XT660Z natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor brommert hebben we het dan over?
Tegen de tijd dat ik weer een nieuwe nodig heb hoop ik wel een goeie tweedehands ergens vandaan te kunnen plukkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
XT660Z natuurlijkTe prijzig voor mijn portomonee
En wat vind je leuk, behalve de..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:20 schreef El_Thijs het volgende:
En hoewel er met mijn fiets niets mis is, zit ik toch al een beetje rond te kijken naar wat anders
Sowieso moet ik nog tot 4 april ofzo 25kW rijdenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik weer een nieuwe nodig heb hoop ik wel een goeie tweedehands ergens vandaan te kunnen plukken
*knip* laat ook maar..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:27 schreef Mickeys het volgende:
Zo... ook ik is te vinden op MF en zelf mijn eerste post is een feit
Gespotquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:27 schreef Mickeys het volgende:
Alleen dan wel in het zwart of die nieuwe camo kleur.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik vind deze wel tof
[ afbeelding ]
Sorry aan de BMW haters
Was vast ook heel moeilijkquote:
Elk merk maakt inderdaad lelijke hokken, sommige wat meer dan anderequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja ik vind ook niet al hun motoren mooi, maar dat heb ik bij alle merken wel. Dus om nou heel BMW af te schieten vind ik een beetje onzin
Gatver.. juist die onderkant wordt gauw goor.quote:
waarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:27 schreef Mickeys het volgende:
Wat een gaaf dingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En wat vind je leuk, behalve de..
[ afbeelding ]
Wat is wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |