Ja vriendin ook, scheelt een hoop. Maar dan alsnog een verklaring afgeven en aangezien ze op een school werkt kon dat niet tot de vakantie is afgelopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ow, die heb ik gelukkig al(vriend heeft vaste aanstelling)
Neuh...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil niet graag 103 worden. jij wel?
Hmmm... heeft ze mazzel mee, gezien bezuinigingen onderwijs dit-dat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja vriendin ook, scheelt een hoop. Maar dan alsnog een verklaring afgeven en aangezien ze op een school werkt kon dat niet tot de vakantie is afgelopen.
Halfords aan de Oude Ebbinge, plakken doen ze niet maar voor 14 euro doen ze een nieuwe binnenband voor je erin. Buitenband is vaak niet kapotquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Bedankt voor de tip, voor deze keer laat ik ze aan huis komen (¤12)
Verklaring is niet bindend he, als een werkgever die niet wil geven zou ik me sowieso afvragen of ze daar wel wil werken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm... heeft ze mazzel mee, gezien bezuinigingen onderwijs dit-dat.
maar moet je wel altijd nalopen op eventuele veroorzakers van de lekke binnenbandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Halfords aan de Oude Ebbinge, plakken doen ze niet maar voor 14 euro doen ze een nieuwe binnenband voor je erin. Buitenband is vaak niet kapot
Dat is: 50 meter linksafquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef MaxMark het volgende:
"Over 50 meter, linksaf."
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die Salami/Armani reclamequote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sta ik godverdomme om 8 uur voor de makro, gaat die ballentent pas om 9 uur open!
hoezo verspild uurtje slapen
Ah!, du pain, du vin, Durex dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lekker veel wijn gelurktVeel stokbrood gegeten
En van het vrouwelijk schoon genoten
Dat doen ze ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar moet je wel altijd nalopen op eventuele veroorzakers van de lekke binnenband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |