Waar het hart van vol is......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het is een groot mediacomplot! Is wat de vrienden van de LP dan zeggen.
De lagere inkomens consumeren inderdaad een groter percentage van hun inkomen. Maar als het percentage bestedingen dat onder de 21% valt flink lager is maakt dat voor het effect wel uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee hoor, want hoge inkomens sparen meer dus relatief komt de verhoging van de BTW toch vooral bij de lagere inkomens terecht.
De SP volgens mij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef teknomist het volgende:
En weer een 8e deel.Welke partij heeft meer delen?
Dit is dan ook de enige van de kansarme partijen met een actieve aanhang hier (op de pp na misschien).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De SP volgens mij?
Maar geen enkele partij die niet eens in de kamer is vertegenwoordigt kent zoveel delen.
Het 6%-percentage blijft gelijk, maar door de verhouding consumeren/sparen valt nog steeds de verhoging van het hoge tarief relatief zwaarder bij de lagere inkomens dan de hoge inkomens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De lagere inkomens consumeren inderdaad een groter percentage van hun inkomen. Maar als het percentage bestedingen dat onder de 21% valt flink lager is maakt dat voor het effect wel uit.
En je oorspronkelijke stelling was wat kort door de bocht natuurlijk
Dit zegt wel iets over hoe je over een serieuze discussiepartner denkt, jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is dan ook de enige van de kansarme partijen met een actieve aanhang hier (op de pp na misschien).
Dat gecombineerd met toch wel lachwekkende standpunten zorgt wel voor vermakelijke discussie.
Je moet het hem niet kwalijk nemen, die neemt pas veranderingen waar als hij zich daadwerkelijk er in bevind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dit zegt wel iets over hoe je over een serieuze discussiepartner denkt, jammer.
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." --- Mahatma Gandhiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet het hem niet kwalijk nemen, die neemt pas veranderingen waar als hij zich daadwerkelijk er in bevind.
Ik geloof dat D'66 anders een behoorlijk vooruitstrevende en hervormende partij is hoor, en zover ik weet is 99999 D'66er.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet het hem niet kwalijk nemen, die neemt pas veranderingen waar als hij zich daadwerkelijk er in bevind.
*kuch*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof dat D'66 anders een behoorlijk vooruitstrevende en hervormende partij is hoor, en zover ik weet is 99999 D'66er.
Dus je verwijt klopt niet.
Hij lijkt mij eerder een PVDA adept, maar goed ook de D66 is zo tegenstrijdig in hun partijprogramma en dan die Pechtold mister transparantie himself die vrolijk mee naar bilderberg gaat en weigert openheid van zaken te geven terwijl er vermoedelijk belangen verstrengeld worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof dat D'66 anders een behoorlijk vooruitstrevende en hervormende partij is hoor, en zover ik weet is 99999 D'66er.
Dus je verwijt klopt niet.
Ja, alleen door wat communicatieproblemen tussen FOK! en de LP duurt het een paar dagen later.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef Reuzelbek het volgende:
Worden die vragen die eerder op de FP gesteld zijn nog beantwoord?
Uitgestorven door het sociaal-darwinisme? Geen idee verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Reuzelbek het volgende:
Er zaten vroeger 2 verstokte libertariers in het POL forum, maar die zijn al een tijd niet meer gesignaleerd. Weten jullie wat ermee gebeurd is?
Boze Appel en Henrinogwat. Ik kan me niet voorstellen dat je ze niet zou kennen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uitgestorven door het sociaal-darwinisme? Geen idee verder.
Ik kom normaliter nooit buiten UVT.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Boze Appel en Henrinogwat. Ik kan me niet voorstellen dat je ze niet zou kennen.
Ja HenriOssenwoud ofzoiets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Boze Appel en Henrinogwat. Ik kan me niet voorstellen dat je ze niet zou kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |