SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Zelfde als waar hij het goedkoopste is.quote:
¤?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfde als waar hij het goedkoopste is.
Nee lires maar kan ook in pessetaquote:
Goedkoopste die er wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Je apparatuur kopen bij DixonsDat zijn echt afzetters.
Ja feit. Ik had een keer daaar boxjes gekocht maar die dingen waar vies slecht, toen terug gebracht en kreeg ik een fucking tegoed bonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:37 schreef Rijst het volgende:
Je apparatuur kopen bij DixonsDat zijn echt afzetters.
Nee, gewoon van zijn baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zwart geld van de straat zeker
originele spelling van het woord portefeuillequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
Eerst mijn portefuile even zoeken. Contant betalen is wel lame maar dan heb ik dat geld tenminste niet meer hier.
Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga eten koken. Ik zal straks je Ronaldo teruggeven Rijst, ik heb hem niet verkocht gnagna
GTA in Hong Kong. Mijn rootsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede game?Wat moet je doen? Wat houdt het in?
yup erg leuk spel. Als undercover agent ga je in zo'n Triad in Hong Kongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede game?Wat moet je doen? Wat houdt het in?
Bouw je xbox om en download hemquote:
Ik dacht Hong Kongquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup erg leuk spel. Als undercover agent ga je in zo'n Triad in Tokio. Beetje allerlei soorten missies doen en door de stad rijden enzo. Ook wel een goede verhaallijn, maakt het ook allemaal wat beter. Zelfde met Yakuza
ohja bedoel ik sorry echt sorryquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bouw je xbox om en download hem
een pot nat toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja bedoel ik sorry echt sorry
neequote:
Doe je dat, kan je ook met xbox controller spelen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik hem toch net zo goed voor de pc downloaden
denken dat ik dat nog niet geprobeerd hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe je dat, kan je ook met xbox controller spelen ja
Deze manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denken dat ik dat nog niet geprobeerd hebnog geen fatsoenlijke crack te vinden.
dm dan lulquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man
Zijn een poepload aan cracks ondertussen
Dat laatste was weer niet nodig hequote:
Niet iedereen is een nerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze man
Zijn een poepload aan cracks ondertussen
PI manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste was weer niet nodig he
Ik zie een kladblokkie hoorquote:
o op mobiel werkt dat dus nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zie een kladblokkie hoor
Heb er wel wat gevonden, maar je bent wel beetje handig toch?
volgens mij morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
Is CS: GO te downloaden in de PSN store?
Nice. Zal zo eens wat opzoeken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup erg leuk spel. Als undercover agent ga je in zo'n Triad in Hong Kong. Beetje allerlei soorten missies doen en door de stad rijden enzo. Ook wel een goede verhaallijn, maakt het ook allemaal wat beter. Zelfde met Yakuza
Check een vid review op gametrailers/ign ofzo
Voor PC, ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
oke thanks. Ik lees op internet dat de release vandaag is
Voor PCquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
oke thanks. Ik lees op internet dat de release vandaag is
13 euro's dacht ik, Niet hoger dan 15 iigquote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
13 euro's dacht ik, Niet hoger dan 15 iig
Voor PC was 'ie iig 13 euroquote:
Vertel het ons!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor het nieuwe toernooi alvast 30 bronzen spelers voor 150-200 gekocht. Over 3 dagen zijn ze namelijk het 3 voudige waard
goud, zilver, brons alles mag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18 spelers uit Serie A of 18 spelers uit Bundesliga.
Jep, zelfde soort toernooi als het vorige alleen zijn de competities veranderd. Er staan nu trouwens al geen bronzen Serie a spelers meer op voor minder dan 300quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goud, zilver, brons alles mag?
tof, even wat golds halen danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jep, zelfde soort toernooi als het vorige alleen zijn de competities veranderd. Er staan nu trouwens al geen bronzen Serie a spelers meer op voor minder dan 300
Step 1: Go to your browserquote:
werkt ook lekker op ipadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Step 1: Go to your browser
Step 2: Go to 4shared.com
Step 3: Type in: -the game you want-.apk and download it
Step 4: ????
Step 5: Profit!
nee daar moet je hem eerst jailbreakenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ohja iPad![]()
Zijn vast wel ook zulke dingen voor.
klinkt leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Ik had altijd een geniaal spelletje maar is alweer heel lang terug dat ik ipod touch had.
Poppetjes op een onbewoond eiland en dan kon je ze martelen door ze bijvoorbeeld in de vulkaan te gooien of ze door een haai te laten op eten.
Geen popov meer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef wieisboos het volgende:
Die linksback van Kiev is wel een taaie
Had je beter een macbook kunnen kopen, wat moet je nou met een iPadquote:
Du weisf selbst toggquote:
Lolol, als ik zoiets zou kopen neem ik wel de grootste en duurste iMacquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had je beter een macbook kunnen kopen, wat moet je nou met een iPad
Macbook is veel chiller dan een iMac.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lolol, als ik zoiets zou kopen neem ik wel de grootste en duurste iMac
Windows laptopje is prima.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Macbook is veel chiller dan een iMac.
iSquint gebruikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
Hé, weet iemand hoe ik een gedownloade film in itunes krijg? Ik snap er de ballen van namelijk
naar welk formaat moet je de films veranderen?quote:
Waarom alles converten?quote:
Welja, GoodPlayerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Je hebt voor de Ipad toch Videoplayers met FTP functie?
18 serie a spelers of 18 bundesliga spelersquote:
als Fifa 13 niet bijna uitkwam had ik het ook gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Als een gek lowgolds Serie A en Bundesliga spelers op aan het kopen voor 350c.
Ja, ik weet ook niet waarom ik het aan het doen ben aangezien ik 400K heb en niet weet wat ik met mijn geld moet doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als Fifa 13 niet bijna uitkwam had ik het ook gedaan
Je wilt het niet lezen hè?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg mijn video's niet op de iPad! .avi is het bestand maar ik krijg het er niet op als ik het wil toevoegen!
goodplayer? Even kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilt het niet lezen hè?
Wie is het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe heet dat bordspel ook alweer dat je je bootjes op moet zetten, en de tegenstander de coordinaten moet raden om je boot te bombarderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
zeeslag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe heet dat bordspel ook alweer dat je je bootjes op moet zetten, en de tegenstander de coordinaten moet raden om je boot te bombarderen?
iPad, daarna dat IP op je ipad invullen in een internetbrowser, en bestand kiezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
GJE, hoe werkt dat googplayer precies? Moet ik dat op de pc of de ipad downloaden of beide?
/noob
Kost geldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iPad, daarna dat IP op je ipad invullen in een internetbrowser, en bestand kiezen
Mijne is meteen gejailbreakt hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kost geldheb geen itunes kaartje meer
Mijne nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijne is meteen gejailbreakt hoor
Durf je zeker nietquote:
Ja maar daar gingen ze ziek hard haten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Durf je zeker niet
Zag je er ook al over posten in het iPad topic haha
Die heb ik eergister nog gekeken. Vond 'm wel vermakelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Die gelijknamige alien invasion film is er op gebaseerd, volgens de makers (serieus).
Het is chuzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Adrien Silva kopen terwijl je ook de UP kan halen
Geert Wilders kom er maar in.twitter:mkandji10 twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 22:57:47@ZackRaslan: @mkandji10 Are you Muslim? Yes I am:) reageer retweet
Absinthe 2.0quote:
Je moet Absinthe 2.0 runnen, vanuit dat mapje op bureaublad de .exe openen, iPad aan de computer, en op Start drukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Ik moet dat gewoon installeren dat programma van greenpois0n?
Mede mogelijk gemaakt doorquote:
Rijst ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door
mijzelf, die ik zelf op had gezocht werkte zonder er iets aan te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijzelf, die ik zelf op had gezocht werkte zonder er iets aan te doen
Ja, tenzij je een backup maakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Als je de jailbreak eraf wilt dan moet hij weer terug naar fabrieksinstellingen?
www.chuzzz.com/ut13/quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Longcat. het volgende:
Wat was die link nou naar die FUT 13 database?
dat heb ik uitstaan. Ik heb wel een back up voor de jailbreak gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een backup maakt.
Doet hij automagisch via iCloud
Zou ik aan laten staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat heb ik uitstaan. Ik heb wel een back up voor de jailbreak gedaan!
Ik snap er niets meer van, ik heb hem gejailbreakt maar ik kan niets gratis uit de itunes storequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik aan laten staan
Hij maakt alleen back-ups als je dat ding niet gebruikt
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van, ik heb hem gejailbreakt maar ik kan niets gratis uit de itunes store
Wat ben jij een noob man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer van, ik heb hem gejailbreakt maar ik kan niets gratis uit de itunes store
Jij bent echt domquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niksquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zonet per ongeluk op gebruiker gekliktwat nu?
Weggooien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zonet per ongeluk op gebruiker gekliktwat nu?
Wel leuk, maar niet geweldig. FIFA is trouwens wel kut op de ipad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Benieuwd hoe GTA3 speelt op een iPad![]()
Stop maar, je snapt niet wat je doetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Ik drukte op wis alle bestanden en instellingen
PES is veel chiller op iOSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wel leuk, maar niet geweldig. FIFA is trouwens wel kut op de ipad.
Grap toch???quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef vandermar het volgende:
Ik drukte op wis alle bestanden en instellingen
Maak mij niet bang manquote:
Dat is het spinning wheel of deathquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat hij nu al een tijdje op, is hij dan bezig met het verwijderen?
Nou lekker danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
haha en je garantie geldt ook niet meer omdat je hem hebt gejailbreaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
OHquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
hij doet het weer
Wat moet ik nu doen? Staat nog zoals voordat ik op wis alles drukte
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
haha en je garantie geldt ook niet meer omdat je hem hebt gejailbreakt
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
hij doet het weer
Wat moet ik nu doen? Staat nog zoals voordat ik op wis alles drukte
Ik had je flink in elkaar getikt!quote:
ja ja leuk. De 2 grootste hipsterhaters uit deze reeks hebben een hipsterapparaat gekregen/gekocht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had je flink in elkaar getikt!
doodsbedreiging tr gemachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had je flink in elkaar getikt!
Dat is je piratebayquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
maar wat moet ik bij dat cydia doen?
DMquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
maar wat moet ik bij dat cydia doen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
VDM is echt een baas
Die denkt dat je gewone apps uit Cydia kan halen
what the fuckquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Check nieuwe topics eens
VBL SC slaat toe
Friesland maakt een revolutie mee op het moment.quote:
Sopcast lolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
Zijn er apps waar je live voetbal kan kijken?
gewoon firstrowsports.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
Zijn er apps waar je live voetbal kan kijken?
Kan gewoon hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon firstrowsports.
Oh wacht...
welke? Hoe ik een film erop moet krijgen? Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb je die gestures al door VDM?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
welke? Hoe ik een film erop moet krijgen? Ja
Alsof er 4 vingers van hem op dat scherm passen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens met 4 vingers een slide naar boven op je scherm
Nog niet zeker toch? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
Wel leuke IF's deze week met SIF Fellaini en SIF Michu
Tof!quote:
challenge accepted en challenge completed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof er 4 vingers van hem op dat scherm passen.
Zat zelf ook te pielen destijdsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga dat maar eens uitleggen aan steefie
Moet je abbo hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
Sky zou een app moeten hebben met live sport, zit vast wel goede markt in. Eredivisie live heeft geen app waar je live kan kijken?
Heb zelf een abbo genomen, 100 euro voor alle wedstrijden op je ipad+smartphone. Echt wel chill. Was dit weekend bij mn nichtje, en was zondag te lui om om half 3 al thuis te zijn, dus gewoon op de ipad via dr wifi van AZ kunnen genietenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
Sky zou een app moeten hebben met live sport, zit vast wel goede markt in. Eredivisie live heeft geen app waar je live kan kijken?
WWEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.thefirstrow.eu/watch/49045/1/watch-wwe-tv.html
Werkt deze bij jullie? Ik zie zwart
Geloof het niet. Ik moet zelf inloggen met een email adres en wachtwoord. Valt te proberen natuurlijk, weet niet of die regeling al voor bestaande abbonees geldt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
Je kan zeker ook niets doen met je abonee nummer van eredivisie live
Ging om de site, ik kijk alleen straatvechtenquote:
Straarvechten? Dat is wel het domste wat er is. Kijk dan MMAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging om de site, ik kijk alleen straatvechten
Hoeveel potjes heb jij gespeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef wieisboos het volgende:
Iemand nog een potje voor het slapen gaan? [ afbeelding ]
Ik kijk die serie Caged wel eens ja, ook MMA, vette shitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Straarvechten? Dat is wel het domste wat er is. Kijk dan MMA
Bully beatdown.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kijk die serie Caged wel eens ja, ook MMA, vette shit
En Bully Beatdown
Sinds kort is er EL Go. Abonnees kunnen dan gratis op internet en via de app de streams kijken. Op dit moment alleen nog voor Ziggo klanten. De rest volgt als het goed is eind dit jaar, dus weet niet wat je provider is. Helaas is er nu al 2 weken storing bij het inloggen voor Ziggo klantenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
Je kan zeker ook niets doen met je abonee nummer van eredivisie live
Staged ja, maar boeit me nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bully beatdown.Dat is zo fucking nep
Alles van MTV is fucking nepquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bully beatdown.Dat is zo fucking nep
Die shit is nep. Wij doen betere dingen tijdens training dan wat daar op tv komt. Kijk eens een UFC of Strikeforce event dat is het echte werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kijk die serie Caged wel eens ja, ook MMA, vette shit
En Bully Beatdown
Jij doet MMA?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die shit is nep. Wij doen betere dingen tijdens training dan wat daar op tv komt. Kijk eens een UFC of Strikeforce event dat is het echte werk.
Ik had dat van ziggo al gevondenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds kort is er EL Go. Abonnees kunnen dan gratis op internet en via de app de streams kijken. Op dit moment alleen nog voor Ziggo klanten. De rest volgt als het goed is eind dit jaar, dus weet niet wat je provider is. Helaas is er nu al 2 weken storing bij het inloggen voor Ziggo klanten
Ja doe ik al een aantal jaar. Eerst alleen Jiu jitsu toen mma ging doen omdat het ging vervelen. Gewoon torrents staan hele events op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij doet MMA?
Waar kan ik dat soort vinden?
Heb zelf Jiu Jitsu gedaan toen ik klein was, altijd hetzelfde op de trainingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja doe ik al een aantal jaar. Eerst alleen Jiu jitsu toen mma ging doen omdat het ging vervelen. Gewoon torrents staan hele events op.
Japans Jiu Jitsu is kut en saai, Braziliaans Jiu Jitsu is veel toffer heb nu mijn paarse band. Laatste UFC event was best matig zoek UFC on Fox 4 maar eens opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb zelf Jiu Jitsu gedaan toen ik klein was, altijd hetzelfde op de training
Zal eens kijken
Boksen doe ik 2 keer per week, 2 keer grappling (wrestling en Bjj) en 1 keer per week kickboksen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanks @ Litmanen
Wilde zelf boksen gaan doen, omdat knieblessure. Maar nooit verder in verdiept
Waarom menen mensen dat dit is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:09 schreef Rijst het volgende:
Boksen/kooivechten. Veel plezier tussen de MBO Marokkanen en Soma's
Kickboksen ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom menen mensen dat dit is?
Thaiboksen daar zitten de tjappies
Ik zou het niet doen. Ze jatten je iPad en iPhone.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Veel crimineeltjes doen die sporten
Onzin want díe komen een goede gym al niet in. Bij ons moet je een bewijs van goed gedrag hebben van de gemeentequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je moet je verweren hé als iemand je in elkaar wilt meppen als je net iets van hem hebt gestolen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij bedoelde Mbo Marokkanenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin want díe komen een goede gym al niet in. Bij ons moet je een bewijs van goed gedrag hebben van de gemeente
Bij jouw gym misschien, maar is toch wel redelijk bekend dat veel onderwereldfiguren vechtsport doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin want díe komen een goede gym al niet in. Bij ons moet je een bewijs van goed gedrag hebben van de gemeente
Dat soort gasten hebben vast wel een blafferquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet je verweren hé als iemand je in elkaar wilt meppen als je net iets van hem hebt gestolen.
Godverdommequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:22 schreef vandermar het volgende:
Heb je wel eens een badge gewonnen of is dit nogsteeds je eerste gym?
Ja maar die gaan toch niet naar een gym waar iedereen kan komen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij jouw gym misschien, maar is toch wel redelijk bekend dat veel onderwereldfiguren vechtsport doen?
Hoe groter de groep, des te minder ze opvallen! Ik zou juist een drukke uitzoeken ipv een rustige waar je eerder herkent wordt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar die gaan toch niet naar een gym waar iedereen kan komen...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:22 schreef vandermar het volgende:
Heb je wel eens een badge gewonnen of is dit nogsteeds je eerste gym?
Die nemen prive lessen als je wil dat niemand het weet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe groter de groep, des te minder ze opvallen! Ik zou juist een drukke uitzoeken ipv een rustige waar je eerder herkent wordt!
Estelle ook nog gebald dan of?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die nemen prive lessen als je wil dat niemand het weet.
Paar jaar terug nog met Badr Hari gesparred toffe gast met wat kleine problemen
Heeeee Pascal!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
Is iemand hier in een gulle bui? Ik wil nog graag TOTY Buffon, maar ik kom 100k te kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |