op slaan.
Dat is zo, maar je kan ook zomaar driekwart miljoen te hoog zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou hij is een van de bestbetaalde spelers en wilde een salaris dat paste bij status van international.
Die spits uit Denemarken moet ook geld kosten, gaat heel lastig worden voor Feyenoord om nog iemand binnen te halen.quote:
quote:'Geen enkele spits die te huur of transfervrij is, is onbesproken gebleven'
De namen van heel wat spitsen zijn dinsdagmiddag de revue gepasseerd in een vergadering bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft een sterke selectie, maar mist een echte spits voorin die als aanspeelpunt kan dienen en iets uitstraalt. Feyenoord moet echter met een niet zo gevulde portemonnee winkelen en dat is niet makkelijk. Twee jaar geleden had men Luc Castaignos nog, maar vorig jaar loste men de situatie op met de komst van John Guidetti.
“We hebben gistermiddag uitgebreid scoutingoverleg gehad en daarbij is geen enkele spits die te huur of transfervrij is onbesproken gebleven”, licht Martin van Geel namens Feyenoord toe aan NUsport. De technisch directeur van de volksclub zegt dat er een eensluidende conclusie uit het overleg naar voren kwam. “Dat geen van de financieel haalbare spitsen een toegevoegde waarde voor Feyenoord kan zijn.”
“Ik denk dat het daarom de kant op gaat dat we helemaal niemand halen”, zegt Van Geel. “Alleen als er tijdens de laatste dagen van de transfermarkt héél verrassende dingen gebeuren, komt er nog een spits bij.” In de aanval beschikt hoofdcoach Ronald Koeman op dit moment over Guyon Fernandez, Sekou Cissé, Anass Achahbar, Mitchell te Vrede, Ruben Schaken en, indien nodig, middenvelder Lex Immers.
Iig is er een gedeelte van die loonkosten overgenomen van Malaga. Lijkt mij bij de transfersom te horen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat transfer- en salarispotjes blijkbaar heel strikt gescheiden zijn. Het is niet officieel duidelijk gemaakt, maar het lijkt er op dat er geen of vrijwel geen vergoeding is betaald, dus dan gaat het alleen om salaris, en daarin zou nog wel wat ruimte zijn (al heb ik dus geen idee hoeveel).
Het kan een hoop frustrerende wedstrijden op gaan leveren: het spel domineren en toch punten morsen omdat de bal er maar niet in wil. Het is niet anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kut seizoen wordt dit weer zeg.
hadden ze beter moeten zoeken, voor Immers is er 8 ton betaald ofzo ? Had je ook een spits kunnen halen, Bulykin bvquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
hadden ze beter moeten zoeken, voor Immers is er 8 ton betaald ofzo ? Had je ook een spits kunnen halen, Bulykin bv
Geef mij maar een goede bron danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig is er een gedeelte van die loonkosten overgenomen van Malaga. Lijkt mij bij de transfersom te horen.
Plek 12.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Doelsaldo aan het eind van het seizoen: 42 voor, 16 tegen [ afbeelding ]
Er moet enkel een spits bijkomen als die een toegevoegde waarde is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:34 schreef PIETR het volgende:
Godver, dit kun je toch niet menen, er MOET een spits bijkomen.
Hoop dat ze inderdaad gewoon lekker offensief gaan spelen en dat er dan wat ruimte komt achterin.quote:Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft laten weten dat hij Sparta Praag een sterke tegenstander vindt en wil daarom dat zijn ploeg niet te makkelijk denkt over de Tsjechische tegenstander. Op donderdagavond staat de heenwedstrijd uit het tweeluik tussen Feyenoord en Sparta Praag op het programma.
"Ik hang niet zomaar een verhaal op, daar houd ik niet van. Feyenoord is misschien licht favoriet, maar door wat ik van Sparta Praag inmiddels weet en heb gezien, ben ik onder de indruk geraakt van die ploeg", zegt Koeman in de perskamer van de Kuip. "Ze willen graag het initiatief nemen en kunnen ook vooruit verdedigen. Maar of ze dat ook in De Kuip gaan doen, is natuurlijk nog maar de vraag", laat de ex-international weten.
Sparta Praag kent een goede seizoensstart in Tsjechië. De ploeg uit Praag staat na vier duels ongeslagen bovenaan met tien punten. Donderdagavond om acht uur trapt de Tsjechische ploeg af tegen de Rotterdammers.
nee geen salarisruimte meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Zit ff te zoeke naar transfervrije spitsen, John Carew misschien een optie? Bijna twee meter lange beer, zit zonder club.
? = Cabralquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
_______Achachbar__________
__Manu__________?________
________Clasie____________
____Tony______Leerdam____
BMI_Kongolo_De Vrij_Janmaat
________Mulder____________
Zou mooi zijn om nog eens zo te kunnen spelen, een compleet elftal zelf opgeleide spelers
quote:
Ja daar dacht ik natuurlijk ook wel aan maar....quote:
Dat was een geweldenaar vroeger zegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Zit ff te zoeke naar transfervrije spitsen, John Carew misschien een optie? Bijna twee meter lange beer, zit zonder club.
quote:Carew heeft een tatoeage in zijn nek met de tekst: Ma Vie, Mes Régles. Doordat het accent verkeerd staat (Régles in plaats van Rčgles), staat er nu vertaald Mijn leven, mijn menstruaties in plaats van het bedoelde Mijn leven, mijn regels
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef PIETR het volgende:
Tuurlijk wel. Rob Friend, ook transfervrij.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef PIETR het volgende:
Whut, kzie dat Afonso Alves transfervij is.
Doe Martin eens mailen jij.quote:
Klantenservice bellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:12 schreef PIETR het volgende:
Als ik zijn mailadres had, had ik het nog gedaan ook. Denk trouwens dat HSV niet moeilijk zou doen als we daar aan zouden kloppen voor Berg.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:12 schreef PIETR het volgende:
Als ik zijn mailadres had, had ik het nog gedaan ook. Denk trouwens dat HSV niet moeilijk zou doen als we daar aan zouden kloppen voor Berg.
Is allang besproken johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
“We hebben gistermiddag uitgebreid scoutingoverleg gehad en daarbij is geen enkele spits die te huur of transfervrij is onbesproken gebleven”, licht Martin van Geel namens Feyenoord toe aan NUsport. De technisch directeur van de volksclub zegt dat er een eensluidende conclusie uit het overleg naar voren kwam. “Dat geen van de financieel haalbare spitsen een toegevoegde waarde voor Feyenoord kan zijn.”
[..]
Doen wequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Stuur hem de link naar http://www.gratisaftehalen.nl
quote:Van alle basisspelers die deze zomer bij Feyenoord zijn vertrokken, mist middenvelder Jordy Clasie de Zweedse publiekslieveling John Guidetti het meest. 'Hij gaf doelpunten en kracht aan het elftal', liet het groeibriljantje vanmiddag in De Kuip desgevraagd weten.
Trainer Ronald Koeman kan, bij wijze van spreken, de naam van zijn topscorer van het vorige seizoen niet meer horen. 'Hij krijgt momenteel te veel aandacht bij Feyenoord', zo vindt de geboren Zaandammer.
Koeman: 'Het is bijna ondenkbaar dat hij op korte termijn terugkeert. Hij is niet fit en dat zal ook nog wel een periode duren. Het is daarom niet reëel om zijn naam in het stadion te scanderen, met alle respect. We zullen bij Feyenoord nu echt meer afstand van hem moeten nemen.'
De ploeg van Koeman komt vooralsnog moeizaam tot scoren dit seizoen. 'We staan open voor een aanvaller erbij. Maar we kunnen niemand kopen. Als er ook maar enige twijfel bestaat over een mogelijke aanwinst, ga ik liever verder met de huidige ploeg. Kansen krijgen we in elke wedstrijd genoeg. Die zullen we echt niet blijven missen. Met doelpunten kan bij Feyenoord ook de roep om Guidetti of iemand anders minder worden.'
quote:Koeman: 'Van Gaal luistert goed naar mijn adviezen'
Met een glimlach op zijn gezicht beantwoordde trainer Ronald Koeman van Feyenoord vanmiddag in De Kuip de nodige vragen over zijn aanvaller Ruben Schaken. De 30-jarige vleugelspits had eerder op de dag vanuit Zeist te horen gekregen dat hij voor de eerste keer was opgenomen in de voorselectie van Oranje.
'De bondscoach luistert goed', grinnikte Koeman, die met keuzeheer Louis van Gaal in het verleden nog wel eens overhoop lag.
'Hij vroeg me welke spelers van Feyenoord nog meer in aanmerking zouden kunnen komen voor Oranje en toen heb ik de naam van Ruben genoemd', vervolgde Koeman. 'Hij is een echte buitenspeler, met snelheid en dreiging en ook nog gedeeltelijk scorend vermogen.'
'Ruben is bovendien een teamspeler en ik weet dat de bondscoach daarvan houdt. Misschien heb ik de bondscoach dus een duwtje in de goede richting gegeven.'
Eerder deze maand leek het er heel even op dat Schaken voor een lucratief avontuur in Turkije zou kiezen. Technisch directeur Martin van Geel reageerde echter razendsnel en bood hem een verbeterd contract tot medio 2015 aan. Tot opluchting van Feyenoord is Schaken daarop ingegaan. 'Ik was van de Turkse interesse op de hoogte. Het is alleen maar goed dat we zo'n belangrijke speler voor de club hebben weten te behouden', meende Koeman.
Koeman praat dikke stieren stront over Schaken. Ja, momenteel is hij de belangrijkste van Feyenoord, hij scoort tenminstequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Schaken serieus echt zo belangrijk voor Feyenoord of lult Koeman uit zijn nek in dat stukje
Nee, zijn 3e fout en 2e leugen wijzen er op dat van Geel al langzaam maar zeker zich in het rijtje Gudde en consorte kan gaan scharen.quote:Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste. Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben.
Nee, maar hij is blijkbaar wel gelimiteerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef PIETR het volgende:
Wat loop je nou te janken joh? Hij is toch niet verkocht voor die gelimiteerde transfersom?
Door zijn startsnelheid bindt hij een extra verdediger aan zich voor dubbele dekking, waardoor de 9 en 10 meer ruimte krijgen. En die profiteren daar eh... tot nu toe nog niet optimaal van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Is Schaken serieus echt zo belangrijk voor Feyenoord of lult Koeman uit zijn nek in dat stukje
Die mister yellow is al net zo'n gore leugenaar als het bestuur. Soort zoekt soort.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar hij is blijkbaar wel gelimiteerd.
Van Geel zei dat hij geen spelers meer liet gaan voor zon gelimiteerde transfersom. Is toch ook niet gebeurd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar hij is blijkbaar wel gelimiteerd.
Van Geel zei dat er niemand meer was met een gelimiteerde transfersom en dat was wel degelijk een leugen dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef PIETR het volgende:
Wat loop je nou te janken joh? Hij is toch niet verkocht voor die gelimiteerde transfersom?
Niet, hij zei dat er niemand meer vertrekt voor een gelimiteerde transfersom.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Geel zei dat er niemand meer was met een gelimiteerde transfersom en dat was wel degelijk een leugen dus.
Laten we nou niet gaan overdrijven en vergeten wat hij voor ons heeft betekend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mister yellow is al net zo'n gore leugenaar als het bestuur. Soort zoekt soort.
Dat is detailneukerij. Jij weet net zo goed als ieder ander dat als Schaken weg had gewild, Schaken weg was geweest. Als er gelimiteerde transfersommen in contracten staan, kom je daar niet onder uit als de spelers weg willen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet, hij zei dat er niemand meer vertrekt voor een gelimiteerde transfersom.
Volgens mij niet, maar hoe het ook zij je wordt nu wel weer min of meer gedwongen om Schaken een top salaris te betalen, anders was ie wel wegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet, hij zei dat er niemand meer vertrekt voor een gelimiteerde transfersom.
Alsof zoiets anders zo goed geheim blijft. Als dit niet ergens bekend was geweest had niemand zich gemeld voor Schaken hoor, want er is niemand gek genoeg om 5 miljoen voor die kerel te betalen, en Feyenoord is niet gek genoeg om hem, als er geen clausule is, voor 3 grijpstuivers weg te doen terwijl er al vrijwel geen fatsoenlijke aanval staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zou van geel zeggen dat zijn spelers een gelimiteerde transfersom hebben? Dat maakt het wel heel makkelijk voor de concurrentie om je spelers op te halen.
Nah, topsalaris. Niet overdrijven. Hij verdiende hier rond de 4 ton, nu 7,5.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hoe het ook zij je wordt nu wel weer min of meer gedwongen om Schaken een top salaris te betalen, anders was ie wel wegDat geld had (wederom, Mathijsen, Immers) in een goede scorende spits gestopt kunnen worden.
Dus onder een eenzijdige optie om het contract te verlengen kom je wel uit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is detailneukerij. Jij weet net zo goed als ieder ander dat als Schaken weg had gewild, Schaken weg was geweest. Als er gelimiteerde transfersommen in contracten staan, kom je daar niet onder uit als de spelers weg willen.
Bron?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, topsalaris. Niet overdrijven. Hij verdiende hier rond de 4 ton, nu 7,5.
quote:[..]
Dus onder een eenzijdige optie om het contract te verlengen kom je wel uit?
Feyenoord had een éénzijdige optie in het contract van Schaken om deze met één jaar te verlengen. Dus komt er een club die zijn gelimiteerde afkoopsom wil betalen, licht Feyenoord die optie, waardoor die gelimiteerde transfersom niet meer geldt.quote:
Klopt, maar zie bovenstaande. Zó appels en peren is het ook weer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
De vrij zou toch niet voor minder dan tientallen miljoenen vertrekken? Gedurfde uitspraak als je hem een gelimiteerde transfersom in zijn contract zou hebben gegeven.
Ik weet niets van het bestaan van die optie, en het klinkt ook onwaarschijnlijk want dan hadden ze hem nu geen fikse contractbetering hoeven bieden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord had een éénzijdige optie in het contract van Schaken om deze met één jaar te verlengen. Dus komt er een club die zijn gelimiteerde afkoopsom wil betalen, licht Feyenoord die optie, waardoor die gelimiteerde transfersom niet meer geldt.
Welke quote van de 38 die ik er vandaag geplaatst heb?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:14 schreef Hazzard het volgende:
Chewbalhaar, hoe kom je bij die quote? Ik heb namelijk een hele andere quote...
Hij laat een miljoenen contract in het buitenland liggen voor 7,5 ton hier?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, topsalaris. Niet overdrijven. Hij verdiende hier rond de 4 ton, nu 7,5.
Hmm zit ff terug te kijken en ik had het over de Martin van Geel quote maar weet niet of jij die ook gepost had eigenlijk of dat het iemand anders was. Wat ik heb is in ieder geval het volgende.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Welke quote van de 38 die ik er vandaag geplaatst heb?
En dit is niet een stukje dat een journalist ergens neergezet heeft, maar komt uit een filmpje. Woorden die letterlijk zo uit Martin van Geel z'n mond komen.quote:Ron is een hele grote uitzondering op dat vlak. Bijna niemand heeft dat bij Feyenoord. Je probeert dat ook altijd te voorkomen, maar ik probeer net een beeld te schetsen van een jaar geleden (...)
Waarom brengt Feyenoord zichzelf altijd zo in de problemen door zoveel onwaarheden te verkondigen?quote:Het is net Goede Tijden Slechte Tijden vandaag! In tegenstelling tot wat Feyenoord eerder zelf beweerde tegenover VI blijkt het nu ineens toch mogelijk nog 150 kaarten extra te regelen. Ze deden nog grote moeite om te beweren dat wij supporters geen gelijk hadden, maar helaas. Hebben we toch. Onder de grote publieke druk heeft Feyenoord namelijk besloten 150 kaarten extra vrij te geven voor het uitvak in Praag. Dat is toch een groot wonder, want dat was eerst totaal niet mogelijk. Een groot risicoduel volgens de UEFA aldus Feyenoord. Praag die volgens Feyenoord geen extra kaarten vrij kan geven omdat ze aan de 5% regel vastzitten… en nog meer blabla later, begint deze soap nu toch een beetje op de bekerfinale van Jong Feyenoord te lijken. 1000 kaarten. 250 kaarten extra 150 kaarten extra.
Zou die volgend jaar bij Feyenoord spelen?quote:Excelsior heeft in de afgelopen periode twee clubs de deur gewezen die zich in Rotterdam meldden voor Roland Alberg. Een Poolse topclub en een club uit de Engelse Premier League legden zonder succes een bod neer bij de Kralingers, weet VoetbalPrimeur.
De Jupiler League-club, waar Alberg nog een contract heeft voor één seizoen, wil de middenvelder niet voor een appel en een ei laten gaan. "Excelsior heeft deze zomer twee aanbiedingen afgeslagen", geeft Alberg te kennen in gesprek met VoetbalPrimeur. Een club uit de top van de Poolse Ekstraklasa en een Premier League-club kregen geen groen licht om met de middenvelder te onderhandelen.
Alberg, die eerder deze zomer in verband gebracht werd met diverse Eredivisie-clubs, wacht ondertussen geduldig af. "Mijn voorkeur gaat uit naar een stap hogerop in Nederland, maar als het plaatje dat door een buitenlandse club voorgeschoteld wordt klopt zeg ik daar geen nee tegen. Maar er moet wél eerst wat te kiezen zijn en clubs moeten er eerst met Excelsior uit zien te komen. Er is nog een ruime week te gaan waarin iets kan gebeuren."
Mocht een transfer uitblijven is dat voor Alberg, speler van het beloftenelftal van Oranje, geen reden om zich uit het veld te laten slaan. "Zeker niet, ik heb het prima naar mijn zin bij Excelsior", zegt de middenvelder, die met de Kralingers hoopt terug te keren naar de Eredivisie. "Als concrete interesse uitblijft, ga ik een mooi seizoen tegemoet met Excelsior. Dan ben ik over een jaar transfervrij, dat opent weer andere deuren."
Weet niet zeker wat je precies bedoel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hmm zit ff terug te kijken en ik had het over de Martin van Geel quote maar weet niet of jij die ook gepost had eigenlijk of dat het iemand anders was. Wat ik heb is in ieder geval het volgende.
[..]
En dit is niet een stukje dat een journalist ergens neergezet heeft, maar komt uit een filmpje. Woorden die letterlijk zo uit Martin van Geel z'n mond komen.
Dit stond op goal.com, maar zulke stukjes staan overal.quote:Van Geel: "Geen concessies voor Vlaar"
1 aug. 2012 15:05:00
Martin van Geel reageert op de vreemd verlopen transfer van zijn verdediger Ron Vlaar. "Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg."
"Ik voel onmacht," vertelt de technisch directeur van Feyenoord aan Voetbal International. "Daags voor de Open Dag stapte Ron bij me binnen en zei: "Ik heb geen goed gevoel, ik ben er helemaal klaar mee." Ik antwoordde dat wij als Feyenoord dat natuurlijk prima vonden. Maar toen werd het woensdag en toen belde Villa wéér. De Engelsen kwamen met een delegatie naar Nederland. Dan weet ik: die komen niet koffie drinken."
"Aan het einde van de dag belde de vertegenwoordiger van Aston Villa", vervolgt Van Geel. "Die bood zijn excuses aan. Heb ik aangehoord en hij vertelde dat de club de transfersom van vier miljoen euro direct en in z'n geheel wilde betalen. Daarmee was de deal gedaan. Onze voorwaarde was: het geld én in één keer. Wij waren niet van plan nog concessies te doen."
Aston Villa kaapte ook al Karim El Ahmadi weg, die net als Vlaar een gelimiteerde transfersom had. "Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste", aldus Van Geel. "Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben."
Ik weet niet wat jij gebruikt, maar het is wel sterk spul volgens mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef inZanity het volgende:
Stelletje debielen hier joh. Beetje haten op Van Geel. Ga je schamen man.
Oke.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die tomasso moet zich niet zo aanstellen en gewoon een keer ontopic blijven.
Fout? Uitstekende aankoop bedoel je? Goede verdediger met een pak aan ervaring.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)oord-niet-reeel.html
Weet niet of deze al gepost is maar waarom heeft Van Geel zo'n grote fout gehaald door hem te halen. Ik vind het ook niet bij hem passen om zoiets te doen
Net zoals Immers een goede aankoop is die goed is voor 10 doelpunten en Fernandez die er zeker 15 gaat maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fout? Uitstekende aankoop bedoel je? Goede verdediger met een pak aan ervaring.
Rood in z'n debuutwedstrijdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fout? Uitstekende aankoop bedoel je? Goede verdediger met een pak aan ervaring.
Fernandez brengt bijna geen kosten met zich mee maar Immers was zeker geen 9 ton waardquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals Immers een goede aankoop is die goed is voor 10 doelpunten en Fernandez die er zeker 15 gaat maken.
Luister inZanity, ik zal straks de eerste zijn die jouw gelijk toe zal geven wanneer dat het geval is, maar ik hoop dat jij dat ook zal zijn als blijkt dat het helemaal niks is.
Voorlopig is die Immers he-le-maal niks. Om over die rare snuiter van een Fernandez nog maar te zwijgen.
Nee, Fernandez kostte Feyenoord weinig. Vorig seizoen geen 9 wedstrijden schorsing ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Fernandez brengt bijna geen kosten met zich mee maar Immers was zeker geen 9 ton waard
Waar heb ik gezegd dat Immers een goede aankoop is? Ik was het totaal niet eens met die aankoop. Overigens moeten we nu niet gelijk doen alsof het zo'n enorme miskoop is. Ok, die kansen moeten er gewoon in. Maar ik ben er van overtuigd dat als ie eenmaal één heeft gemaakt dat het scoren vanzelf wel beter zal gaan, is gewoon een mentaal dingetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals Immers een goede aankoop is die goed is voor 10 doelpunten en Fernandez die er zeker 15 gaat maken.
Luister inZanity, ik zal straks de eerste zijn die jouw gelijk toe zal geven wanneer dat het geval is, maar ik hoop dat jij dat ook zal zijn als blijkt dat het helemaal niks is.
Voorlopig is die Immers he-le-maal niks. Om over die rare snuiter van een Fernandez nog maar te zwijgen.
Rood was onterecht. En kon ie bovendien weinig aan doen, hij moest m wel stoppen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Rood in z'n debuutwedstrijd
Heeft al toegegeven dat hij de kans klein acht dat Feyenoord kampioen wordt
Staat de jeugd in de weg
Is compleet afgeschreven en zal wel flink salaris krijgen.
Zal alleen maar slechter worden (Zie zijn laatste optredens bij het NL elftal, rampzalig)
Wil dit nooit meer meemaken
En gewoon 3 jaar ook, een 35 jarige Mathijsen in je elftal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef PIETR het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die een beetje dezelfde mening heeft. Mathijsen is een drama. Nooit goed gevonden trouwens.
Man zit niet zo te drammen de hele tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Immers een goede aankoop is? Ik was het totaal niet eens met die aankoop. Overigens moeten we nu niet gelijk doen alsof het zo'n enorme miskoop is. Ok, die kansen moeten er gewoon in. Maar ik ben er van overtuigd dat als ie eenmaal één heeft gemaakt dat het scoren vanzelf wel beter zal gaan, is gewoon een mentaal dingetje.
Waarom zou Fernandez er geen 15 kunnen maken? Vertel me dat eens.
[..]
Rood was onterecht. En kon ie bovendien weinig aan doen, hij moest m wel stoppen.
Staat de jeugd totaal niet in de weg, door z'n ervaring zal de jeugd juist heel veel aan m kunnen hebben.
Voor een speler van zijn kaliber betaal je nou eenmaal een aardig salaris, niks mis mee.
De vergelijking met De Cler gaat volledig mank.
Volgens mij las ik een paar topics terug dat jij Immers helemaal zo slecht niet vond en dat ie wel garant stond voor 10 doelpunten per seizoen. Correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Immers een goede aankoop is? Ik was het totaal niet eens met die aankoop. Overigens moeten we nu niet gelijk doen alsof het zo'n enorme miskoop is. Ok, die kansen moeten er gewoon in. Maar ik ben er van overtuigd dat als ie eenmaal één heeft gemaakt dat het scoren vanzelf wel beter zal gaan, is gewoon een mentaal dingetje.
Waarom zou Fernandez er geen 15 kunnen maken? Vertel me dat eens.
[..]
Rood was onterecht. En kon ie bovendien weinig aan doen, hij moest m wel stoppen.
Staat de jeugd totaal niet in de weg, door z'n ervaring zal de jeugd juist heel veel aan m kunnen hebben.
Voor een speler van zijn kaliber betaal je nou eenmaal een aardig salaris, niks mis mee.
De vergelijking met De Cler gaat volledig mank.
Hij zou nou amper een van Beukering bij kunnen houden, hoe sloom moet ie over een paar jaar dan wel niet zijn johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En gewoon 3 jaar ook, een 35 jarige Mathijsen in je elftal.
Ik snap niet dat mensen ook niet kijken naar de rol van BMI bij die rode kaart. Mathijsen moest wel aan de noodrem trekken doordat BMI verzaakte... maar omdat het het debuurt van Matijsen was is het ineens een miskoop en heeftie afgedaan en heeft MVG gefaald en hadden er andere mensen gehaald moeten worden en wordt het heulmaal niks dit seizoen en...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef inZanity het volgende:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Man zit niet zo te drammen de hele tijd.
Ja. Ik denk dat Immers er best 10 in een seizoen kan maken. Hij had er nu al op 3 of 4 kunnen staan. Maar nogmaals is het een vertrouwensding. Als ie eenmaal één keer gescoord heeft zullen er meer volgen. Maar dat wil toch nog niet zeggen dat ik het een goede aankoop vind?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij las ik een paar topics terug dat jij Immers helemaal zo slecht niet vond en dat ie wel garant stond voor 10 doelpunten per seizoen. Correct me if i'm wrong.
Nja, je weet hoe ik over Fernandez denk. Ik zeg niet dat ie er geen 15 kan maken, ik verwacht het alleen niet
Omgekeerde wereld? Een jeugdspeler die de fout van een ervaren speler moet oplossen? Mathijsen stond compleet verkeerd te dekken. Vervolgens wordt ie eruit gesprint, en maakt hij een superdomme overtreding. Een ervaren speler zou moeten weten dat zon tackle van achteren veel te risicovol is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen ook niet kijken naar de rol van BMI bij die rode kaart. Mathijsen moest wel aan de noodrem trekken doordat BMI verzaakte... maar omdat het het debuurt van Matijsen was is het ineens een miskoop en heeftie afgedaan en heeft MVG gefaald en hadden er andere mensen gehaald moeten worden en wordt het heulmaal niks dit seizoen en...geeft BMI gewoon rugdekking zoals het hoort, dan is er niks aan de hand.
Sommigen hebben het zeiken echt tot kunst verheven hier.
Precies dit. Beetje jammer..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen ook niet kijken naar de rol van BMI bij die rode kaart. Mathijsen moest wel aan de noodrem trekken doordat BMI verzaakte... maar omdat het het debuurt van Matijsen was is het ineens een miskoop en heeftie afgedaan en heeft MVG gefaald en hadden er andere mensen gehaald moeten worden en wordt het heulmaal niks dit seizoen en...geeft BMI gewoon rugdekking zoals het hoort, dan is er niks aan de hand.
Wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Is Masato Kudo niet wat? Zoveel zal die niet kosten en is nog jong
Mathijssen is gewoon langzaam en dat wordt steeds erger. Dat zag je bij Nederland ook al.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Mathijsen niet eens een slechte aankoop, wat ik wel jammer vind is dat 3-jarige contract die hij heeft gekregen. Twee jaar met een eenzijdige optie was beter geweest, maar dan had hij nooit voor Feyenoord gekozen.
We hadden 3 CV's: de vrij, indi en kongolo? Van schenkeveld was al langer bekend dat ze hem niet meer bij Feyenoord wilde hebben. Wat doe je dan? Juist, je koopt/haalt een extra verdediger. Mathijsen was transfervrij, zou het niveau in de eredivisie nog aankunnen en zou een bak met ervaring brengen die De vrij en BMI goed konden gebruiken.
Al had je schenkeveld gehouden, dan had je nu nog maar 2 verdedigers gehad. Schenkeveld ligt eruit door een liesbreuk en de Vrij ligt eruit door een enkelblessure?
Wat had mathijsen moeten doen volgens jullie? Djuricic alleen op goal laten afgaan? Een fout, waarschijnlijk een communicatie fout of ervaring, van BMI in principe. Je weet dat Mathijsen veel langzamer is dan een Djuricic en toch wordt er geen rugdekking verleend.
Ongelukkige eerste wedstrijd, maar je bent heel naďef om hem op één wedstrijd af te rekenen.
Als je toch al tegen de komst van Immers en Mathijssen was, is het nu even lekker "gelijk hebben". De één mist grote kansen, de tweede loopt meteen al tegen rood aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen ook niet kijken naar de rol van BMI bij die rode kaart. Mathijsen moest wel aan de noodrem trekken doordat BMI verzaakte... maar omdat het het debuurt van Matijsen was is het ineens een miskoop en heeftie afgedaan en heeft MVG gefaald en hadden er andere mensen gehaald moeten worden en wordt het heulmaal niks dit seizoen en..geeft BMI gewoon rugdekking zoals het hoort, dan is er niks aan de hand.
Ik moest ineens aan Gollum denken.quote:
Krijgen we dat gezeik ook weerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)oord-niet-reeel.html
Weet niet of deze al gepost is maar waarom heeft Van Geel zo'n grote fout gehaald door hem te halen. Ik vind het ook niet bij hem passen om zoiets te doen
quote:Stage Van Bronckhorst
Giovanni van Bronckhorst gaat naar Manchester City. De assistent-trainer van Feyenoord gaat nog voor de winterstop naar Engeland om daar de stage van zijn cursus coach betaald voetbal de zogenaamde UEFA Pro License te houden. In zijn groepje cursisten gaat onder meer de vroegere FC Utrecht- en Excelsior-spits Marinus Dijkhuizen mee.
Van Bronckhorst kreeg eerder al een uitnodiging om zijn stage bij zijn oude club Arsenal te houden. Bij trainer Arsene Wenger was hij meer dan welkom, maar de KNVB wil dat cursisten niet bij hun oude club voor een stage aan de slag gaan. Van Bronckhorst (ex-Glasgow Rangers en ex-Arsenal) heeft nog steeds een grote naam in Engeland. Met Manchester City onderhoudt Feyenoord ook via technisch directeur Martin van Geel goede contacten.
quote:Schaken: Het niet laten glippen
De spelers van Feyenoord beseffen dat zij vanavond in De Kuip tegen Sparta Praag een flinke stap kunnen zetten naar kwalificatie voor de groepsfase van de Europa League. Het kan een zilveren randje geven aan het nieuwe seizoen.
Slaagt de Rotterdamse club er niet in om de Tsjechen opzij te zetten, dan is dat in de ogen van routinier Ruben Schaken een drama. Als we eruit geknikkerd worden, hebben we een kleurloos jaar. Het zou zonde zijn na het bemachtigen van de tweede plaats in het afgelopen seizoen. Daarom mogen we dit als spelers niet laten glippen, zegt Schaken.
De rechtsbuiten heeft in de aanloop naar de dubbele ontmoeting met Sparta Praag veel om trots op te zijn. Hij tekent binnenkort een verbeterd contract, omdat Feyenoord vreesde dat hij naar Turkije zou verhuizen. En hij is door bondscoach Louis van Gaal opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal.
Kiev
Voor Schaken staat niet Oranje, maar de Europa League echter voorop. De oud-international en het gros van de Feyenoorders zagen dinsdagavond hoe Borrusia Mönchengladbach in de laatste voorronde van de Champions League werd overlopen door Dinamo Kiev. Het maakte duidelijk dat Feyenoord met recht spijt kon hebben dat het in eigen huis de Oekraďense topclub liet ontsnappen.
Jordy Clasie: In De Kuip hebben we een prachtige prestatie geleverd. We waren heer en meester. Als we dezelfde instelling kunnen tonen als tegen Kiev, is Sparta Praag voor ons te doen.
Iedereen moet het proberen los te laten, het is niet anders.quote:’Guidetti niet terug in Kuip’
De aanhang van Feyenoord moet er niet op rekenen dat John Guidetti dit kalenderjaar nog neerstrijkt in De Kuip. Trainer Ronald Koeman vindt het niet reëel om nog langer te speculeren over de terugkeer van de Zweedse international en topscorer van het afgelopen seizoen. „Guidetti krijgt te veel aandacht. Hij is niet fit en het is niet bekend hoe zijn situatie gaat worden. Men kan zijn naam wel scanderen vanaf de tribune, maar het is gewoon niet realistisch. Met alle respect voor John. We moeten afstand van hem nemen nu. Wij kijken op dit moment ook naar andere spitsen”, aldus Koeman.
De technische leiding zat deze week met de directie om de tafel om een beslissing te nemen over de komst van een extra spits. Koeman zegt dat zijn club met handen en voeten gebonden is omdat er geen geld voor een forse transfer is. „Dan moet je gaan huren bij grote clubs, waar ze ook flinke salarissen betalen. Als er iemand komt, wordt er verwacht dat die 20 of 30 goals maakt. Dus moet die spits met de druk kunnen omgaan. Het valt niet mee om die te vinden.”
Eens wb Achahbar, maar dan Tony op 10... die 2 zijn al op elkaar ingespeeldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop op Achahbar in de spits en Omar op 10, dan gaan we winnen.
Met Jong Feyenoord speelde hij maandag op 10 las ik, en dat deed 'ie best aardig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb wel het idee dat Omar dus geen 10 is maar echt een buitenspeler
En als het weer aids is? Ouwehoer je dan wel mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:26 schreef ace_eleven het volgende:
Zo, weer een wedstrijddag
Laat ik nou hopen dat Fernandez en Immers vanavond scoren, en Mathijsen belangrijk is in de verdediging, zodat al dat geouwehoer weer even wat afneemt
Wat een gezeik de hele tijd
Gaat echt nergens over he. Zodra je ook maar een klein beetje niet mee gaat inquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als het weer aids is? Ouwehoer je dan wel mee?
Het gaat wel degelijk ergens over.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over he. Zodra je ook maar een klein beetje niet mee gaat invan Geel
ben je gelijk een retard, kankertukker, zeiklul of kan je moeder goed pijpen
Idd, gewoon Tony er in ipv Lexiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:48 schreef macca728 het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond winnen maar eigenlijk moeten Vilhane en Manu of Achahbar ook kansen krijgen.
Immers is een aankoop en moet spelen en dat gaat een beetje ten koste van 1 van de grootste talenten straks.
Welkom in de wondere wereld van de voetbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk ergens over.
Namelijk : De fouten van v Geel. 3 stuks so far vind ik.
En de leugens, die kunnen natuurlijk helemaal niet. Er is geen reden om er over te liegen, doe het dan ook niet.
Ik ga zeker geen klb topic openen omdat ik "klaag" over iets of iemand. Daar is dit topic prima geschikt voor. Als Feyenoord wint open ik ook geen oladiee-topic in GC.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef ace_eleven het volgende:
Over Mathijsen zeker niet, ik zie dat per definitie als een goede aankoop, het is belangrijk om ervaring in je elftal te hebben.
Over Immers heb ik wel een beetje mijn twijfels, maar hij creeert genoeg (al zie ik hem wel veel foute passes geven) en als hij begint te scoren heb je een prima speler aan hem (geen 10mln in potentie, maar wel toegevoegde waarde), is gewoon een kwestie van tijd lijkt me.
Fernandez is wel armoede troef, maar om continu 3 van de 11 basisspelers de grond in te boren?
Nee daar doe ik niet aan mee nee...
Verder vind ik Indi ook regelmatig matig spelen, en van Leerdam verwacht ik maar gewoon niet zo veel meer. Mulder maakt ook fouten, en Cisse zie je ook af en toe niet. Open een KLB topic als je alleen maar mensen wilt afbranden zou ik zeggen...
Het is zo selectief, en iedereen weet het altijd zoveel beter, ik zou bijvoorbeeld ook graag hebben dat een Achahbar de ruimte zou krijgen zich te ontwikkelen in het eerste, maar als mensen denken dat dat kleine iele mannetje het verschil kan maken tegen een Tsjechische verdediging, (k ken het team niet zo goed, maar neem aan dat het vrij grote robuuste spelers zijn) stel ik daar ook openlijk mijn vraagtekens bij. Bij de afgelopen wedstrijden die ik hem heb zien spelen maakte hij ook niet echt het verschil, maar op Europees niveau ineens wel?
Daar zegt MvG nog dat hij een uitzondering was en dus NIET de enige, ik vond het inderdaad ook wel raar dat hij later claimde dat hij dat WEL was. Dat is inderdaad gewoon een ongepaste leugen, maar dat lijkt me tot dusverre het enige waarin MvG gefaald heeft...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Hazzard het volgende:
Daar had ik het over indd. Kijk dit stukje maar vanaf 2:20
En het gevalletje over Been. Dat wist ie wel degelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar zegt MvG nog dat hij een uitzondering was en dus NIET de enige, ik vond het inderdaad ook wel raar dat hij later claimde dat hij dat WEL was. Dat is inderdaad gewoon een ongepaste leugen, maar dat lijkt me tot dusverre het enige waarin MvG gefaald heeft...
Ervaring blijf ik zo'n nietszeggend voetbalcliche vinden. Wat is nou ervaring als je in je 1e wedstrijd een speler van achteren neerlegt in de 16?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef ace_eleven het volgende:
Over Mathijsen zeker niet, ik zie dat per definitie als een goede aankoop, het is belangrijk om ervaring in je elftal te hebben.
Over Immers heb ik wel een beetje mijn twijfels, maar hij creeert genoeg (al zie ik hem wel veel foute passes geven) en als hij begint te scoren heb je een prima speler aan hem (geen 10mln in potentie, maar wel toegevoegde waarde), is gewoon een kwestie van tijd lijkt me.
Fernandez is wel armoede troef, maar om continu 3 van de 11 basisspelers de grond in te boren?
Nee daar doe ik niet aan mee nee...
Verder vind ik Indi ook regelmatig matig spelen, en van Leerdam verwacht ik maar gewoon niet zo veel meer. Mulder maakt ook fouten, en Cisse zie je ook af en toe niet. Open een KLB topic als je alleen maar mensen wilt afbranden zou ik zeggen...
Het is zo selectief, en iedereen weet het altijd zoveel beter, ik zou bijvoorbeeld ook graag hebben dat een Achahbar de ruimte zou krijgen zich te ontwikkelen in het eerste, maar als mensen denken dat dat kleine iele mannetje het verschil kan maken tegen een Tsjechische verdediging, (k ken het team niet zo goed, maar neem aan dat het vrij grote robuuste spelers zijn) stel ik daar ook openlijk mijn vraagtekens bij. Bij de afgelopen wedstrijden die ik hem heb zien spelen maakte hij ook niet echt het verschil, maar op Europees niveau ineens wel?
ja dat zeggen ze met Schaken ook, hij heeft ervaring. Ja met Jupiler league voetbal en degradatievoetbal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ervaring blijf ik zo'n nietszeggend voetbalcliche vinden. Wat is nou ervaring als je in je 1e wedstrijd een speler van achteren neerlegt in de 16?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Als je in nederland een schouderduw geeft, dan krijg je bij wijze van spreke al geel.
Dat was het hele punt met die overtreding, als die niet had gefloten had je er minder mensen over gehoord en hadden sommigen het een uitstekende sliding gevonden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Maar iig, soms wel, soms niet, dat is het lastige hier, omdat de scheidsrechters graag 'in de geest van de wedstrijd' fluiten
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:04 schreef Luni het volgende:
Jesus man, lijkt hier wel een ouwe wijven praatclub. We zijn 2 competitiewedstrijden onderweg, en de helft van de selectie deugt al niet. Mensen vergeten dat vorig seizoen een enorme uitschieter was en verwacht niet dat dat dit jaar weer gebeurd, je gaat gewoon om plaats 5 meevoetvoetballen, dat is waar je ongeveer staat. Moet je kijken wat je aan kwaliteit ingeleverd hebt, dat vergeten de meeste en we moeten het van koopjes of transfervrije spelers hebben.
Vandaag schiet Immers er 2 in en staan die gasten die het hards over hem lopen te kankeren het hardst te juichen!!!
Daarom is er juist zoveel kritiek, van Kiev had je moeten winnen met een fatsoenlijke spits en van Heerenveen ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef elCholo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
kijk naar hoe Dinamo tegen BMG speelde, en bedenk dan dat wij over twee wedstrijden het verdiende om door te gaan.
Tegen Utrecht gewoon degelijk goed, en Heerenveen weer hetzelfde als tegen Dinamo-
Je moet het doen met de middelen die je hebt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daarom is er juist zoveel kritiek, van Kiev had je moeten winnen met een fatsoenlijke spits en van Heerenveen ook.
Helenius lijkt me niet duurder dan 1,5mln.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:22 schreef elCholo het volgende:
Voor 1 of 2 miljoen is het bijna onmogelijk om een fatsoenlijke spits te vinden.
Dus waarom 1 miljoen uitgeven aan Immersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je moet het doen met de middelen die je hebt.
Die spits van RKC bv kostte ook niets. Je moet toch na 1 jaar scouten wel een paar spitsen kunnen vinden ergens ? Ze hebben ws gegokt op Casteignos, Kuijt of Guidetti.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helenius lijkt me niet duurder dan 1,5mln.
Dit. Gaat mij helemaal niet om de individuele spelers (vind Immers zelfs een goede aankoop). Het is gewoon faalbeleid dat je geld gaat uitgeven aan linie's die het niet nodig hebben en dan vervolgens loopt te janken dat een spits te duur is. Van Geel blijkbaar gegokt op Guidetti, gok is slecht uitgepakt en dat mag je hem dan ook best kwalijk nemen, imo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus waarom 1 miljoen uitgeven aan Immersen miljoen salaris aan Mathijjssen ?
Al moeten Schaken en Cisse en Immers die kansen gewoon maken.
Neem dan geen risico en ga verder met Manu, Achahbar, Kongole en Vilhane.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef elCholo het volgende:
Je wilt toch een spits die er meteen staat.
Die van RKC doet het hardstikke leuk daar, maar hier had hij er waarschijnlijk ook nog geen een ingeschopt.
Feyenoord zit toch niet in de positie om dat soort risicos te nemen (wat ze met Immers wel gedaan hebben overigens).
Zo zien we het graag Jordy! En wat zit die Svejdik ernaast zeg...quote:Clasie: 'Dinamo bestrijden met veel lef en gif in ons spel'
Feyenoord ontvangt donderdag Sparta Praag in de laatste voorronde van de Europa League. Jordy Clasie is er veel aan gelegen de groepsfase van het toernooi te bereiken.
'We gaan voor een goed resultaat en daar heb ik alle vertrouwen in’, aldus Clasie tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel. 'Nu het ons niet is gelukt om de voorronde van de Champions League te overleven, willen we heel graag de groepsfase van de Europa League halen. Dat zou een prachtige prestatie zijn na het topseizoen waarin we tweede werden.'
Hoewel Dinamo Kiev de Rotterdammers onlangs in de CL de voet dwarszetten, put Clasie wel vertrouwen uit deze duels. 'In de wedstrijden tegen Dinamo hebben we veel lef en gif in ons spel getoond. Als we op die manier ook Sparta Praag bestrijden, heb ik er alle vertrouwen in dat we kunnen winnen.'
Tegenstander Sparta Praag heeft ex-FC Groningen-speler Ondrej Svejdik in de gelederen. De verdediger is op de hoogte van het spel van Feyenoord en de sfeer in De Kuip. 'In de tijd dat ik voor Groningen speelde had Feyenoord het moeilijk, maar de club is nu weer op de weg terug naar de top.'
Hoewel Feyenoord onlangs in het oefenduel van Oranje met België met Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi twee internationals leverde, denkt Svejdik dat achterin iets te halen valt voor zijn ploeg. 'De kracht van de ploeg ligt in de aanval, met grote en snelle aanvallers. Ik denk alleen dat de zwakte van de ploeg in de verdediging ligt.'
Jezus wat een mongoolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo zien we het graag Jordy! En wat zit die Svejdik ernaast zeg...
Haha misschien bedoelt hij het voor zijn eigen ploeg, dat daar wat te halen is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Titel klopt niet echt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er was gewoon salarisruimte voor Mathijssen en er is nog steeds salarisruimte. Over Immers kan je twisten, maar in de ogen van de technische staf is het de speler die zij nodig hadden om de link te leggen tussen de aanval en het middenveld. Tevens hadden die linies ook gewoon behoefte aan versterking.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus waarom 1 miljoen uitgeven aan Immersen miljoen salaris aan Mathijjssen ?
Al moeten Schaken en Cisse en Immers die kansen gewoon maken.
Faalbeleid nog wel, kom aan waar ben jij momenteel nou helemaal mee bezig. Ten eerste hadden gewoon versterking nodig in die linies en te tweede lopen ze niet te janken. Ik heb eerder aangegeven hoe financieel overgewaardeerd de spitsenpositie is, dus ook zonder het aantrekken van Immers en Mathijssen was het een lastig verhaal geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. Gaat mij helemaal niet om de individuele spelers (vind Immers zelfs een goede aankoop). Het is gewoon faalbeleid dat je geld gaat uitgeven aan linie's die het niet nodig hebben en dan vervolgens loopt te janken dat een spits te duur is. Van Geel blijkbaar gegokt op Guidetti, gok is slecht uitgepakt en dat mag je hem dan ook best kwalijk nemen, imo.
Dat dus, niet elke spits die het bij een kleinere club leuk doet is een goede versterking voor clubs als Ajax, Feyenoord en in mindere mate PSV. De druk is zo erg anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef elCholo het volgende:
Je wilt toch een spits die er meteen staat.
Die van RKC doet het hardstikke leuk daar, maar hier had hij er waarschijnlijk ook nog geen een ingeschopt.
Feyenoord zit toch niet in de positie om dat soort risicos te nemen (wat ze met Immers wel gedaan hebben overigens).
Transferuitgaven blijken nauwelijks correlatie te hebben met prestaties, salarisbudget wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:06 schreef onlogisch het volgende:
"Salarisruimte".... Als ze daar nou eens wat transfergeld van maken en desnoods een speler minder halen, kan je misschien wel een spits halen die ze er in trapt
Schaken/Cisse/Fernandez hadden we al? Dus blijft nog steeds combi van scoren alleen betere spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Transferuitgaven blijken nauwelijks correlatie te hebben met prestaties, salarisbudget wel.
Tevens heb ik liever een combi van spelers die kunnen scoren (Schaken/Immers/Cisse/Fernandez en het liefst een nieuwe spits als die er komt) dan alles op een enkele spitsd zetten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:04 schreef Luni het volgende:
Jesus man, lijkt hier wel een ouwe wijven praatclub. We zijn 2 competitiewedstrijden onderweg, en de helft van de selectie deugt al niet. Mensen vergeten dat vorig seizoen een enorme uitschieter was en verwacht niet dat dat dit jaar weer gebeurd, je gaat gewoon om plaats 5 meevoetvoetballen, dat is waar je ongeveer staat. Moet je kijken wat je aan kwaliteit ingeleverd hebt, dat vergeten de meeste en we moeten het van koopjes of transfervrije spelers hebben.
Vandaag schiet Immers er 2 in en staan die gasten die het hards over hem lopen te kankeren het hardst te juichen!!!
Het gaat erom dat we misschien een spits hadden kunnen halen als we Schaken hadden verkocht, Immers en Mathijsen niet hadden gehaald. De kans dat dat echter een spits is die meer dan 15 goals maakt is niet heel groot en dat heb je in dat geval wel nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schaken/Cisse/Fernandez hadden we al? Dus blijft nog steeds combi van scoren alleen betere spits.
Fixed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Achahbar gewoon eens de kans geven.Ik denk dat dat een leuk duo kan vormen met ImmersVilhena.
als die ramadan zijn sporen eindelijk niet achterlaat kunnen we die (nieuwe) huurling van city misschien ook eens op het veld bewonderenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Achahbar gewoon eens de kans geven.Ik denk dat dat een leuk duo kan vormen met Immers.
Eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vind dat geroep om Vilhena de hele tijd een beetje raar eigenlijk. Veel potentie hoor, maar hij is 13 ofzo. Geef die jongen gewoon eens wat tijd.
Heb jij hem vorig seizoen tegen Twente gezien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Vind dat geroep om Vilhena de hele tijd een beetje raar eigenlijk. Veel potentie hoor, maar hij is 13 ofzo. Geef die jongen gewoon eens wat tijd.
1 wedstrijd in een elftal wat veel beter stond dan dit elftal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb jij hem vorig seizoen tegen Twente gezien?
De roep om Achahbar in de basis vind ik minimaal net zo raar, dan niet raarder, gezien wat hij tot nu heeft laten zien. Uitstekende voetballers, maar fysiek nog lang niet sterk genoeg om het bij Feyenoord in de spits de hele wedstrijd te bolwerken. Juist Vilhena heeft dat stukje wel bewezen laten zien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
Welk deel van veel potentie begrijp je niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heb jij hem vorig seizoen tegen Twente gezien?
Achahbar is een meevoetballende spits, wat dit Feyenoord nodig heeft. Fernandez is dat niet en Cissé is dat ook niet. Zo heel gek is die roep om hem niet. Fernandez krijgt de bal niet eens. Ik heb hem iig amper gezien in de laatste 4 wedstrijden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De roep om Achahbar in de basis vind ik minimaal net zo raar, dan niet raarder, gezien wat hij tot nu heeft laten zien. Uitstekende voetballers, maar fysiek nog lang niet sterk genoeg om het bij Feyenoord in de spits de hele wedstrijd te bolwerken. Juist Vilhena heeft dat stukje wel bewezen laten zien.
Is deels ook zo. Ik ben er dan ook nog niet weg van, Achahbar in de basis. Tegelijkertijd is dat oppertunisme nog enigszins te begrijpen omdat we echt geen een fatsoenlijk spits hebben, terwijl het middenveld opzich wel goed bezet is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De roep om Achahbar in de basis vind ik minimaal net zo raar, dan niet raarder, gezien wat hij tot nu heeft laten zien. Uitstekende voetballers, maar fysiek nog lang niet sterk genoeg om het bij Feyenoord in de spits de hele wedstrijd te bolwerken. Juist Vilhena heeft dat stukje wel bewezen.
De kansen die Immers heeft gehad zou Achahbar er in schieten denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De roep om Achahbar in de basis vind ik minimaal net zo raar, dan niet raarder, gezien wat hij tot nu heeft laten zien. Uitstekende voetballers, maar fysiek nog lang niet sterk genoeg om het bij Feyenoord in de spits de hele wedstrijd te bolwerken. Juist Vilhena heeft dat stukje wel bewezen laten zien.
Die roep snap ik op dat punt helemaal, maar hij staat fysiek nog zo ver van de basis af. Hij zal daardoor zoveel ballen uberhaupt geeneens krijgen, nog veel meer dan Fernandez. En dan heb je aan het meevoetballen gewoon niks.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Achahbar is een meevoetballende spits, wat dit Feyenoord nodig heeft. Fernandez is dat niet en Cissé is dat ook niet. Zo heel gek is die roep om hem niet. Fernandez krijgt de bal niet eens. Ik heb hem iig amper gezien in de laatste 4 wedstrijden.
Hoe vaak heeft die jongen een kans gehad? Iedereen of in ieder geval veel mensen roepen dat wij een zeer goede spits in de jeugd hebben. Hij heeft een aantal keer mogen invallen, toen het helemaal niet liep en daarna gaan mensen roepen dat hij er nog niet klaar voor is. Hoe kan hij het laten zien, wanneer het team hem in de steek laat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die roep snap ik op dat punt helemaal, maar hij staat fysiek nog zo ver van de basis af. Hij zal daardoor zoveel ballen uberhaupt geeneens krijgen, nog veel meer dan Fernandez. En dan heb je aan het meevoetballen gewoon niks.
Nou, daar ben ik het dan weer niet mee eens. Fernandez heeft wel de body maar krijgt ook amper ballen. Ik durf de stelling wel aan dat Achabar door zich slimmer te positioneren meer in het spel betrokken kan worden, ondanks zijn gebrek aan fysiek.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die roep snap ik op dat punt helemaal, maar hij staat fysiek nog zo ver van de basis af. Hij zal daardoor zoveel ballen uberhaupt geeneens krijgen, nog veel meer dan Fernandez. En dan heb je aan het meevoetballen gewoon niks.
Tonny is nu al een versterking tov Immers en Achahbar nog meer tov Fernandez.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Welk deel van veel potentie begrijp je niet?
Hij kan er best heel wat van, tegen twente speelde hij heel goed ja, maar dat kun je niet constant van hem verwachten. Je ziet daarnaast vaak dat die jonge jongens als je ze te vroeg er in gooit een paar jaar later nog amper verder zijn gekomen. Hij mag best zijn minuutjes meepakken, maar hoeft echt niet als basisspeler te worden gezien.
Hmm ik als Ajacied moet zeggen dat ik dit echt behoorlijk bullshit vindquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:36 schreef bojan het volgende:
Jans: "Standard te vergelijken met Feyenoord"
Ron Jans heeft zijn laatste twee wedstrijden kunnen winnen en maakte een kleine balans op. De Nederlander is vooral onder de indruk van de sfeer en supporters op Sclessin.
"Ik heb inmiddels twee geweldige thuiswedstrijden meegemaakt. Je voelt de passie en de betrokkenheid. Nu gaat het goed maar ik verwacht dat het in slechte tijden ook zo zal zijn", zei hij aan VI. "Ook tijdens de trainingen komen er honderden supporters opdagen. Ik ben er trots op trainer van Standard te kunnen zijn en hier wat te kunnen helpen opbouwen."
"Ik denk niet dat ik zo'n passie al vaak heb meegemaakt in Nederland. Als ik een vergelijking moet maken, dan zou ik zeggen dat de sfeer overeenkomt met die van Feyenoord. Het zijn allebei topclubs met een arbeidersmentaliteit."
Nu ben ik geen Standard Ličge fan maar wat jij daar zegt durf ik erg in twijfel te trekken hoor. Ik ben zelf al 2x op sclessin geweest (in het bezoekersvak weliswaar) en was toch behoorlijk onder de indruk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm ik als Ajacied moet zeggen dat ik dit echt behoorlijk bullshit vind
De sfeer wat in de kuip hangt is eigenlijk nergens te vergelijken
En ben 2jaar geleden naar Standard-Anderlecht geweest en vond het maar een dooie boel daar
Daar kan je ook nog niet veel van verwachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer is Te Vrede eigenlijk weer fit? Misschien is hij de oplossing.
Ik ben nu 3 keer naar Standard-Anderlecht geweest en 1 keer naar Standard- Waasland-Beveren, de keren dat ik bij Feyenoord kom houd ik niet bij. Toch vind ik Standard en Feyenoord zeker wel met elkaar te vergelijken, natuurlijk evenaart Standard Feyenoord niet qua sfeer(komt ook door dat 'ajax'/ultra gedoe). Maar een goede dag op Sclessin is zeker beter dan een slechte in de kuip. Ligt er natuurlijk ook aan waar je zit, ik zat 2 x tussen de 'ultras inferno' en dan lijkt het geheel ook al een stuk indrukwekkender natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm ik als Ajacied moet zeggen dat ik dit echt behoorlijk bullshit vind
De sfeer wat in de kuip hangt is eigenlijk nergens te vergelijken
En ben 2jaar geleden naar Standard-Anderlecht geweest en vond het maar een dooie boel daar
Ik zat overigens wel in het Anderlecht vakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 keer naar Standard-Anderlecht geweest en 1 keer naar Standard- Waasland-Beveren, de keren dat ik bij Feyenoord kom houd ik niet bij. Toch vind ik Standard en Feyenoord zeker wel met elkaar te vergelijken, natuurlijk evenaart Standard Feyenoord niet qua sfeer(komt ook door dat 'ajax'/ultra gedoe). Maar een goede dag op Sclessin is zeker beter dan een slechte in de kuip. Ligt er natuurlijk ook aan waar je zit, ik zat 2 x tussen de 'ultras inferno' en dan lijkt het geheel ook al een stuk indrukwekkender natuurlijk.
Het leuke is juist het verschil tussen België en Nederland. 200 meter lopen vanaf het stadion de woonwijk met een gezellig kroegje op de hoek. Echt een andere sfeer. Dat gaat trouwens ook verloren met een beneliga omdat Nederlanders nogal de behoefte schijnen te hebben om dingen te slopen.
Klopt, dat geregisseerde gebeuren is ook niet naar mijn smaak. Dat is inderdaad een groot verschil, overigens is dat bij de anderlecht fans hetzelfde als de Standard fans( zat 2 x schuin tegenover het anderlechtvak). Wat was de uitslag van de wedstrijd die jij bezocht hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat overigens wel in het Anderlecht vak
Maar dan nog vind ik de sfeer in Rotterdam iets meer Engels en en mensen die echt los gaan, minder gemaakt dan bv dat ultra gedoe bij ons
Je had Immers helemaal niet hoeven te halen als je Vilhena hebt (en Vormer en Clasie, noem maar op). Goed dan speelt die jongen misschien 10 wedstrijden ruk, dat doet Immers ook wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
quote:Willem van Hanegem heeft genoten van het optreden van Feyenoord tegen FC Twente. Met de net 17-jarige Tonny Trindade de Vilhena op de plek van de geschorste Otman Bakkal boekten de Rotterdammers een 0-2 overwinning in de Grolsch Veste.
Het optreden van Vilhena was voor Van Hanegem hét bewijs dat Feyenoord de toekomst heeft. "Ik geloof dat er een beetje paniek in de Kuip was omdat Bakkal zijn contract nog niet verlengd heeft. Nou, hebben we Vilhena gezien tegen Twente? Hij is 17 jaar maar wat was hij aanwezig zeg, wat een talent", zegt hij in AD Sportwereld.
5-1 voor Standaard Luikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:01 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Klopt, dat geregisseerde gebeuren is ook niet naar mijn smaak. Dat is inderdaad een groot verschil, overigens is dat bij de anderlecht fans hetzelfde als de Standard fans( zat 2 x schuin tegenover het anderlechtvak). Wat was de uitslag van de wedstrijd die jij bezocht hebt?
En als Vilhena het vervolgens niet waar had gemaakt dan was ie misschien ook wel helemaal afgemaakt en had was misschien z'n hele carriere verpest geweest, terwijl ie als je m rustig brengt misschien wel voor een recordtransfer zou kunnen verkopen. Sowieso ben ik er ook voorstander van om een speler, zeker als ie nog zo jong is gewoon op z'n eigen plek te zetten dus zie ik Tony sowieso liever niet op 10. Het is gewoon heel simpel allemaal. We wisten dat we door het vertrek van Bakkal en Guidetti behoefte hadden aan nummer 10 en een spits. We hadden echter maar een bescheiden budget. Beide posities is het gewoon héél lastig om een geschikte speler te vinden. Komt ook nog eens bij dat er al die tijd hoop is geweest op een terugkeer van Guidetti én er hoop was op de komst van Castaignos of Kuyt. Het is dus vrij logisch dat de de prioriteiten lagen bij een nummer 10, en ik denk dat je voor slechts 900.000 Immers wat dat betreft een prima aankoop is. Ik denk niet dat er voor dat geld een betere optie zou zijn geweest. Dat er vervolgens nog geen spits is gehaald staat volkomen los van Immers of welke nummer 10 dan ook en staat volkomen los van Mathijsen of welke ervaren centrale verdediger dan ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je had Immers helemaal niet hoeven te halen als je Vilhena hebt (en Vormer en Clasie, noem maar op). Goed dan speelt die jongen misschien 10 wedstrijden ruk, dat doet Immers ook wel.
Nu geef je de jeugd juist geen kans (Casteignos was ook 17, raakte geen bal in het begin)
[..]
Waar je dat allemaal op baseert weet alleen jij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
En als Vilhena het vervolgens niet waar had gemaakt dan was ie misschien ook wel helemaal afgemaakt en had was misschien z'n hele carriere verpest geweest, terwijl ie als je m rustig brengt misschien wel voor een recordtransfer zou kunnen verkopen. Sowieso ben ik er ook voorstander van om een speler, zeker als ie nog zo jong is gewoon op z'n eigen plek te zetten dus zie ik Tony sowieso liever niet op 10. Het is gewoon heel simpel allemaal. We wisten dat we door het vertrek van Bakkal en Guidetti behoefte hadden aan nummer 10 en een spits. We hadden echter maar een bescheiden budget. Beide posities is het gewoon héél lastig om een geschikte speler te vinden. Komt ook nog eens bij dat er al die tijd hoop is geweest op een terugkeer van Guidetti én er hoop was op de komst van Castaignos of Kuyt. Het is dus vrij logisch dat de de prioriteiten lagen bij een nummer 10, en ik denk dat je voor slechts 900.000 Immers wat dat betreft een prima aankoop is. Ik denk niet dat er voor dat geld een betere optie zou zijn geweest. Dat er vervolgens nog geen spits is gehaald staat volkomen los van Immers of welke nummer 10 dan ook en staat volkomen los van Mathijsen of welke ervaren centrale verdediger dan ook.
Maar als ik het goed begrijp staan sommigen hier te popelen om die dramtische prutser Van Geel te vervangen en zouden zij ondanks de beperkte middelen toch op z'n minst Özil en Van Persie hebben gehaald.
Uitgeluld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waar je dat allemaal op baseert weet alleen jij.
Zo, je begint het eindelijk te begrijpenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp staan sommigen hier te popelen om die dramtische prutser Van Geel te vervangen en zouden zij ondanks de beperkte middelen toch op z'n minst Özil en Van Persie hebben gehaald.
Ik las vanochtend dat er nog 10.000 kaarten beschikbaar warenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef Nozem. het volgende:
Vanmiddag met mijn neef mee naar De Kuip wel in een familievak.
Las op een site dat er maar 30.000 mensen komen?
Ja stadion is halfvol. Valt best mee als je andere ploegen ziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las vanochtend dat er nog 10.000 kaarten beschikbaar waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |