Wtf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen,. Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf
.
Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige,. Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.
/einde spannend leven.
Best wel, inderdaadquote:
Vechtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel, inderdaad. Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk,
.
Mongolsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen,. Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf
.
Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige,. Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.
/einde spannend leven.
Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond
Jammer dat het geluid op Noorderzon altijd bagger is
Een vrouw slaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
.
/einde spannend leven.
Of Montreal is gratisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?
Is dat wat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond
Jammer dat het geluid op Noorderzon altijd bagger is
Alt-J?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of Montreal is gratis
Echt leuke betaalde acts zijn er, wat mij betreft, dit jaar niet.
Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel, inderdaad. Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk,
.
Dit was wel van een ander kaliber, hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikken
wtf. Had de één de ander zn heroïnespuit gejat ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit was wel van een ander kaliber, hoor. Ze rende gewoon op hem af en begon hem meerdere malen overal te slaan. Ze greep hem ook bij de keel en probeerde hem nog van de brug af te donderen
.
Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terugen haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
Was het een stilstaande bus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terugen haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
Nee, wel een langzaam rijdende want hij moest door de bocht en zag ook al wel wat er ging gebeuren dus hij ging al langzamer maartoch. Van een gezonde relatie lijkt me geen sprakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |