Het bijna/misschien hebben van de ziekte was gewoon een dekmantel. Kanker kale.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu weten we ook waarom Steven geen kanker meer zei de laatste tijd. Beetje smoesjes dat hij een groepje had![]()
![]()
En verder,DonRaja

quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu weten we ook waarom Steven geen kanker meer zei de laatste tijd. Beetje smoesjes dat hij een groepje had![]()
![]()
En verder,DonRaja

Alleen Steven verdient succes toegewenst te krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Nou, schiet eens op met die ontgroening..

ahjo kankerjong pest ze niet danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak die nieuwe mods eens gek jongens!

Word tijd. Vroeger werden VBL-mods helemaal gek gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten leren slotjes zetten, ik maak wel wat topics

ja doeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maak die nieuwe mods eens gek jongens!

Ik had al een slotje op het topic van pizzageit gezetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het eerste slotje van Steven in tijdperk 2.
Ik ben de gelukkige als TS

EN plaatjes verwijderen moeten ze ook doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten leren slotjes zetten, ik maak wel wat topics

niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had al een slotje op het topic van pizzageit gezet

quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
EN plaatjes verwijderen moeten ze ook doen.
[ afbeelding ]

Wees eens voorzichtig met je poepquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
EN plaatjes verwijderen moeten ze ook doen.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |