abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115983445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:14 schreef Luco het volgende:

[..]

Wat was er dinsdag :@?
The Shins :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:36:03 #102
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_115983515
Heeeej
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_115995786
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen, :{ . Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf :{ .

Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige, :') . Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.

/einde spannend leven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_115995825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Net op de Heereweg een jongeman en jongedame (begin 20?) die elkaar aanvlogen, :{ . Heul hard geschreeuw hele tijd en zij probeerde hem nog over die brug te duwen en ze grepen elkaar bij de keel, duwden elkaar voor de bus, sloegen elkaar met en zonder voorwerpen. Wtf :{ .

Politie maar gebeld net zoals meerdere mensen en nu ben ik ooggetuige, :') . Ze hebben me later ook nog weer teruggebeld.

/einde spannend leven.
Wtf. :{
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_115995898
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Wtf. :{
Best wel, inderdaad :') . Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk, :') .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_115996316
net 2 van die limited edition zakken lays gekocht,spicy reggea chicken en aioli e aglio.

moeilijk te zeggen welke lekkerder is eigenlijk :9
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_115996566
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Best wel, inderdaad :') . Ze waren beide nogal fel en absoluut geen lieverdjes volgens mij. Zij sloeg hem net zo vaak als andersom eigenlijk, :') .
Vechten :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:08:49 #109
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_115997548
Was gisteren met name dankzij het weer redelijk rustig in de stad
♔ KoningenUitGroningen ♔
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:16:15 #110
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_115997767
quote:

/einde spannend leven.
Mongols :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:37:17 #111
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115998355
Lekker, CZ ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115998430
Of Montreal vanavond *O*

Jammer dat het geluid op Noorderzon altijd bagger is ;(
pi_115998540
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond *O*

Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?
pi_115998613
Meh, gisteren ook weer terug gekomen uit Albufeira. Morgen maar even met de auto alle zooi weer naar Groningen brengen, en dan begint het leven in Groningen maandag weer. Ik wil terug :')

quote:

/einde spannend leven.
Een vrouw slaan :') Alleen dat al is terecht dat ze hem flipt :+
pi_115998781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:44 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Gister even wezen kijken, prima sfeertje, publiek was erg oud, nog van een straatact gezien (twee gasten in pakken die robotbewegingen maakten) voor de rest op een bandje van een oud bandgenout na geen boeiende muziek ofzo gehoord leukste acts kosten toch geld?
Of Montreal is gratis :s)
Echt leuke betaalde acts zijn er, wat mij betreft, dit jaar niet.
pi_115998820
Ik ga morgen naar Noorderzon. Ik ga even kijken wat daar te doen is.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_115998842
reed er van de week langs en zag er echt hele rare figuren vandaan komen :')
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:05:37 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115999197
Leuk, Noorderzon in de regen.

Het stikt er wel van een bepaald type mensen met een bepaald type kinderen.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:05 #119
164283 Luco
Buongiorno!
pi_116000384
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
Of Montreal vanavond *O*

Is dat wat?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:36:27 #120
164283 Luco
Buongiorno!
pi_116000408
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Of Montreal is gratis :s)
Echt leuke betaalde acts zijn er, wat mij betreft, dit jaar niet.
Alt-J?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:08:28 #121
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_116002012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikken :')
O+
pi_116002411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Saisai het volgende:

[..]

Meh, ik sla ook. Puur uit reflex als iemand het bij mij doet. Je moet me ook niet laten schrikken :')
Dit was wel van een ander kaliber, hoor :+ . Ze rende gewoon op hem af en begon hem meerdere malen overal te slaan. Ze greep hem ook bij de keel en probeerde hem nog van de brug af te donderen :') .

Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terug >:O en haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:20:03 #123
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_116002637
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dit was wel van een ander kaliber, hoor :+ . Ze rende gewoon op hem af en begon hem meerdere malen overal te slaan. Ze greep hem ook bij de keel en probeerde hem nog van de brug af te donderen :') .

Maargoed, hij deed ongeveer hetzelfde wel terug >:O en haar voor de bus te duwen. Ze rolden op den duur op de grond!
wtf. Had de één de ander zn heroïnespuit gejat ofzo? :')
O+
pi_116003794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Was het een stilstaande bus?
pi_116003846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Was het een stilstaande bus?
Nee, wel een langzaam rijdende want hij moest door de bocht en zag ook al wel wat er ging gebeuren dus hij ging al langzamer maartoch. Van een gezonde relatie lijkt me geen sprake :D .
pi_116004790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee, wel een langzaam rijdende want hij moest door de bocht en zag ook al wel wat er ging gebeuren dus hij ging al langzamer maartoch. Van een gezonde relatie lijkt me geen sprake :D .
Ach, zo heeft elke relatie z'n ups en downs :Y)
pi_116006849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:46 schreef S-RS het volgende:
Meh, gisteren ook weer terug gekomen uit Albufeira. Morgen maar even met de auto alle zooi weer naar Groningen brengen, en dan begint het leven in Groningen maandag weer. Ik wil terug :')

[..]

Haha echt hè! Ik ben ook weer toe aan standaard Groningen.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_116008027
Ik vond een weekje zon zee en strand ook veeel te kort...
pi_116009095
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
net 2 van die limited edition zakken lays gekocht,spicy reggea chicken en aioli e aglio.

moeilijk te zeggen welke lekkerder is eigenlijk :9
Die ene andere van whiskey saus ofzo komt uit het dorp waar ik vandaan kom. ik vind zelf de aiolie het lekkerst.
pi_116009119
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Luco het volgende:

[..]

Alt-J?
Was toch gratis?
pi_116009132
Ohooooo 4 sambuca's en 4 wijntjes verder.
pi_116009227
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Die ene andere van whiskey saus ofzo komt uit het dorp waar ik vandaan kom. ik vind zelf de aiolie het lekkerst.
heb dus die reggae geprobeerd en die aiolie ofzo maar kan niet kiezen welke beter is :o
zat onderweg van de supermarkt naar huis al die zakken leeg te vreten, verkeer stond helemaal vast :')

die whiskey saus lijkt me beetje ordinair eigenlijk
pi_116013644
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ohooooo 4 sambuca's en 4 wijntjes verder.
Gaaaatieeee lekkeeeer? :7
pi_116015351
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Luco het volgende:

[..]

Alt-J?
Die was ook gratis :s)
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:07:58 #135
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_116016482
quote:
Volgens mij is echt iedereen naar Albufeira geweest deze zomer, m'n FB feed stond vol met dezelfde 'foto-van-het-strand-vanaf-de-roltrap-in-oud' :')

Niet dat er iets mis mee is trouwens, ik vond Albufeira ook gaaf :) maar het viel me gewoon op.
pi_116018351
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:07 schreef Slickk het volgende:

[..]

Volgens mij is echt iedereen naar Albufeira geweest deze zomer, m'n FB feed stond vol met dezelfde 'foto-van-het-strand-vanaf-de-roltrap-in-oud' :')

Niet dat er iets mis mee is trouwens, ik vond Albufeira ook gaaf :) maar het viel me gewoon op.
Haha ik had idd ook het idee dat dit de bestemming was dit jaar! Na de eerste 2 dagen vroeg ik me af waarom. Maar na een dagje oud was dat wel duidelijk, haha.

Een foto van het strand vanaf de roltrap in oud heb ik niet :9 Wij hebben het strand welgeteld 0 keer gezien. Veel te brak 's middags om een poot te verzetten in die hitte :')
pi_116019395
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 03:00 schreef S-RS het volgende:

[..]

Gaaaatieeee lekkeeeer? :7
Ja! Haha, ging gewoon lekker uiteten en toen nog even naar de Hoppe.

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha ik had idd ook het idee dat dit de bestemming was dit jaar! Na de eerste 2 dagen vroeg ik me af waarom. Maar na een dagje oud was dat wel duidelijk, haha.

Een foto van het strand vanaf de roltrap in oud heb ik niet :9 Wij hebben het strand welgeteld 0 keer gezien. Veel te brak 's middags om een poot te verzetten in die hitte :')
Oh noes, geen strand?? Wat een zonde! Dat is voor mij 1 van de redenen om op vakantie te gaan :+
pi_116021348
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja! Haha, ging gewoon lekker uiteten en toen nog even naar de Hoppe.
Ah, op die manier :9

quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Oh noes, geen strand?? Wat een zonde! Dat is voor mij 1 van de redenen om op vakantie te gaan :+
Haha tsja. We hebben de hele vakantie niet geslapen toen het donker was, dus we gingen niet bepaald vroeg ons bed in. Als je dan wakker word is de dag al half voorbij en ben je behoorlijk gaar :+ Dus het zwembad bij het appartement is dan gewoon fijn ^O^
Daarnaast vind ik het strand maar irritant. Al dat zand dat overal gaat zitten en je 3 dagen later nog tegen komt.
pi_116021947
Iemand die nog een leuke bank zoekt?

http://link.marktplaats.nl/589106948
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:08:48 #140
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_116022202
quote:
[..]

Een vrouw slaan :') Alleen dat al is terecht dat ze hem flipt :+
Sja. Ze willen gelijke behandeling, ze krijgen gelijke behandeling. ;)

Noorderzon alweer bijna voorbij..! -O-
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:57:40 #141
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_116027158
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ah, op die manier :9

[..]

Haha tsja. We hebben de hele vakantie niet geslapen toen het donker was, dus we gingen niet bepaald vroeg ons bed in. Als je dan wakker word is de dag al half voorbij en ben je behoorlijk gaar :+ Dus het zwembad bij het appartement is dan gewoon fijn ^O^
Daarnaast vind ik het strand maar irritant. Al dat zand dat overal gaat zitten en je 3 dagen later nog tegen komt.
Haha, erg herkenbaar. 1 dagje in nieuw Albufeira geweest (The Strip) maar dat vond ik maar niks, irritante opdringerige Engelsen overal. In Oud gewoon met de los daar en op een gegeven moment een vaste barman in een mooie club die buiten op een groot balkon dikke Mojito's maakte :9

Op het strand met een brakke kop in 40 graden word je ook niet veel beter van idd. :P
pi_116027511
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:

[..]

Haha, erg herkenbaar. 1 dagje in nieuw Albufeira geweest (The Strip) maar dat vond ik maar niks, irritante opdringerige Engelsen overal. In Oud gewoon met de los daar en op een gegeven moment een vaste barman in een mooie club die buiten op een groot balkon dikke Mojito's maakte :9

Op het strand met een brakke kop in 40 graden word je ook niet veel beter van idd. :P
Het enige leuke is misschien dan The Kiss (Kiss Kiss?). Hadden daar (toen nog TMF) party met The Partysquad. Dat was wel zeer geslaagd.
pi_116031958
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Slickk het volgende:

[..]

Ja dat nieuwe gedeelte is echt waardeloos. Daar zijn allemaal Engelsen en veel Portugezen. Daarnaast is het ook echt ranzig druk daar, gewoon niet leuk meer.
Oud is inderdaad super tof. Gezellig druk, en veel meer keus. Wij deden uiteindelijk elke avond het zelfde rondje :9
Uiteraard is beginnen op ons eigen balkon. Dan naar central station in oud, door naar domino's, door naar bloopers. Om 4 uur gaat alles dicht en dan door naar kiss tot 6/7.
Zo'n barman in central station kende ons inmiddels behoorlijk goed, dus we kregen elke avond gratjes shotjes en weet ik veel wat voor rommel nog meer ^O^

Een club met buiten een groot balkon kan ik me niet herinneren. Waar zat die ongeveer?

quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Het enige leuke is misschien dan The Kiss (Kiss Kiss?). Hadden daar (toen nog TMF) party met The Partysquad. Dat was wel zeer geslaagd.
Is gewoon Kiss ;) Maar daar organiseerden ze verder geen feesten oid bij ons. Het enige wat daar leuk aan was is dat alle Nederlanders daar na 4 uur massaal heen gingen.

Na dat dat ene meisje was afgevoerd werd er een paar dagen geleden nog een kerel afgevoerd. Die had z'n been gebroken, die hadden ze binnen al in het gips gedaan met een stok erlangs. Maar dat was ook echt een klote trap waar ze steeds vanaf vielen.
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:06:23 #144
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_116036509
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja, klopt inderdaad. Volgens mij heb ik je dat hier wel eens eerder zien zeggen, denk dat we toevallig op hetzelfde feestje waren toen. :P

Ik ging alleen wel even knock-out daar. We vonden de drank te duur in Kiss ( :') ) dus gingen we in een klein cafeetje ernaast zitten. Bleek een top idee te zijn, kwam de eigenaar met eigen gestookte drank aanzetten en daar een paar shotjes van... Half uurtje later in Kiss werd het ineens zwart voor m'n ogen en viel ik achterover. Wel meteen weer bij, maar was heel raar gevoel, ik voelde mezelf wel vallen maar kon niks doen. :') Verder ging iedereen op z'n bek op die trap in Kiss, maar ach, erg geslaagd feest!
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:09:59 #145
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_116036679
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja dat nieuwe gedeelte is echt waardeloos. Daar zijn allemaal Engelsen en veel Portugezen. Daarnaast is het ook echt ranzig druk daar, gewoon niet leuk meer.
Oud is inderdaad super tof. Gezellig druk, en veel meer keus. Wij deden uiteindelijk elke avond het zelfde rondje :9
Uiteraard is beginnen op ons eigen balkon. Dan naar central station in oud, door naar domino's, door naar bloopers. Om 4 uur gaat alles dicht en dan door naar kiss tot 6/7.
Zo'n barman in central station kende ons inmiddels behoorlijk goed, dus we kregen elke avond gratjes shotjes en weet ik veel wat voor rommel nog meer ^O^

Een club met buiten een groot balkon kan ik me niet herinneren. Waar zat die ongeveer?
Central Station, was dat die tent in het 'midden' waar je een soort van doorheen kon lopen?

De club die ik bedoelde was een rare ingang, in een druk straatje vlakbij een Nederlandse tent (Bloopers denk ik) en als je binnen kwam moest je meteen met een trap omhoog. Bleek er een best grote club te zitten en buiten had je een groot open ruimte met chille stoelen en alles. Je keek ook uit over het grotere plein erachter. Daar was een barman die showtjes gaf met allemaal drank en alles. Voor 5 euro had je een huge glas Mojito en door hem steeds op te jutten die fles nog eens rond te gooien schonk die steeds meer drank erbij. Ik denk dat het iets van Buddha bar was, maar dat weet ik niet zeker.

Ik mis Sagres bier wel trouwens, beter dan het standaard bier hier...

Hoe zit het qua regen in Groningen trouwens? Valt het mee qua overstromingen? ;) Ik zag deze foto voorbijkomen van Creamfields, festival in Engeland;

:') Heerlijke modderpoel, sta je dan met je tentje.
pi_116037423
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Slickk het volgende:

[..]

Central Station, was dat die tent in het 'midden' waar je een soort van doorheen kon lopen?

De club die ik bedoelde was een rare ingang, in een druk straatje vlakbij een Nederlandse tent (Bloopers denk ik) en als je binnen kwam moest je meteen met een trap omhoog. Bleek er een best grote club te zitten en buiten had je een groot open ruimte met chille stoelen en alles. Je keek ook uit over het grotere plein erachter. Daar was een barman die showtjes gaf met allemaal drank en alles. Voor 5 euro had je een huge glas Mojito en door hem steeds op te jutten die fles nog eens rond te gooien schonk die steeds meer drank erbij. Ik denk dat het iets van Buddha bar was, maar dat weet ik niet zeker.

Hoe zit het qua regen in Groningen trouwens? Valt het mee qua overstromingen? ;) Ik zag deze foto voorbijkomen van Creamfields, festival in Engeland;
[ afbeelding ]
Dat is wel een nadeel aan festivals in Engeland inderdaad. :P Valt hier nog mee volgens mij hier en daar een bui.
pi_116038854
quote:

[..]

Central station zat aan dat pleintje. Was opzich niet heel erg druk. Maar echt goedkoop en je kon er aan het begin van de avond mooi zitten.

Mmn, daar zijn we denk ik niet geweest dan. Maar ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt! Wel mooi als ze je beginnen te kennen en dan met wat spullen langs komen!

Wel gaar dat je dan ineens nee valt. Lijk me best even schrikken! Wanneer ben jij in Albufeira geweest dan, dit jaar?
pi_116039773
quote:

[..]

[ afbeelding ]
De Budha Bar! Maar dat is volgens mij niet wat hij bedoeld. Bij de Buda Bar had je ook veel van die verhogingen in hoekjes met danspalen enz.
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:54:16 #149
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_116054220
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Central station zat aan dat pleintje. Was opzich niet heel erg druk. Maar echt goedkoop en je kon er aan het begin van de avond mooi zitten.

Mmn, daar zijn we denk ik niet geweest dan. Maar ik denk wel dat ik weet welke je bedoelt! Wel mooi als ze je beginnen te kennen en dan met wat spullen langs komen!

Wel gaar dat je dan ineens nee valt. Lijk me best even schrikken! Wanneer ben jij in Albufeira geweest dan, dit jaar?
Hmm oké, ben er dan vast wel eens met de kroegentocht geweest. ;) Haha ja, ik weet niet zeker of het daar door kwam, maar was amper aangeschoten en dat ineens. Het was ook behoorlijk schrikken, gelukkig verder niks aan de hand. Het is alweer 2 jaar geleden, maar vond het echt relaxed. Niet te toeristisch (dus geen proppers in Oud bijvoorbeeld) maar wel toeristisch genoeg dat alle tenten wel vol zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

De Budha Bar! Maar dat is volgens mij niet wat hij bedoeld. Bij de Buda Bar had je ook veel van die verhogingen in hoekjes met danspalen enz.
Ja! Die bedoel ik wel, was nog vergeten te zeggen dat binnen er inderdaad allerlei verhogingen waren. Ik vond daar de muziek ook het leukst weet ik nog, vandaar. Beetje chillen in de grote ruimte met dikke cocktails en daarna de dansvloer op. :7
pi_116056831
Ik wil weer college. Veel chiller dan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')