En de goeie kleurstellingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Wel de achterbrug verlengen van de busa he.. net als mikey
of je kan kijken of iemand bereid om zijn motor aan je lenen bij de meeting bijv.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben dan weer zo'n lul die pas gaat proefrijden als ik mogelijk echt serieuze interesse in een motor heb.
Bij een Hayabusa is het meer nieuwsgierigheid, dus dan komt het er niet van..
Kan me in ieder geval wel voorstellen dat het makkelijk te hard gaat, misschien harder dan je zelf in de gaten hebt.. Want dat is de pest: hard rijden kan iedereen, maar je merkt pas hoe hard je echt gaat wanneer je flink in de ankers moet..
dus jij ben morgen in de buurt hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Taart wel, koffie lust ik nietMaar ik heb liever een ijsje
[..]
Kan ook inderdaad
[..]
Denk het ook niet
In Curaçao zijn bijna alle busa achterburg verlengd.quote:
Jupquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
dus jij ben morgen in de buurt hier
die wonen dus hier in de buurt zag ik snelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JupKga naar Dekatria en Salatrel
Even de hele dag gedachten op 0.
Buurt van Rotterdam, jij Dordrecht toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
die wonen dus hier in de buurt zag ik snel
Mikey kan de boch nie omquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
Het lukt me niet om het te volgen. Ik ga er maar vanuit dat mikey iemand anders is dan ikke (lekker verwarrend weer)
Mikey is een gozer die Dekatria en Salatrel spraken bij motoport.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Mickeys het volgende:
Het lukt me niet om het te volgen. Ik ga er maar vanuit dat mikey iemand anders is dan ikke (lekker verwarrend weer)
huhuh...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mikey kan de boch nie om
Inside joke
Ah.. dank je.. en nu snel die dijk over Vin.. hefvunquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mikey is een gozer die Dekatria en Salatrel spraken bij motoport.
toch niet mike bij mp rotterdamquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet eens... we kwamen een Surinamer tegen die honderduit sprak over z'n eigen busa, R1 en TT, en dat iedereen aan 'm vroeg waarom ie z'n achterbrug niet verlengde maar hij wilde sturen want Mikey had wel een verlengde achterbrug en Mikey kon de boch nie omquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het bijna wel vermoedenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
toch niet mike bij mp rotterdam
ja en superbike en de britse superbike en zelf scheurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Mickeys het volgende:
Doen jullie trouwens de TT Assen ook?
ag staan is ook leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Mickeys het volgende:
Vind TT wel gezellig qua sfeer maar mijn ex (to-be) heeft natuurlijk de (gereserveerde) zitplekken gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |