En de helft van de tijd ging het nergens overquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De tering. Het vorige topic ging erg snel.
52 ofzo.. toen heb ik eigenlijk niet meer geteld. 13 red je niet, je moet 2x examen doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel lesuren heb je eigenlijk gehad, of staat dat hierboven ergens? Een ex-klasgenoot van mij wil ook voor z'n motorrijbewijs gaan en wil het in 13 uur doen. Lijkt me vrij weinig?
whehehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
30 km/h fietsen? Ben je gek? Ik doe een half uur over weteringcircuit - OMHP
Oh oke, ik vond het al een beetje vreemdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
52 ofzo.. toen heb ik eigenlijk niet meer geteld. 13 red je niet, je moet 2x examen doen
[..]
whehehehehehe
Achquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef H-D het volgende:
@Etsu als je gewoon je kenteken op de rdw site invoert krijg je alle gegevens ook...hoef je niet je kentekenbewijs op te zoeken
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En de helft van de tijd ging het nergens over
http://lmgtfy.com/?q=groningse+huwelijkse+voorwaarde+quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Hoe weet Daniel dat als hij nog niet eens studeert?
Maharbal kent 'm ook. Het is een arrest over de zorgplicht van de notaris met de fantastische frase:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar komt nog wel denk ik.
Omdat ik de TT verzonnen heb voor Danielquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Hoe weet Daniel dat als hij nog niet eens studeert?
Met andere woorden: de notaris moet zijn werk goed doen ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Maharbal kent 'm ook. Het is een arrest over de zorgplicht van de notaris met de fantastische frase:
"De functie van de notaris in het rechtsverkeer brengt mee dat hij beroepshalve is gehouden naar vermogen te voorkomen dat misbruik wordt gemaakt van juridische onkunde en feitelijk overwicht."
Dat moet je toch welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met andere woorden: de notaris moet zijn werk goed doen ofzo?
Lijkt mij een vraag naar de zorgplicht van de notaris. Da's natuurlijk een lastig gebied.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ben eerstejaars toch? Dan vergeef ik je dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
verwoording is wel top jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij ben eerstejaars toch? Dan vergeef ik je dit.dat is natuurlijk wel de essentie. Maar kijk nou naar die fantastische formulering van de HR...
en er volgen natuurlijk allerlei dingen uit mbt tot belehrungsplicht van de notaris enzo
Ja ook. En voor zorgplicht jegens derden natuurlijk THB arresten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een vraag naar de zorgplicht van de notaris. Da's natuurlijk een lastig gebied.
klinkt lucratiefquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
beetje aktes schrijven en dik cashen..
kut volk..
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan? Fiscaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
bloedzuigers. opknoppen naast de bankiers
Doe eens even rustig jij. Bankiers en notarissen zijn bazen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
bloedzuigers. opknoppen naast de bankiers
Klopt! Daarom zei ik ook..omdat je eerstejaars bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
Maar ik was wel goed op de weg vind ik, op dat specifieke gedeelte na dan.
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
en gewoon rechten![]()
En je weet dat ik je toch wel lief vind hd
Lijkt zo, maar is het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Oh oke. Ik was bij de open dag (ofzo) en dat leek me een beetje saai
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzoquote:
Zat je bij communicatie..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzo
Bij de belastingsdienst komen de klanten vanzelf wel naar je toe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzo
Da's overal zo toch? Verwacht niet te nobel werk in het begin hoor. Gewoon uurtjes kloppen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welkom. Al zin in? Pand even bekeken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
Ik ben aankomend eerstejaars student op de UvA en ik dacht ach; ik kom hier even binnenvallen.
En ik ben een meisje geen man zoals mijn profiel doet vermoeden. Hihihihi
hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
Ik ben aankomend eerstejaars student op de UvA en ik dacht ach; ik kom hier even binnenvallen.
Waarom verander je het niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
hoi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
Okequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Monerd het volgende:
Ik ben toch zoals de meeste vrouwen meer gecharmeerd van wijn. Alhoewel een koud biertje op z'n tijd ook niet verkeerd is hooooor.
En mijn geslacht veranderen gaat niet zo makkelijk op m'n iPad hihi.
Heldin, Appels ftw! Welke uni ga je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Monerd het volgende:
Ik ben toch zoals de meeste vrouwen meer gecharmeerd van wijn. Alhoewel een koud biertje op z'n tijd ook niet verkeerd is hooooor.
En mijn geslacht veranderen gaat niet zo makkelijk op m'n iPad hihi.
UvA!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Heldin, Appels ftw! Welke uni ga je?
Ah, dan moet je bij Yreal zijn voor bijlesquote:
wink wink.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ah, dan moet je bij Yreal zijn voor bijles
omdat boerenquote:
Nou.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heb je me dit al eens verteld maar waarom heb jij eigenlijk voor de RuG gekozen?
Oh okequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou.Dat is best een grappig verhaaltje, eigenlijk.
2 jaar geleden wilde ik criminologie studeren in Leiden, maar toen zakte ik voor m'n vwo op 1 tiende punt. Dus nog een jaartje vwo. Ik wilde nog steeds criminologie studeren. Toen ging ik eens breder kijken, o.a in Rotterdam. Maar toen vond ik de studie toch maar niksToen ging ik kijken naar rechten, o.a fiscaal recht. Vond ik erg leuk! Was eerst van plan om aan Erasmus te doen. Toen werd ik uitgenodigd voor een verjaardag in Groningen (stad in enzo) Eenmaal daarnaar toe, was ik helemaal verkocht
Week daarop nog een verjaardag, ook in Groningen. Ook ging ik ernaartoe (wat was de trein-retourtje duur zeg
), vond ik het echt leuk
Toen ging ik naar de universiteit kijken en toen besloot ik daarvoor te gaan.
Al heeft het nieuwe systeem op Erasmus (alle ECTS binnen 1 jaar halen, maximaal X herkansingen, etc.) wel een rol gespeeld hoor.
Nou maak je het te bontquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
ligt ook zo'n eind weg van de bewoonde wereld..
jongen, dat is HET argument tegen groningenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh okeDus als die verjaardag er niet was was je hier nooit gekomen?
[..]
Nou maak je het te bont
Denk het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh okeDus als die verjaardag er niet was was je hier nooit gekomen?
carequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
jongen, dat is HET argument tegen groningen
Heb je nog kapot zitten maken met dat zakken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou.Dat is best een grappig verhaaltje, eigenlijk.
2 jaar geleden wilde ik criminologie studeren in Leiden, maar toen zakte ik voor m'n vwo op 1 tiende punt. Dus nog een jaartje vwo. Ik wilde nog steeds criminologie studeren. Toen ging ik eens breder kijken, o.a in Rotterdam. Maar toen vond ik de studie toch maar niksToen ging ik kijken naar rechten, o.a fiscaal recht. Vond ik erg leuk! Was eerst van plan om aan Erasmus te doen. Toen werd ik uitgenodigd voor een verjaardag in Groningen (stad in enzo) Eenmaal daarnaar toe, was ik helemaal verkocht
Week daarop nog een verjaardag, ook in Groningen. Ook ging ik ernaartoe (wat was de trein-retourtje duur zeg
), vond ik het echt leuk
Toen ging ik naar de universiteit kijken en toen besloot ik daarvoor te gaan.
Al heeft het nieuwe systeem op Erasmus (alle ECTS binnen 1 jaar halen, maximaal X herkansingen, etc.) wel een rol gespeeld hoor.
Anders was ik nu al 2de jaars, en stond ik boven al die eerstejaars van nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nog kapot zitten maken met dat zakken.
Het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anders was ik nu al 2de jaars, en stond ik boven al die eerstejaars van nu.Zonde zonde!
Niets is leuker dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je nog kapot zitten maken met dat zakken.
Mooie woorden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed.
Ja, dat vond ik ook al. Viel me trouwens op dat rechten in Utrecht ook al in mooie panden gevestigd was, ipv verschrikkelijke uithof. Ga je toevallig fiscaal recht studeren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef Monerd het volgende:
Ja ik heb er zeker zin in! Eindelijk iets doen wat ik echt leuk vind (hoop ik natuurlijk, maar eigenlijk ga ik daar wel vanuit!)
En jazeker, prachtig authentiek pand
De rechtenfaculteiten zitten vaak in de mooiste panden, jammer genoeg is dat bij de EUR niet het geval, daar zitten we in één of ander blokkendoos i.p.v een hypermoderne skyscraper. Er zit wel een Starbucks in dat pand, dat dan weer welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:13 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al. Viel me trouwens op dat rechten in Utrecht ook al in mooie panden gevestigd was, ipv verschrikkelijke uithof. Ga je toevallig fiscaal recht studeren?
Ja, dat is dan toch wel weer jammer. Al wen je aan elk gebouw wel weer na een tijdje. Starbucks is dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
De rechtenfaculteiten zitten vaak in de mooiste panden, jammer genoeg is dat bij de EUR niet het geval, daar zitten we in één of ander blokkendoos. Er zit wel een Starbucks in dat pand, dat dan weer wel.
De straf van een jonge Universiteit kun je het ook noemen, daarbij denk ik dat ze te gierig waren om er een mooi design van te maken. Die van Radboud zijn ook niet mooi, maar lang niet zo afschuwelijk als die van de EUR.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bij Erasmus is er niet nagedacht over hoe de gebouwen er van binnen en buiten samen eruit moeten zien. Er zijn gewoon lukraak wat gebouwen op het complex gebouwd zodat de gebouwen geen eenheid vormen.
Dat is wel vaker zo. De VU is ook spuuglelijk, al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit in het rechtengebouw ben geweest. Sommige anderen wel, samenvatting:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bij Erasmus is er niet nagedacht over hoe de gebouwen er van binnen en buiten samen eruit moeten zien. Er zijn gewoon lukraak wat gebouwen op het complex gebouwd zodat de gebouwen geen eenheid vormen.
Ik zou geen laptop kopen. Ik vind schrijven sowieso handiger - het is sneller en overzichtelijker, vooral met uitgebreide diagrammen enzo. Plus, dat ding meeslepen is echt niet prettig. Tenzij je zo'n piepklein notebookje koopt, maar dat typt echt afschuwelijk. Maar het klopt dat papier vergankelijker is en je alles minder geordend hebt. Persoonlijke voorkeur, lijkt me.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:14 schreef solo020 het volgende:
Is het raadzaam om een laptop aan te schaffen voor Rechten? Om bijvoorbeeld aantekeningen te maken of voor de werkcolleges. Ik heb het idee dat je best veel moet schrijven bij Rechten, daarom lijkt het mij handig om een laptop aan te schaffen. Kan namelijk sneller typen dan schrijven en dan kan ik het tenminste ook nog lezen. Plus dat je je tekst in word ook nog kan aanpassen en op papier alles moet doorkrassen enzo. Ben dus eigenlijk al bijna overtuigd dat een laptop een grote meerwaarde heeft, maar naast mijn studie zal ik de laptop amper gebruiken. Zou het zonde vinden als ik een laptop aanschaf en ik hem daarna laat verstoffen. Ben wel bang als ik straks niks meer op papier schrijf dat ik bij de tentamens helemaal niet meer snel en leesbaar kan schrijven. Vind het al een wonder dat de leraren op de middelbare school mijn handschrift konden lezen.
Ik vond het mooist, dat er op een gegeven moment over GPS (niet de satnav, maar het programma) werd gesproken en ik als enige erom moest lachen omdat ik de problematiek herkende.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik heb nu dat rechtbankprogramma op
Dan wordt de OP wel heel vol, ik ga vanmiddag kijken of ik er iets van kan maken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:04 schreef Ties02 het volgende:
Die mooie plaatjes mogen ook wel in de OP opzich
Een Chivas Regal op z'n tijd is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en als je volgende keer naar het drankenboertje gaat en geef ¤30 euro uit en koop of Famous Grouse 12yr, JW Black Label of Dimple.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een Chivas Regal op z'n tijd is ook wel lekker.
O, en jezus wat gaan jullie offtopic. Ging het ineens over je rijbewijs halen en kleine autootjes. Vervolgens gaan jullie nog 's plaatjes posten van jullie auto's! Damn, dan realiseer je je dat je oud wordt
P.S. Waarom zou je in godsnaam niet kiezen voor de RuG voor fiscaal recht. Altijd spannend of Tilburg of de RuG nou de beste fiscale opleiding heeft elk jaar. Al die andere steden bungelen er maar slaafs onder
Het is toch ook een SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nietzo moeilijk doen
![]()
Eigenlijk was de casus van het TT arrest gewoon ronduit lomp![]()
Dan wil ik ook plaatjes van m'n auto mogen postenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Het is toch ook een SC![]()
nietzo moeilijk doen
![]()
Eigenlijk was de casus van het TT arrest gewoon ronduit lomp
Nee ga je gangquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan wil ik ook plaatjes van m'n auto mogen posten. Of ben ik te oud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkRWD en 6cyl.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef Maharbal het volgende:
Mooie kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkRWD en 6cyl.
320,323,328 of 330?
Ben zelf niet zo'n hele grote BMW fan meer maar zo'n coupé blijft natuurlijk altijd wel mooi om te zien.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Mooie kleur320,323,328 of 330?
Ben zelf niet zo'n hele grote BMW fan meer maar zo'n coupé blijft natuurlijk altijd wel mooi om te zien.
Noo net de ene die ik vergeten wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
325, dus nieuwere type motoren. Een 330 leek me wat gortig voor een student, maar qua verbruik had het weinig gescheeld. Wijze les voor de volgende keer
Ik moest inderdaad per sé een coupe hebben.
Nouja, met de kilometers die ik er mee maakte was dat nog onvoordeliger geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Noo net de ene die ik vergeten was![]()
Ja gewoon altijd de grootste nemenik wilde ook per se de 3.0 ipv 2.5.( heb een Alfa 166) omdat dat gewoon veeeeel leuker is
Wil je wel BMW weer? Nja ik kreeg eerst wel goeie km-vergoeding dus dat scheelde welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, met de kilometers die ik er mee maakte was dat nog onvoordeliger geweest.
Maar met 192pk klaag ik ook niet heel erg. De volgende wordt wel weer iets zwaarder, komt vanzelf
Yes, die coupé is niet eens zo megazwaar dus alsnog 7,2 voor de 100.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Wil je wel BMW weer? Nja ik kreeg eerst wel goeie km-vergoeding dus dat scheelde wel![]()
Maar met 192 pk heb je ook niet meteen het gevoel dat je iets te kort komt nee![]()
Dank
ik heb een 11.8 inch met normale toetsengroote. Geweldig ding !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou geen laptop kopen. Ik vind schrijven sowieso handiger - het is sneller en overzichtelijker, vooral met uitgebreide diagrammen enzo. Plus, dat ding meeslepen is echt niet prettig. Tenzij je zo'n piepklein notebookje koopt, maar dat typt echt afschuwelijk. Maar het klopt dat papier vergankelijker is en je alles minder geordend hebt. Persoonlijke voorkeur, lijkt me.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef Maharbal het volgende:
Als dat je auto is, waarom heb je dan zo'n gedrochtelijk oud wrak als user icon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IkRWD en 6cyl.
Omdat dat m'n oude usericon is van m'n oude auto. Dat 'wrak' was een E30 325i uit '89 die nog in uitstekende staat was. Supertof autootje was datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als dat je auto is, waarom heb je dan zo'n gedrochtelijk oud wrak als user icon?
Ooh das heel netjes idd. Geloof dat ik iets van 13.5 voor de 100 doequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, die coupé is niet eens zo megazwaar dus alsnog 7,2 voor de 100.
Of ik weer BMW wil hangt er vanaf wanneer ik een nieuwe neem. Ik vind zo'n E92 coupe (met M-pakket dan) wel leuk, maar dan wil ik eigenlijk wel minimaal een 325/330. Ik zou niet snel een ander merk nemen. Als ik iets in de lease zou moeten nemen, dan zou de enige optie buiten een BMW een Audi A5 zijn, toch een van de mooiste coupes tegenwoordig.
En ik moet en zal een M bezitten, denk een M3. Maar eerst wil ik nog een motor. Wensen te over, dus ik moet even harder werken
Ik bedoelde 7,2sec naar de 100 haha. Het verbruik was gemiddeld 1 op 10 ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:41 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh das heel netjes idd. Geloof dat ik iets van 13.5 voor de 100 doe![]()
Hmm ja op die manier. Zo'n E92 is ook heel fraai idd. Zou zelf niet heel snel meer Duits gaan rijden. Maar als het dan toch zou gebeuren wel BMW denk ik weer. Maar hou zelf meer van Italiaans en Brits. Dus genoeg wensen voor later
das ook niet best..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik bedoelde 7,2sec naar de 100 haha. Het verbruik was gemiddeld 1 op 10 ofzo
Oh datquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik bedoelde 7,2sec naar de 100 haha. Het verbruik was gemiddeld 1 op 10 ofzo
al doet de auto van mijn vriendin nu 1-100 in 15.2 en mijn zusje het in 13.8...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je ongeveer 20.000km in een half jaar hebt gereden niet nee
Moet je gewoon een XJR kopen. Nergens last van dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
al doet de auto van mijn vriendin nu 1-100 in 15.2 en mijn zusje het in 13.8...
Daarom rij ik ook geen auto.. mij te langzaam.
O, ik rijd ook motor hoor. In verband met ruimtegebrek even geen motor, maar dat komt wel weer. Ondertussen kan ik elke keer een motor van m'n baas lenen, chille vent. 0-100 in 2,8 en 0-200 in 8quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
al doet de auto van mijn vriendin nu 1-100 in 15.2 en mijn zusje het in 13.8...
Daarom rij ik ook geen auto.. mij te langzaam.
ja en ik kan hem nergens parkeren bij de fdrquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Moet je gewoon een XJR kopen. Nergens last van dan.
wat voor motor?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, ik rijd ook motor hoor. In verband met ruimtegebrek even geen motor, maar dat komt wel weer. Ondertussen kan ik elke keer een motor van m'n baas lenen, chille vent. 0-100 in 2,8 en 0-200 in 8![]()
Toch vind ik het ook fijn om auto te rijden. Als ik er een rijd dan moet deze wel sportief zijn (en er zodanig uitzien). Daarom zit ik ook al sinds ik m'n rijbewijs heb bij BMW eigenlijk.
KTM RC8.quote:
Want met een s1000rr rij je jezelf ineens dood? Een rc8 gaat harder hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
KTM RC8.
Geloof dat hij een S1000RR wil gaan halen. Helaas ben ik er hier dan niet meer om mijn bevindingen te posten
Nee, ik stop hier over 2 wekenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Want met een s1000rr rij je jezelf ineens dood? Een rc8 gaat harder hoor
Ook niet echt een baas motor trouwens
Ja okee das een puntquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja en ik kan hem nergens parkeren bij de fdr
[..]
wat voor motor?
Maar de S1000rr zit helemaal vol met spul als launch controll, traction control, abs en meer van dat spul.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, ik stop hier over 2 weken.
Zo'n S1000RR van BMW is overigens wel sneller dan die RC8 hoor. Geloof vooral 0-200. Misschien keek je bij de specs van de KTM RC 8 R (raceversie).
Nouja, hij heeft een chille motor en zo'n raceding. Hij rijdt ook wel op circuits, dus waarom niet. Ik zou het ook doen
Vanaf waar kom je dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef Keyos het volgende:
Misschien moet ik ook maar voor een motor gaan, ik woon 1,5 uur reizen van de EUR vandaan en ik verlies als het goed is in januari mijn OV-kaart, wat betekend dat ik rond de ¤120 p/m aan reizen kwijt zal zijn + 3 uur reizen per dag. Met een motor kan je de file skippen waar ik regelmatig in zou belanden en heb je veel minder vaste lasten dan met de auto.
Ga fietsen ofzo. In motorclubtopic praten ze alleen over ijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef Bananenman het volgende:
Hé jongens, ik heb een leuk topic gevonden, moet je eens kijken!
Motorclub topic #1011: lepeltje lepeltje
Ik ga inderdaad liever fietsen, mij te link die scheurijzers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga fietsen ofzo. In motorclubtopic praten ze alleen over ijs.
Hellevoetsluis.quote:
Zoetermeer. Voor mij halveert de motor de reistijd. Als het al niet meer is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Dat geloof ik graag ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer. Voor mij halveert de motor de reistijd. Als het al niet meer is.
Hoewel ik de trein geen straf vind hoor. Lekker lezenquote:
want?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef DanielBackward het volgende:
Het is tijd voor Erik om te komen schoonmaken!
Jou verwijt ik helemaal niksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
want?
Ik probeerde nog wat juridisch geneuzel in te brengen in dit topic, maar dat negeert iedereen weer.
Het is ook nog vakantie. Dan zijn we daar toch niet mee bezigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
want?
Ik probeerde nog wat juridisch geneuzel in te brengen in dit topic, maar dat negeert iedereen weer.
Hoi ik ben Koen, wie ben jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef bezemsteeltaart het volgende:
ik heb voor mn studie(economie) een rechtenboek nodig, namelijk: 'Elementair belastingrecht voor economen en bedrijfsjuristen'. Nu komen daar elk jaar nieuwe versies van 2006/2007, 2007/2008 etc. Maar dit zijn lijkt mij toch geen concrete veranderingen elk jaar? Kan iemand mij vertellen of het boek dus elk jaar groots aangepast wordt? Als iemand er vanaf wilt magtie pm'en ook..
juist bij belastingrecht ! Dat veranderd bijna per week...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef bezemsteeltaart het volgende:
ik heb voor mn studie(economie) een rechtenboek nodig, namelijk: 'Elementair belastingrecht voor economen en bedrijfsjuristen'. Nu komen daar elk jaar nieuwe versies van 2006/2007, 2007/2008 etc. Maar dit zijn lijkt mij toch geen concrete veranderingen elk jaar? Kan iemand mij vertellen of het boek dus elk jaar groots aangepast wordt? Als iemand er vanaf wilt magtie pm'en ook..
Ik houd voortaan m'n mondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:44 schreef DanielBackward het volgende:
Het is tijd voor Erik om te komen schoonmaken!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
juist bij belastingrecht ! Dat veranderd bijna per week...
Grammaticaregels niet, meneertje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
juist bij belastingrecht ! Dat veranderd bijna per week...
jajaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Grammaticaregels niet, meneertje.
Als je op twee uur van de universiteit woont is het niet heel chill. Als mijn werkgroep om 10 uur begint moet ik met de laatste trein mee, dan is het bijna 3 uurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Bananenman het volgende:
Niks mis met avondwerkgroepen...even naar de Poort en daarna de kroeg in
Bij werkgroepen van 2 uur gaan ze door tot 10 uur. Heb je van 6-8 hoorcollege en dan 8-10 werkgroep. Bij 3 uurs werkgroepen doen ze inderdaad 6-9quote:
overdrijven is ook een kunst hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je op twee uur van de universiteit woont is het niet heel chill. Als mijn werkgroep om 10 uur begint moet ik met de laatste trein mee, dan is het bijna 3 uur
Hij moet de kroeg nog in..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst he22.26 uit amsterdam is 23:45 in zwolle
Ja, dat is waar. Maar chill een biertje doen is er dan niet bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
overdrijven is ook een kunst he22.26 uit amsterdam is 23:45 in zwolle
23:26 uit amsterdam is 00:45 in zwollequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar chill een biertje doen is er dan niet bij
Ik mag niet meer kiezen, dus we zien welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
23:26 uit amsterdam is 00:45 in zwolle![]()
Beter doe je goederenrecht in de avond, kunnen we pilsen
Avondgroepen kan je altijd bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag niet meer kiezen, dus we zien wel
Elk vak mag je wel extensief doen.. Maar de kans is klein dat er nog plekken zijn bij de normale werkgroepen. Wellicht dat je er 1 of 2 meepakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Tchock het volgende:
Okay, omdat ik dus de inschrijving gemist heb moet ik een naplaatsingsformulier indienen... Weet iemand hoe groot de kans is dat ik nog wel elk vak heb? En kan ik mogelijk ontsnappen aan avondwerkgroepen?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef Maharbal het volgende:
Kluwer. Omdat ik ermee begonnen ben. Het ontloopt elkaar niet veel.
Kluwer omdat die mooier was. En als ik 'm vergelijk met andere bundels van vrienden vind ik hem ook fijner, maar in hoeverre dat gewenning is kan ik je niet vertellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:06 schreef Monerd het volgende:
Hoooooi,
Vraagje: welke wettenbundel preferen jullie? Graag ook met de reden waarom
Ik ben niet mooi dus koos ik voor de SDUquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kluwer omdat die mooier was. En als ik 'm vergelijk met andere bundels van vrienden vind ik hem ook fijner, maar in hoeverre dat gewenning is kan ik je niet vertellen.
Gouden high-fivequote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:21 schreef Monerd het volgende:
Oke ik ga voor de Kluwer! Heb ik in mijn omgeving ook het meest voorbij horen komen :p
Denk dat ik hem maar online bestel bij bol. Kan hem met de introductie ook wel op school kopen, maar mijn gevoel zegt me dat het relatief druk zal zijn :p
Kluwer, nagenoeg alle docenten gebruiken hem ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:06 schreef Monerd het volgende:
Hoooooi,
Vooral dat spreekt mij wel aan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:06 schreef eriksd het volgende:
SDU. Omdat ik ermee begonnen ben. Het ontloopt elkaar niet veel. Heeft 3 delen dus makkelijker voor college's ipv de twee dikke van Kluwer.
De LoLo bundel was altijd wel fijn, klein en goede verwijzingen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral dat spreekt mij wel aan...
Kwa fijnheid trouwens de kpmg bundel.. leest wel lekker wegveel fijner lettertype..
ik ken dus nergens een link oid vinden om dat ding aan te vragen.. ja bij je vereniging.. maarja..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De LoLo bundel was altijd wel fijn, klein en goede verwijzingen!
Alles wat er een beetje toe doet in het regelmatig gebruik wel..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef DanielBackward het volgende:
Hoi, even voor de duidelijkheid.. een wettenbundel, staan hier alle wetsregels in? Dus zowel strafrecht als goederenrecht bijvoorbeeld? Moet ik het zien als soort van woordenboek voor alle artikelen?
En de verdere studieboeken gaan verder in op de rechtsregels binnen een specifiek rechtsgebied en zullen deze ook uitleggen etc.?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles wat er een beetje toe doet in het regelmatig gebruik wel..
Als je kijkt naar wat er in staat ten opzichte van alle wetten, dan staat er vrijwel niets in. Maar als rechtenstudent kom je vrijwel niets tegen wat er niet in staat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef DanielBackward het volgende:
Hoi, even voor de duidelijkheid.. een wettenbundel, staan hier alle wetsregels in? Dus zowel strafrecht als goederenrecht bijvoorbeeld? Moet ik het zien als soort van woordenboek voor alle artikelen?
en de WvW toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga weer terug naar Kluwer nadat ik vorig jaar Vermande had. In de Vermande stonden de meest vage wetten, maar de Wet RO waren ze vorig jaar vergeten.
Jep. En vaak geven ze letterlijke uitleg van de tekst, historische achtergrond en uitleg waarom de wet zo is. En hoe je een wet toepast.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
En de verdere studieboeken gaan verder in op de rechtsregels binnen een specifiek rechtsgebied en zullen deze ook uitleggen etc.?
Ah nicequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. En vaak geven ze letterlijke uitleg van de tekst, historische achtergrond en uitleg waarom de wet zo is. En hoe je een wet toepast.
vooral met wat ze ermee wilde bereikenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:51 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ah nicehistorische achtergrond is wel leuk om te weten hoe en wanneer een bepaalde wet tot stand is gekomen.
Jawellll. Hoe ging CIP?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef Yreal het volgende:
Ik ga bestuursrecht zo niet halen morgen
Als je 'm nu niet haalt moet je een rondje doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
top. Precies zoals ik had voorspeld werden economisch en vergelijkend gevraagd
dan moet jij gewoon bij goederenrecht in de avondgroep komen, krijg je elke avond een rondjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 'm nu niet haalt moet je een rondje doen
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan moet jij gewoon bij goederenrecht in de avondgroep komen, krijg je elke avond een rondje
VVD doet nog niet mee dus niet het kijken waardquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:53 schreef DanielBackward het volgende:
Even het verkiezingsdebat terugkijken dan slapen, succes morgen Yreal!
SDU 4 Life. Veel fijner. En omdat het kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:06 schreef Monerd het volgende:
Hoooooi,
Hard knock life bro'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:35 schreef eriksd het volgende:
Volgende week veel op de uni. Maar ook intreeweek dus druk in de gangen
Het is al zo klein daar. Ik wil gewoon een fastlane voor fiscalisten met goede cijfers.quote:
Beetje zonder als daar dan eens per jaar een verdwaalde fiscalist rondloopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is al zo klein daar. Ik wil gewoon een fastlane voor fiscalisten met goede cijfers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Beetje zonder als daar dan eens per jaar een verdwaalde fiscalist rondloopt.Moet je nou weer alles verpesten met zure gedoe! Ga lekker aan de due dilligence, noorderling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Berekening van een terugkeerreserve deze keerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet je nou weer alles verpesten met zure gedoe! Ga lekker aan de due dilligence, noorderling!
Nu heb ik geen zin meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef eriksd het volgende:
Lekker voor je. Doe ik een structure-review in het kader van de LOB bepaling US - NL. Aan de slag!
Wat is miemelen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef eriksd het volgende:
Mensen uit Groningen zeuren áltijd is mijn ervaring. En ze miemelen veel.
Ze moeten jou een limitation on bullshit opleggen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef eriksd het volgende:
Hoe lang ben je van plan hem te gaan gebruiken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef ylSs het volgende:
Oh.. moest het even melden maar ik heb nu de kluwer wettenbundel met harde kaft heel erg chill
Lijkt me juist niet chill, want meebuigen doet het niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef ylSs het volgende:
Oh.. moest het even melden maar ik heb nu de kluwer wettenbundel met harde kaft heel erg chill
Veel te duur voor iets wat ik maar 1 jaar gebruik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef ylSs het volgende:
Nouja, dan mis je je eerste weken onderwijs.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Monerd het volgende:
Is het trouwens verstandig om nog even te wachten met boeken te bestellen tot ik echt bezig ben met de studie? Of is het hier wel echt zo dat je de boeken van de literatuurlijst echt gebruikt :p
In principe zou je ze gewoon moeten gebruiken bij de voorbereiding van de colleges natuurlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Monerd het volgende:
Is het trouwens verstandig om nog even te wachten met boeken te bestellen tot ik echt bezig ben met de studie? Of is het hier wel echt zo dat je de boeken van de literatuurlijst echt gebruikt :p
Het lijkt me goed om gewoon op tijd te beginnen. Als je nu al begint met uitstellen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Monerd het volgende:
Zo kom je ook nog een beetje in het ritme van studeren zonder dat ze je meteen helemaal loslaten. Vanaf het tweede jaar is het namelijk meteen fietsen zonder zijwieltjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:43 schreef eriksd het volgende:
Ik zou het in het eerste jaar mij in alle opzichten houden aan literatuur, planningen, opdrachten en deadlines whatsoever. Of althans dat als insteek hebben het eerste semester. Better safe than sorry, het tempo ligt vrij hoog in het begin.
Ik weet niet waar je studeert, maar bij het Erasmus kan je alle boeken gewoon op de universiteit kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Monerd het volgende:
Beetje in het kader van mensen uit de randstad denken altijd dat ze meer zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:12 schreef eriksd het volgende:
is toch ook zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Beetje in het kader van mensen uit de randstad denken altijd dat ze meer zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn.
quote:Nieuws
Het trieste bericht van het plotselinge overlijden van professor Alfons Dölle is tot ons gekomen. Wij wensen de vrouw, dochter, familie, vrienden en collegae veel sterkte toe met dit verlies.
Van wiki:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar een half jaartje gehad voor Staats 1B, maar was een erg leuk docent
...quote:Alfonsus Hermanus Maria (Alfons) Dölle (Ulft, 2 mei 1947 – Groningen, 24 juli 2012) was een Nederlands politicus en rechtsgeleerde.
Wees eerlijk, wat is er nou helemaal in Zwolle?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
Over het algemeen niets mis met mensen uit de randstad, maar hun algehele 'alles verder dan Amersfoort is onbewoond weiland'-houding is met vlagen wel irritant. Sommige mensen lijken te denken dat Zwolle, Groningen en Leeuwarden met zijn drieën ongeveer 10.000 inwoners hebben en bovendien vlak bij elkaar liggen op 8 uur van Utrecht.
Nouja, 'wat is er'? Net zo veel als in iedere stad. Maar het is groter dan Hilversum, Maastricht of Leiden, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wees eerlijk, wat is er nou helemaal in Zwolle?
En groningen is een vesting in de duisternis. Daar is gewoon helemaal niks, niet dat daar wat mis mee is overigens. heerlijk rustig lijkt me dat.
Oh, zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In juli al? Zag het bericht net pas staan op de JFV site..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
Over het algemeen niets mis met mensen uit de randstad, maar hun algehele 'alles verder dan Amersfoort is onbewoond weiland'-houding is met vlagen wel irritant. Sommige mensen lijken te denken dat Zwolle, Groningen en Leeuwarden met zijn drieën ongeveer 10.000 inwoners hebben en bovendien vlak bij elkaar liggen op 8 uur van Utrecht.
En Groningen, hoezo zou daar niets zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
En groningen is een vesting in de duisternis. Daar is gewoon helemaal niks, niet dat daar wat mis mee is overigens. heerlijk rustig lijkt me dat.
Het is dat ik weet dat je een van de minder begaafde studenten in deze thread bent anders zou ik me misschien nog geroepen voelen je van serieuze repliek te dienen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, wat een geweldig inhoudelijk argumentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je een van de minder begaafde studenten in deze thread bent anders zou ik me misschien nog geroepen voelen je van serieuze repliek te dienen.
Kunnen we niet polderen? Wat ligt ertussen. Ik onderbreek mijn werk hiervoor.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kunnen we niet polderen? Wat ligt ertussen. Ik onderbreek mijn werk hiervoor.
Soesterbergquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kunnen we niet polderen? Wat ligt ertussen. Ik onderbreek mijn werk hiervoor.
Waar de grens der beschaving ligt. Jij vindt Utrecht te beperkt, ik Amersfoort te ver.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Wat er allemaal tussen Utrecht en Groningen ligt?
Tevensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je een van de minder begaafde studenten in deze thread bent anders zou ik me misschien nog geroepen voelen je van serieuze repliek te dienen.
Dan neem ik je niet serieus. Kijk, ik snap dat Amsterdam een grote stad is. En Utrecht ook nog. Maar met die houding liever niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar de grens der beschaving ligt. Jij vindt Utrecht te beperkt, ik Amersfoort te ver.
Ik weet ook zelf wel dat ik een debiel benquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn post sprak je zo aan dat je twee keer moest reageren?
Ah man, ik loop ook maar wat te klooien. Lekker belangrijk allemaal. Alhoewel ik denk dat voor het juridische metier het zwaartepunt toch wel in de randstad ligt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan neem ik je niet serieus. Kijk, ik snap dat Amsterdam een grote stad is. En Utrecht ook nog. Maar met die houding liever niet.
Ja, natuurlijk. Omdat daar alle grote kantoren liggen. Maar ik ken dus serieus mensen die voor het een of het ander naar Groningen moesten en zich verbaasden dat er echte steden waren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah man, ik loop ook maar wat te klooien. Lekker belangrijk allemaal. Alhoewel ik denk dat voor het juridische metier het zwaartepunt toch wel in de randstad ligt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Omdat daar alle grote kantoren liggen. Maar ik ken dus serieus mensen die voor het een of het ander naar Groningen moesten en zich verbaasden dat er echte steden waren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Omdat daar alle grote kantoren liggen. Maar ik ken dus serieus mensen die voor het een of het ander naar Groningen moesten en zich verbaasden dat er echte steden waren.
Ik ben goed trollbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Groningen heeft toch 150k inwoners ofzo? Of is dat ook al klein tegenwoordig?
Jammer dat je me zo laag inschat. Dat steekt me.
192k alquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Groningen heeft toch 150k inwoners ofzo? Of is dat ook al klein tegenwoordig?
Jammer dat je me zo laag inschat. Dat steekt me.
'ten minste?' Waar niet dan? Staphorst?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef ylSs het volgende:
In Groningen kan je tenminste vrijwel overal nog naar binnen na 2 uur snachts als je aan het stappen bent.
Amsterdamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
'ten minste?' Waar niet dan? Staphorst?
Dat is inderdaad echt om te janken af en toe. Hier in Zoetermeer zijn de kroegen langer open heb ik het idee zo af en toequote:
ik ben niet zo'n club ganger.. geef mij maar gewoon biertjes in de kroeg of een goede rock avondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef eriksd het volgende:
Tsja. Clubs enzo zijn wel langer open. En the usual suspects als Mazzeltof en p96 uiteraard.
Maargoed, wel irritant dat je er soms gewoon uitgetrapt wordt omdat sluiten.
Om in Groningen op stap te gaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
Bovendien loop je kans mij tegen te komen. Nou, dat is ook een aardige incentive.
Bijdehand mannetje. Wanneer kom je in Amsterdam werken? Kunnen we mensen bij de lunch trollen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om in Groningen op stap te gaan?
ik zou best wel eens met zo'n fiscale held willen bierenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:53 schreef eriksd het volgende:
Bovendien loop je kans mij tegen te komen. Nou, dat is ook een aardige incentive.
Per 3 september zit ik bij onze grote vriend Gustav.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bijdehand mannetje. Wanneer kom je in Amsterdam werken? Kunnen we mensen bij de lunch trollen.
Oke, nice! Ik ga per 1 november weer verkassen naar...het gustav mahlerpleinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Per 3 september zit ik bij onze grote vriend Gustav.
Ik verkas per 1 november weer weg v/h Gustav Mahlerpleinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, nice! Ik ga per 1 november weer verkassen naar...het gustav mahlerplein
ik snap er niks vanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik verkas per 1 november weer weg v/h Gustav Mahlerplein![]()
Hoe moet ik me dat trollen voorstellen? "Hey sukkel, dat broodje is niet aftrekbaar!" ?
Zuidas, dombo!quote:
Gewoon bashen enzo. Grappen maken over de rode lampjes bij vergaderzalen. Ik heb geen niveau, dat weet je toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik verkas per 1 november weer weg v/h Gustav Mahlerplein![]()
Hoe moet ik me dat trollen voorstellen? "Hey sukkel, dat broodje is niet aftrekbaar!" ?
Het Gustav Mahlerplein, het epicentrum van de Amsterdamse Zuidas.quote:
Mooi, dan bevind je je met mij in goed gezelschapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
Gewoon bashen enzo. Grappen maken over de rode lampjes bij vergaderzalen. Ik heb geen niveau, dat weet je toch?
Ja. Ik had de eerste paar weken Groningen constant een bekend gevoel bij een kroeg als ik er nuchter langs liep. Bleek ik er al weken te komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens trouwens dat je naar een tent gaat waar je denkt nooit geweest te zijn, maar naarmate je nadert en je fiets neerzet toch denkt van: hmmmm, komt me bekend voor? Dat je gewoon naar huis gedragen bent de laatste keer
nee, ik kan namelijk wel tegen drankquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie ook wel eens trouwens dat je naar een tent gaat waar je denkt nooit geweest te zijn, maar naarmate je nadert en je fiets neerzet toch denkt van: hmmmm, komt me bekend voor? Dat je gewoon naar huis gedragen bent de laatste keer
Als je dat nooit hebt meegemaakt ben je natuurlijk geen ekte ekte student.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, ik kan namelijk wel tegen drank
Wel als hbo'r..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je dat nooit hebt meegemaakt ben je natuurlijk geen ekte ekte student.
Held.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Ik had de eerste paar weken Groningen constant een bekend gevoel bij een kroeg als ik er nuchter langs liep. Bleek ik er al weken te komen.
True story.
Is ook wel een van mijn betere herinneringen. Wat was ik toen de weg kwijt, man man man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nice pun met de 'herinneringen'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef eriksd het volgende:
Is ook wel een van mijn betere herinneringen. Wat was ik toen de weg kwijt, man man man.
Uitreiking van de P... overigens elk jaar het zelfde liedje. Worden ladingen mensen verwacht die zoiets hebben van, fuck it.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Of gebrek aan, zo u wilt. Weet nu wel weer waar die tent is, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nice pun met de 'herinneringen'
Slap lullen en zuipen zijn een paar v/d selectiecriteria aan de Zuidas. Zorg dat je iets op je CV hebt waar dat mee correspondeert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uitreiking van de P... overigens elk jaar het zelfde liedje. Worden ladingen mensen verwacht die zoiets hebben van, fuck it.
Docenten gaan dus uit van 4 drankjes pp, maarja, er komen zo weinig mensen dat iedereen een alcohol coma kan drinken. Geven een paar advocaten les en wat kunnen die lui slap lullen en zuipen zeg
Ik kan het wel heel goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Slap lullen en zuipen zijn een paar v/d selectiecriteria aan de Zuidas. Zorg dat je iets op je CV hebt waar dat mee correspondeert.
Nooit geweest. Wat is er dan zo erg aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan het wel heel goed![]()
Misschien toch maar eens naar wat jfas en porta uitjes...heb mijn kop daar een keer laten zien, wat een drama is die club
Ja, nouja als je er net begint vooral. Als je bij de gevestigde orde hoort zal 't me roestenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef eriksd het volgende:
Ik vind bezopen raken in de kantoorkroeg altijd wat genant overigens.
Absoluut niet mijn soort mensen.. allemaal een beetje brallen over papa's auto enzo.. niks voor mij..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wat is er dan zo erg aan?
Succes op de zuidasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn soort mensen.. allemaal een beetje brallen over papa's auto enzo.. niks voor mij..
Zullen vast hele aardige mensen zijn, maar zo kwamen ze niet op mij over
Ik zie daar erg tegenopquote:
Gewoon meebrallen. Dan is het hardstikke leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Absoluut niet mijn soort mensen.. allemaal een beetje brallen over papa's auto enzo.. niks voor mij..
Zullen vast hele aardige mensen zijn, maar zo kwamen ze niet op mij over
Mijn pa rijdt een megan en mijn moeder een corsaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Gewoon meebrallen. Dan is het hardstikke leuk.
Hangt van de sectie en het kantoor af. Sommige kantoren staan er iets meer om bekend dan te anderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie daar erg tegenop...
Hoe is de sfeer bij kantoren niet aan de zuidass, maar die wel groot zijn? Dat hele corperale gedoe schrikt mij echt af
Het is corporaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer bij kantoren niet aan de zuidass, maar die wel groot zijn? Dat hele corperale gedoe schrikt mij echt af
Daarvoor moet je bij Maharbal zijn. Ik heb een vrij beperkt blikveld wat dat betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |