In Delft is iedereen te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik mijn buurman vertrouw maar succes dan maar.
Exact, alleen het plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
wel man
met dat paard, jij hebt in ieder geval het plaatje gedelete
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In Delft is iedereen te vertrouwen.
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.
Zag hem ook. Volgens mij is het nog serieus ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!
Hier tussen de negers zie je geen hogeropgeleidequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.
[..]
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.
Ik ben de volwassenheid zelve. Ik zou dat soort streken nooit durven uithalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
was te verwachten dat iemand dit topic ook zou tr-en. Heb nog niet geklikt, maar ik gok op LR.
Ajax = schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Kan iemand me dit uitleggen?
Schoonmaakmiddelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Ajax is schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzo
Of is het iets met gasflessen? Weet ik het
Oh bedankt allemaal.quote:
Ajax is een schoonmaakmiddel. In het geval van Dreft had er dus gestaan "Dreft stopt ermee"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |