Wtf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen,. Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf
.
Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige,. Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.
/einde spannend leven.
Best wel, inderdaadquote:
Vechtenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel, inderdaad. Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk,
.
Mongolsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen,. Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf
.
Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige,. Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.
/einde spannend leven.
Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond
Jammer dat het geluid op Noorderzon altijd bagger is
Een vrouw slaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
.
/einde spannend leven.
Of Montreal is gratisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?
Is dat wat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond
Jammer dat het geluid op Noorderzon altijd bagger is
Alt-J?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of Montreal is gratis
Echt leuke betaalde acts zijn er, wat mij betreft, dit jaar niet.
Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Best wel, inderdaad. Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk,
.
Dit was wel van een ander kaliber, hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikken
wtf. Had de één de ander zn heroïnespuit gejat ofzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit was wel van een ander kaliber, hoor. Ze rende gewoon op hem af en begon hem meerdere malen overal te slaan. Ze greep hem ook bij de keel en probeerde hem nog van de brug af te donderen
.
Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terugen haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
Was het een stilstaande bus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terugen haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
Nee, wel een langzaam rijdende want hij moest door de bocht en zag ook al wel wat er ging gebeuren dus hij ging al langzamer maartoch. Van een gezonde relatie lijkt me geen sprakequote:
Ach, zo heeft elke relatie z'n ups en downsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, wel een langzaam rijdende want hij moest door de bocht en zag ook al wel wat er ging gebeuren dus hij ging al langzamer maartoch. Van een gezonde relatie lijkt me geen sprake.
Haha echt hè! Ik ben ook weer toe aan standaard Groningen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef S-RS het volgende:
Meh, gisteren ook weer terug gekomen uit Albufeira. Morgen maar even met de auto alle zooi weer naar Groningen brengen, en dan begint het leven in Groningen maandag weer. Ik wil terug
[..]
Die ene andere van whiskey saus ofzo komt uit het dorp waar ik vandaan kom. ik vind zelf de aiolie het lekkerst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net 2 van die limited edition zakken lays gekocht,spicy reggea chicken en aioli e aglio.
moeilijk te zeggen welke lekkerder is eigenlijk
Was toch gratis?quote:
heb dus die reggae geprobeerd en die aiolie ofzo maar kan niet kiezen welke beter isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Die ene andere van whiskey saus ofzo komt uit het dorp waar ik vandaan kom. ik vind zelf de aiolie het lekkerst.
Gaaaatieeee lekkeeeer?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ohooooo 4 sambuca's en 4 wijntjes verder.
Volgens mij is echt iedereen naar Albufeira geweest deze zomer, m'n FB feed stond vol met dezelfde 'foto-van-het-strand-vanaf-de-roltrap-in-oud'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef S-RS het volgende:
Meh, gisteren ook weer terug gekomen uit Albufeira. Morgen maar even met de auto alle zooi weer naar Groningen brengen, en dan begint het leven in Groningen maandag weer. Ik wil terug
Haha ik had idd ook het idee dat dit de bestemming was dit jaar! Na de eerste 2 dagen vroeg ik me af waarom. Maar na een dagje oud was dat wel duidelijk, haha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:07 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij is echt iedereen naar Albufeira geweest deze zomer, m'n FB feed stond vol met dezelfde 'foto-van-het-strand-vanaf-de-roltrap-in-oud'
Niet dat er iets mis mee is trouwens, ik vond Albufeira ook gaafmaar het viel me gewoon op.
Ja! Haha, ging gewoon lekker uiteten en toen nog even naar de Hoppe.quote:
Oh noes, geen strand?? Wat een zonde! Dat is voor mij 1 van de redenen om op vakantie te gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha ik had idd ook het idee dat dit de bestemming was dit jaar! Na de eerste 2 dagen vroeg ik me af waarom. Maar na een dagje oud was dat wel duidelijk, haha.
Een foto van het strand vanaf de roltrap in oud heb ik nietWij hebben het strand welgeteld 0 keer gezien. Veel te brak 's middags om een poot te verzetten in die hitte
Ah, op die manierquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja! Haha, ging gewoon lekker uiteten en toen nog even naar de Hoppe.
Haha tsja. We hebben de hele vakantie niet geslapen toen het donker was, dus we gingen niet bepaald vroeg ons bed in. Als je dan wakker word is de dag al half voorbij en ben je behoorlijk gaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Oh noes, geen strand?? Wat een zonde! Dat is voor mij 1 van de redenen om op vakantie te gaan
Sja. Ze willen gelijke behandeling, ze krijgen gelijke behandeling.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef S-RS het volgende:
[..]
Een vrouw slaanAlleen dat al is terecht dat ze hem flipt
Haha, erg herkenbaar. 1 dagje in nieuw Albufeira geweest (The Strip) maar dat vond ik maar niks, irritante opdringerige Engelsen overal. In Oud gewoon met de los daar en op een gegeven moment een vaste barman in een mooie club die buiten op een groot balkon dikke Mojito's maaktequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ah, op die manier
[..]
Haha tsja. We hebben de hele vakantie niet geslapen toen het donker was, dus we gingen niet bepaald vroeg ons bed in. Als je dan wakker word is de dag al half voorbij en ben je behoorlijk gaarDus het zwembad bij het appartement is dan gewoon fijn
![]()
Daarnaast vind ik het strand maar irritant. Al dat zand dat overal gaat zitten en je 3 dagen later nog tegen komt.
Het enige leuke is misschien dan The Kiss (Kiss Kiss?). Hadden daar (toen nog TMF) party met The Partysquad. Dat was wel zeer geslaagd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, erg herkenbaar. 1 dagje in nieuw Albufeira geweest (The Strip) maar dat vond ik maar niks, irritante opdringerige Engelsen overal. In Oud gewoon met de los daar en op een gegeven moment een vaste barman in een mooie club die buiten op een groot balkon dikke Mojito's maakte
Op het strand met een brakke kop in 40 graden word je ook niet veel beter van idd.
Ja dat nieuwe gedeelte is echt waardeloos. Daar zijn allemaal Engelsen en veel Portugezen. Daarnaast is het ook echt ranzig druk daar, gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, erg herkenbaar. 1 dagje in nieuw Albufeira geweest (The Strip) maar dat vond ik maar niks, irritante opdringerige Engelsen overal. In Oud gewoon met de los daar en op een gegeven moment een vaste barman in een mooie club die buiten op een groot balkon dikke Mojito's maakte
Op het strand met een brakke kop in 40 graden word je ook niet veel beter van idd.
Is gewoon Kissquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het enige leuke is misschien dan The Kiss (Kiss Kiss?). Hadden daar (toen nog TMF) party met The Partysquad. Dat was wel zeer geslaagd.
Ja, klopt inderdaad. Volgens mij heb ik je dat hier wel eens eerder zien zeggen, denk dat we toevallig op hetzelfde feestje waren toen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het enige leuke is misschien dan The Kiss (Kiss Kiss?). Hadden daar (toen nog TMF) party met The Partysquad. Dat was wel zeer geslaagd.
Central Station, was dat die tent in het 'midden' waar je een soort van doorheen kon lopen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:05 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ja dat nieuwe gedeelte is echt waardeloos. Daar zijn allemaal Engelsen en veel Portugezen. Daarnaast is het ook echt ranzig druk daar, gewoon niet leuk meer.
Oud is inderdaad super tof. Gezellig druk, en veel meer keus. Wij deden uiteindelijk elke avond het zelfde rondje![]()
Uiteraard is beginnen op ons eigen balkon. Dan naar central station in oud, door naar domino's, door naar bloopers. Om 4 uur gaat alles dicht en dan door naar kiss tot 6/7.
Zo'n barman in central station kende ons inmiddels behoorlijk goed, dus we kregen elke avond gratjes shotjes en weet ik veel wat voor rommel nog meer![]()
Een club met buiten een groot balkon kan ik me niet herinneren. Waar zat die ongeveer?
Dat is wel een nadeel aan festivals in Engeland inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Central Station, was dat die tent in het 'midden' waar je een soort van doorheen kon lopen?
De club die ik bedoelde was een rare ingang, in een druk straatje vlakbij een Nederlandse tent (Bloopers denk ik) en als je binnen kwam moest je meteen met een trap omhoog. Bleek er een best grote club te zitten en buiten had je een groot open ruimte met chille stoelen en alles. Je keek ook uit over het grotere plein erachter. Daar was een barman die showtjes gaf met allemaal drank en alles. Voor 5 euro had je een huge glas Mojito en door hem steeds op te jutten die fles nog eens rond te gooien schonk die steeds meer drank erbij. Ik denk dat het iets van Buddha bar was, maar dat weet ik niet zeker.
Ik mis Sagres bier wel trouwens, beter dan het standaard bier hier...
Hoe zit het qua regen in Groningen trouwens? Valt het mee qua overstromingen?Ik zag deze foto voorbijkomen van Creamfields, festival in Engeland;
[ afbeelding ]Heerlijke modderpoel, sta je dan met je tentje.
Central station zat aan dat pleintje. Was opzich niet heel erg druk. Maar echt goedkoop en je kon er aan het begin van de avond mooi zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Central Station, was dat die tent in het 'midden' waar je een soort van doorheen kon lopen?
De club die ik bedoelde was een rare ingang, in een druk straatje vlakbij een Nederlandse tent (Bloopers denk ik) en als je binnen kwam moest je meteen met een trap omhoog. Bleek er een best grote club te zitten en buiten had je een groot open ruimte met chille stoelen en alles. Je keek ook uit over het grotere plein erachter. Daar was een barman die showtjes gaf met allemaal drank en alles. Voor 5 euro had je een huge glas Mojito en door hem steeds op te jutten die fles nog eens rond te gooien schonk die steeds meer drank erbij. Ik denk dat het iets van Buddha bar was, maar dat weet ik niet zeker.
De Budha Bar! Maar dat is volgens mij niet wat hij bedoeld. Bij de Buda Bar had je ook veel van die verhogingen in hoekjes met danspalen enz.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Slickk het volgende:
[..]
Hoe zit het qua regen in Groningen trouwens? Valt het mee qua overstromingen?Ik zag deze foto voorbijkomen van Creamfields, festival in Engeland;
[ afbeelding ]Heerlijke modderpoel, sta je dan met je tentje.
Hmm oké, ben er dan vast wel eens met de kroegentocht geweest.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef S-RS het volgende:
[..]
Central station zat aan dat pleintje. Was opzich niet heel erg druk. Maar echt goedkoop en je kon er aan het begin van de avond mooi zitten.
Mmn, daar zijn we denk ik niet geweest dan. Maar ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt! Wel mooi als ze je beginnen te kennen en dan met wat spullen langs komen!
Wel gaar dat je dan ineens nee valt. Lijk me best even schrikken! Wanneer ben jij in Albufeira geweest dan, dit jaar?
Ja! Die bedoel ik wel, was nog vergeten te zeggen dat binnen er inderdaad allerlei verhogingen waren. Ik vond daar de muziek ook het leukst weet ik nog, vandaar. Beetje chillen in de grote ruimte met dikke cocktails en daarna de dansvloer op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
De Budha Bar! Maar dat is volgens mij niet wat hij bedoeld. Bij de Buda Bar had je ook veel van die verhogingen in hoekjes met danspalen enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |