En de helft van de tijd ging het nergens overquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De tering. Het vorige topic ging erg snel.
52 ofzo.. toen heb ik eigenlijk niet meer geteld. 13 red je niet, je moet 2x examen doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeveel lesuren heb je eigenlijk gehad, of staat dat hierboven ergens? Een ex-klasgenoot van mij wil ook voor z'n motorrijbewijs gaan en wil het in 13 uur doen. Lijkt me vrij weinig?
whehehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
30 km/h fietsen? Ben je gek? Ik doe een half uur over weteringcircuit - OMHP
Oh oke, ik vond het al een beetje vreemdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
52 ofzo.. toen heb ik eigenlijk niet meer geteld. 13 red je niet, je moet 2x examen doen
[..]
whehehehehehe
Achquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef H-D het volgende:
@Etsu als je gewoon je kenteken op de rdw site invoert krijg je alle gegevens ook...hoef je niet je kentekenbewijs op te zoeken
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En de helft van de tijd ging het nergens over
http://lmgtfy.com/?q=groningse+huwelijkse+voorwaarde+quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Hoe weet Daniel dat als hij nog niet eens studeert?
Maharbal kent 'm ook. Het is een arrest over de zorgplicht van de notaris met de fantastische frase:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar komt nog wel denk ik.
Omdat ik de TT verzonnen heb voor Danielquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke![]()
Hoe weet Daniel dat als hij nog niet eens studeert?
Met andere woorden: de notaris moet zijn werk goed doen ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Maharbal kent 'm ook. Het is een arrest over de zorgplicht van de notaris met de fantastische frase:
"De functie van de notaris in het rechtsverkeer brengt mee dat hij beroepshalve is gehouden naar vermogen te voorkomen dat misbruik wordt gemaakt van juridische onkunde en feitelijk overwicht."
Dat moet je toch welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met andere woorden: de notaris moet zijn werk goed doen ofzo?
Lijkt mij een vraag naar de zorgplicht van de notaris. Da's natuurlijk een lastig gebied.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ben eerstejaars toch? Dan vergeef ik je dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
verwoording is wel top jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij ben eerstejaars toch? Dan vergeef ik je dit.dat is natuurlijk wel de essentie. Maar kijk nou naar die fantastische formulering van de HR...
en er volgen natuurlijk allerlei dingen uit mbt tot belehrungsplicht van de notaris enzo
Ja ook. En voor zorgplicht jegens derden natuurlijk THB arresten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een vraag naar de zorgplicht van de notaris. Da's natuurlijk een lastig gebied.
klinkt lucratiefquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
beetje aktes schrijven en dik cashen..
kut volk..
[ afbeelding ]
Wat doe jij dan? Fiscaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
bloedzuigers. opknoppen naast de bankiers
Doe eens even rustig jij. Bankiers en notarissen zijn bazen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
bloedzuigers. opknoppen naast de bankiers
Klopt! Daarom zei ik ook..omdat je eerstejaars bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
Maar ik was wel goed op de weg vind ik, op dat specifieke gedeelte na dan.
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
en gewoon rechten![]()
En je weet dat ik je toch wel lief vind hd
Lijkt zo, maar is het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Oh oke. Ik was bij de open dag (ofzo) en dat leek me een beetje saai
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzoquote:
Zat je bij communicatie..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzo
Bij de belastingsdienst komen de klanten vanzelf wel naar je toe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou bij die open dag zeiden ze iets van: ''Jaaa het gaat voornamelijk om klanten binnen te halen'' ofzo
Da's overal zo toch? Verwacht niet te nobel werk in het begin hoor. Gewoon uurtjes kloppen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welkom. Al zin in? Pand even bekeken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
Ik ben aankomend eerstejaars student op de UvA en ik dacht ach; ik kom hier even binnenvallen.
En ik ben een meisje geen man zoals mijn profiel doet vermoeden. Hihihihi
hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Monerd het volgende:
Hallo!
Ik ben aankomend eerstejaars student op de UvA en ik dacht ach; ik kom hier even binnenvallen.
En ik ben een meisje geen man zoals mijn profiel doet vermoeden. Hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |