quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Gefeliciteerd DonRaja en Stevenmac26.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welkom heren! Veel succes en dat we maar goed mogen samenwerken
Raja is smokkelaar man kneusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar godverdomme een drugsdealer als mod?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat gespeelde ongeloof van StevenAch nu je moderator bent kon je toch al niet verder in mijn achting dalen.
Succes RonDanja
Je vergeet gewoon iemandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
2 Ajacieden, 1 feyenoorder, 1 subsidiefan.
2 Feyenoordersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
2 Ajacieden, 1 feyenoorder, 1 subsidiefan.
quote:
Ben het al eerder geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke dat blauw ziet er raar uit bij hun
Staat jou veel beter ja....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
nouja bij steven zijn we het wel gewend hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het bijna/misschien hebben van de ziekte was gewoon een dekmantel. Kanker kale.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu weten we ook waarom Steven geen kanker meer zei de laatste tijd. Beetje smoesjes dat hij een groepje had![]()
![]()
En verder,DonRaja
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu weten we ook waarom Steven geen kanker meer zei de laatste tijd. Beetje smoesjes dat hij een groepje had![]()
![]()
En verder,DonRaja
Alleen Steven verdient succes toegewenst te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Nou, schiet eens op met die ontgroening..
ahjo kankerjong pest ze niet danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak die nieuwe mods eens gek jongens!
Word tijd. Vroeger werden VBL-mods helemaal gek gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten leren slotjes zetten, ik maak wel wat topics
ja doeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak die nieuwe mods eens gek jongens!
Ik had al een slotje op het topic van pizzageit gezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het eerste slotje van Steven in tijdperk 2.
Ik ben de gelukkige als TS
EN plaatjes verwijderen moeten ze ook doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten leren slotjes zetten, ik maak wel wat topics
niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had al een slotje op het topic van pizzageit gezet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
EN plaatjes verwijderen moeten ze ook doen.
[ afbeelding ]
Wees eens voorzichtig met je poepquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een KUT-UIquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar RonDanja gun ik het wel echt van harte hoor. Nu heeft hij eindelijk wat te doen op kantoor.
Jawel, ggmm had toevallig een post erbovenquote:
We hadden ook een vooract.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef yvonne het volgende:
Alleen al voor dit soort topics doen we het
Vier? Wie dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Wel kut dat er nu 4 mods zijn, nu kan je gewoon niks meer flikken
2 zelfs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hadden ook een vooract.
Topicreeks: Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!!
Ik weet niet hoe ver je in topics mag gaan die ervoor bestemd zijn de mods op de kast te jagen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Saind het volgende:
Maar, nu moeten we dus gekke shit posten ofzo?
Ik snap het ook niet, 3 mods op een forum met alleen maar brave users.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Saind het volgende:
Gewoon zvm topics openen joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Saind het volgende:
Dat ziet er idd niet uit. Doe eens wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja anders kan ik mij toch niet vertonen buiten VBL, laat staan afgeven op VBL.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef yvonne het volgende:
Alleen al voor dit soort topics doen we het
Woep woep don we houden van jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon zvm topics openen joh.
Die nieuwe generatie kan ook helemaal niks he?
Straks, eerst op voetbalfans afgeven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat ziet er idd niet uit. Doe eens wat anders.
Waar zijn die junior-moderators dan?quote:[ Bericht 57% gewijzigd door Morpheus2002 op 21-08-2012 23:50:42 ]
Dat ranzige plaatje duurde me te langquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar zijn die junior-moderators dan?
Is ook niet de bedoeling dat je er naar blijft starenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ranzige plaatje duurde me te langGadverdamme
Jij bent er ook niet zo goed in trollen, je bent gewoon dom en dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om zo te trollen met nieuwe topics.
Ah, jij hebt mijn Twente-topic gevondenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet zo goed in trollen, je bent gewoon dom en dat is weer wat anders.
?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt mijn Twente-topic gevonden![]()
er staat gekke shit op het internet manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat ranzige plaatje duurde me te langGadverdamme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door DonRaja op 21-08-2012 23:58:31 ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
er staat gekke shit op het internet manWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
er staat gekke shit op het internet manWeet niet of deze mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 21-08-2012 23:59:24 ]If not now, then when.
Neuh morgen wordt ermeer duidelijk maar als je Steven zijn geschiedenis kent weet je genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
littlerabbit gaat zo mongolen sex posten let maar op
whahahahquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of dit mag?
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Saind het volgende:
[..]
wilde eerst een meisje met paling in d'r kont posten.
Wilde geen ban though
ziekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh morgen wordt ermeer duidelijk maar als je Steven zijn geschiedenis kent weet je genoeg
Nouja das een beter plaatje dan..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of deze mag?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nouja das een beter plaatje dan..hah spoiler laat zien of er plaatje in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bijvoorbeeld wel
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef Saind het volgende:
[..]
hah spoiler laat zien of er plaatje in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bijvoorbeeld wel
If not now, then when.
[..]
hah spoiler laat zien of er plaatje in zitKan ook alleen de link hebben gedaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bijvoorbeeld welOf staat er dan ook al zo`n kutlogo
?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
[..]
hah spoiler laat zien of er plaatje in zitGenoeg naakt. Google doesn't like that!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bijvoorbeeld welNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
[..]
hah spoiler laat zien of er plaatje in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bijvoorbeeld wel
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
jepquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan ook alleen de link hebben gedaan heOf staat er dan ook al zo`n kutlogo
?
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kan ook alleen de link hebben gedaan heOf staat er dan ook al zo`n kutlogo
?
Met zoveel mod-activiteit als nu is ie toch met 10 seconden wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg naakt. Google doesn't like that!
Die hebben al genoeg topics om te sluitenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Met zoveel mod-activiteit als nu is ie toch met 10 seconden weg![]()
Maar fair enough
KPD niet te geleuven topic heb ik ff gedumpt wat ik eerst klaar had staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die hebben al genoeg topics om te sluiten
Topics sluiten gaat langzaamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, die clowns als mod. Dat zal vast een succes worden
I'll checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:59 schreef Saind het volgende:
[..]
KPD niet te geleuven topic heb ik ff gedumpt wat ik eerst klaar had staan
Volgens mij is DonRaja gevluchtquote:
iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is DonRaja gevlucht
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Steven denkt nu huilend terug aan al die keren dat hij mods op deze manier ontgroende.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Steven denkt nu huilend terug aan al die keren dat hij mods op deze manier ontgroende.
Jij was dus al die tijd wel normaal? Dat is wel een primeur idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
wel een primeurtje hoor, eerste mod die echt down heeft (in plaats het alleen maar lijkt te hebben)
T is wel een Feyenoorder he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
DonRanja, faalhaas.
Ga je op je eerste werkdag in het echte bedrijfsleven ook al na 5 minuten pauzeren?
Even binnen wippen en gelijk je bek volstouwen met vreten
Yep ook al een heel betoog over getypt maar de reacties buiten VBL hier op waren niet veel hoogstaander. Wat dus inhoudt dat A: Nederlanders kankerdom zijn, of B: Dat Fok! een ontiegelijke kutsite is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Godverdetering wat een tyfuszooi gelijk in VBL. Je merkt wel wat een uitschot hier komt
C: Beide.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep ook al een heel betoog over getypt maar de reacties buiten VBL hier op waren niet veel hoogstaander. Wat dus inhoudt dat A: Nederlanders kankerdom zijn, of B: Dat Fok! een ontiegelijke kutsite is.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
C: Beide.
Behalve mensen uit Delft, die zijn geniaal.
Beide beweringen zijn juistquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yep ook al een heel betoog over getypt maar de reacties buiten VBL hier op waren niet veel hoogstaander. Wat dus inhoudt dat A: Nederlanders kankerdom zijn, of B: Dat Fok! een ontiegelijke kutsite is.
Ze moeten nog even wennen he.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom duurt dat sluiten zo lang, kunnen ze niet 15 topics tegelijk aan klikken en op een sluiticoontje rammen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik word een beetje depressief van dit gekut!
Zo zou je het ook kunnen uitleggen ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het zijn dus geen natuurtalenten is wat je zegt![]()
Al die mongolen en groupies uit ONZ zitten hier ineens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die topics die worden aangemaakt zijn ook gewoon kut, niet eens grappig ook.
Waar komt die RemcoW23 bijv ineens vandaan?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al die mongolen en groupies uit ONZ zitten hier ineens.
Zo was het vroeger altijdquote:
Eensch, maar beetje lastig terugspammen in onz aangezien ze alleen maar dit soort topics hebben daarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:09 schreef TwenteFC het volgende:
Moeten we het pikken dat die ONZ-ers ons geliefde VBL lopen te vernaggelen?
Ik zeg; Oorlog.
Dat krijg je met Steven als mod dat trekt onz mongooltjes aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die topics die worden aangemaakt zijn ook gewoon kut, niet eens grappig ook.
Waar komt die RemcoW23 bijv ineens vandaan?
Ik wil eigenlijk wel gaan slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig ja. lig echt van mijn stoel bij sommige topics
Gewoon lastigvallen met kwalitatief goede topics en goed onderbouwde argumenten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Eensch, maar beetje lastig terugspammen in onz aangezien ze alleen maar dit soort topics hebben daar
Dat is wel enigszins treurig dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig ja. lig echt van mijn stoel bij sommige topics
Reageer eens in het FA nieuwe mod.quote:
Niks ervan! Je moet nog genoeg sluitenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
ff rustig biertje drinken en peukie roken
Zelfs ik was niet zo erg man
Je ouders laten je om 0:15 nog naar buiten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten. Tot zo.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh nu wordt het wel extremer. Lijken wel clans man
Ik voel me speciaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb al 1 topic gesloten. Zelfs met mijn hulp houden ze het niet bij
Niet bij vreemde mannen in de auto stappen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga nog even de hond uitlaten. Tot zo.
Shit, wat moeten we nu.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb al 1 topic gesloten. Zelfs met mijn hulp houden ze het niet bij
Buren hiernaast laten ook altijd rond deze tijd hun hond uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Paupers.
[..]
Je ouders laten je om 0:15 nog naar buiten?
Ik kan niet zeggen dat ik mijn buurman vertrouw maar succes dan maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buren hiernaast laten ook altijd rond deze tijd hun hond uit.
Die zijn toch geen 14 ofwel dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is jullie hont groter dan jij? Wel ouder zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Delft is iedereen te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik mijn buurman vertrouw maar succes dan maar.
Exact, alleen het plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
wel man
met dat paard, jij hebt in ieder geval het plaatje gedelete
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In Delft is iedereen te vertrouwen.
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.
Zag hem ook. Volgens mij is het nog serieus ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!
Hier tussen de negers zie je geen hogeropgeleidequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.
[..]
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.
Ik ben de volwassenheid zelve. Ik zou dat soort streken nooit durven uithalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
was te verwachten dat iemand dit topic ook zou tr-en. Heb nog niet geklikt, maar ik gok op LR.
Ajax = schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Kan iemand me dit uitleggen?
Schoonmaakmiddelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Ajax is schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzo
Of is het iets met gasflessen? Weet ik het
Oh bedankt allemaal.quote:
Ajax is een schoonmaakmiddel. In het geval van Dreft had er dus gestaan "Dreft stopt ermee"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
OKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh bedankt allemaal.
Grap valt tegen. Geen '' waard.
Eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh bedankt allemaal.
Grap valt tegen. Geen '' waard.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is een schoonmaakmiddel. In het geval van Dreft had er dus gestaan "Dreft stopt ermee"
Ik ben gecrosspostquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gecrosspost. Zonder de quotemelding functie had ik mij nooit zo populair gevoeld, wat een functie
Graag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb een TR gedaan bij Paul z'n baggertopics. Word ie nu gebanned?
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics/1/70quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze dan http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Echt fucking veelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics/1/70
Dat zou wel mooi zijn idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel heel erg ja, ik durf niet meer in vbl te kijken. Gelukkig zijn deze topics nog een soort van vrede op aarde.
Kunnen we niet met z'n allen massaal alles van Paul TRen? Beetje geluk krijgt ie nog een ban ook.
Bij Paul moet je hopen dat ie een keer verkeerd van de trap valt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel heel erg ja, ik durf niet meer in vbl te kijken. Gelukkig zijn deze topics nog een soort van vrede op aarde.
Kunnen we niet met z'n allen massaal alles van Paul TRen? Beetje geluk krijgt ie nog een ban ook.
Ik snap 't niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[KLB SC] Sneller dan zoks
Heb ik nu ruzie of? Ik ben niet zo goed in het begrijpen van internet.
Volgens mij niet. Maar KLB-SC is wel een kliekje apart, die begrijp ikook nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed gedaan. Ik wist wel dat we op je konden vertrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik snap 't niet.
Ik heb alvast Paul geTR'd trouwens.
Dat weet je toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed gedaan. Ik wist wel dat we op je konden vertrouwen.
Gaat weer te ver door.quote:
Het is Steven maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Ik begin het zo langzamerhand een beetje zielig te vinden voor m'n nieuwe collega's.
ik ga ook geen negerlullen posten johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat weer te ver door.
Zo was jij vroeger ook.
Laat LR in zijn waarden ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga ook geen negerlullen posten joh
Waren dat de naaktfotos van ebecilio?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga ook geen negerlullen posten joh
Ben jij ook zo'n fan van Ebecilio? Heel mijn dag was verziekt toen ik hoorde dat hij mogelijk zelfs verkocht werd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waren dat de naaktfotos van ebecilio?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Topics beginnen te minderen trouwens, het einde is in zicht.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. De mijne was nodig die van Pizza was puur om stoer te doen.
Hij was al gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. De mijne was nodig die van Pizza was puur om stoer te doen.
Ik heb je verdedigd hoor toen ze met iemand zijn hatelijke quote over jou begonnen te spotten.quote:
Doe eens lief tegen Edward.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
stevenmac heeft al meer gedaan dan guitarist.
Echt niet, jij zei dat 'ie incapabel was. En je noemde Steven doorgesnoven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je verdedigd hoor toen ze met iemand zijn hatelijke quote over jou begonnen te spotten.
Daarom, mijn plaatje was nodig om orde op zaken te stellen in het VI topic. Er werd weer topic na topic gezeurd over het niveau dus tja... Ik ben nou eenmaal een held ik weet het.quote:
Onzin beide punten waren gericht aan Steven en dat kan hij moeilijk ontkennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt niet, jij zei dat 'ie incapabel was. En je noemde Steven doorgesnoven.
Dat jij nog niet gebanned bent, tss.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin beide punten waren gericht aan Steven en dat kan hij moeilijk ontkennen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorrie, dan zit er niks anders op dan weggaan ben ik bang.
Je DM systeem. Smoofie heeft bijvoorbeeld wat uitgehuild dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar is het forum banmeldtopic tegenwoordig trouwens?
Die is sinds 2005 dicht ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |