Mag je mij nog wel??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee minthewindje
Oh, gelukkig!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Poepje natuurlijk. Je bent mijn sg4tjuh
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!!![]()
Ik heb je natuurlijk wel walgelijk geschoffeerd vanavond... Je bent vergevingsgezind
Oh, heerlijk! Wat doe je met me?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Houd nu je smoel maar weer ok? Larfje
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die verrukkelijke roomblanke billen bespelen
sleep tight don't let the bedbugs bitequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
Schatjes, ik ga slapentot morgen
de gemiddelde rtlsbsquiz vind ik ook niets, maar de Publieke Omroep doet het best aardig met De Slimste, 2voor12, Per Seconde Wijzer, Met het mes op tafel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste tv-spelletjes vind ik te suf voor woorden, maar best geinig om naar te kijken... Kurkdroog vragen wat je kan doen om je seksleven wat op te fleuren
Ik ben het eigenlijk wel met je eensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Na al die jaren vraag ik mij toch waarom Swing out Sister nooit heeft deelgenomen aan het songfestival met het nummer You on my mind. Echt een ouderwets songfestivallied.
Geeft niets, het is rustig en iedereen lult zo'n beetje offtopic. Zal wel komen door vakantietijdquote:
ik zet al jaren de radio pas na 10 uur op 3. behalve als Michiel de show doet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Jeumig wat is Giel weer tenenkrommend. Ik haak later wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |