Waarom een busa zo geweldig is. Leuk die top, maar waar ga je dat in NL halenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat is wat?
Ach, dit ziet er wel grappig uit:
[ afbeelding ]
Zoek maar es op Youtube op 'hayabusa top speed' of iets dergelijks..
Had je die nieuw gekocht?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik heb ook busa, heerlijk machine.
Alleen heb ik nu beetje genoeg van.
Wil heel graag ducati diavel en of Suzuki Intruder M1800R.
alleen is het verschrikkelijk duur.
a18 is altijd leeg, maar Dan kan je net zo goed ff de grens overduikenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom een busa zo geweldig is. Leuk die top, maar waar ga je dat in NL halen
Niemand zegt toch dat hij 'geweldig' is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom een busa zo geweldig is. Leuk die top, maar waar ga je dat in NL halen
Eens met JKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij 'geweldig' is?
En dan nog, tis gewoon een mooie machine, apart model, er is een rel geweest tot in de politiek over de topsnelheid, de meeste mensen vinden het of een gaaf ding, of helemaal niks etc. etc.
Sommige dingen hebben geen verklaring nodig..
Als je je rijbewijs wilt houden moet je dat doen inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
a18 is altijd leeg, maar Dan kan je net zo goed ff de grens overduiken
Nou ik zie busa's hier wel veel voorbij komen, dat zegt voor mij genoegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij 'geweldig' is?
En dan nog, tis gewoon een mooie machine, apart model, er is een rel geweest tot in de politiek over de topsnelheid, de meeste mensen vinden het of een gaaf ding, of helemaal niks etc. etc.
Sommige dingen hebben geen verklaring nodig..
daarquote:
2e handsquote:
Nice. Hoeveel heb je er toendertijd voor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
2e hands
Busa rijdt gewoon heerlijk.
Busa heeft inderdaad veel vermogen, je hoeft niet top halen. maar je kan ook wel snel weg rijden das leuker.
ik heb hiervoor busa een kawasaki zzr600 en suzuki volusia 800 gehad.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een Hayabusa rijdt. Heb tot nu toe het idee dat het een log ding is dat alleen hard rechtuit kan, maar misschien is dit geheel onterecht. Ik heb er geen ervaring mee..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
2e hands
Busa rijdt gewoon heerlijk.
Busa heeft inderdaad veel vermogen, je hoeft niet top halen. maar je kan ook wel snel weg rijden das leuker.
ik heb hiervoor busa een kawasaki zzr600 en suzuki volusia 800 gehad.
Ik heb het wel als doel gesteld om toch binnen een niet al te lange tijd een Hayabusa te bezitten. En ik denk dat het dan ook de laatste motor zal zijn die ik zal kopen als het zover is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een Hayabusa rijdt. Heb tot nu toe het idee dat het een log ding is dat alleen hard rechtuit kan, maar misschien is dit geheel onterecht. Ik heb er geen ervaring mee..
Nouja, misschien komt het er ooit nog eens van
Waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het wel als doel gesteld om toch binnen een niet al te lange tijd een Hayabusa te bezitten. En ik denk dat het dan ook de laatste motor zal zijn die ik zal kopen als het zover is.
5500 euro.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nice. Hoeveel heb je er toendertijd voor betaald als ik vragen mag?
Je kan gewoon een proefrit gaan maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een Hayabusa rijdt. Heb tot nu toe het idee dat het een log ding is dat alleen hard rechtuit kan, maar misschien is dit geheel onterecht. Ik heb er geen ervaring mee..
Nouja, misschien komt het er ooit nog eens van
Tsja, ik ben dan weer zo'n lul die pas gaat proefrijden als ik mogelijk echt serieuze interesse in een motor heb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
5500 euro.
dat was 2 jaar geleden.
[..]
Je kan gewoon een proefrit gaan maken.
vergeet niet dat busa wel zo iets +200 kg weegt.
Het heeft beetje op rechtuit rijden dan in bochtige. Hoewel je ook prima in bochten weg kan komen.
Busa wordt weleens een zelfmoord-motorsmachine genoemd.
Hehequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef Salatrel het volgende:
Wel de achterbrug verlengen van de busa he.. net als mikey
of nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Jij lijkt me echt zo'n geniale gastGelukkig kom ik daar morgen achter
Vin, jouw leven zal vanaf morgen nooit meer hetzelfde zijn..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Jij lijkt me echt zo'n geniale gastGelukkig kom ik daar morgen achter
Taart wel, koffie lust ik nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef Mirgeam het volgende:
Oh je wil zeker ook taart bij de koffie
Kan ook inderdaadquote:
Denk het ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vin, jouw leven zal vanaf morgen nooit meer hetzelfde zijn..
* JK1982 jaloers is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |