Ah ja, dit argument. Het spel is minder dan 3 maanden van de launch af. Radicale veranderingen zullen er niet in zitten, en de kenmerken die nu al structureel zichtbaar zijn in de engine, zoals het formaat van de steden zelf en de basisprincipes van de engine, bederven de lol al bij voorbaat voor iedereen met enig onderscheidingsvermogen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:40 schreef mschol het volgende:
@alle zeikaards: wacht gewoon eens met al dat gezeik tot het spel definitief uit is.. als dan iets niet lekker zit, DAN heb je recht tot klagen, nu is het gewoon (imho) kansloos ranten op een paar plaatjes..
Dit dus. Grote metropolen bouwen is bij voorbaat gewoon al niet mogelijk. Dat was juist het coole aan SC4, een hele regio vol kunnen bouwen die enigsinds met elkaar in verbinding staat en invloed heeft op elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ah ja, dit argument. Het spel is minder dan 3 maanden van de launch af. Radicale veranderingen zullen er niet in zitten, en de kenmerken die nu al structureel zichtbaar zijn in de engine, zoals het formaat van de steden zelf en de basisprincipes van de engine, bederven de lol al bij voorbaat voor iedereen met enig onderscheidingsvermogen.
Dan zal het aan Fifa liggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
origin ligt er hier eens per half jaar (max) uit?
dus dat vaak herken ik totaal niet..
Inderdaad, als je genoeg informatie kan onttrekken uit enige trailers/screenshots etc. dan kun je al een hele precieze inschatting maken wat het eindproduct betreft.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Ah ja, dit argument. Het spel is minder dan 3 maanden van de launch af. Radicale veranderingen zullen er niet in zitten, en de kenmerken die nu al structureel zichtbaar zijn in de engine, zoals het formaat van de steden zelf en de basisprincipes van de engine, bederven de lol al bij voorbaat voor iedereen met enig onderscheidingsvermogen.
quote:Op maandag 31 december 2012 10:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan vrijwel geen enkele denkbare realistische stad bouwen, behalve Amerikaanse steden. Het type stratenplan wat glassbox simuleert (waarbij elk gebouw direct toegang tot een autoweg heeft) bestaat in werkelijkheid vrijwel niet. Simcity 4 was relatief flexibel (je kon in ieder geval voetgangerspaden modden en het openbaar vervoer was uitgebreid), maar zonder mods kan je dat deze keer wel vergeten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:29 schreef Sfeermaker het volgende:
Jammer dat we dit soort steden waarschijnlijk niet kunnen bouwen:
Siena
[ afbeelding ]
Brugge
[ afbeelding ]
De hype heeft mij ook weer zin gegeven om Simcity 4 op te pakken. Interesse voor dit spel vervaagd snel moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:09 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Even serieus hoor, ik kan niet meer wachten...
* Computerfluisteraar start Simcity 4 maar weer
Ik heb 'em al in het winkelwagentje liggen. Telt dat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik dan de enige die de pre-order al heeft?
Nee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb 'em al in het winkelwagentje liggen. Telt dat ook?
Ik pre-order geen games van EA aangezien dit in het verleden te vaak is uitgelopen op een enorme teleurstelling. Nu vis ik ze meestal uit de budgetbak een paar maanden na release.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ben ik dan de enige die de pre-order al heeft?
volgens mij trollen zij gewoonquote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had me destijds ook opgegeven maar nog niks gehoord of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |