Gaat een beetje tegen mijn principes in. Bovendien, waarom zou ik dan hun producten willen hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Stuur ze een mail terug waarin je aangeeft dat je geen benen meer hebt als gevolg van een motorongeval, dus dat het wat lastig wordt om hem op te halen. Daarbij kun je tevens aangeven dat je je diep beledigd voelt door deze aanname..
Eens kijken of ze hem dan opsturen. Misschien krijg je wel een leuke tegoedbon..
Aangepaste motor..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef WhiteJoker het volgende:
Het was slimmer geweest als ze het anders hadden geformuleerdIk weet sowieso niet of ze een showroom hebben
[..]
Gaat een beetje tegen mijn principes in. Bovendien, waarom zou ik dan hun producten willen hebben
een trike waar je met de rolstoel zo in kunt rijden... heb ik laatst een keer gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aangepaste motor..
Nee, maar ik vind het gewoon apart dat ze dat niet gewoon even opsturen en zou wel benieuwd zijn naar hun reactie
Ik meer last van linksplakkers moet ik zeggen. Het lijkt wel of ze het leuk vinden, motorrijders pesten. En als je dan rechts voorbij gaat omdat ze toch niet opschieten beginnen ze te honkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef Salatrel het volgende:
ik had trouwens gisteravond op weg naar huis wel even zon banshee horn kunnen gebruikenbmw x6 die even niet binnen zijn eigen baan bleef
Daar heb ik sowieso last van, ook in de auto.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik meer last van linksplakkers moet ik zeggen. Het lijkt wel of ze het leuk vinden, motorrijders pesten. En als je dan rechts voorbij gaat omdat ze toch niet opschieten beginnen ze te honken
Inderdaad, en dan liefst ook nog even die vrachtwagen die daar in de verte rijdt..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:35 schreef Salatrel het volgende:
mensen die op de linkerbaan met 110 in gaan halen
Precies. Maar meestal zijn het van die Duitse merken die dat flikken. Alsof ze koning van de weg zijn, of hun trots wordt gekrenkt als ze worden ingehaald ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso last van, ook in de auto.
Als je niet harder dan bijv. 130 durft, dan moet je gewoon lekker oprotten naar de rechterbaan als er wat achter je zit..
Inderdaad, geef dan gas. En kan je kleine boodschappenwagentje dat niet? Dan wacht je maar. Tering zeg, ik gun iedereen zijn plek op de weg maar soms is het te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:35 schreef Salatrel het volgende:
mensen die op de linkerbaan met 110 in gaan halen
U mad bro?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan liefst ook nog even die vrachtwagen die daar in de verte rijdt..
En de pest is, het is er vaak niet een die dat denkt, maar een rijtje van 6 ofzo..
Optyfen naar de rechterbaan, potverdepotver!!!!
Zo, dat is er even uit..
Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan liefst ook nog even die vrachtwagen die daar in de verte rijdt..
En de pest is, het is er vaak niet een die dat denkt, maar een rijtje van 6 ofzo..
Optyfen naar de rechterbaan, potverdepotver!!!!
Zo, dat is er even uit..
Toch vind ik dat niet zuinig hoor, voor een 600cc viercylinder..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik voor de rit kan tanken is het goedIk heb geeneens een benzinemeter
Ik rijd meestal 250 km en dan moet ik het reservekraantje opendraaien
Het zuinigst wat ie ooit gereden heeft was 1 op 20
Ik zit regelmatig zo in de auto ja:quote:
bij mij begint bij ongeveer 200km al de benzinemeter te knipperen wat aangeeft dat ie op reserve rijdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat niet zuinig hoor, voor een 600cc viercylinder..
Mijn 998cc tweepitter doet 1:16/1:17, zonder moeite..
Ter vergelijking: mijn vorige Cagiva V-Raptor liep 1:12
Mijn dagteller is de benzinemeterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:47 schreef Dekatria het volgende:
Wat een luxe, benzinemeters
[..]
Ik weet wel een leuke route naar Zoetermeer vanuit Ridderkerk
Kommie mee de 16equote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef rene90 het volgende:
Godver.. wil ik morgen weer een rondje rijden na bijna 6 maanden, met ik eerst 5 werkdagen wachten tot het RDW mijn nieuwe tenaamstelling heeft opgestuurd
Normaal rijd hij 1 op 17 ongeveer. Maar ik vind hij vrij zuinig, mijn auto haalt dat niet of nauwelijksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat niet zuinig hoor, voor een 600cc viercylinder..
Mijn 998cc tweepitter doet 1:16/1:17, zonder moeite..
Ter vergelijking: mijn vorige Cagiva V-Raptor liep 1:12
[..]
Ik zit regelmatig zo in de auto ja:
[ afbeelding ]
Ja zeg, eerst 6mnd wachten en nu moet het opeens allemaal snel zeker voor meneer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef rene90 het volgende:
Godver.. wil ik morgen weer een rondje rijden na bijna 6 maanden, met ik eerst 5 werkdagen wachten tot het RDW mijn nieuwe tenaamstelling heeft opgestuurd
Mijn auto rijdt ook 1:17, mits ik een beetje normaal rij..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Normaal rijd hij 1 op 17 ongeveer. Maar ik vind hij vrij zuinig, mijn auto haalt dat niet of nauwelijks
Nee had hem geschorst want ben in Azie geweest voor een half jaar. Dus nu dacht ik..mooi lekker weer een stukje rijden op een fatsoenlijke motorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst 6mnd wachten en nu moet het opeens allemaal snel zeker voor meneer?
Maarre.. even serieus: wat is er aan de hand dan?
Wat voor auto rijd je dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn auto rijdt ook 1:17, mits ik een beetje normaal rij..
Dude..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn auto rijd pas zuinig, 1:ontelbaar. Heb geen auto
'02 Saab 9-3 2.2TiD, ding weegt 1345kg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |