SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
[ Bericht 0% gewijzigd door Drommeldaris op 22-08-2012 17:33:39 ]
Volgens mij moet je dat zelf doen.quote:
Lol, ik ook al.quote:
Ze hebben toch maar een kompas erbij gepakt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Hier spreekt Radio Oranje:
De Pool is gevonden. Ik herhaal: De Pool is gevonden.
ik zag ze vandaag allemaal bij de nieuwe garage aan het damsterdiep staan jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
De kermis op de Grote markt wordt weer opgebouwd
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Zou je mij ook aan de op kunnen toevoegen ? dankje
ik zag het. Gezelligquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
pure armoedequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef ShiningStar het volgende:
Linkje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef Saisai het volgende:
Ik ben bezig met voorbereidingen voor het kopen van een huisje, spannend hè!
Dat wilde ik even met jullie delen.
hehequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje!
Of anders: in welke wijk?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook met die voorbereidingen bezig. Vandaag een huis bekeken en helemaal verliefd.
In de Oosterpark wijk.
Je bent toch nog niet afgestudeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook met die voorbereidingen bezig. Vandaag een huis bekeken en helemaal verliefd.
In de Oosterpark wijk.
Zelf doen: kost niks en je bent binnen 10 minuten klaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar kan ik goedkoop en snel m'n band laten plakken.
Waar kan dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:34 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Zelf doen: kost niks en je bent binnen 10 minuten klaar
In een zij straatje van de nieuwe Ebbinge (aan de kant van appie) zit een maker, voor 5 euro is die geplaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waar kan dat?
In de zin van, heb hier geen spul om dat te doen.
daar heb ik wel eens een fiets gekocht, kutding viel binnen 2 dagen uit elkaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
In een zij straatje van de nieuwe Ebbinge (aan de kant van appie) zit een maker, voor 5 euro is die geplakt
Daar verkopen ze idd van die losgeknipte wrakken die ze overspuiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens een fiets gekocht, kutding viel binnen 2 dagen uit elkaar
Nop. Eerst even alles financieel rond krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef Saisai het volgende:
[..]heb je al een bod gedaan? Ik nog niet.
Vriendin heeft al een vast contract en het is haar hypotheek. Ik heb als ZZP-er meer dan prima inkomen maar ik studeer nog en heb nog geen 3 jaaroverzichten dus ik kan sowieso geen hypotheek bijdragen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet afgestudeerd
Dat is heul dichtbij mij!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
In de Oosterpark wijk.
Ik weet wel hoeveel we kunnen lenen, maar uiteindelijk is het maar afwachten of het écht lukt na het bodquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nop. Eerst even alles financieel rond krijgen.
[..]
Vriendin heeft al een vast contract en het is haar hypotheek. Ik heb als ZZP-er meer dan prima inkomen maar ik studeer nog en heb nog geen 3 jaaroverzichten dus ik kan sowieso geen hypotheek bijdragen.
Haha, het is nog steeds dichter bij mij als bij jou! Maar wel iets dichterbij inderdaad.quote:
Dat weten wij ook maar m'n vriendin moet nog een verklaring van haar werk voordat we daadwerkelijk die lening krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik weet wel hoeveel we kunnen lenen, maar uiteindelijk is het maar afwachten of het écht lukt na het bod
Ow, die heb ik gelukkig alquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat weten wij ook maar m'n vriendin moet nog een verklaring van haar werk voordat we daadwerkelijk die lening krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |