Ik hoop het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zal Pinkpop wel worden lijkt me. *glazen bol*
99%quote:
Ik had wat gedoe met het VISA-betaalscherm, duurde lang voordat die lade, de knop om naar het volgende scherm te gaan deed het niet goed/snel, en toen moest ik ook nog een wachtwoord aanmaken wat lang duurde, maar gelukkig ging dat allemaal binnen de tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Kaarten gingen redelijk snel, mijn connectie is helaas eruit gevlogen bij het kiezen van de FoS kaarten.
Als je er onverhoopt een over hebt, laat maar weten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had wat gedoe met het VISA-betaalscherm, duurde lang voordat die lade, de knop om naar het volgende scherm te gaan deed het niet goed/snel, en toen moest ik ook nog een wachtwoord aanmaken wat lang duurde, maar gelukkig ging dat allemaal binnen de tijd
Mijn dag is helemaal goed
Werchter Boutique weer? Als dat zo is ga ik zeker weerquote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Werchter is nu ook officieel bevestigd! Het wordt een speciaal concert, je mag verzoekjes indienen.
Nee hoor, gewoon Rock Werchter, het 4-daagse festival.quote:Op maandag 2 december 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werchter Boutique weer? Als dat zo is ga ik zeker weer.
Pinkpop bevestigd.quote:June 9, 2014 - Pinkpop Festival - Landgraaf, Netherlands, tickets on sale March 15, 2014
Owquote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Rock Werchter, het 4-daagse festival.
Dat is de gehele tour, of in ieder geval doen ze dat ook op Rock am Ringquote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Werchter is nu ook officieel bevestigd! Het wordt een speciaal concert, je mag verzoekjes indienen.
Je kan per concert kiezen hé? Als je een kaartje koopt kan je met een speciale code voor dat concert stemmen op de setlist, plus ze spelen altijd een nieuw nummer. Dus ja, het zal wel veel hetzelfde zijn gok ik, of zal de 'smaak' per land zo verschillen?quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben wel benieuwd of je dan heel verschillende concerten krijgt. Denk het eigenlijk niet.
Nee dat denk ik niet dat dat veel verschilt. Maar de bijzondere nummers die iemand eens wil horen komen denk ik helemaal niet aan bod, want die hebben dan maar een paar stemmen. De meeste stemmen zullen toch altijd gaan naar Enter Sandmen, Nothing Else Matters, Master of Puppets etc. Vooral op de festivals, waar de meeste mensen de albumnummers niet eens kennen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan per concert kiezen hé? Als je een kaartje koopt kan je met een speciale code voor dat concert stemmen op de setlist, plus ze spelen altijd een nieuw nummer. Dus ja, het zal wel veel hetzelfde zijn gok ik, of zal de 'smaak' per land zo verschillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |