SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je lange afstanden doen met je Raptor?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:17 schreef JK1982 het volgende:
Reminds me, ik wilde toch nog even voor zadeltassen gaan kijken.
Gisteravond vergeten..
Wil iig de mogelijkheid hebben, haha!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:20 schreef Dekatria het volgende:
Dan hou je zelf niet eens vol man
[..]
Ga je lange afstanden doen met je Raptor?
Sowieso doen. Het is hoe dan ook een hele ervaringquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:23 schreef JK1982 het volgende:
Wil iig de mogelijkheid hebben, haha!
Zat erover te denken om heel misschien later in het seizoen nog even een paar dagen weg te gaan, al is het maar om het eens te proberen. Over 2,5 week ga ik naar het WSBK in Duitsland trouwens
Maargoed, dat is maar 1 nachtje..
Ik moet er gewoon hoognodig even tussenuit..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso doen. Het is hoe dan ook een hele ervaring
Ik kwam in Yorkshire een koppeltje tegen die gewoon een weekendje weg waren. Tentje in de topkoffer, slaapzooi in de kisten, en dan gewoon even eropuitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon hoognodig even tussenuit..
Ach daarom.. Ik heb nog dagen zat staan, dus dat moet het probleem niet zijn..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik kwam in Yorkshire een koppeltje tegen die gewoon een weekendje weg waren. Tentje in de topkoffer, slaapzooi in de kisten, en dan gewoon even eropuit
? Jij ziet er goed uit of het eten boven jouw post?quote:
eh allebij denk ik kan het moeilijk over me zelf zeggen hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
? Jij ziet er goed uit of het eten boven jouw post?
Gebracht als: Hey, het is veel interessanter om even langs te komen dan kunnen we je gelijk alles laten zien en heb je een beeld? of als: Ja hallo, we gaan niet die catalogus opsturen als je zelf om de hoek woont?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol, had de Touratech catalogus besteld. Kreeg een mailtje terug dat ze in Apeldoorn gevestigd zijn (ik woon daar ook) en dat ik van harte welkom was om de catalogus op te halen
Oordeel zelf maar. Ik vat het op als het laatstequote:Hartelijk dank voor uw aanvraag voor de catalgus.
Wij zijn gevestigd in Apeldoorn, mogelijk bent u binnenkort in de buurt en kunt u zelf een catalogus bij ons afhalen.
Ik denk ook het laatste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar. Ik vat het op als het laatste
Stuur ze een mail terug waarin je aangeeft dat je geen benen meer hebt als gevolg van een motorongeval, dus dat het wat lastig wordt om hem op te halen. Daarbij kun je tevens aangeven dat je je diep beledigd voelt door deze aanname..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar. Ik vat het op als het laatste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |