SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Wanneer gaan we weer eens clubben?quote:
Pas het dan aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens clubben?![]()
Ik ging net die NHL demo spelen en het is wel gaaf maar..
De besturing lijkt totaal niet op die van Fifaje passt met de rechtertrigger en schiet met de rechterstick. Ik drukte telkens LB om van poppetje te wisselen maar dat is ook al RT.
![]()
ja zo.quote:
Er was een optie om te passen met A en schieten met B maar die noemen ze de NHL '94 optie en dat vond ik te ouderwets klinkenquote:
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens clubben?![]()
Ik ging net die NHL demo spelen en het is wel gaaf maar..
De besturing lijkt totaal niet op die van Fifaje passt met de rechtertrigger en schiet met de rechterstick. Ik drukte telkens LB om van poppetje te wisselen maar dat is ook al RT.
![]()
Ben je nog wakker genoeg voor een potje tegen mij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.
Oh ja, en niet te vergeten NBA Live. Clubben met NBA Live, dat waren pas tijden!
Tuurlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ben je nog wakker genoeg voor een potje tegen mij?
Het is Theo Janssen nietquote:
Kut school is de nhl, ik zit erop. Lol_hboquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Speelt iemand wel eens die NHL spelletjes? Ijshockey is eigenlijk vetter dan voetbal.
Ik heb ook wel NBAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd NHL, net zo verslavend als FIFA. Ik hoop eigenlijk dat er ook weer eens een goede Tiger Woods game komt.
Oh ja, en niet te vergeten NBA Live. Clubben met NBA Live, dat waren pas tijden!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:38 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af met 9 chem voor iedereen? De twee CM's mogen vervangen worden.
Die is 3-5-2 en Robben móét er inquote:
Ja lijkt me ook ziekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:52 schreef Tim86 het volgende:
Best sick om Zlatan, Messi en Ronaldo in 1 team te hebben
En Robben ook nog
Oké, momentje dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die is 3-5-2 en Robben móét er in
[..]
Ja lijkt me ook ziek
Deze Caceres? Da's een RB en geen CB. Oh wacht z'n NIF is CBquote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:48 schreef vandermar het volgende:
Caceres piqué en Santana en lopez op goal
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:09 schreef n0ir het volgende:
Ik kom uit op dit, maar dat moet beter kunnen
[ afbeelding ]
[..]
Deze Caceres? Da's een RB en geen CB. Oh wacht z'n NIF is CB![]()
Jup... nope...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Klopt Robben 9 chem wel? Linkt hij niet naar CF?
Nicequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Klopt Robben 9 chem wel?
Pfoe, die is wel nicequote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet zelfs lukken om deze voor minder dan 1 miljoen bij elkaar te kopen, als je de normale versies neemt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ha noob!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:14 schreef Tim86 het volgende:
Oké oké...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben 3-5-2 gewend..Lijkt zo logisch dat de links dan hetzelfde zijn behalve die tussen je C(D)Ms
Gefeliciteerd pik!quote:
Jup.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Dikke Adriano?
En ik kreeg een cadeaubon van de bol.com
Pauperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jup.
Geen eens een iPad of iPhone?
Netjes hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/132744361
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Netjes hoor!
[ afbeelding ]![]()
je sig
Wie is dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/132744361
[ afbeelding ]
Over 2 dagen en 7 uurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer begint dat Serie A toernooi waar Ajacied7 het over had?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol ik krijg van mn moeder een auto als ik mn rijbewijs heb![]()
lucky me
Wel tweedehandsje en ik moet hem delen met mijn zus maar /care
En wegenelasting etc??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet wel brandstof zelf betalen dus wel een zuinige auto zoeken
wegenbelasting en verzekering betaalt mijn moeder voor een aantal jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En wegenelasting etc??
Mijn toetsenbord doet bizar vreemd
Ik zou voor een Mazda gaan! =)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Lol ik krijg van mn moeder een auto als ik mn rijbewijs heb![]()
lucky me
Wel tweedehandsje en ik moet hem delen met mijn zus maar /care
Ja, gewoon geen patserbak nemenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet wel brandstof zelf betalen dus wel een zuinige auto zoeken
'94 Honda Civic, verlagen, sportuitlaatje, dikke geluidinstallatiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gewoon geen patserbak nemenHoop uitzoekwerk te doen dus, maar een heel leuk iets om je op te verheugen
Verwend kutkind!!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
'94 Honda Civic, verlagen, sportuitlaatje, dikke geluidinstallatie![]()
eerst mijn rijbewijs en daarna kijk ik wel verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Verwend kutkind!!!!!!!ik ben best wel verwend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het ook nogal vreemd dat mijn moeder dit ineens aanbood maar goed
om 4 uur wordt het bekend gemaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Jonnsie het volgende:
Weten we al meer over de totw?
Heb dit weekend niet echt voetbal gevolgd.. Misschien dat jullie me ff op de hoogte kunnen brengen?:P
Grap van de dagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef wieisboos het volgende:
Schaken in de voorselectie NL elftal
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef wieisboos het volgende:
Schaken in de voorselectie NL elftal
Ik heb ook wel eens gehad dat ik hem schoot met een 2-0 voorsprong ofzo en ik de kans afmaakte, maar voordat de bal over de lijn ging drukte hij snel zijn Xbox uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik scoorde net de 0-1 in de finale van het bronze toernooi. De bal lag er echt net in en meteen een ragequit!
Ja, dat gebeurde nu denk ik ook. Zo heb ik wel heel makkelijk het toernooi gewonnen, geen 1 tegengoal in het hele toernooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik hem schoot met een 2-0 voorsprong ofzo en ik de kans afmaakte, maar voordat de bal over de lijn ging drukte hij snel zijn Xbox uit.
het is nog niet eens zeker, zowel Kiev als Braga kunnen nog worden uitgeschakeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shiiit.
Maar bekijk het van de positieve kant: Wel mooie wedstrijden.
[ afbeelding ]
Dan moet Borrusia Monchengladbach wel even 3 uitgoals makenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is nog niet eens zeker, zowel Kiev als Braga kunnen nog worden uitgeschakeld.
Weet ik man, maar ik zie Kiev het niet meer weggeven thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is nog niet eens zeker, zowel Kiev als Braga kunnen nog worden uitgeschakeld.
quote:Javier Martina keert terug op de Nederlandse velden. De aanvaller was transfervrij sinds zijn vertrek bij FC Toronto en vervolgt zijn loopbaan nu bij FC Dordrecht, dat op de officiële website van de club melding maakt van de komst van de voormalig Ajacied. Martina heeft voor een jaar getekend en gaat op amateurbasis aan de slag bij de eerstedivisionist.
Dordrecht, Eredivisie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
Nog een Martina in de Eredivisie.
Nu nog Churandy Martina, paaacceeee
Wie gaat er dan RB bij Juve? Caceres zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
"Paris Saint-Germain prepare ¤18m offer for Lichtsteiner"
Tenminste iemand voor 1 van de minder bezette posities in het team. Hopelijk gaat het door zodat Juve snel nog Jovetic kan halen i.p.v. Man City.
Caceres of Isla, of ze gaan 3atb spelen met Isla/Pepe op RM, deden ze al regelmatig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie gaat er dan RB bij Juve? Caceres zeker?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team speelt echt lekkerik win bijna alles, wissel het nog af met
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:51 schreef wieisboos het volgende:
Marcio Azevedo in een pack![]()
[ afbeelding ]
Leuk team maar Adrien Silva krijgt toch geen 9 chem zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef detennismaster het volgende:
Team klaar:
[ afbeelding ]
Geen zin om de IF Ahamada, IF Da Costa en IF Uche aan te schaffen omdat het moeilijkverkoopbare IFsilvers zijn en NIF Ahamada, NIF Da Costa en Koné ook prima zijn.
Nee, 7 chem idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Leuk team maar Adrien Silva krijgt toch geen 9 chem zo?
Ik vond het een leuke garp.quote:
NIF Pletikosa > IF Pletiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutteam. [ afbeelding ]
Ga dit team niet maken hoor. Ik dacht laat ik eens kijken of je iets leuks kan maken met Kroatie kom ik erachter dat dit de enige spelers zijn.quote:
Gewoon Vucko CB, 197cm aan 70 pace madness.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga dit team niet maken hoor. Ik dacht laat ik eens kijken of je iets leuks kan maken met Kroatie kom ik erachter dat dit de enige spelers zijn.
Zieke bronze idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Vucko CB, 197cm aan 70 pace madness.
Voor 1 corner goal?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef detennismaster het volgende:
Bargain:
[ afbeelding ]
Ik durf het zelf niet aan omdat de SIF ben zeker over een paar uur gereleased wordt.
Hij speelde fantastischquote:
Oh chillquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is wel EA he.
[..]
Leuk man, en nu?
[..]
half vier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Song 2012-2013, helaas vertrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henry in jubileum shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als de game freezed moet je scoren in de arena. Dan ben je gewoon door naar de volgende wedstrijd.quote:
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Als mijn game freezed zie ik altijd het team van de tegenstander?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als de game freezed moet je scoren in de arena. Dan ben je gewoon door naar de volgende wedstrijd.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
Song 2012-2013, helaas vertrokkenDie is wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Achtergrond geluid nooit gehoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als mijn game freezed zie ik altijd het team van de tegenstander?Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Zal het even proberenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Achtergrond geluid nooit gehoord?![]()
Net rage quitte die gast, dus kan wel een freeze hebben in de eerste ronden.Feyenoord Rotterdam![]()
Net zo lang doorgaan tot je scoort en als hij dan leaved ben jij doorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zal het even proberen![]()
Net rage quitte die gast, dus kan wel een freeze hebben in de eerste ronden..
Als iemand nog een bazen team wil maken die niet standaard is:
Quagliarella - IF Matri
Sneijder
Elia - Rodwell - De jong - Kalou
IF Heitinga - Vermaelen - Luiz
TOTY Courtois![]()
![]()
Als hij leaved.. ja, dus dan wordt het nog steeds een wie kan het langste wachten spelletje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Net zo lang doorgaan tot je scoort en als hij dan leaved ben jij door.
Wat is nou het verschil met gewoon leaven bij een vastloper, want dan krijg je ook geen loss hoor. Alleen dat je niet uit een toernooi ligt?![]()
Ja, maarja, beter dat je door bent als hij leaved, dan dat je niet door bent als hij leaved héquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij leaved.. ja, dus dan wordt het nog steeds een wie kan het langste wachten spelletje..
Ik weet eigenlijk alleen niet of je ook door bent als je zelf leaved nadat je gescoord hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Thorb het volgende:
Mijn nieuwe voetbalshirtjes
Gekocht in Uganda zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Song 2012-2013, helaas vertrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henry in jubileum shirtIk heb zelf een Tanzaniashirtje gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Inter joinen met een Cartman shirt aan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nice, kost ook niets daarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zelf een Tanzaniashirtje gekocht.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als de game freezed moet je scoren in de arena. Dan ben je gewoon door naar de volgende wedstrijd.![]()
![]()
Ze begonnen bij 65 dollar en toen uiteindelijk heb ik hem voor 6 dollar gekocht.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze begonnen bij 65 dollar en toen uiteindelijk heb ik hem voor 6 dollar gekocht.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
[..]
Ze begonnen bij 65 dollar en toen uiteindelijk heb ik hem voor 6 dollar gekocht.
Startprijs was 45000 shilling en uiteindelijk voor 25000 (of het was 30000 gekocht). 3000 shilling is 1 euro dus ongeveer 10 euro
Was op beetje dure plaats, maar laatste dag nog even het geld uitgeven.![]()
Ik vind het maar zinloos, als ik een freeze heb (toen ik nog speelde tenminste) ging ik gewoon zelf weg, boeien dat toernooi of je een ronde verder komt. In de tijd dat je zit te wachten kun je soms een heel toernooi afwerken![]()
![]()
was ook in Marokkoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze begonnen bij 65 dollar en toen uiteindelijk heb ik hem voor 6 dollar gekocht.zo'n fake shirtje, vroeg ie 400 dirham voor (40 euro)
toen meegekregen voor 120![]()
![]()
Oh in Tanzania was 2000 shilling een euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Startprijs was 45000 shilling en uiteindelijk voor 25000 (of het was 30000 gekocht). 3000 shilling is 1 euro dus ongeveer 10 euro
Was op beetje dure plaats, maar laatste dag nog even het geld uitgeven.Hier schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze begonnen bij 65 dollar en toen uiteindelijk heb ik hem voor 6 dollar gekocht.Vieze profiteurs!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was op beetje dure plaats, maar laatste dag nog even het geld uitgeven.![]()
![]()
Die mensen denken echt dat toeristen gek zijn. Ook kettingen voor 30 euro verkopen enzo.quote:En zeggen dat het een echt shirt is terwijl aan de binnenkant staat made in thailand.
Waren hier ook Ugandese Shilling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh in Tanzania was 2000 shilling een euro.
Potje pool voor 15 eurocent![]()
![]()
ja, ook bijvoorbeeld 4 blikjes cola en 2 zakken chips in zo'n minisupermarkt voor 80 cent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waren hier ook Ugandese Shilling.
Potje pool voor 15 eurocent
Andere dingen zijn wel weer duur, wil je bijvoorbeeld M&M's betaal je zo 6 euro voor een zakje. Voor een fles sterke drank van .75 liter betaal je nog minderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ja, ook bijvoorbeeld 4 blikjes cola en 2 zakken chips in zo'n minisupermarkt voor 80 cent.![]()
![]()
Ja, Pringles is bijvoorbeeld ook heel erg duur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Andere dingen zijn wel weer duur, wil je bijvoorbeeld M&M's betaal je zo 6 euro voor een zakje. Voor een fles sterke drank van .75 liter betaal je nog minder
Ik dacht dat je je Ronaldo had weggeven of was dat een hoaxquote:
Heb m weer teruggekochtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je Ronaldo had weggeven of was dat een hoax![]()
![]()
Mooi team.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een goede keeper, 4231 Dede en een formatiekaartje voor Banaan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef n0ir het volgende:
Hoe zou de date van Pino0 zijn gegaan?![]()
Zenuwachtig voor date![]()
![]()
?quote:.
Hahahaha, Pino...quote:Omdat ik altijd zo onzeker ben over mijn uiterlijk, terwijl ik weet dat ik er echt beter uit zie dan de gemiddelde Nederlander, ben ik ook nu weer heel erg zenuwachtig.
Oh, nu je het zegtquote:
wie?quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat ventje op die foto iets hier boven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat hij doelt op het feit dat het Landon is en niet Landan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ventje op die foto iets hier boven.![]()
Oh, zo..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat het Landon is en niet Landan..
Ik zag die spelfout niet eens
usain schakenbarry van galen en gregory van der wiel hebben ook in oranje gespeeld dus waarom schaken dan niet.
p.s. Riskwat een bazen spel.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Kan op je iPadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
usain schakenbarry van galen en gregory van der wiel hebben ook in pranje gespeeld dus waarom schaken dan niet.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
klopt, internet is er hier af en ben nu de computer aan het vernederen op expertquote:
RvP; Feyenoord
Hij is een bejaarde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
usain schakenbarry van galen en gregory van der wiel hebben ook in pranje gespeeld dus waarom schaken dan niet.
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
klopt, internet is er hier af en ben nu de computer aan het vernederen op expert
machtig ding zo'n ipad. tv erop terugkijken, geniale spellen, en nog wat dingen waar ik nog niet aan toe ben gekomenRvP; Feyenoord
Download Remote, en sluit je PC aan op een mooie speakersetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
machtig ding zo'n ipad. tv erop terugkijken, geniale spellen, en nog wat dingen waar ik nog niet aan toe ben gekomenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
WO natuurlijk ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef Jonnsie het volgende:
Zojuist even mijn afstudeerscriptie opnieuw verstuurd....
Compleet gaar nu, eerst --- Fifa!
Nicequote:
Ik ben 15 hèquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of ik fiscaal recht of arbeidsrecht wil gaan doen.. Advies?
Hehe, kan ik niet ruikenquote:
Dacht dat hier ook een advocaatje was, hoor van veel mensen dat fiscaal recht facking saai is:p![]()
Gebruik ik nietquote:
Heb laptop op 5.1 set aangesloten, en op de tv. Op de TV die iTunes visualizer aan, die reageert op de muziekErg mooi
vandermar is de nieuwe Moskofiets!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hehe, kan ik niet ruiken
Dacht dat hier ook een advocaatje was, hoor van veel mensen dat fiscaal recht facking saai is:pOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Doe alsjeblieft in het vervolg een ':P' met grote P ipv ':p' dan komt er tenminste een FOK! smileyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hehe, kan ik niet ruiken
Dacht dat hier ook een advocaatje was, hoor van veel mensen dat fiscaal recht facking saai is:p.
Dan vragen we Mosko vanavond even !:Pquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
vandermar is de nieuwe Moskofiets!![]()
Ehh? Dat programma is om films etc te strreamen naar je iPad. In bizarre kwaliteit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gebruik ik niet
Heb laptop op 5.1 set aangesloten, en op de tv. Op de TV die iTunes visualizer aan, die reageert op de muziekErg mooi
![]()
haha is goed, automatisme hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft in het vervolg een ':P' met grote P ipv ':p' dan komt er tenminste een FOK! smiley.
![]()
![]()
Yoo GJE, wat was dat met die speakers en ipad wat je tegen VDM zei?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Had ik eerst ook, ik deed steeds ':p' omdat ik dat gewoon gewend ben, maar op FOK! moet het met 'P'quote:..
Maarja geen probleem, was er snel aan gewend.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Het is lachwekkend genoeg dat hij bij de voorselectie zit. Hij is niveautje Ebecilioquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Schaken valt toch wel af, het is maar een voorselectie met 35 man en er zijn zat rechtsbuitens.![]()
Lees de post nog eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
Yoo GJE, wat was dat met die speakers en ipad wat je tegen VDM zei?
Maar Narsingh zat er niet bij of wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is lachwekkend genoeg dat hij bij de voorselectie zit. Hij is niveautje Ebecilio![]()
Remote op je ipad downloaden? En dan je ipad aan speakers?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Download Remote, en sluit je PC aan op een mooie speakersetOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Je pc aan speakersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Remote op je ipad downloaden? En dan je ipad aan speakers?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar Narsingh zat er niet bij of wel?![]()
Waarom moet je dan Remote downloadenquote:?
Kan je die visualizer door laten lopen op je tvquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan Remote downloaden?
Tja, hij had misschien Beerens ofzo in de voorselectie kunnen zetten, maar veel maakt het ook niet uit als ze toch niet echt geselecteerd worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is lachwekkend genoeg dat hij bij de voorselectie zit. Hij is niveautje Ebecilio
Misschien wilt hij wel een wit voetje halen bij de Feyenoord fans.![]()
Dat was het punt toch helemaal niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je die visualizer door laten lopen op je tv
Gister zocht je toch iets om mee te streamen van je pc naar je ipad?![]()
familie recht of strafrecht! die twee vind ik het leukste in ieder geval en daar ga ik dus ook uit kiezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Download Remote, en sluit je PC aan op een mooie speakerset
RvP; Feyenoord
Volgens mij nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat was het punt toch helemaal niet?
Gister zocht je toch iets om mee te streamen van je pc naar je ipad?
Was VDM die een film erop wilde zetten
usain schaken is 10x beter dan imbecilio hoor. beperkt maar toch echt beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is lachwekkend genoeg dat hij bij de voorselectie zit. Hij is niveautje EbecilioRvP; Feyenoord
Oh ok my badquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Was VDM die een film erop wilde zetten
Maar mocht je zoiets zoeken moet je Air Video gebruiken. Werkt bizar goed.. zonder vertraging blue ray van hunger games opstaan nu![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ok my bad
Maar mocht je zoiets zoeken moet je Air Video gebruiken. Werkt bizar goed.. zonder vertraging blue ray van hunger games opstaan nu
Geen idee waarvoor ik het zou moeten gebruiken tho, PC zit direct aan HDMI aan speakers en TV
Demo van Sleeping Dogs gedownload en nu CS:GO.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
TOTW 49:
GK: Diego Alves, Valencia CF - 81>83
RB: Branislav Ivanovic , Chelsea - 83>85
CB: Ricardo Costa, Valencia CF - 77>81
CB: Rod Fanni, Olympique de Marseille - 79>83
LM: Samir Nasri, Manchester City - 86>88
CAM: Lucas, São Paulo - 82>85
CAM: Marouane Fellaini, Everton - 79>84
CAM: Michu, Swansea City - 69>74
ST: André, Santos - 75>80
ST: Mladen Petric , Fulham - 81>83
ST: Emanuel Villa, U.N.A.M - 74>74
SUBS
GK: Guillermo Ochoa, AC Ajaccio - 76>81
RB: Michael Parkhurst, FC Nordsjælland - 67>73
LM: Maciej Rybus, Terek Grozny - 67>73
CAM: Javier Reina, Seongnam Ilhwa Chunma - 69>74
ST: Daniel Ljuboja, Legia Warszawa - 73>74
ST: Günter Friesenbichler, SC Wiener Neustadt - 60>64
ST: Teddy Chevalier , RKC Waalwijk - 66>72![]()
SIF Ivanovic
Lucas, Nasri, Fellainiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:00 schreef Jonnsie het volgende:
GK: Diego Alves, Valencia CF - 81>83
RB: Branislav Ivanovic , Chelsea - 83>85
CB: Ricardo Costa, Valencia CF - 77>81
CB: Rod Fanni, Olympique de Marseille - 79>83
LM: Samir Nasri, Manchester City - 86>88
CAM: Lucas, São Paulo - 82>85
CAM: Marouane Fellaini, Everton - 79>84
CAM: Michu, Swansea City - 69>74
ST: André, Santos - 75>80
ST: Mladen Petric , Fulham - 81>83
ST: Emanuel Villa, U.N.A.M - 74>74
SUBS
GK: Guillermo Ochoa, AC Ajaccio - 76>81
RB: Michael Parkhurst, FC Nordsjælland - 67>73
LM: Maciej Rybus, Terek Grozny - 67>73
CAM: Javier Reina, Seongnam Ilhwa Chunma - 69>74
ST: Daniel Ljuboja, Legia Warszawa - 73>74
ST: Günter Friesenbichler, SC Wiener Neustadt - 60>64
ST: Teddy Chevalier , RKC Waalwijk - 66>72
TIF Alves?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Die Chevalier is best goed xDquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
André
Diego Alves![]()
TEDDY CHEVALIER
Redelijk pace/dribbling/shooting![]()
![]()
hoeveel skills chevalierRvP; Feyenoord
Cahill of Terry als CB?
En zeg niet geen van beide
Ja shit, die jaquote:
Echt een baas is die man
Terry.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Cahill of Terry als CB?
En zeg niet geen van beideOp dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
geen van beide.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Cahill of Terry als CB?
En zeg niet geen van beide
Vertonghen![]()
![]()
ik denk het niet, obscure league, niet 74 edquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik ook, hopen dat hij niet te duur wordt xD![]()
Idd. En dit zijn ook nog eens de fysieke stats van zijn NIFquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Reina heeft ook zieke stats hoor![]()
![]()
Doe eens een phuusje van zijn statsquote:Hier schreef Toefjes het volgende:
wat ze fakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Idd. En dit zijn ook nog eens de fysieke stats van zijn NIF
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe eens een phuusje van zijn stats![]()
![]()
Daar speelt hij ook helemaal niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jammer dat Ivanovic geen CB is.![]()
Ik zit te denken om fifa 12 nu goedkoop voor de pc te halen maar ik heb een aantal vragen eerst;
1 - Als ik Fifa 12 koop, is er dan wel een automatische update nog na 1 september dit jaar dat de spelers wel bij de goede clubs zitten en de selecties compleet zijn? Dus van Persie bij Manu , bepaalde jeugdspelers van teams die dan wel bij het eerste zitten ect.
2 - Ik zie hier allemaal zelfgemaakte teams op afbeeldingen staan, als ik online ga spelen tegen anderen, verdien ik dan punten oid waardoor ik betere spelers kan krijgen? Of kan ik direct bij wijze van spreken al een messi kopen?![]()
nee en ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ik zit te denken om fifa 12 nu goedkoop voor de pc te halen maar ik heb een aantal vragen eerst;
1 - Als ik Fifa 12 koop, is er dan wel een automatische update nog na 1 september dit jaar dat de spelers wel bij de goede clubs zitten en de selecties compleet zijn? Dus van Persie bij Manu , bepaalde jeugdspelers van teams die dan wel bij het eerste zitten ect.
2 - Ik zie hier allemaal zelfgemaakte teams op afbeeldingen staan, als ik online ga spelen tegen anderen, verdien ik dan punten oid waardoor ik betere spelers kan krijgen? Of kan ik direct bij wijze van spreken al een messi kopen?![]()
Ongeveer een 20K max. zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk het niet, obscure league, niet 74 ed![]()
Maar ik las op een post op deze thread die zij dat hij 'op de update knop ging drukken' , dus er is wel een knop daarvoor, maar die word niet meer geupdate na 1 september?quote:![]()
Er wordt niks meer geupgrade aan Fifa 12 qua transfers, gewoon 2011/2012 teams dus, behalve op Ultimate Team. Hier is een guide hoe UT werkt http://forum.ea.com/uk/po(...)e7qpf7nxnexqxpws4nkaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
ik hoop minder eigenlijk. Time will tell.quote:ik heb geen idee waar je het over hebt. Update knoppen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Maar ik las op een post op deze thread die zij dat hij 'op de update knop ging drukken' , dus er is wel een knop daarvoor, maar die word niet meer geupdate na 1 september?![]()
Zonde om Fifa 12 nog te kopenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ja je kan spelersselctie update doen weetje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop minder eigenlijk. Time will tell.
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt. Update knoppen?Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
dat wordt niet meer geupdate weetjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja je kan spelersselctie update doen weetje.![]()
Weet ik, maar dat zijn die 'update knoppen' wat hij bedoeltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt niet meer geupdate weetje.
Bol.com levert Fifa 13 toch op de release dag?
Omdat er ook bij staat dat "the ultimate edition" in een beperkte oplage wordt verspreid... Niet dat ik dan opeens Fifa 13 gewoon thuis gestuurd krijg zeg maar?![]()
Je moet op de Dashboard met die Bingsearcher 'Counter' intypen, dan vind je hemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef Rijst het volgende:
Waar heb CS GO gevonden geluid? Ik kan hem niet vinden.
Doe bij dixons, 7 euro goedkoperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef Jonnsie het volgende:
Omdat er ook bij staat dat "the ultimate edition" in een beperkte oplage wordt verspreid... Niet dat ik dan opeens Fifa 13 gewoon thuis gestuurd krijg zeg maar?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
als dat zo is wordt het bom.comquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef Jonnsie het volgende:
Omdat er ook bij staat dat "the ultimate edition" in een beperkte oplage wordt verspreid... Niet dat ik dan opeens Fifa 13 gewoon thuis gestuurd krijg zeg maar?![]()
Als je de UT Edition besteld moeten ze die ook leveren lijkt me.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef Jonnsie het volgende:
Ik koop best vaak bij bol.com, prima site, nooit problemen mee gehad met spellen die te laat kwamen. Ik denk dat ik voor FIFA 13 gewoon naar de Dixons fiets
Feyenoord Rotterdam![]()
is dat alleen online, of in de fysieke winkel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe bij dixons, 7 euro goedkoper![]()
Ik speel nu die Sleeping Dogs demo.. Wat een vette game
ik ook niet, ik pre-order hem daar gewoon met mijn kortingscode denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik koop best vaak bij bol.com, prima site, nooit problemen mee gehad met spellen die te laat kwamen. Ik denk dat ik voor FIFA 13 gewoon naar de Dixons fiets![]()
![]()
Hehe ik heb iets van vier of vijf kortingscodes voor Bol.com, dus die gebruik ik gewoon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe bij dixons, 7 euro goedkoper![]()
![]()
Vol.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: